Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Üdv. 5008 1.6 THP , csak 2.-ra indul. A tankban levő pumpa az megy,hallom. Akkor a magasnyomású engedi el ezek szerint a nyomást? Mibe fáj ennek a cseréje kb.?
Sziasztok, üdvözlök mindenkit, mindenek előtt köszi a rengeteg infót amit innen sikerült begyűjtenem az újdonsült bontószökevényemhez :)
túl vagyok rengeteg 12 éves autó vásárlásakor kötelező körön, hibák is fogynak szépen, de az egyiken nem jutok túl!
Találkoztatok olyannal, hogy csak a bal első hangszóró szól, mindegy hogy cd pendrive vagy rádió?
és a poén, leállítom a motort, újra indítom, akkor csak a bal első.. vagy hátsó, vagy egyik se.. minden indításnál, akár ha 5mp-re is állítom le, egy random hangszóró megy csak..
a nem navis, monochrom-os RD4 fejegysg van a gépben
kábelköteg cstlakozóján 4ohm-ot mérek minden hangszóróra, gyanítom hogy fejegység makkant meg, de jobb krdezni, mielőtt beruházok egyre+rákoldoltatom BSI-re aztán mégse az..
Sziasztok, 5008 1,6 THP kisegítő elektromos víz pumpa csere vált szükségessé. A javítás után a hibakódot P2600 nem engedi törölni. Nálam okosabb :) is megnézte az ő készülékén azt jelezte ki hogy valamilyen "vevőszolgálati tároló megtelt 35 tétel" vagy több mint 35 tétel ha jól idézem és nem enged törölni. Ha van tapasztalat, vagy jótanács ami egyszerűbb megoldás is mint hogy lehúzzon egy márka szerviz azt megköszönném.
Nekemis a 2 literes motor van, "csak" a 150 lovas.
Az üzemanyagszűrőről annyit, én minden olajcsere alkalmával azt is cserélem, a nagynyomású rendszer javítása sokszorosába kerül(het) mint amennyit a szűrőre költünk.
Vitakoztam szerelőkkel, amikor mutattam a 15 ekm-s gázolajszűrőt, elnémultak. Pedig mindig neves és közel mindig ugyanazokra a kutakra járok tankolni.
Hálásan köszönöm az összefoglalót. Közben találtam videókat is bár nem 5008-hoz hanem ugyanolyan RHE motorkódos HDI2.0-hoz. 27-es hosszított szárú hatlapfejjel veszik le az az olajszűrőházat.
10E-ként cseréltetem az olajat szintén gyárira.
20E-ként üzemanyagszűrő csere.
Kedvenc szerelőm viszont gyermekáldás mellett már nem tudja beszorítani az idejébe.
Szia! Szerintem itt sem komplikáltabb az olajcsere talán kicsit hosszabb a nívópálca hüvelye!!!
Az olajszűrő az már macerásabb , igazából egy hajlított fejű csillagkulcs (32-s???) kell hozzá , vagy egy félbevágott ugyancsak ilyesmi csillagkulcs , de ezzel nem egyszerű,mert csak nagyon keveset lehet fordítani rajta. Útban van egy csomó minden....
Szerintem érdemes beáldozni egy megfelelő méretű csillagkulcsot, ha van lehetőséged, hegesztőpisztollyal felmelegíteni és meghajtani kb 75°-ra .
Olajszűrő - én a gyárit preferálom, nem olcsó (a többihez képest )
Levegőszűrő - én inkább középről választok.a sajátmárkás lehet olcsó de.......
Üzemanyagszűrő !!!!! - én csak a gyárit használom.
Motorolaj - a gyári ajánlásut használom AC3 -t és 15 ezrenként cserélem, tudom mást mond az irodalom......Nekem a TOTAL jött be és nem a tecsógazdasáágoss, noname madaras és társai olajakat öntöm be.
Remélem tudtam kicsit segíteni, bár nem olcsó a gyári cuccok használata, szerintem megnyugtató a minőségük.
Olajcserét magam szeretném megoldani 2013 2.0HDI-ben. Magiist féle emiter oldalon 1.6HDI-hez van tapasztalat/video. 2.0-hoz nem találok videót. Ennél próbálta már valaki elektromos szivattyúval megoldani? Felülről motorolajszűrőt ki tudom varázsolni speciális szerszámok nélkül? Levegő/olajszűrő-ből milyet érdemes választani és honnan?
Hello, tudom már 5 éves a sztori, de nem emlékszel véletlenül a végére, mi volt a hiba forrása? Egy akksicserét követően ugyanazzal a problémával találtam szembe magam, mint te anno. Fékrendszer hiba, kézifék hiba, nem enged indítani. Minden kábelt átnéztem már, a kéziféket manuálisan oldottam (ezt követően gyújtást ráadva hallottam hogy elektromosan próbálja behúzni ha megnyomom a kézifék gombot). A különbség nálam, hogy magától nem gyógyult meg a technika (még). Előre is köszi a tapasztalat megosztást.
Nekem azt csinálta, hogy a nem ismert új utak helyén zöldre váltott és egy nyíl mozgott , gondolom a GPS koordináták alapján. A környező utakat végig jelölte. Jó lenne ha sikerülne valami frissítés .
"Október volt az a hónap, amikor 2022-ben elérhetőek voltak a legújabb térképek. A PSA azt mondta, hogy évente egyszer tesz közzé elérhető térképeket. Október tehát az új térképek hónapja."
Egy 2012-es 5008-ban a világítást auto üzemmódba kapcsolva napszaktól függetlenül állandóan ég az országúti lámpa, nem csak a menetfény. Valamiért nem érzékeli a legnagyobb napsütést sem. Hol van az érzékelője, ill. milyen hiba okozhatja ezt??
Eddig jól működött, semmilyen beavatkozás nem történt az autón.
Biztosan túl vagy már a hiba elhárításán, de hátha másnak is hasznos a hasonló esetem. Írd le légyszi, hogy mi lett a P0104 hiba megoldása.
Esetemben 15E km-rel ezelőtt Checkengine, visszafogott teljesítmény. Peugeot 5008 2.0 HDI 2013. Kiolvasva P0488 EGR system throttle position control range/performance problem. Valójában nem EGR, hanem légtömeg adagoló mechanikus probléma. Egy műanyag kar, ami kapcsolatban van a pillangószeleppel, kiugrik a helyéről. Visszapattintható bontás nélkül, de mivel elkopott nem marad tartósan a helyén. Egy vékonyka mentes de nagy laposfejű csavarral oldódott meg véglegesen. Az alkatrész és pontos helye itt látható: https://youtu.be/Gcl1KpL71m8?t=135
Hibakód törlendő, hogy a MIL visszajelzés is eltűnjön.