Keresés

Részletes keresés

XANTIi Creative Commons License 2020.08.08 0 0 59

1.9 D, ebben már vagy 4 tranzisztor volt az izzító "automatikában" meg egy kani nagy relé. 2000 körüli évjárat volt, pár évet böcsülettel dolgozott a családban.

Előzmény: XANTIi (58)
XANTIi Creative Commons License 2020.08.08 0 0 58

Szívó dízel. Mech. adagoló, csak egy leállító mágnesszelep volt rajta.

Előzmény: _nyunyuka (57)
_nyunyuka Creative Commons License 2020.08.08 0 0 57

Ezért szokták kérni az évjáratot meg a motorkódot.

 

Ha csak ennyi elektronika volt benne, karburátoros volt? Az előző autóm (Ford Escort 1.8D) volt igazán elektronika-mentes, Bosch-adagolós előkamrás szívódízel, bimetálos izzítórelével, elektronika csak az ablaktörlő szakaszolója, a feszültségszabályzó, indexrelé, óra meg a rádió volt.

Előzmény: XANTIi (56)
XANTIi Creative Commons License 2020.08.08 0 0 56

A családban volt korai 206, az szerencsére nagyon kevés elektronikát hordott magával. Jó sokáig volt gyártásban, biztos "fejlődött" ebben is. Abban jószerével csak az ablaktörlő és az izzító automata volt elektronikus. Még az ablakok is motorosak de kézi kapcsolósak.

Előzmény: _nyunyuka (55)
_nyunyuka Creative Commons License 2020.08.08 0 0 55
Előzmény: XANTIi (53)
XANTIi Creative Commons License 2020.08.08 0 0 54

Mindenképp szét kellene szedni és kitakarítani a kapcsolót. Az alsó és felső kormány burkolat levétele után látni meg, hogy kivehető-e maga a kapcsoló. Van autó, ahol a kormányt is le kell venni hozzá.

Előzmény: V.T.ZS (51)
XANTIi Creative Commons License 2020.08.08 0 0 53

A régebbiekben sima mezei kapcsoló van, nincs trükk. Ott beégés szokott kontakthibát okozni.

Előzmény: _nyunyuka (52)
_nyunyuka Creative Commons License 2020.08.07 0 0 52

Az indexkapcsoló csak egy pillanatra érintkezik. Ha kézzel böksz rajta, hogy ne ugorjon be pozícióba, kb. hármat villan, véghelyzetben villogna folyamatosan, míg vissza nem tolod középre vagy a kormány vissza nem löki. 

 

(ugyanilyen francia csodám van, a javítás fél perc, de előtte fél napig bonthatod az autót, hogy hozzáférj)

Előzmény: V.T.ZS (51)
V.T.ZS Creative Commons License 2020.08.07 0 0 51

Sziasztok. Ismerősöm keresett meg egy furcsa jelenséggel. Peugate 206.ot vásárolt és csak pár másodpercig villog az indek. Ki van téve rendesen, de elalszik pár másodperc után.    Villog mindhárom izzó rendesen. Mi okozhat ilyen jelenséget? Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2020.07.04 0 0 50

Sziasztok! Találkozott már valaki Remix katalógussal.W9143 modulról szeretnék információt kapni, melyik autóba használták, esetleg bekötési rajz?

galaxi46 Creative Commons License 2020.03.01 0 0 49

Már mindegy.

 

Előzmény: XANTIi (48)
XANTIi Creative Commons License 2020.03.01 0 0 48

Nincs valami testkábel a blokk és a kasztni között lelazulva? Nem lett lefelejtve? Akkusaruk és a főkábelek biztosan tökéletes kapcsolatot adnak?

Ha egyik se áll, akkor irány a generátor javító. Jól írja a kolléga, akár az egész autót hazavághatja. Az akku is elélvez így hamarosan.

Előzmény: Golf1Lacus (42)
pacita Creative Commons License 2020.03.01 0 0 47

 

Sziasztok! Van egy skoda fabiám, benne eredeti skoda rádió. Néha olyant produkál, hogy  elhallgat a bal hangszóró, vagy a jobb, rosszabb esetben meg se szolal, Volt olyan is, hogy be se kapcsolt. Aztán a következő inditásnál, vagy menet közben egyszercsak megszólalt.

Már mindent megpróbáltam vele, vissza se tettem a helyére, a csatlakozókat átnéztem, ha mozgattam akkor se szünt meg a hiba. Egyedül akkor szólalt meg a bal hangszóró, ha tökig feltekertem a hangerőt. Nem tudom, hogy valaki tapasztalt már hasonló hibát kérem irjon. A rádiót kiszerelve átnéztem az összes forrasztást, minden rb.

