Ezen a topicon főleg a kültéri (bejárati) biztonsági ajtókkal kapcsolatban várom a tapasztalatokat, eszmecseréket. Ki, milyet, hol vett, hogy vált be, mennyire masszív stb.
Fogyasztóvédelemnél ezt mindenképp jelenteném majd onnan esetleg továbbmegy a békéltető tesület felé. Mi anno a upc-t jelentettük egy miatt, nekünk adtak igazat plusz meg is büntették őket szóval nem szabad annyiban hagyni. Írsz nekik (nívó) egy rendesen megfogalmazott (káromkodástól és egyebektől mentes :) ) emailt, hogy te ezennel jelented őket a hatóságnál. (és ne csak blöff legyen hanem ténylegesen tedd meg). Mindenesetre szép kis sztori :/
A lenti probléma rendeződött (röviddel a bejegyzés után) cserélték a kilincset...
Viszont, most, hogy a hőszigetelésnél tartanak a munkálatok egy újabb, ezúttal garanciális, probléma merült fel. Az ajtó külső, borító lécezése hihetetlen silány minőségű. Ezek (az egyébként rétegelt lemezből készült elemek...nem is értem...) hosszanti irányban egészen egyszerűen szétváltak (a szigetelő emberünk fedezte fel, elsőre csak azt hitte meg van karcolva...de nem!). Momentán még csak hajszálrepedések, de az ajtó alig pár hete van a helyén. Ha ezt víz éri, menthetetlen lesz...
Így néz ki:
Lehet, hogy egy szimpla rossz sorozatot fogtunk ki, és csak egy egyszeri gyártási hiba. Momentán nem is ez a lényeges, hanem a hozzáállás.
A problémát több, mint 2 hete jeleztem e-mailben. Arra még csak reakció sem érkezett. Elkezdtem telefonálgatni. Eljutottam a Petz Viktor nevű jóemberhez, akihez a garanciális ügyek tartoznak. Ő megnézte, látta, hogy mi a bibi, mondta küld egy embert, aki a helyszínen orvosolja dolgot, igaz, azt nem tudja mikor lesz ez. Mondtam neki, hogy ettől tekintsünk is el. Ez az egész egyértelmű cserés, mert most viszonylag könnyen ki lehet cserélni (nincs kiképezve a spaletta - igaz, csak kívül ugye...- stb.) Jójó, megbeszéli a főnökével és visszahív.
Azóta is...mindezt úgy, hogy naponta, kétnaponta hívom (de mindig a start mezőre kell visszaugrani, mert fogalma sincs ki vagyok, mit akarok stb.). FELHÁBORÍTÓ! Amikor mondom, hogy minden nap számít, mert áll a szigetelés/színezés emiatt, akkor azzal takaródzik, hogy lássam be, nem 2 perc elutazni hozzánk (segítek, Paks, 110km...pályán 1h, nagyon max 1h30m...).
EMBER! Ugyanannyit fizettem, mint, ha hibátlan lenne!!! Most már sok esetben fel sem veszi a telefont...Egészen egyszerűen eszköztelen, tehetetlen vagyok/kezdek lenni... Ha valakinek van tippje, hogy hogyan lehet érdemben hatni rájuk, akkor szívesen fogadom! És/vagy a főnök úr telefonszáma is jól jönne!
Ne vegyetek NÍVÓ-t véletlenül sem. Nem gondoltam volna, hogy 2 hibátlanul beépített ajtó után ezt mondom valaha is. Ez, amit az ügyfelekkel tesznek/megtehetnek mindennek a legalja. Gusztustalan egy banda.
