Keresés

Részletes keresés

CB Híres Creative Commons License 2021.04.06 0 0 55

Sziasztok! Versity xc 300 szelephézag értékeket tudna valaki mondani?

nightcsibor12 Creative Commons License 2020.05.25 0 0 54

Üdvözlet! olyan kérdésem lenne ,h hűtővíz csere után egy malaguti madisonban ( 125ccm),ami ugyebár megegyezik a Yamaha yp125-ös blokkjával, konkrétan átfolyt a víz az olajba... én nem rudom az okát... 200km-ert mentem vele kb. a csere előtt és nem mutatkozott semmiféle probléma, de most kicsit felb*aszta az agyam. Tud valaki valami okosat mondani ,h ez miért lehetséges?

Előre is köszönöm!

csaba.n72 Creative Commons License 2020.04.26 0 0 53

Sziasztok,

Nekem egy 125-m van 150-s hengerbszettel. A bajom annyi, hogy egy hét ácsorgás után nehezen indul, az újra indítás elött várok egy picit és pöcc röff. Menet közben pedig mikor már meleg felpörög magától az alapjárat egész magas fordulatra. A karbin tömítés, tűszelep készlet és gyorsító membrán lett cserélve gyári újra más nem.

csaba.n72 Creative Commons License 2020.04.26 0 0 52

Szia,

Azt nem tudom, hogy a fótengely ugyan az e, de a 150-s henger dugó szett az rámegy a 125-s blokkra.

Előzmény: Tamás Dömötör (51)
Tamás Dömötör Creative Commons License 2020.04.26 0 0 51

Sziasztok érdeklődnék hogy a 125cc majesty főtengelye megegyezik a 150cc fötengelyel??

Tomsoyer Creative Commons License 2019.02.01 0 0 50

A variátorba is bele kellene pillantani.

A szij állapota ami fontos. Gyárilag 20 000 km es csere van javasolva.

Görgők is szépen el tudnak kopni, kockásodni.

Meg ha már szét van szedve, egy kis zsirozás, kuplung pofák felcsiszolása is csodákra képes.

 

 

 

Előzmény: gulyzol0 (49)
gulyzol0 Creative Commons License 2019.01.11 0 0 49

Sziasztok nemrég vettem egy majesty 400-at 2005-ös  32.000. km van benne  mit érdemes cserélni az olajon olajszűrőn és a levegőszűrőn? 

Tomsoyer Creative Commons License 2018.04.12 0 0 48

Bár látszólag inaktiv a fórum, de leírom.

Erős tunningoláson esett át a gép. Begyüjtöttem egy csomó alkatrészt az idők során

Valamiből több is van. Leírom ide mik maradtak.

Mind jó állapotú, szinte csak kipróbálva voltak. dobozzal papírral.

Egyre jobb lett a motor, de a végső konfiguráció teljesen más lett.

Itt vannak a cikkszámok.

http://www.malossistore.co.uk/pc/yamaha-majesty-400-4t-lc-2008-h317e-yama400-M

 

Malossi 12 grammos görgők 4500 Ft

Malossi 16 grammos görgők 4500 Ft

Malossi kuplung rugók a gyári 3 pofás kuplunghoz. Fehér/Sárga/Piros 3500 Ft

Malossi kuplung rugók a malossi 5 pofás kuplunghoz Fehér/Sárga/ Piros 4500 Ft

Malossi multivar variátor+12 grammos görgők. Ez még benne van a motorban jelen pillanat, de Úton van egy J Costa variátor. Úgyhogy idővel ez is eladó lesz. 30000 Ft

Gyári variátor szíj kb 10 ezer km van benne 15000 Ft

 

Email címem: szabadh@gmail.com

Tomsoyer Creative Commons License 2017.10.25 0 0 47

Úgy látom beragadt ez a Majesty fórum is. Pedig szivesen olvasgatnék okosságokat.

Nekem Majesty 400 am van. (2005 ös) Szerintem jó. Bár még nem próbáltam más gépét. Ha valaki nyitott rá szivesen belemennék egy ilyen tesztbe.

 

hirene Creative Commons License 2017.04.12 0 0 46

Sziasztok! Keresnék első féktárcsát, Majesty yp 400-hoz,nem arany árban! Akinek van,ne tartsa magában! Ajánlatokat,a missan@freemail.hu címre kérném!

