A yandex.ru is csodákra képes, ha a képkeresője mezöjébe beírod a töltő tipusát, és cirill betűkkel a "ABP" (Avtomobile Batteria Pitania) és a Cxema szavakat. Cirill /latin betűk között itt tudsz váltani:https://www.radiomuseum.org/ Jó lett volna tudni a töltöröl a föbb vezérlö elemek tipusait es foto sem ártana.... Biztos hogy van más átcimkézett, de ugyanaz gyártmanyról rajz.
Kicsit elkezdett vacakolni a" Stop Power"gyujtás- índitásgombom. Ha csak megnyomom simán nem reagál, durvábban nyomom meg, akkor índit. Félek, egyszer ott hagy miatta. Ez csak egy sima érintkezős nyomogomb, vagy van a házában plusz electronika is? Nézegettem, hogy hogyan lehetne kiszedni és esetleg letéemkázni az érintkezőit, de nem jőttem rá. Van valakinek ezzel tapasztalata, írja le légyszi. Előre is kőszi.
1.9 D, ebben már vagy 4 tranzisztor volt az izzító "automatikában" meg egy kani nagy relé. 2000 körüli évjárat volt, pár évet böcsülettel dolgozott a családban.
Ezért szokták kérni az évjáratot meg a motorkódot.
Ha csak ennyi elektronika volt benne, karburátoros volt? Az előző autóm (Ford Escort 1.8D) volt igazán elektronika-mentes, Bosch-adagolós előkamrás szívódízel, bimetálos izzítórelével, elektronika csak az ablaktörlő szakaszolója, a feszültségszabályzó, indexrelé, óra meg a rádió volt.
A családban volt korai 206, az szerencsére nagyon kevés elektronikát hordott magával. Jó sokáig volt gyártásban, biztos "fejlődött" ebben is. Abban jószerével csak az ablaktörlő és az izzító automata volt elektronikus. Még az ablakok is motorosak de kézi kapcsolósak.
Mindenképp szét kellene szedni és kitakarítani a kapcsolót. Az alsó és felső kormány burkolat levétele után látni meg, hogy kivehető-e maga a kapcsoló. Van autó, ahol a kormányt is le kell venni hozzá.
Az indexkapcsoló csak egy pillanatra érintkezik. Ha kézzel böksz rajta, hogy ne ugorjon be pozícióba, kb. hármat villan, véghelyzetben villogna folyamatosan, míg vissza nem tolod középre vagy a kormány vissza nem löki.
(ugyanilyen francia csodám van, a javítás fél perc, de előtte fél napig bonthatod az autót, hogy hozzáférj)
Sziasztok. Ismerősöm keresett meg egy furcsa jelenséggel. Peugate 206.ot vásárolt és csak pár másodpercig villog az indek. Ki van téve rendesen, de elalszik pár másodperc után. Villog mindhárom izzó rendesen. Mi okozhat ilyen jelenséget? Köszönöm.
Sziasztok! Van egy skoda fabiám, benne eredeti skoda rádió. Néha olyant produkál, hogy elhallgat a bal hangszóró, vagy a jobb, rosszabb esetben meg se szolal, Volt olyan is, hogy be se kapcsolt. Aztán a következő inditásnál, vagy menet közben egyszercsak megszólalt.
Már mindent megpróbáltam vele, vissza se tettem a helyére, a csatlakozókat átnéztem, ha mozgattam akkor se szünt meg a hiba. Egyedül akkor szólalt meg a bal hangszóró, ha tökig feltekertem a hangerőt. Nem tudom, hogy valaki tapasztalt már hasonló hibát kérem irjon. A rádiót kiszerelve átnéztem az összes forrasztást, minden rb.
Az lenne a gondom, hogy a 2010-es évjaratú kia ceed sw-ben az aux nem működik, beállítom a radiót auxra bedugom és semmi (gyári rádio). Mi lehet a gond ?
Sziasztok van egy igen nahy problémám, mégpedig a következő.A heten vásároltam egy PNI ov288 autoriszto e és központi zár egyseget, ariasztó része kifogástalan, de azár része , nem ad ki jelet a relék műkodnek hallás alapján de elektromos impulzust nem adki a motoroknak. Valakinek ez ügyben tapasztalata ? Válaszokat is előre koszi
fesszabalyzo lesz az szerintem. Vagy valami kontakthiba van a fesszabalyzo korul, vagy esetleg valami dejoda fog behalni benne.
Mindenkepp nezesd meg, mert mindent gajra fog verni elobbutobb a kocsiban, ami villannyal megy. (Foleg, ha valami franko autoradio van a vasban, az kap rendesen.) En arra tippelek egyebkent, hogy valami zarlat athidalja a fesszabalyzot, es az egesz generatorteljesitmeny az auto elektromos rendszerebe megy. Ez a generatort is terheli, azon keresztul pedig az ekszijat, az meg elszakadhat elobb-utobb. Persze ez csak tipp, mindenkepp nezesd meg.