A Mabisz nem darabszámú zárhoz ragaszkodik hanem a minőséghez!Én rendelés előtt elmentem kulcsokkal foglalkozó szakemberekhez akik mind nagyon dicsérték a CISAzárakat.Magas MABISZ besorolású ajtóknál pl:egyedi gyártású trezorzárású ajtóknál elég egy zár is elvégre acélajtóról és széfzárról van szó!Ez a CISA® kéttollú kulcsos biztonsági ajtó trezorzár-rendszer egy 15perces zár. Tetethetsz fel 3db zárat is ha ha az nem olyan minőségű pl:5perces.Egyébbként a szakemberek elmondták ha nincs a zárak között 40 de a legjobb ha 50cm távolság akkor semmit nem érnek.Nyilván minél több jó zárral látják el ajtónkat annál jobb ,de a minősítéshez 1db kitűnő minőségű is elegendő.Egy kicsit akkor még a DTP ajtóról,mert az is fontos hogy a zárat hogyan védi az ajtó többi része:A CISA trezorzár-rendszert amellett, hogy speciális fúrásálló fémötvözetű pajzzsal rendelkezik egy 5 mm vastag edzett acél páncél védi. Ennek elülső felére egy különösen biztonságos, 2 milliméteres mangánacél védőlemez is került. A mangánnal ötvözött acél olvadáspontja jóval nagyobb, mint az ötvözetlen acéloké. Egy fúrási kísérlet során a fúrószár hamarabb lágyul meg, mint a mangánacél lemez, így a fúró éle egyszerűen kicsorbul.A támadási oldalon a nyíló rész idomacél keretéhez oldhatatlan kötésekkel hegesztett, az ajtólap teljes felületét beborító, legalább 1,5 mm vastag acél páncéllemezzel látjuk el. A páncéllemez mögött, az ajtólapban továbbá egy 10×10 mm-es tömör négyzetacélból készülő, 10×30 cm-es osztású rácsszerkezet, illetve egy 40x20x2 mm-es merevítőborda helyezkedik el.Az ajtólapban elhelyezett, 10×30 cm-es osztású, 10×10 mm-es négyszögacélból készülő rácsszerkezeten felül, a DTP acél biztonsági ajtót a támadási oldalon a nyíló rész idomacél keretéhez oldhatatlan kötésekkel hegesztett, az acél biztonsági ajtó teljes felületét beborító, legalább 1,5 mm vastag acél páncéllemezzel látjuk el. Ez nem alapkövetelmény az acél biztonsági ajtókkal szemben, hiszen a fa ajtóburkolatokat is időigényes megbontani, viszont e nélkül nem érhető el az a fokozott biztonsági szint, melyet termékeinkkel szemben megkövetelünk.
Az acél biztonsági ajtó CISA® trezorzár-rendszere a támadási oldal felől speciális ötvözetű pajzzsal lett ellátva. A teljes ajtófelületet beborító páncéllemezen kívül pedig egy, szintén az idomacél szerkezethez hegesztett, 5 mm vastag edzett acél páncél található, amelynek elülső felére egy különlegesen biztonságos, 2 milliméteres, mangánacél védőlemez is került. Ugyanis a mangánnal ötvözött acél keménysége és olvadáspontja is nagyságrendekkel magasabb, mint az ötvözetlen acéloké.
Kedves suitup nekünk a kényelmi zárral 2 zár lesz az ajtónkon ,de én úgy gondolom a minőség fontosabb mint az hogy hány darab van rajta.
Mindenki maga dönt mit csináltat,ez az ajtó nekem és a családomnak megfelel.Nem olcsó de a minőséget meg kell fizetni.
A legtöbb képen amit látok a dtp-nél, hogy 1db zárral szerelik. Amennyire tudom a mabisz ajánlás szerint 2db egymástól függetlenül működtetett zárszerkezettel kell/ajánlott szerelni az ajtókat. Nem véletlen, hogy a pl. prs, nívó, knapp, andre's, stb cégek minimum 2 (különböző fajta) zárral árulják az ajtóikat.
A 299 000tf bruttó-ban benne van minden a szigetelést kell még rátenni .Persze sok +kérhető még hozzá felárért.
Ilyen a kényelmi zár, valaki itt kérdezte mi az hát amikor belülről nem kulcsal zárod a zárat hanem csak egy gombbal amit csak el kell fordítani, nekünk azért is kellett még ráfizetni mert nagyobb a bejárati ajtónk a szokásosnál.
