A MK1 Tiguant nem tudjuk rendesen tankolni, vissza habzik a gázolaj, majd ömlik ki az üzemanyag. Nagyon lassan lehet tölteni üzemanyagot, igy nem vagyunk teljesen meglőve, de ez azért nem maradhat igy.
Nincs valami ötletetek, mi lehet a gond? Nem is hallottam ilyen hibajelenségről még. Van esetleg valakinek kölcsön valami mini-kamerája, amivel a betöltő nyilásba, vagy csőbe belen ézhtenénk?!
Sziasztok! Alany egy 2016-os 2.0 crtdi CFGC motorkód 130KW,összkerékhajtás. Nem indul . A üzemanygtartályban lévő szivattyúra 4db vezeték megy. Vcds -el indítva sem . A szivattyú lehet hibás vagy a vezérletével lehet valami gond. Köszönöm szépen üdv.
2009-es Tiguanban multimédiás rádió lett berakva. Kellene hozzá gyújtás pozitív, de a biztosíték táblán nem találtam. Tudja valaki hogy honnan lehetne rákötni a rádióra?
Egy 2017-es 2.0TDI, problémám, hogy a távirányító nem nyitja a csomagtér ajtót, csak akkor ha külön a csomagtér nyitást nyomom meg.A csomagtér ajtó nem elektromos nyitású.Ez a probléma egyik pillanatról a másikra jött elő. Már minden variációt kipróbáltam, de nem jutottam semmire.Remélem tud valaki megoldást a problémára.
Megértelek, hasonlóan cselekszem. Korábban egy passatom volt, az megjegyezte a leállításkori beállítást. Ami jobban idegesít hogy a memóriás ülés kezelője teljesen inaktív és nem értem miért....
nemrégen vásároltam egy 2016-os tiguant, nagyjából 60.000 km-el. Nem tudom életre kelteni a memóriás ülés kapcsolóját. Semmire nem reagál. Biztosítékokat, akku lekötést próbáltam. Valakinek van ötlete hogy mi okozhatja? Korábban passatom volt, az is idegesítő hogy minden indításnál újra be kell állítani a távolságtartó mértékét és az ülésfűtést. Nem tudom lehet e ezek között összefüggés... köszönöm esetleges véleményetek. Zsolt
Sziasztok! Vw Tiguán vásárlás előtt állok úgyhogy gondoltam megkérdezek tőletek pár dolgot mivel biztos jobban tudjátok.
A kiszemelt egy 2015 ös 2.0 Tdi 177 lóerős BlueMotion 4 Motion Dsg váltóval szerelt autó .
Olyan kérdésem lenne van e valakinek tapasztalata ezzel az adott felszereltséggel konkrétan
Mi az amire oda kell jobban figyelni , esetleg mik a hiba lehetőségek ? Dsg váltóval kapcsolatban kiváncsi lennék , hogy a hirdetés azt írja 7 sebességes váltó van benne
Szóval akkor a DQ 200 as száraz váltó lehet benne vagy a DQ 380-81 es nedves váltó ? Köszönöm szépen segítséget !
Az új Tiguan, noha nagyon jól össze van szerelve és merev a karosszériája- magass a tömegközéppontja miatt, a kanyarodási képességein az adaptív futómű sem segít túl sokat.
Egyenesbe, persze nagyon gyors a kocsi ezzel a motorral, de ha pl. egy dimbes-dombos útvonalon a kanyarokba le kell lassítani.
Inkább a Passathoz talál, annak alacsonyabb a tömegközéppontja.
Meg kell nézni a fékeit is, mintha az első tengelyen több dugattyúst láttam a Passaton.
Nekem gyárilag 235-R18-55-ös kerekeim vannak egy 2017-es 150 lovas 4x4-es CRTDI-in, tempósan lehet vele haladni, stabil a kanyarokba is, de nem 160-ba.
Nekem is ugyanez a bajom, ugyanazzal a motorral. (Nem a regenerálás a hiba.) A szerelő szintén nem mutatott ki hibakódot. A Pajzs technológiájú gépjárművédelem van a kocsiba szerelve, a szerelőm erre gyanakszik... Kb. 2 hónapja kiiktattam a pajzsot, azóta nem volt gond a kocsival. Igaz, 2 szer volt kisebb izgalom: A csomagtartót kinyitva beindult a ventillátor, de az első ajtót kinyitva, becsukva leállt a probléma. Mondjuk a Te felszereltségedhez gondolom jár a motorizált csomagtartó... Lehet, hogy végleg kiszereltetem a pajzsot... persze elótte egyeztetek velük, hátha tudják a megoldást. Kérlek értesíts, ha megtalálod a tuti megoldást, én is jelentkezem majd...
https://www.youtube.com/watch?v=_PJiWa9rEsU Nézd végig!!! Én jártam úgy kamionnal, hogy egy félig zárlatos ledes izzó generált ABS hibát. Sokszázezret költöttünk rá mire kiderült,hogy egy háromszáz forintos alkatrész generálta a hibát. Úgy tudom,hogy a srác a videóban javít is. De őt is megkérdezném:http://kodolas.skoda-muszerfal.hu/ .Én biztos, hogy CAN-BUS, és vezérlőegység javítással foglalkozók tanácsát kérném.
