Keresés

Részletes keresés

DMA Creative Commons License 2009.08.15 0 0 37
Ennek az összegnek kb a kétszeresét kapja a MÁV és a BKV államitámogatásként _naponta_. 2évre egy jó útért: megérte!
Előzmény: Létszámfeletti (36)
Létszámfeletti Creative Commons License 2009.08.10 0 0 36
Igen, ennél csak hasznosabban lehetett volna ezt a pénzt elkölteni.
Előzmény: Rákattantam (35)
Rákattantam Creative Commons License 2009.08.09 0 0 35
Sok, nem sok, ki tudja. Ennyit kellene adni az újpesti rendelőintézet megcsinálására. Ez pl. egy mérce. (lélegeztetőgépben úri ember nem számol)
Előzmény: sörissza (30)
Steckdose Creative Commons License 2009.08.09 0 0 33
Ja, a faszjancsik meg tapsolnak ennek az ökörségnek, de aztán még véletlenül se felejtenek el jajkenolni (itt az indexen is), hogy a Haller út eldugósítása miatt többszörösére nőtt a forgalom a kilencker Soroksári-Üllői közötti részén.
Előzmény: horex (28)
sörissza Creative Commons License 2009.08.08 0 0 32
Parancs értettem, kérek emgedélyt meghunyászkodni... :)
Előzmény: Létszámfeletti (31)
Létszámfeletti Creative Commons License 2009.08.08 0 0 31
"A thókölyre képtelenség "fölöslegesen" költeni"

Akkor költsél rá a sajátodból.
Előzmény: sörissza (30)
sörissza Creative Commons License 2009.08.08 0 0 30
A thókölyre képtelenség  "fölöslegesen" költeni (Menj végig rajta). Még akkor sem kidobott pénz, ha jövőre újra csinálják az egészet. Pl. Legjobb tudomásom szerint ez az egyetlen útvonal ahol a BKV gerinc vonala 7-173 az úttest állapota miatt kötelező sebesség korlátozással jár. 20cm szintkülönbségek, egész kockakő hiányok stb.  Az árakat egyébként nem ismerem, de 470mFt nem tűnik soknak egy ekkora szakasz leaszfaltozásáért.
Előzmény: Létszámfeletti (19)
horex Creative Commons License 2009.08.08 0 0 29

Néhány milácskát mindig leszakitanak a "szakértők"

Valaha ment villamos azokon az utakon, aztán okosok elgyalulták, most meg visszaálmodják

Van logika a magyarban

 

De szép lesz majd ha az Orbán betömeti a siksági alagutakat és lebontatja a sividéki hidat

Lehet betömi a 4-es metrót is

:)

by horex

Előzmény: Törölt nick (27)
horex Creative Commons License 2009.08.08 0 0 28

 1x1 sávosított utat, lásd a Haller út példáját"

 

Jaj, ezt a terjedő fasságot. Szűkitsunk le minden utat, a LevegőCsoport elképzelése

A "városatyák" meg beveszik

Előzmény: Steckdose (22)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.08 0 0 27

Tényleg muszáj megcsinálni, 20 éve is késő lett volna elkezdeni. Viszont most meg kéne rendesen csinálni, villamospályával (végig a Rákóczin és az Erzsébet hídon, másik végén  Újpalotáig, a metrót meg azonnali hatállyal hagyni a f...ba..... Teljesen felesleges.... Rengeteg pénz elment rá, addig kéne leállítani amíg lehet.... (Bár akkor a keletiig már épüljön meg, itt már lehet többe kerülne kiszállni belőle)

 

a felelősök meg számoljanak el a pénzzel!!!

Buck the Dog Creative Commons License 2009.08.08 0 0 26
Nem kizart, sot....
Előzmény: John Doe(520i) (25)
John Doe(520i) Creative Commons License 2009.08.08 0 0 25
Létszámfeletti tökéletesen megfogalmazta mondanivalóm lényegét a #15-ben.
Előzmény: Buck the Dog (18)
Létszámfeletti Creative Commons License 2009.08.08 0 0 24
"jövőre Demszkynek lesz mivel kampányolni..."

Jövőre is! :D
Előzmény: mac.m (23)
mac.m Creative Commons License 2009.08.08 0 0 23

...senki sem meri kimondani, hogy egyre kevesebb az esely az M4 Keleti utani szakaszara.

Jövőre Demszkynek lesz mivel kampányolni...

Előzmény: Buck the Dog (21)
Steckdose Creative Commons License 2009.08.08 0 0 22
Persze, ha évtizedig jó volt a macskakő (mert már a 90-es években is ugyanilyen szar volt a Thököly ám*), akkor már nem bír ki pár évet, hanem éppenpont most, a választások előtt kell megcsinálni. Biztos nyomul a Siemens, hogy telekúrná lámpákkal a vélhetően 1x1 sávosított utat, lásd a Haller út példáját. Meg a komcsik a bukta előtt még le akarnak nyúlni egy "kis" dellát.

