Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 16 órája 0 0 2768

Ebayen keress olyanra, hogy Tyre spoon, azokkal nagyon könnyű szerelni az ilyen rohadvány nagyon mély ágyú felniket, mint az innováé.

Előzmény: glbtech (2763)
glbtech Creative Commons License 2021.09.21 0 0 2767

Meg ami még piszok hasznos lett volna, az egy mondjuk 50*50 centis rendes rongy. Ha másért nem, akkor azért, hogy az alkatrészeket rendesen le lehessen tenni, rátérdelni, kezet törölni.

Előzmény: Petrányi Jen (2765)
glbtech Creative Commons License 2021.09.21 0 0 2766

Nem egy lehetetlen projekt, a legnagyobb hiány tényleg a rendes gumiszerelő vas volt. ( Illetve utána a pumpa ) Sajnos ezeken a felniken nincs olyan mély árok mint az autók felnijein, ahova jól be lehet húzni a szembe oldali peremet, alapvetően ezért nehezebb leszedni a külsőt. Múltkor raktam fel kézzel egy szett autógumit, azt egészen viccesen könnyű volt szerelni. Persze oda nem árt egy második ember, aki rá tud állni szembe a gumira, hogy az ágyba menjen a perem, vagy az a gyorsszorító-féle szerszám ami ugyanerre való. Na meg sokat számít a síkosítás, ami az út szélén ugye nem volt adott. :-)

Viszont megjöttek előre is az új rugók, szimeringek, ha kilábalok a takonyból, akkor megújul az Innova futóműve. Érdekes, hogy bár az egyik hátsó csillapító biztosan olajmentes már, és a másiknál is vannak nyomok, de csak nagyon ritkán veszem észre menetben. Mondjuk be tud lengeni, de nem pattog el. A gyári új sem valami betonkemény húzásra, de biztosan jobb lesz mint most. Elölre is kap új olajat, új rugókat. Valamikor megrendelem az új nyerget is, és akkor új lesz a 97.000 km-es motor. :-)

Előzmény: Petrányi Jen (2765)
Petrányi Jen Creative Commons License 2021.09.20 0 0 2765

Én is munkába menet jártam így. Begurultam egy körforgóba még semmi, mire kijöttem már lapos volt a hátsó. Szerencsére egy autós barátom tudott segíteni, és a kiszerelt hátsót elvittem gumishoz. Egészen véletlenül volt belsője - azóta új belső állandóan van nálam, de szerelő alkalmatosság nincs. Tanulságos az írásod - dobok be én is egy kis bicajos pumpát, meg gumiszerelő vasakat.

Előzmény: glbtech (2763)
glbtech Creative Commons License 2021.09.15 0 0 2764

Ez volt reggeli meglepi. :-)

glbtech Creative Commons License 2021.09.15 0 1 2763

Hehe, milcsoda egybeesés, én pont ma kaptam defektet reggel munkába menet Leányfalun. Hátsó keréken, egy jó pár centis szeg-féle volt az elkövető, átszúrta a belsőt mindkét oldalán. Volt nálam belső, és ki is tudtam cserélni csupán a gyári szerszámokkal, de volt egy kis birkózás az tuti. Lefelé kevésbé voltam óvatos, sikerült két helyen is megsérteni az amúgy is defektes belsőt, de a felrakásnál figyeltem. A 19-es kulcs szárát használtam, és a csavarhúzót. Nyilván azért gumiszerelő vasakkal könnyebb, de azzal sem könnyű, cseréltem már jó párszor az Innován is. :-) Szereltem már autógumit is kézzel, azt könnyebb felrakni. 4 éves ContiGo gumik vannak fent amúgy, valóban elég kemény az oldalfaluk.

Ami viszont nagyon hiányzott, az a pumpa. Volt nálam defektjavító spray, de azt a defektes belsőbe nem akartam belenyomni, mert centrírgyöngy van benne, és nem akartam hogy amiatt kelljen eldobni a belsőt, mert a defektjavítótól összeragad az összes, hanem a csere után akartam vele felfújni a gumit. Na ehhez viszont már nem volt benne elég nyomás, az évek alatt eltűnt. Szóval pumpa kell, miután hazaértem be is dobtam gyorsan egy bringás pumpát. Ezzel kellene egy darabig tornázni, de legalább a lehetőség adott. Itt volt egy kút nem messze, végül ott fújtam fel rendesen a kereket, de nem nagyon szeretem tologatni a motort ahelyett hogy utaznék rajta. :-) Lehet valami szerelővasakat még majd bedobok, végül is elfér. Szóval nem lehetetlen a belső csere az út szélén a gyári szerszámokkal sem, de azért érdemes nekivetkőzni kicsit. :-)

Előzmény: Galagonyovics (2762)
Galagonyovics Creative Commons License 2021.09.15 0 0 2762

Rá kellett jönnöm, hogy évek óta úgy motorozok, hogy nem tudok-tudnék helyszínen defektet szerelni.

