Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Nem tudom, hogy jutottál-e előrébb ebben az ügyben, de talán másnak is hasznos lesz amit leírok.
Sajnos az RNEG-hez a legújabb a 2018-2 és nem is várható ennek a frissítése. Szerencsére az Audi-nak és a BMW-nek is van hasonló megoldása, így lehet frissíteni a térképeket, de az tökéletes soha nem lesz (de csak a térképet, mert pl. POI egyikkel sem kompatibilis). Az egyik és legnagyobb gond, hogy ezekben a térképekben más karakterkódolást használnak, mint a PSA-nál, így a sávban megjelenő, ékezeteket tartalmazó utcanevek helytelenül fognak megjelenni (viszont magán a térképen jók ezek is), ami miatt a címkeresésnél nem fogja megtalálni házszám alapján az utcát (szerencsére utcaszinten működik). A másik, hogy ezek a térképek sokkal nagyobbak (még úgy is, hogy kettő felé vannak bontva), mint amire a RNEG tervezve van, szóval előfordul, hogy "kifutunk" a térképből. Nem is lehet 2.5 d-ben használni, csak 2 d-ben. Ezt onnan tudom, hogy elég soka kísérletezgettem az Audi és a BMW térképével.
Nem pattintós, hanem ragasztott. Elütöttem egy kutyát kis sebességgel, ki- (be) pattant kettő szenzor is, gondoltam semmi gond, majd benyúlok, visszapattintom. Har nem. Leszerelték a lökhárítót és ragasztva voltak a szenzorok. Nem utangyártott, utólagos, hanem eredeti gyári extra, es mégis.
Zolysys írt magyarítást a legtöbb rendszerhez, talán ezt is ő követte el. (meg van még egy srác, a MagyaAti, aki csinál még ilyesmit több/kevesebb sikerrel)
Régen voltam itt és úgy látom tudok segíteni. A kézifék gombja, illetve maga a kapcsoló ment tönkre. Egyszerű a cserje és ezt is a Zs+U kft-től szereztem be. kb 18.000 Ft. Ha van időd kivárni kb 6000 Ft kínából.
Szia. Nekem már kétszer is elszállt. Az a tapasztalatom, hogy kb 80.000 Km után körül kuka a szivattyú. Baromi egyszerű cserélni, az egészben a legtöbb idő amíg átfolyik a fap folyadék. Van egy újabb 208 as is a páromnak nos ott is 79 nél elköszönt a szivattyú.
Beszerzés Zs+U keress rá, Csepelen vannak. Szerintem a legjobbak a piacon. kb 60.000 Ft az ára. A folyadék 15 körül mozog. Át lehet fejteni a régit, vagy a maradékot mert semmi baja. Ha jól emlékszem akkor 3 db műanyag csavart kell leszedni, majd egy hosszabbítós 13 as dugóval fennt van egy azaz egy darab csavar ami tartja. Persze előtte le kell húzni a csatikat róla. Picit előre kell mozdítani és már a kezedben is van. kb 20 perc plusz a folyadék betöltése megint 20 perc. Ha közel vagy Balatonfűzfőhöz tudok segíteni.
Sziasztok! 2 éve vagyok egy 2013-as 2.0 diesel 5008 tulaja. Most a középső felkiáltó jeles háromszög jelzett, kiolvastattam és kiderült, hogy az üzemanyag adalék (DFP) tarály kifogyott. Pótoltattam, de újra visszajött a jel, kiolvastattam és kiderült, hogy a dfp pumpa, ami az adalék tartálynál van tönkrement. Tudna valaki ötletet adni hol lehetne beszerezni? Nem találok sehol és a környezetemben sem tudják beszerezni. Állítólag a tartállyal együtt lehet cserélni. Előre is köszi.
Nem irtal evjaratot. Ha a 2016ig levo modelleken gondolkodsz akkor csak a benzinest kell elfelejtened. A puretech "fantazianevueket" veheted. Vti/thp kizarva.
Eat6 ha automatavalto, vagy kezi 6os, robitizalt (szekvencialis) felejtve.
Hdi vallalhato barmelyik. Bar az uj 8 szelepesek (nem 90 meg 109 meg 110 lovas hanem 92 112 115 vagy 120) strababirobbak. 2 literesek kozul igazabol mindegy.
Olvastass ra az alapjarati injektorkorrekcios ertekekre hdineseten (-5 - +5 kozott legyen mind a 4). Es a reszecskeszuro hatralevo km-re (turbo benzinesnel is). Legalabb 100e-t irjon. Hamutartalom 10gr alatt legyen.
új vagyok a topicban , autó vásárlásán töröm a fejemet (3 gyerek szállításához) , és a peugeot 5008 (family edition) és a Citroen C4 spacetourer (feel) között gondolkodom.
ha esetleg van valakinek tapasztalata mind a kettővel , örülnék a tippeknek
Olyan problémám lenne, hogy 2014 1.6 hdi automata tipusban a kézifékkioldóm nem működik, a kézifék behúz, ha leállítom az autót és kiold mikor elindulok, de a kioldógombra nem reagál csak villog a háromszög a műszerfalon.
Sziasztok! Tudja-e valaki, a parkoló szenzorokat ki lehet pattintani a lökhárító külső része felől is vagy alá- bele kell nyúlni és úgy jön ki? Kösz a választ előre is.