Mindenesetre a cebemet nem dugnam be, mig jar a motor:)
A Golf 1-em furcsa áramingadozási jelenségeket produkál mostanság. A problémát a visszajelző műszer is mutatja, kitér a mutató teljesen ameddig csak tud 14V fölé. A fényszórók élesednek viszont a motorteljesítmény megakad-esik eltelik véletlenszerűen pár másodperc és minden visszaál normál üzembe 12V-ra és megint húz az autó. Egy szakember a generátort babrálta, megvizsgálta a feszszabályzót semmi probléma működik. A forgó részt újracsapágyaztuk mostmár az is jó. Tanácstalnul állunk e probléma előtt.
Kedves mindenki! Nemrégiben leporoltam egy régebbi autórádiómat, ami egy Blaupunkt London rdm 42 típus. A jelenlegi problémám az hogy nem tudom hogyan kell élesíteni a kódot! A KÓD MEGVAN! Arra keresek megoldást hogy milyen formában tudom beütni a rádió billentyűzetén! Előre is köszönöm a válaszokat!
Ameddig ezt leírtad annyi idő alatt már egy másik mélyládát vagy akár csak egy hangszórót is köthettél volna az erősítőre és máris tudnád,hogy a láda vagy az erősítőnél kell keresni a hibát!
Az lenne a problémám hogy egyik napról a másikra, nem szól a mélynyomóm. Szakszerű beszerelést követően másfél-2 napig szólt rendesen. Crunch crb-500 myélyláda egy Carpower 2/400 erősítővel hajtva, phantom 1,2 F kondival. Mi lehet a gond? megadhatta magát az erősítő a melegtől? (ez szerintem hülyeség) A testkábel nem érintkezhet? (bár rögzítve van masszívan) A mély szállt el? (ezt megint kizárnám, mivel nagyobb erősítő hajtja így torz jelet sem kapott, amitől leégne a tekercs, arról nem beszélve hogy a gain is vissza van, volt csavarva). Este még tökéletes másnapra nem jó. Egyszerűen nem értem. A fejegység bekapcsolását követően hallom h kapcsol az erősítő, zölden és pirosan egyszerre világít. Fogalmam sincs mi lehet. Amit még észre vettem, hogy az akksiról érkező kábel az erősítőbe nem illeszkedik teljesen majdnemhogy a fele "mellé megy"... Esetleg nem kaphat elég áramot? passz...
Egy hatalmas kérdéssel fordulok hozzátok.Második hónapja kínlódunk egy elektronikai problémával.
2001 12.havi audi a4 1.9 pdtdi........ Két hónappal ezelőtt indultam volna vele reggel.Gyújtást ráadva bejelzett az immobiliser, majd nem is akart elaludni.Ráindítottunk, és 2 másodperc járás után letiltott a motor, és leállt a kocsi.
Mivel kódunk nincs hozzá, így trailerrel elvitettük egy autóvillamosságis "szakemberhez" aki egy hét "nemtudommittevés" után úgy adta vissza a kocsit, hogy az immo már nem jelzett a műszerfalon, tehát valószínű kikötötte, de indítás után egészen máig 5 egész percig vészvillogózik a kocsi! Miután letelt az 5 perc, működik rajta az elakadás jelző, az index, minden.
Továbbvittük egy másik emberhez, aki szintén vakargatta a fejét és annyit mondott, hogy valószínű kiütötték az immót, a kocsi pedig azt érzékeli, hogy lopják.Mert hogy szirénázna is a kocsi, de valószínű annak meg a vezetékét csípték el.
Állítólag valami gond van a gyári risztóval, de senki nem tud választ adni.
Vettünk ma egy használt kilóméter órát.....
Reményekkel teli beszereltük.
Ugyanúgy vészvillogózik a kocsi, de most a műszerfalon kijelzi az immot, tehát villog. Beindul, de az immó nem alszik el.
Szóval egyrészt nem tudjuk a vészvillogó miért villog még mindig, illetve mostmár abszolút nem vagyunk tisztába azzal, hogy az immót most kikötötték, vagy sem?
Szerintetek azért villog az immó, mert újra kell tanítani a kulcshoz?És akkor elvileg az 5 perces villogás is abba marad???
Az lenne a kérdésem hogy találkozott-e már valaki olyan hibával hogy indexeléskor erős sipoló hangott ad ki az autó /mint amikor nincs becsatolva a bizt.öv/ Az autó nissan primera 2003-as, lámpáknál csatlakozásokat elenőritem, elöször csak jobb majd balalodal is elkezdte.
Érdeklődnék, hogy a meglévő kulcsos központi zár helyet távirányítósat szeretnék betenni és ezt házilag hogyan lehet egyszerűen megoldani? Ha jól tudom a meglévőnek a típusszámát kell tudni a csatlakozás miatt.