A gumi annyira merev és szoros, hogy nem tudom lefeszegetni.

Lecserélném retro jellegű gumikra, lágyabb oldalfal, 1/1-es profil.

Tud valaki ilyeneket ajánlani?

glbtech Creative Commons License 2021.09.05 0 0 2761

Nem a hátam fáj vagy a derekam, hanem konkrétan az a két pont, ahol a csontom érintkezik a szivacsozáson át a nyereg műanyagjával. :-) Szivacskorong kellene oda, nem porc. :-)

Előzmény: bervas (2759)
mzsombi Creative Commons License 2021.09.03 0 0 2760

Rám gondolt Zöldi, és a fekete motorodra, szóval egyről beszélünk. :)

Előzmény: glbtech (2758)
bervas Creative Commons License 2021.09.03 0 0 2759

Ha csak leszálláskor fáj, az simán lehet porckorong. Érdemes direkt behúzva tartani a pocakot motorozáskor, az ellentart a hátnak, csökkenti a terhelését.

 

A keresztcsontom nekem is sajgott, mert a karbus Innova ülés lépcsője pont kellemetlen helyen van, nyom.

Előzmény: glbtech (2758)
glbtech Creative Commons License 2021.09.03 0 0 2758

Sőt, pont arra az Innovára venném a nyerget ami megjárta a Glocknert, mert nálam van ( egy ilyen ) már kb. 10 éve. :-) A 2500km-es Innovának jó a nyerge, az nem bánt, ezért gondolom hogy a gyári új jó lenne. A régiben sem összeesve van a szivacs kinézetre pöpec, csak már nem eléggé rugalmas. Lehet egy jó szaki meg tudná csinálni, de a formán, pláne a huzaton nem akarnék változtatni, úgy meg jobban meg van kötve a keze. Vicces módon amúgy nem menet közben van vele a gondom, hanem mikor le kell szállni. Akkor jön meg a fájdalom. :-)

Előzmény: zöld_I (2757)
zöld_I Creative Commons License 2021.09.02 0 0 2757

Nyilván mindenki más méret, én csak szervizelni szoktam- mostmár csak 1  - innovát, de nekem a nyereg lenne az 

első, amit biztosan áttömetnék, nekem borzasztó kényelmetlen már azokon a tesztutakon is, amennyit megyek vele.

Persze ez is egyéni kérdés, vannak Innovával Glocknerre menős barátaim is :DDDD

Előzmény: glbtech (2755)
tarkop Creative Commons License 2021.09.02 0 0 2756

Szia,megosztanád a tapasztalatokat? Mert komolyan érdeklődöm a vásárlásán.

Köszönöm!

Előzmény: Lasz2 (2741)
glbtech Creative Commons License 2021.08.30 0 0 2755

Nekem elég a 125ccm. Már csak azért is, mert ha épp éber kómában közlekedek ( előfordul :-) ) akkor sem akar megölni. :-)

Ma vittem műszakira az újabbik Innovámat, most már valami 2500km lett benne, és olyan jól epurrogtam 60-70-el a reggeli őszies fényekben. :-) Most gyorsan a régire is ráborítottam egy kis pénzt ( új gyári rugóstagok hátulra, új gyári rugók meg persze új olaj előre ), és nem érzem kidobottnak. Ahhoz képest, mint ha autóval kommutáltam volna helyette, spórolt nekem már a mocika vagy 1.2M forintot, kicsit visszaforgatok bele. :-) Nézegettem az ülés szivacsozás-felújítás árakat, az is lehet rendelek rá egy gyári új ülést is, ugyanannyiban lenne, és mégiscsak gyári. Ki van már ülve, másfél óra motorozás után igen lassan szoktam felállni a nyeregből, hogy lassan jöjjön meg a fájdalom. :-)

Nézegettem megint CT125 videókat, érdekes, hogy körváltós az is, de fordítva vannak a fokozatok. Vajon mi lehet az értelme ?