 

Köszi

Szadam99 Creative Commons License 2020.02.29 0 0 46

Sziasztok!

Az lenne a gondom, hogy a 2010-es évjaratú kia ceed sw-ben az aux  nem működik, beállítom a radiót auxra bedugom és semmi (gyári rádio). Mi lehet a gond ?

Lajos 622 Creative Commons License 2020.02.15 0 0 45

Sziasztok van egy igen nahy problémám, mégpedig a következő.A heten vásároltam egy PNI ov288 autoriszto e és központi zár egyseget, ariasztó része kifogástalan, de azár része , nem ad ki jelet a relék műkodnek hallás alapján de elektromos impulzust nem adki a motoroknak. Valakinek ez ügyben tapasztalata ? Válaszokat is előre koszi 

Sikloernyos Creative Commons License 2015.04.03 0 0 44

fesszabalyzo lesz az szerintem. Vagy valami kontakthiba van a fesszabalyzo korul, vagy esetleg valami dejoda fog behalni benne.

Mindenkepp nezesd meg, mert mindent gajra fog verni elobbutobb a kocsiban, ami villannyal megy. (Foleg, ha valami franko autoradio van a vasban, az kap rendesen.) En arra tippelek egyebkent, hogy valami zarlat athidalja a fesszabalyzot, es az egesz generatorteljesitmeny az auto elektromos rendszerebe megy. Ez a generatort is terheli, azon keresztul pedig az ekszijat, az meg elszakadhat elobb-utobb. Persze ez csak tipp, mindenkepp nezesd meg.

Mindenesetre a cebemet nem dugnam be, mig jar a motor:)

Előzmény: Golf1Lacus (42)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.04.03 0 0 43

Pedig generátor.   Valamilyen módon felszökik a feszülség, vele a töltőáram. 

Előzmény: Golf1Lacus (42)
Golf1Lacus Creative Commons License 2015.03.18 0 0 42

Kedves Fórumozók, Sziasztok.

 

A Golf 1-em furcsa áramingadozási jelenségeket produkál mostanság. A problémát a visszajelző műszer is mutatja, kitér a mutató teljesen ameddig csak tud 14V fölé. A fényszórók élesednek viszont a motorteljesítmény megakad-esik eltelik véletlenszerűen pár másodperc és minden visszaál normál üzembe 12V-ra és megint húz az autó. Egy szakember a generátort babrálta, megvizsgálta a feszszabályzót semmi probléma működik. A forgó részt újracsapágyaztuk mostmár az is jó. Tanácstalnul állunk e probléma előtt.

 

Valaki tapasztalt már ilyet?

odor112 Creative Commons License 2015.02.09 0 0 41
A tápkábelen nem ment ki a biztosíték véletlenül? nálam akkor volt ilyen amikor elfelejtettem visszarakni a biztosítékot.
Előzmény: stevevalentine1 (38)
dagtoth Creative Commons License 2015.01.16 0 0 40

Szia!

Kedves mindenki! Nemrégiben leporoltam egy régebbi autórádiómat, ami egy Blaupunkt London rdm 42 típus. A jelenlegi problémám az hogy nem tudom hogyan kell élesíteni a kódot! A KÓD MEGVAN! Arra keresek megoldást hogy milyen formában tudom beütni a rádió billentyűzetén! 
Előre is köszönöm a válaszokat!

Tamás

Figyelő-86 Creative Commons License 2014.06.14 0 0 39

Ameddig ezt leírtad annyi idő alatt már egy másik mélyládát vagy akár csak egy hangszórót is köthettél volna az erősítőre és máris tudnád,hogy a láda vagy az erősítőnél kell keresni a hibát!

Előzmény: stevevalentine1 (38)
stevevalentine1 Creative Commons License 2014.06.13 0 0 38

Sziasztok! Tudna valaki esetleg segíteni?

Az lenne a problémám hogy egyik napról a másikra, nem szól a mélynyomóm. Szakszerű beszerelést követően másfél-2 napig szólt rendesen. Crunch crb-500 myélyláda egy Carpower 2/400 erősítővel hajtva, phantom 1,2 F kondival. Mi lehet a gond? megadhatta magát az erősítő a melegtől? (ez szerintem hülyeség) A testkábel nem érintkezhet? (bár rögzítve van masszívan) A mély szállt el? (ezt megint kizárnám, mivel nagyobb erősítő hajtja így torz jelet sem kapott, amitől leégne a tekercs, arról nem beszélve hogy a gain is vissza van, volt csavarva). Este még tökéletes másnapra nem jó. Egyszerűen nem értem. A fejegység bekapcsolását követően hallom h kapcsol az erősítő, zölden és pirosan egyszerre világít. Fogalmam sincs mi lehet. Amit még észre vettem, hogy az akksiról érkező kábel az erősítőbe nem illeszkedik teljesen majdnemhogy a fele "mellé megy"... Esetleg nem kaphat elég áramot? passz...