Szűcslacika Creative Commons License 2017.02.23 0 0 45

Sziasztok 250-es digitális órás mayám van olajcsere után hogy kell ki ütni az olajnyomás jelző piros lámpát ebben kérnék segitséget elöre is köszönöm.

T0my99 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 44

Ok, köszi! Megpróbálom.

 

pézsé69 Creative Commons License 2016.12.18 0 1 43

 Üdv! Amint látod, ez a topic döglött. Inkább itt érdeklődj: http://www.majestyclub.hu/index.php/forum-1/muszaki-dolgok

Előzmény: T0my99 (42)
T0my99 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 42

Sziasztok!

Most vettem egy 400 as majesty, sokat nem mentem vele csak eredet vizsgára.

A motornak hideg állpotban fémes hanja van, ha nagyon finoman meghúzom a gázt, az eladó srác mondta, a kuplunk adhatja a hangot állítólag, hogy hidegen ez ilyen, nem tudom, hogy ez normális, valaki találkozott ilyen problémával?

2005 ös, 2007 ben helyezték forgalomba, ha ez számít, 37 ezer van benne.

Köszi, hca valakintud segíteni.

L.Tamás

dassper88 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 41

Köszönöm a segítséged, akkor nekilátok, csak így ki tudja mibe futok bele. volt aki egy ütött kopottat akart rám sózni.

Előzmény: 55 felett (40)
55 felett Creative Commons License 2016.07.31 0 0 40

Szia ! Sajnos nem megfelelő, mert a kipufogó műszaki paramétereit, belsejét a motor teljesítményéhez méretezik. A hirdetési oldalakon elég sok yamaha bontott alkatrészt lehet találni, keresgélj.

 

Előzmény: dassper88 (39)
dassper88 Creative Commons License 2016.07.31 0 0 39

Sziasztok.

 Nekem egy 125- ös mayám van. nagyon megszerettem, a gondom, nagy a hangja, szerintem megérne egy kipufogó cserére. tehát a kérdésem:  a nagyobb tesóké jó lehet az enyémre, Mivel vízhűtéses, és négyütemű ez is.

Előzmény: Satyapapa (8)
55 felett Creative Commons License 2016.07.20 0 0 38

Sziasztok. Jól elbeszélgetek magammal. Végül úgy oldottam meg az aksi burkolat rögzítését, hogy a nyúlvány végét meg melegítettem (gázgyújtóval) bele tettem egy csavart, majd visszatéve a helyére az ülés felől anyával rögzítettem. Így tuti fix. Kicseréltem a légszűrőket is, meg a hajtómű olajat. Még hátra van a hátsó fék nyomáspontja, mert az olyan "ragadós". A fékkart megnéztem, nem akad, fékolaj bőven van benne. Majd meglátom. Ja, a 3. légszűrővel jól ráfáztam, a 4 csavarből 3 be volt tépve, a hüvely forgott a műanyag fészekben. Ezt is melegítéssel oldottam meg, a műanyag fészket kissé lággyá téve egy harapófogóval ki tudtam húzni a csavart a hüvellyel együtt. Visszaszerelésnél pár csepp pillanatragasztót tettem a réz hüvelyre és úgy nyomtam vissza a helyére, majd óvatosan betekertem a csavart. Egyenlőre ennyi. 

 

55 felett Creative Commons License 2016.07.13 0 0 37

Helló ! Hát nem nagy forgalmú a csoport :(  Azt szeretném kérdezni, hogy van-e megoldás a 400 Majánál az aksi takaró burkolatának fix rögzítésére ? Azt gyárilag csak két műanyag pöcök tartja a sisaktartó felől, de az egyik már ki-ki jár. Gondoltam, hogy egy 4-es műanyag tiplit teszek be, amit facsavarral feszítek meg. 

55 felett Creative Commons License 2016.07.09 0 1 36

Szerbusztok ! Új tagként szeretnék csatlakozni, (57 éves, Váci lakos) néha buta kérdéseket feltenni, vagy csak úgy nézelődni. Most ültem át egy 2006-os Majesty 400-ra csopperről. Először a kényelme tűnt fel, aztán a nyomatéka, egész jó vele motorozni. Azt nem értem, hogy miért kisebb egy számmal a hátsó kerék az elsőnél ? Lehet hogy szokás kérdése, de nekem a szűk ívű kanyarokba egy kicsit bizonytalan az ívtartása. Olaszból behozott motor, a kereskedő vizsgáztatva, forgalmi engedéllyel adta át, olajcserével, új aksival. Ma kicseréltem a gyertyát, légszűrőket (illetve csak kettőt, mert a véghajtás szűrőjét nem tudtam levenni, mert mind a 4 csavar meg volt szakítva) :( Majd valahogy később kibányászom. Az ülés állítás egyik csavarja is meg volt szakítva, de azt drasztikus hozzáállással megoldottam. A kézikönyv szerint a hátsó teleszkóp állítható, nekem viszont sima fix van rajta, vajon cserélve lehetett, vagy volt ilyen széria ?  A fékolajtarályok csurig vannak töltve, ez baj, szedjek le belőle ? Egyelőre ennyi.  

Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 35

Előzmény: Smafu.w126 (34)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.07.03 0 0 34

Nekem a Teos 125 ugyan ezt csinálja. Annyit tudok pluszban mondani, hogy a tavaszi újra elővétel óta csinálja, csontra le volt merülve az aksim, feltőltöttem, első indítás óta csinálja. Mivel az aksit egy régi töltővel nyomtam fel, valszeg mint utólag kiderült túl töltöttem, úgy 16-18 volt volt benne. Azóta nincsen töltésem, ez a jelenség maradt, amint egy jó töltővel járatom a motort, tehát töltést imitálok, ez a jelenség abba marad.
Neked a töltés rendben? Nem merül le hamar az aksi? Én aksi hibára gyanakodtam, úgy 2-3 naponta tölteni kellett.

Előzmény: András Vincze (30)
Satyapapa Creative Commons License 2016.05.14 0 0 33

Nekem 2004-es a majám és progresszív rugós, úgy tudom hogy nem csak évjárat függő. Szarvason Misitől beszerezhető állítható is. De nekem 2 személlyel is kifogástalanul működik a progresszív.

Előzmény: hlacibacsi (29)
Satyapapa Creative Commons License 2016.05.14 0 0 32

Szia már szóltam a yamaha szerelőnek, utána néz a dolognak. sajna az elektronika nem az Én asztalom.

Előzmény: András Vincze (31)
András Vincze Creative Commons License 2016.05.12 0 0 31

Szóval mi lehet a probléma?

Előzmény: András Vincze (30)
András Vincze Creative Commons License 2016.05.12 0 0 30

Sziasztok!

 

A közelmúltban vásároltam egy 2001-es évjáratú 150-es Maját. A következő a problémám vele: beindításkor (és menet közben is) a mutató a töltésjelző és az üzemanyagszint jelző között ingázik. Valamikor beáll és akkor is csak a töltést mutatja. Alapvetően nem lenne gondom ezzel, csak amikor így játszik, akkor nem számlálja a kilométereket. Így pedig nehezen tudom kiszámolni az egy tankkal megtett távolságot. 

 

Csatolok egy linket amin látható egy 150-es ami pontosan ugyanazt produkálja, mint az én vasam.

 

Előre is köszi!

hlacibacsi Creative Commons License 2016.05.03 0 0 29

sziasztok

nézegetek egy 400-as majestyt

meg tudná mondani vki, hogy melyik évjárattól kezdve szerelték állítható hátsó rugós tagokkal ezt a típust?

battistero Creative Commons License 2016.04.22 0 0 28

Köszi, én remélem, hogy "csak" ennyi a gond

Előzmény: Satyapapa (27)
Satyapapa Creative Commons License 2016.04.20 0 0 27

Így nehéz a dolog,de talán az üzemanyag ellátó rendszert meg kéne nézni. Nem ismerem a 150est- nekem 400-as Majesty van. 

 

Előzmény: battistero (26)
battistero Creative Commons License 2016.04.17 0 0 26

Sziasztok!

 

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok

Egy Yamaha Majesty 150-es mocim van és tavaly előjött egy probléma. Mivel év vége volt, nem tulajdonítottam neki nagy problémát, letettem télre pihenni.

Most elővettem, kapott egy új akksit, cseréltem egy gyertyát is majd beindítottam. Picit erőlködött de beindult.

Sajnos a probléma ugyanaz mint legutóbb:

Messze nem gyorsul úgy mint korábban, majd ahogy komótosan eléri a 70 km/h-t, vége, ennyi. Hiába húzom, semi, a 70 a vége és annyi.

 

Van esetleg valami ötlet?

Tavaly júliusban volt cserélve szíj, a kipufogó volt még javítva, mert belül zörgött, aztán a szerelő szerint rendben volt a járgány. Hasította is a 115-120-at.

 

Üdv,

 

Peti

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!