Zár az egyik legjobb trezorzár amit manapság forgalmaznak CISA® kéttollú kulcsos biztonsági ajtó trezorzár-rendszer ,nem véletlen ez a dtp ajtó a Mabisz legjobb minősítését kapta,az ajtó felépítése is magáért beszél!Itt olvashatod:https://dtp.hu/biztonsagi-jellemzok/az-acel-biztonsagi-ajto-szerkezete/
Igaz nekünk Budapesten van a lakás de hívd fel őket szívesen elmondanak mindent .06 1 445 2818
Mi elég sok dolgot kértünk még hozzá,digitális kitekintőt,ajtószámot,és a hozzá járó zárat lecseréltettük kódolható de ugyan olyan gyártmányú zárra,
marást kértünk az ajtólapra .És a legjobb az egészben hogy a végösszegből10% kedvezményt adnak!!!
A többsége sajnos Pest megyei v épp budapesti cég. A km díjuk valóban magas, de körbe kell nézni a környéken árulnak-e esetleg ajtót és elmenni megnézni milyenek.
Megkérdezhetem,hogy mi lett a végösszeg? Nekem vidéki lévén az útiköltség is megnyomja a vételárat,de akkor lehet tőlük is kérek árajnálatot,bár a honlapjukon úgy láttam,hogy 299 000 Ft és ebbe gondolom nincs minden benne. Zárakhoz pedig nem értek,ezért is nézelődök/kérdezőködök itt. :)
Tőlük kaptam egy 328.550 Ft-os árajánlatot.(útiköltség 55.500 Ft) Annyit írtam,hogy földszint panellakás és hogy a biztonság mellett a hangszigetelés is fontos.Nem írtam litániát. :)
DTP-tól rendeltünk ajtót,korrektek és nagyon segítőkészek az ajtó minden tekintetben magas színvonalú s ami a legfontosabb nincsenek rejtett költségek.
PRS-nél is jártam ,ők nettó árakkal hirdetik az ajtójukat és ha rárakjuk az áfát akkor a legdrágábbak lesznek.
Knapp úrnak ne írogass hanem hívd fel, sokkal gyorsabb. (de készülj fel egy félórás beszélgetésre :D )
PRS nem jön ki 250-ből mert egy csomó rejtett költség is amit nem írnak, de a topikban visszakereshető. Knapp mindenképp jobb választás mint a nívó, securemme és cisa zárakkal dolgozik +adja mellé a gordiuszt is.
Földszinti panel lakáshoz melyik ajtót ajánlanátok? Megfelelő hangszigetelés jó lenne.(Árban max. kb. 250 körül.) Ha jól néztem ebbe a PRS standard vagy a Nívó standard,esetleg plusz férne bele. Knappéknál nem találtam árat,de lehet én néztem rosszul.(A knapp@zaruzlet.hu címre írtam árajánlat kérőt,de nem érkezett eddig válasz.)
ÉN megválaszolom ezt a nyelvtannáciságra hajazó, ragozáson való lovaglást, de elárulom, nem ezen múlik a hsz-om lényegi része: Hallottuk: feleségem (oké, személy szerint magam nem, de a gyerek, aki ott volt szintén, szóval miről beszélünk? :P ) Számunkra: feleségem számára...de akkor szerinted számomra nem? :D Nekünk: feleségemnek a helyszínen nem, nekem meg telefonon nem = nekünk :D
Az, hogy az építőipari cégek mennyire vannak terhelve, vagy mennyire nem a legkevésbé sem érdekel. Vevőként fizettem a szolgáltatásért. Nem is keveset (habár, összegtől függetlenül igaz az, hogy az elvárható minimum az, hogy azt kapja az ember, amit megrendelt).
Fogjuk akkor fel úgy az általam írtakat, hogy a NÍVÓ-n kívül bármelyik ismert nevet válassza az, aki minőségi szolgáltatáson gondolkozik. Induljanak már hendikeppel, ez az (általam ismert) egyetlen olyan fórum, ahol bárki képet kaphat ilyen téren, ezért vagyok itt kénytelen elmondani a véleményemet. Hiába beszéltünk utána még külön a céggel, a problémánkat továbbra sem sikerült felfogniuk, úgy érzem. Ezért marad ez, hogy itt kidühöngöm magam.