A válaszokat/tippeket előre is köszönöm szépen.

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.28 0 0 37

Miért nem szakemberhez viszed?

Miért kínlódtok barkács-szakkörben?

Ahhoz az ótvar audihoz nincs hozzáértő??????????? :O

Előzmény: Helga1983 (36)
Helga1983 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 36

Sziasztok!

Egy hatalmas kérdéssel fordulok hozzátok.Második hónapja kínlódunk egy elektronikai problémával.

2001 12.havi audi a4 1.9 pdtdi........ Két hónappal ezelőtt indultam volna vele reggel.Gyújtást ráadva bejelzett az immobiliser, majd nem is akart elaludni.Ráindítottunk, és 2 másodperc járás után letiltott a motor, és leállt a kocsi.

Mivel kódunk nincs hozzá, így trailerrel elvitettük egy autóvillamosságis "szakemberhez" aki egy hét "nemtudommittevés" után úgy adta vissza a kocsit, hogy az immo már nem jelzett a műszerfalon, tehát valószínű kikötötte, de indítás után egészen máig 5 egész percig vészvillogózik a kocsi! Miután letelt az 5 perc, működik rajta az elakadás jelző, az index, minden.

Továbbvittük egy másik emberhez, aki szintén vakargatta a fejét és annyit mondott, hogy valószínű kiütötték az immót, a kocsi pedig azt érzékeli, hogy lopják.Mert hogy szirénázna is a kocsi, de valószínű annak meg a vezetékét csípték el.

Állítólag valami gond van a gyári risztóval, de senki nem tud választ adni.

Vettünk ma egy használt kilóméter órát.....

Reményekkel teli beszereltük.

Ugyanúgy vészvillogózik a kocsi, de most a műszerfalon kijelzi az immot, tehát villog. Beindul, de az immó nem alszik el.

Szóval egyrészt nem tudjuk a vészvillogó miért villog még mindig, illetve mostmár abszolút nem vagyunk tisztába azzal, hogy az immót most kikötötték, vagy sem?

Szerintetek azért villog az immó, mert újra kell tanítani a kulcshoz?És akkor elvileg az 5 perces villogás is abba marad???

 

Bármilyen hasznos infót nagyon megköszönnék!

Helga

-ZsoLi- Creative Commons License 2013.08.29 0 0 35

sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem hogy találkozott-e már valaki olyan hibával hogy indexeléskor erős sipoló hangott ad ki az autó /mint amikor nincs becsatolva a bizt.öv/ Az autó nissan primera 2003-as, lámpáknál csatlakozásokat elenőritem, elöször csak jobb majd balalodal is elkezdte.

valakinek valami ötlet?

köszönöm

peti00 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 34

Érdeklődnék, hogy a meglévő kulcsos központi zár helyet távirányítósat szeretnék betenni és ezt házilag hogyan lehet egyszerűen megoldani? Ha jól tudom a meglévőnek a típusszámát kell tudni a csatlakozás miatt.

miszter07 Creative Commons License 2011.11.04 0 0 33

Nem kell két kör, de figyelj rá, hogy a relé meg tudja szakítani a két lámpa áramát, és a vezeték is elég vastag legyen.

Előzmény: Kriminals (32)
Kriminals Creative Commons License 2011.11.03 0 0 32

Sziasztok!

Első ködlámpát (egy pár) szeretnék bekötni egy átlagos villamos rendszerű autóba. A hivatalosság (tehát hogy tompított mellett éghessen, nem érdekel, ez most nem szempont.

Az elképzelésem a következő:

Hozom a lámpáról a --t ezt letestelem, vagy az akksi -jára teszem.
Hozom a +t a lámpákról majd egybevezetem a két lámpáét, ezt rá egy relére, a reléből pedig rá az akksi +jára.

A relét vezérlő +t hozom a lámpa helyzetjelzőjének vezetékéről, és ide teszem be a kapcsolót amivel felkapcsolom.

Helyes ez így?

Vagy két relé és két kör kellene a két lámpának?

 

Köszi!

Sikloernyos Creative Commons License 2011.08.03 0 0 31

sztem mindenkepp nezesd meg szerelovel, mert egyszercsak nem fog elindulni a kocsi, velem is tortent mar ilyen, habar a fordulatos jelenseget nem produkalta...

Előzmény: Sikloernyos (30)
Sikloernyos Creative Commons License 2011.08.03 0 0 30

akkor pedig lehet, hogy a diodahid rossz, leszivja hosszu tavon az akksidat, es ezert kap osszevissza jelet a fordulatszammero.

Előzmény: corweld (29)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!