Ja, a faszjancsik meg tapsolnak ennek az ökörségnek, de aztán még véletlenül se felejtenek el jajkenolni (itt az indexen is), hogy a Haller út eldugósítása miatt többszörösére nőtt a forgalom a kilencker Soroksári-Üllői közötti részén.
A thókölyre képtelenség "fölöslegesen" költeni (Menj végig rajta). Még akkor sem kidobott pénz, ha jövőre újra csinálják az egészet. Pl. Legjobb tudomásom szerint ez az egyetlen útvonal ahol a BKV gerinc vonala 7-173 az úttest állapota miatt kötelező sebesség korlátozással jár. 20cm szintkülönbségek, egész kockakő hiányok stb. Az árakat egyébként nem ismerem, de 470mFt nem tűnik soknak egy ekkora szakasz leaszfaltozásáért.
Tényleg muszáj megcsinálni, 20 éve is késő lett volna elkezdeni. Viszont most meg kéne rendesen csinálni, villamospályával (végig a Rákóczin és az Erzsébet hídon, másik végén Újpalotáig, a metrót meg azonnali hatállyal hagyni a f...ba..... Teljesen felesleges.... Rengeteg pénz elment rá, addig kéne leállítani amíg lehet.... (Bár akkor a keletiig már épüljön meg, itt már lehet többe kerülne kiszállni belőle)
Persze, ha évtizedig jó volt a macskakő (mert már a 90-es években is ugyanilyen szar volt a Thököly ám*), akkor már nem bír ki pár évet, hanem éppenpont most, a választások előtt kell megcsinálni. Biztos nyomul a Siemens, hogy telekúrná lámpákkal a vélhetően 1x1 sávosított utat, lásd a Haller út példáját. Meg a komcsik a bukta előtt még le akarnak nyúlni egy "kis" dellát.
* Nézőpont kérdése ez is amúgy. A macskakő tényleg kritikán aluli volt, de pl. a villamossínen egész jól lehetett haladni - és a Thököly volt az EGYETLEN út, ami Újpalota felől nem volt halottra beállva. Most majd ennek vége.
Egyébként nem kell feltétlenül BEVALLANI, hogy pár évre készülnek Bp-en az utak: a kombinék érkezése előtt, pár éve úgy fölkúrták a 4-6 villamos pályáját, mintha olajat keresnének, azt' most meg mit látunk? Már megint föl van kúrva az egész (és a Körúton persze emiatt még a szokottnál is halottabb a forgalom).
Az a gond az érveléseddel, hogy ha nem lesz ott metró, akkor villamos kellene (Lakos is erről beszél a cikkben). Azonban akkor ismét csak hozzá kell majd nyúlni a most elvégzett munkálatokhoz valamilyen szinten, vagyis mindenféleképpen feleslegesen költik most rá a pénzt.
Speciel nem szokasom vedeni (mostanaban) a maszopot meg a szadeszt, de miutan erosen ketseges, hogy a Keletitol tovabb megy a 4-es metro, viszont a Thokoly ut mar 20 eve is katasztrofa volt, nem biztos, hogy baj, hogy nekiallnak (persze ezt mar juliusban is megtehettek volna...)
teljesen egyetértek, kiegészíteném, hogy demszky két kedvenckéje mindig az V. ill. XI. kerület volt, a többire nagy ívben szart magasról. a thököly alatt metró felejtős szerintem.
viszont van egy lakótelepi ismerősöm újpalotán, ahol szeretnének hőszivattyús fűtést a méregrdrága távfűtés helyett, kiegészítve napelemmel, és sikeresen pályáztak is, de nem engedi a fúrást a kerület, merthogy ott megy a metró nyomvonal (1-2km-rel a bosnyák tér után, nagyjából a drégelyvár utca magasságában)
Sz....ni rá! 20 éve cseszi szét mindenkori autómat a thököly.... Másrészt egy picinykét sem csodálkoznék ha előbb lenne Budaörsnek metrója mint a Bosnyák térnek. Sőt abban is biztos vagyok, hogy nem kezdik el építeni a metrót a most aktuális (kb. 89.) határidő alatt.