Gyűlölöm a protekciót, bárhol, bármilyen szinten, szóval igen. De nem is ezen van a hangsúly, ez csak egy újabb, diszkrét adalék (ami persze csak a mi problémánk, ők nem is tudhattak erről)...ohhh WAAAAAAAIT! Hiszen az egészet ők maguk generálták, hiszen MIATTUK szívunk MI, mint vevő, érted??? (munkaidőben nekünk kell megoldani, hogy ott legyünk, ha flottul megy minden min. 30 percet eltöltsünk ezzel pluszban) Ugyanannyit fizettem volna, mintha nem csúszik gigszer a kivitelezésbe. Pontosan ugyanannyit. És még ezt is lenyelné az ember zokszó nélkül, HA olyan hozzáállást tapasztalna. De itt nemhogy ez nem történt, hanem nyíltan kinyilvánították, hogy tesznek ránk, meg a problémánkra, az őket nem érdekli.
Nem én határoztam meg az új időpontot, amikor nem jöttek (még e mellett is el lehetne menni, mert adódhat olyan helyzet, hogy át kell szervezni valamit). És igenis had ítélkezzek már, mert konkrétan nem érdekel, hogy milyen problémájuk adódott, ugyanis SEM a beépítésnél keletkezett 3-4 órás csúszást nem jelezték (alap lenne, hogy felhívják az ügyfelet, hogy csúszás van - hát itt pont tesznek rá ezek szerint), SEM a cserénél eszük ágában nem volt, hogy jelezzék átszervezték a napjukat. Egy-egy telefon, és vevő úgy érzi foglalkoznak vele (vagy valami hasonló). Utóbbinál hab a tortán, hogy miután 40 perc várakozást követően én hívtam fel őket, hogy ugyan mikor méltóztatnak érkezni, még további 50 perccel később kaptam választ. EZ MI?!? (közbe féltávnál ugyan visszahívtak, de fogalmuk nem volt melyik ügyfél vagyok, melyik helyszínről van szó, és hogy mi lenne a feladat...)
Senkinél nem merült fel alternatív megoldási javaslat. De őszintén, nem is értem ezt a postázós ötletet...Kifizetek több mint félmilliót (csak a kilincsre 12.500-at) és még én szereljem be? Ugye ez valami vicc?!
Bocsánat a beleugatásért, de az, hogy kisgyerekkel kellett várni, ez nem a kivitelező gondja/baja. Ez Neked rossz és a gyermek számára kellemetlen. Együttérzek Veled, igaz, nekem 3 éves a gyermekem, tehát tudom milyen az, amikor várni kell...
Ha a feleséged volt ott, akkor ki volt a második/harmadik sokadik, akik "hallottuk", "számunkra", "nekünk"?
Az biztos, hogy az összes építőipari cég gyakorlatilag túl van terhelve megrendelés ügyileg, szakember pedig nincs, vagy a pár évvel ezelőtti fizetéshez képest "horror áron" (pl: 5-6 évvel ezelőtt egy kőműves hetente keresett zsebbe 50-60 ezer forintot hetente. Mostanság naponta feketeén 20-30 forintot kapnak)
Csak kérdezem, ha nekem 9 hónapos gyerekkel van ilyen gondom, és engem előre vennének, akkor haragudnál rám?
A 3-4 óra csúszás bőven összejöhet egy olyan kivitelezés során, ahol akkor derül ki a kivitelező számára, hogy milyen nehézségek vannak, amire a munkafelvevő, ha volt kint személyesen egyáltalán, nem gondolt (pl nem megfelelő áramvételi lehetőség, vagy pl előtted a 10. emeletre kellett kézben felvinni az ajtót, stb).
Az a baj, hogy sokszor (én is) rögtön ítélkezünk anélkül, hogy mindenről lenne tudomásunk.
Megjegyzem, nálunk is 3 NÍVÓ ajtó van a családban :-)
Az nem jutott senkinek eszébe, hogy a kilincset elpostázzák, és Te kicseréled? Vagy nem lehetséges a csere ily módon?
A 3. NÍVÓ ajtónkat rendeltük, de az itteni gusztustalan önfényezésük és ez a legutóbbi eset csúnyán kiverte a biztosítékot.
SENKINEK NEM AJÁNLOM a továbbiakban!
