Én most vettem egy vtr 250est kezdő motoronak. Szeretnék rá bukócsövet tenni, de egyelőre semmi használhatót nem találtam. Van ebayen japán cső irdatlan áron
Azokat hivatalosan nem forgalmazták Európában, de nagyon népszerű volt Japánban és Ausztráliában. Ha jól tudom, azok karbisak, de teljesen jó kis motorok.
Én viszont félnék venni, mert alkatrész az nem lesz hozzá semmi.
Nem csodálom, hogy a VTR ára így felment, nekem a mai napig hiányzik, nagyon szerettem.
Hihetetlen, hogy így felment a használt motoroknak is az ára .. 2017-ben adtad el a motorodat 650 000 Ft-ért? Most, 4 évvel később a hahu-n a legolcsóbb 2009 után gyártott Honda VTR 250 egy 2011-es példány 1 250 000 Ft-ért (bár alig futott és látszólag patika állapotú). De van 1 688 000 Ft-ért hirdetett 2009-es évjáratú is.
A féken az életed múlhat, az egyetlen dolog amiben nem szabad spórolni.
Én személy szerint nem is foglalkoznék ilyen kínai cuccokkal, max ha valami dísz kell vagy izzó, de tényleg egy izzónál komolyabb dolgot azt rendes helyen vedd meg.
Ui.: Ha baranyai vagy akkor még akár segítek kicserélni is mert vettem munkahenger visszanyomót.
Köszi megoldódott. Találtam már kormányt, ki is cseréltettem. Most egy ülést keresek. Lehet szakadt, leharcolt is. Újat szeretnénk belőle csináltatni, de az eredeti ülést is meg akarom hagyni. Esetleg valakinek van. 2010-es VTR-hez kellene ülés. köszi.
Üdv mindenkinek! Most vásároltam egy 2010-es VTR 250-est. Eddig csak nagyobb motorjaim voltak de ez nagyon bejön, hogy így fejezzem ki magam. Egy dolgot azért szeretnék lecserélni rajta mégpedig a kormányt. Nekem kicsit keskeny. Abbban kérném a segítségeteket, hogy tudja e valaki a gyári kormány pontos méreteit. A neten nem találom sehol. Köszönöm!
Jól teszed, nem véletlenül nem lett megcsinálva ez a motor. Új alkatrészeket kell venni, nagy részüket a világ másik feléről. Még Ausztráliában van sok ebből, az sincs közel.
Az tudom, hogy a gyári tükör nagyon drága, ha csúszott akkor a kipufogója is kapott és valószínűleg a hátsó lábtartó, hiszen az előbb ér le, mint a farokidom.
Nincs a motorról "egészalakos" fotó?
Hat a tukroket ezek szerint csereltek,mert azok epek A kormanyon meg a markolaton nem latszik semmi.Sot mindket iranyjelzo is ep.Amugy lengyelorszagban van es atszamolva 1400 eurot ker erte.A mostani tulaj szerintem szurkeimportal foglalkozhat.Van egy par motorja es robogoja meg eledo.Svajcban vette es az elmodasa szerint 2017 es nagyszerviz utan az akkori tulaj esett vele egyett es azota a motor garazsban volt nem nagyon volt hasznalva.Meg ket vtr van elado egesz lengyelolszagban az egyik ugyanennyibe kerul elvileg serulesmentes de 40 parezer km van benne a masik majdnem duplaennyibe kerul de feleennyi futassal.Mindketto sajnos a Balti tenger kornyeken van azokat mar nem eri meg megnezni.Tul messze vannak.
Nem kell nagy képzelőerő, hogy mi történt. Bal oldalán csúszott egy nagyott. Szinte biztos, hogy a kormány és a tükör is cserés, lehet hogy a markolat is. Ha ratbike-ot csinálsz, akkor aránylag olcsón helyrehozható, ha rendesen megakarod csinálni, akkor így saccra 300.000+ Ft.
Azon gondolkoztam, hogyan történhetett a baleset, mert a hátsó gumin látszik, hogy ez a motor döntve nem volt.
Mennyit kérnék ezért? Gtk, Európában nem lesz hozzá bontott alkatrész, mindent rendelni kell majd.
Koszonom a segitseget.Tobb motort szeretnek megnezni kulfoldon amikor kimegyek de sajnos csak egy 250 -es van koztuk es ez a vtr. A tobbi 600 es 650 .Es annak ellenere ,hogy sokan azt mondjak ,hogy nagyon kezelhetoek (pl kawaski 650)azert en jobban huzok a kisebb kategoria fele.Valoszinuleg hamarabb es biztonsagosabban szereznem meg vele a kivant rutint.Tudom hogy kepekrol nem lehet velemenyt mondani de ha lenne idod vettnel egy pillantast a tulaj altal elkuldott kepekre?Persze ha nem gond.
Ha mar kimegyek erzt is megnezem.Szerinted mire figyeljek?Nekem sajnos nincs meg sok tapasztalatom ketkerekuekkel.