* Nézőpont kérdése ez is amúgy. A macskakő tényleg kritikán aluli volt, de pl. a villamossínen egész jól lehetett haladni - és a Thököly volt az EGYETLEN út, ami Újpalota felől nem volt halottra beállva. Most majd ennek vége.

Egyébként nem kell feltétlenül BEVALLANI, hogy pár évre készülnek Bp-en az utak: a kombinék érkezése előtt, pár éve úgy fölkúrták a 4-6 villamos pályáját, mintha olajat keresnének, azt' most meg mit látunk? Már megint föl van kúrva az egész (és a Körúton persze emiatt még a szokottnál is halottabb a forgalom).
Buck the Dog Creative Commons License 2009.08.08 0 0 21
Mindenkeppen ideiglenes megoldas amit most csinalnak, de szvsz senki sem meri kimondani, hogy egyre kevesebb az esely az M4 Keleti utani szakaszara.
Előzmény: Létszámfeletti (19)
Bicska Macheath Creative Commons License 2009.08.08 0 0 20
Aki ma meg tudja mondani, hogy mikor lesz a Thököly út alatt metró, az vagy jós, vagy hazudik" - mondta az [origo]-nak Lakos Imre.

Egy biztos: mire ott metró lesz, addigra Lakos már rég eltűnt a πcsába.
Létszámfeletti Creative Commons License 2009.08.08 0 0 19
Az a gond az érveléseddel, hogy ha nem lesz ott metró, akkor villamos kellene (Lakos is erről beszél a cikkben). Azonban akkor ismét csak hozzá kell majd nyúlni a most elvégzett munkálatokhoz valamilyen szinten, vagyis mindenféleképpen feleslegesen költik most rá a pénzt.
Előzmény: Buck the Dog (18)
Buck the Dog Creative Commons License 2009.08.08 0 0 18
Speciel nem szokasom vedeni (mostanaban) a maszopot meg a szadeszt, de miutan erosen ketseges, hogy a Keletitol tovabb megy a 4-es metro, viszont a Thokoly ut mar 20 eve is katasztrofa volt, nem biztos, hogy baj, hogy nekiallnak (persze ezt mar juliusban is megtehettek volna...)
Előzmény: John Doe(520i) (6)
Fejtágító Creative Commons License 2009.08.08 0 0 17
még annyit, hogy ami szarakodás ment a városházi bürokrata urak között, hogy legyen-e villamos, vagy ne legyen, az enyhén szólva röhej. 
Előzmény: Fejtágító (16)
Fejtágító Creative Commons License 2009.08.08 0 0 16

teljesen egyetértek, kiegészíteném, hogy demszky két kedvenckéje mindig az V. ill. XI. kerület volt, a többire nagy ívben szart magasról. a thököly alatt metró felejtős szerintem.

 

viszont van egy lakótelepi ismerősöm újpalotán, ahol szeretnének hőszivattyús fűtést a méregrdrága távfűtés helyett, kiegészítve napelemmel, és sikeresen pályáztak is, de nem engedi a fúrást a kerület, merthogy ott megy a metró nyomvonal (1-2km-rel a bosnyák tér után, nagyjából a drégelyvár utca magasságában)

Előzmény: sörissza (14)
Létszámfeletti Creative Commons License 2009.08.08 0 0 15
Kellett volna. De ha már az SZDSZ jövőre sehol se lesz, akkor csináljuk meg gyorsan idén, kell még egy kis pénz a vállalkozóinknak.
Előzmény: ági anyu (12)
sörissza Creative Commons License 2009.08.08 0 0 14
Sz....ni rá! 20 éve cseszi szét mindenkori autómat a thököly.... Másrészt egy picinykét sem csodálkoznék ha előbb lenne Budaörsnek metrója mint a Bosnyák térnek. Sőt abban is biztos vagyok, hogy nem kezdik el építeni a metrót a most aktuális (kb. 89.) határidő alatt.
Előzmény: Létszámfeletti (-)
ági anyu Creative Commons License 2009.08.08 0 0 13
Mármint....?
Előzmény: John Doe(520i) (6)
ági anyu Creative Commons License 2009.08.08 0 0 12
...ha elkezdik építeni rajta a metrót.
Már nem most, évekkel ezelőtt kellett volna megcsinálni
Előzmény: Létszámfeletti (-)
schlumberger Creative Commons License 2009.08.08 0 0 11
marha régen marha rossz már...
Előzmény: Létszámfeletti (-)
DMA Creative Commons License 2009.08.08 0 0 10
Hehh, a szavatosság kötelesek sem bírnak ki két évet :-(
Előzmény: mac.m (3)
John Doe(520i) Creative Commons License 2009.08.08 0 0 9
Szerintem lesz próbálkozó. :D
Előzmény: Törölt nick (8)
marmota Creative Commons License 2009.08.08 0 0 7
Túl sok helyre kell futni a balnyikkeknek.:-) Meg talán létszámstop van a mehben is, fogynak a hasznos idióták.
Előzmény: John Doe(520i) (6)
John Doe(520i) Creative Commons License 2009.08.08 0 0 6

Nincs valami nagy tolongás itt (védeni a védhetetlent)...

:))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!