2016-os II.gen. 2.0 TDI Highline Tiguan-om van. Az utóbbi 5-6 hónapban az autó motorhűtő ventillátora, miután megállok és járatom a motort pár percig, majd bezárom és vagy egyből vagy akár 0,5-1 órával vagy akár órákkal később magától elindul maximális fordulaton és egészen addig megy míg teljesen lemeríti az akkut. Ha észreveszem, hogy megy a ventillátor és kikapcsolom a központi zárat leáll a ventillátor kb 0,5 percre majd újra elindul maximális fordulaton. Ha kinyitom a bal első ajtót szintén leáll a ventillátor, de ha becsukom az ajtót újra elindul.
Ezt a hibát nem állandóan csinálja, kiszámíthatatlan, van mikor 1-2 hétig semmi hiba, van mikor 1 hét alatt 3-szor meríti le az akkut.
KB 3 hete kicseréltük az akksit is remélve, hogy a gyengébb akksi a baja, ám múlt héten egyszer ismét jelentkezett a jelenség, a héten pedig 2x. Tegnap mikor a ventillátor maximális fordulaton ment le kellett venni a sarut az akksiról, mert egyáltalán nem állt le, majd kb 4 órát állt az autó és visszaraktam a sarut és egyből elindult maximális fordulaton a ventillátor.
Több szerelőnél is jártam vele, de az autó nem tárol el semmi hibakódot a jelenség után, nem találtak hibát még a márkaszervízben sem.
Ugyanezen hiba már fennállt 2018-ben akkor még az autó 2 éves volt csak és a márkaszervízben azt mondták, hogy nem találtak hibát, de a biztonság kedvéért kicseréltek egy hőérzékelő szenzort. Utána 2 évig nem volt semmi hasonló hiba, majd kezdődött előlről.
Az autót főleg pályán használom, szóval tuti nem a részecskeszűrő regeneráció miatt indul el, illetve szoktam figyelni mikor regenerál.
Elég komoly nyestriasztó van a kocsiban szóval rágási ok se lehet.
A szerelőm azt javasolta, hogy cseréljük ki a hűtőventillátort elektronikával együtt, mert lehet az hibásodott meg, de ő se biztos benne teljesen. Kísérletezéshez viszont elég drága próbálkozás, mert a VW-n majdnem 300.000. Ft-os árajánlatot adott a ventillátorra. Viszont az is elég kellemetlen, hogy azért kell izgulnom, hogy beindul-e a kocsi vagy újra lemerült az akksi.
Valaki találkozott már ilyen hibával és ha igen akkor mi okozta? Mi oldotta meg a hibát? Valakinek van valami tippje?
Szia! Itt többnyire DFGA motorkódú TDI. és Max 2-3 éves benzinesautó tulajdonosok vannak. Ha arról is írsz tájékoztatást biztosan érdeklődve végig olvassuk. Köszi.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Elhamarkodott vásárlás volt, 7 hónaposan adtuk el a TSI-t, 4000 km-rel. Mi gyengébbnek éreztük, mint a mostanit, de ez csak a mi véleményünk. Az 1.4-es TSI 92 kW ( 125 Le ) volt, a TDI 110 KW ( 150 Le ), mindkettő manuális. Mivel 2.0 TSI nem volt akkor már a kínálatban, TDI lett.
2019-ben vásárolt 2.0 TDI Tiguan-ban 70Ah-s Varta akkumulátor van gyárilag. A start/stop rendszert mindig "kiiktatom" , én nem szeretem használni. Előtte 1.4-es TSI, volt, szintén Tiguan, abban is Varta akksi volt gyárilag. ( 2018-as vásárlás).
Tegnap bevittem az autót a márkaszervizbe, nekem is kimértek mindent, amit kellett. Elküldték az adatokat a Porsche Hungariához, ahonnan ma jött meg a válasz, miszerint rajtafelejtettük a helyzetjelzőt meg a vészvillogót, ezért döglött meg az akkumulátor, nem cserélik garanciában. Meg a jó......... azt! Most fogalmazom a levelet nekik. Majd megírom mik a fejlemények.
Sziasztok ! Én is igy jártam tegnap és a mai nap,,VW Tiguan 2017 február lett megvásárolva 1,4 TSi ,110 KW, DSG . Tegnap este be kellett bikázni - reggel elmentem vele munkába este már nem startolt. Hazaértem és este mindjárt töltöre tettem, délután elmentem vele kiszáltam az autóbol csak a rádio ment benne kb.10 precet és már nem tudtam beinditani.A gyári aksi SEBANG 12V 69Ah- 680A./ ennyit bírt 4 év / Ezek után vettem új aksit EXIDE EL700 , 70AH - 720A./ start stop system/.
Ugyanabban a méretben a kereskedelemben kapható Varta 74Ao. 760 A indítóáramot tud. A 1.4 TSI be 640A indítóáramukat tettek. Úgy érzem kicsit alá is van ez tervezve.
Az újnak és a réginek is az adata megegyezik 70Ao. 700A. A régi márkáját nem tudom , ezen most van Varta felirat. Én úgy tudom,hogy akksicsere után néhány funkciót újra kell frissíteni.Amit nem értek,hogy egy jó akksihoz manapság 3 év garit adnak az autóhoz 4 év van, náluk volt mindig szervizen. Mit kell ezen vizsgálgatni ????