Elcserélték a kilincsünket...ami nem nagy dolog lenne, de megy a mellé beszélés. A mára beígért csere elmaradt. Ezzel egy 1,5 órás felesleges várakozást generálva a napon (nem lakunk ott...), egy 18 hónapos gyerekkel kiegészítve...
Berakom a levelezést is:
Ezt írtam:
Kedves Melinda! A mai nap folyamán az egyeztetett időponthoz kép 3-4 órás csúszással ugyan, de beépítésre került a megrendelt bejárati ajtó.Mint telefonon jeleztem már a beszerelés közben is, nem a rendelt (egyenes) Thema Pro kilincs került az ajtóra.A beszerelésnél a feleségem tudott jelen lenni, és mivel ő nem volt kellőképpen határozott kiállású, ezért aláírta az átvételi elismervényt, anélkül, hogy ez a hiba felvezetésre került volna rá.Igaz, háromszor is jelezte, hogy ezt jó volna feltüntetni. A kivitelező ezt a próbálkozását lesöpörte. (Továbbá folyamatosan azt hallhattuk tőle, hogy a cég mennyire kizsigereli, mennyi plusz időt és kilométert kell teljesítenie a többiekhez képest etc.)A telefonon a kollégája azt ígérte, hogy visszahív, nos, ez nem történt meg. (Ellenben hallottuk, hogy a kivitelezővel beszélt, és kiderült számunkra, hogy a beépítő saját maga hibázott...ezt persze nem említette nekünk, holott utólag egyértelmű, hogy már a probléma feltárásánál tudhatta, hogy ez az ő sara.) Szeretnék írásban visszaigazolást kérni arról, hogy a tévesen beszerelt kilincset cserélik az eredetire megrendeltre.Továbbá, ha javasolhatom, akkor a kollégával minimum beszélgessenek el, mert a hozzáállása, (probléma lerázó) viselkedése és azt, hogy a tetemes késést előre nem jelezte mind olyan dolog, amely a Nívó Ajtót, mint céget igencsak rossz színben tünteti fel egy vásárló előtt. üdvözlettel,
ezt kaptam:
Kedves ...!
Köszönjük a levelét.
A probléma megoldása folyamatban van.
Ahogyan ezt telefonon jeleztük Önnek jövőhéten Június 26.án 9 óra körül kicseréljük a kilincset.
Elnézést a kellemetlenségért.
Üdvözlettel:
Kis Csaba
A telefont nem régiben tettem le. Világosan elmondták, hogy mivel tudom használni a kilincset (WTF?!még jóhogy...) ezért ez most nem prioritás, átszervezték a munkákat, majd jelentkeznek. (Persze, hogy kicsit kényelmetlen 110 km-t utazni, de akkor talán nem kellene pofátlan módon 20eFt-os kiszállási díjat legombolni - miközben persze egyértelmű, hogy az aznapi másik 2 vidéki megrendelő ezt ugyanúgy becsengeti, így lesz 5-8x haszon csak az úton...)
Panel lakás bejárati ajtaját szeretném cserélni. Rengeteg gyártóról, forgalmazóról olvastam itt a fórumon, kivétel a Secdoor Hungary Kft által forgalmazott ajtókról nem találok semmit. Ha valakinek volna tapasztalata az általuk kínált ajtókról, azt szívesen venném. 10 éve vannak a piacon és elég jónak tűnik az ár-érték arány. A kommentelők 80-90 %-a dicséri de azért kíváncsi lennék még több véleményre.
Ha az ajtóik is olyanok mint a weboldaluk akkor menekülj. Utoljára a hisec ajtóinál láttam ezt a fajta "minőségi" zármegoldást. Válassz inkább egy alap nívó ajtót mauer zárakkal ha nincs akkora büdzséd.
Kérdés az, hogy elektromos ajtónyitót távirányítóval tudok-e kombinálni kapunyitóval. Azaz nem elég, hogy zár kiold, vagyis nyitható az ajtó. Azt is meg kellene oldani, hogy az ajtó fizikailag kb. 10 cm-re kinyíljon és ha be is csukódna vissza az még jobb lenne. Van valakinek ötlete erre?