Előzmény: zöld_I (2752)
mzsombi Creative Commons License 2021.08.27 0 0 2754

Az a baj, hogy igazából nincs most rá szükségem... De sok évig ingáztam Innovával, és ha valamin lehetett volna változtatni, én is a kicsit jobb menetteljesítményeket kértem volna egy azonos testben. Kellemes nosztalgiával gondolok vissza az együtt töltött 50e km-re a két Innovával. Azt is hozzá kell tennem, hogy ha ma ingázós motorban kezdenék gondolkozni, akkor már lehet, hogy valami villanyost próbálnék ki. :) 

Szóval valószínűleg nem én leszek az, aki megveszi, de egy tesztvezetésen nagyon gondolkozom, ha esetleg ideadja az importőr... :)

Előzmény: sergio82 (2753)
sergio82 Creative Commons License 2021.08.27 0 2 2753

Amióta eladtam a kis Suzuki FL 125-öt, a kisördög időről időre ott motoszkál a fejem minimalista bugyrában... Az egyetlen észérv a józanságra idáig a számomra szerény menetteljesítmégy volt, mert szükségét érzem a tartós 85-90km/h országúti sebességnek a kamionok miatt úgy, hogy a technika ne sérüljön. Hát, most felcsillant a szemem. Ha valaki megnézte, kipróbálta, megvette, feltétlenül ossza meg a tapasztalatait. :) 

Előzmény: mzsombi (2749)
zöld_I Creative Commons License 2021.08.26 0 0 2752

Az a baj, ybr ehhez képest az éber kóma kategória.

Előzmény: glbtech (2751)
glbtech Creative Commons License 2021.08.26 0 0 2751

Érdekes darab, de ha már "rendes" váltós, akkor inkább YBR vagy CB vagy hasonló.

 

Én meg a Trail 125-re kívántam rá már eléggé. Remélem hogy előbb-utóbb itthon is feltűnik.

zöld_I Creative Commons License 2021.08.26 0 0 2750

Ideje venni egy új motort, az is élmény, nem? :)

Előzmény: mzsombi (2749)
mzsombi Creative Commons License 2021.08.26 0 0 2749

Bár nem körváltós, de a génjeiben nagyon sok hasonlóságot hordoz. Ti mit gondoltok róla? Én, bár jelenleg semmi ésszerű érv nem szól mellette, nagyon rákívántam... :)

 

https://totalbike.hu/tesztek/2021/08/26/teszt_sym_vf185i_-_2021/

akosbitto Creative Commons License 2021.08.11 0 0 2748

Természetesen jöhet az is, bár ők inkább a Honda Cub csoporthoz állnak közelebb. :)

Előzmény: motorbubus (2746)
mzsombi Creative Commons License 2021.08.10 0 0 2747

Legyen így! :)

Előzmény: akosbitto (2745)
motorbubus Creative Commons License 2021.08.10 0 0 2746

Jó-jó... és a többi körváltós...? Nem csak a Honda csinált olyat... :-)

Nekem pl Yamaha Townmate-em van.... de ott van pl a Suzuki Birdie....

Előzmény: akosbitto (2745)
akosbitto Creative Commons License 2021.08.08 0 0 2745

Nézzétek csak, csináltam egy facebook-csoportot, hátha az jobban pörög majd, mint ez itt: 

https://www.facebook.com/groups/340109224484169/about

akosbitto Creative Commons License 2021.08.03 0 0 2744

Na most rátaláltam itt az nkmoto.gr oldalra, de mintha Magyarországra nem lehetne rendelni. Van valami trükkje esetleg?

Előzmény: akosbitto (2743)
akosbitto Creative Commons License 2021.08.02 0 0 2743

Hali! Mennyire nehéz Innovához kasztnielemeket szerezni és honnan érdemes?

sonantibus Creative Commons License 2021.07.25 0 0 2742

Fél éve cseréltem, ég és föld.

 

Előzmény: Petrányi Jen (2740)
Lasz2 Creative Commons License 2021.07.25 0 1 2741

Sziasztok, làtom van aki motort keres, van fent a hahu-n egy keeway keeway target 125 eladó. Nekem is ilyen van, ha valakit érdekel szívesen megosztom a tapasztalataimat. Eredetilegn is honda-t kerestem, de szerintem erősen túl vannak àrazva.

 

 

 

Petrányi Jen Creative Commons License 2021.07.22 0 0 2740

vee rubber van rajta - életveszélyes vizes úton :(

 

Dobom el!

zöld_I Creative Commons License 2021.07.21 0 0 2739

Azt a gumit még gyártják? A 300-as Kawámon volt olyan, 2000-ben. :O

Nemrég gumiztam egy motort 120-180 mérettel. Kértek rá egy Dunlop sportsmart TT-t. 95 ezer volt a legolcsóbb helyen. :OOOO

Előzmény: bervas (2738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!