Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Az üzenet, mert már az is van :"Parking assistance system faulty " lehet hogy valamelyik szenzor elfáradt? Ilyenkor az egész rendszer meghal? Gondolom diaggal meg kehet találni! (?)
Sziasztok Peugeot 5008 1.6 BHdi Ma reggel annyit ír a panel piros háromszög motor hiba javítássa meg. De a motor jár tökéletesen Volt már valakinek hasonló jelenség?
Sziasztok !5008 as eHdi automata 2013 ABS parkolófékhibàval nem lehet kiengedni az elektromos kéziféket motort letilt.Nem indul a vezető ülés alatti kioldógomra sem enged ki a kézifék!Mi a teendő vmi adjon tanácsot!-8 fok az udvaron még jó hogy itthon állt le akksi feltöltve !!?? Köszi ha van ötleted írj😥😥
Már 4 éve 5008-as tulaj vagyok egy egyszerű kérdésem lenne! Ha központi zárral lezárjátok a kocsit akkor a központi zár gombja a műszerfalon pirosan villog? Esküszöm sohasem figyeltem eddig, csak most este lezártam és láttam hogy villog bent a központi zár gombja.
Azért be-be kukkantok néha .....az aktuális nyűgjeim még mindig meg vannak.
A legutolsó ( két hete) szervizelésnél ránéztünk az olaj szintre, semmi hibát nem tárolt. Bár az is igaz, nem a pözsó szoftverrel keresgéltünk...
A hátsó cicergés szerintem a rugók gumitányérjaitól jön, most alaposabban alá tudtam nézni, eléggé viseletesek.... a legjobb ajánlat eddig kb. 50 eFt, a négy darabra.
Van egy 2012. 11. havi 1,6 THP 5008-asunk. Egyik reggel nem indult, csak némi tekerés volt, mivel még gyári akksi volt benne, arra gyanakodtunk, de az új akksival is maradt a probléma. Semmi hibaüzenet, eltárolt hibakód. Összes biztosíték, relé, szenzor ami hozzáférhető bemérve, minden ok. Bevittük szervízbe, kompresszió 3 hengerbe nincs, az egyikben minimális. Szerintük elugrott a vezérlés és fennakadtak a szelepek. Semmi előjel, csattanás vagy hang nem volt, de ezt állították. Adtak árajánlatot közel hétjegyű összegről. Elvittük egy másik márkafüggetlen szervízbe, ott is ugyan ezt a hibát diagnosztizálták, az árajánlat, ha a dugattyúk nem sérültek 630 ezer. Pont mostanában kezdtünk nézegetni egy új autó cserét, így erősen gondolkodunk, hogy megcsináltassuk-e, vagy eladjuk így. Ami új benne az a motoros fojtószelep, gyújtótrafók, gyertyák, akksi, gyújtókábelek, nagynyomású üzemanyagszivattyú. 10 ezret ment a katalizátor. Az autóban 134 ezer km van, szeptemberben volt műszakin. Szerintetek érdemes megcsináltatni? Vagy valaki megvenné így is? Ha kapnánk érte 1,7 -1,8 milliót, akkor nem foglalkoznánk vele.