Az angol gender kifejezés egy új fogalmat, a társadalmi nemet takarja, szemben a biológiai nemmel (szex). A mozgalom fokozatosan arra szorítja a nyugati országok oktatáspolitikáját, hogy ne erőltessenek nemi irányultságot, karaktert a gyerekekre, fiatalokra, hiszen majd ők eldöntik, ha nagykorúak lesznek, hogy férfi- vagy női szerepet szánnak maguknak.
A heteroszexuális élmények mellett a kutatók azt is megvizsgálták, milyen arányban volt részük intimitásban az alanyoknak azonos nemű partnerekkel. 13 évesen szinte egyáltalán nem volt tapasztalható enyhe intenzitású tevékenység, kivéve azokat a lányokat, akik a barátnőikkel szoktak ölelkezni. 15 évesen a lányok 20 százaléka puszilt, csókolt vagy ölelt meg más lányt, a fiúknál 4 százalék ez az arány. 15 éves korban mind a fiúk, mind a lányok csupán 1-2 százaléka mondta, hogy érintette már meg egy azonos nemű személy intim testrészeit, az orális szex és a közösülés előfordulása pedig még ritkább, kevesebb mint 1 százalék volt."
A három másodperces jelenet nem mindenkinek nyerte el a tetszését, a reklámra több negatív komment is érkezett a YouTube-on, emiatt a hozzászólásokat letiltották.
Korábbi sajtóközleményeik szerint Rogersék az ország első transznemű párja. A 21 éves Jody és a 27 éves mostohaapa, Greg (aki egyébként nőnek született) elhatározták, hogy ötéves fiúkat, Jaydent inkább átalakítják lánynak.
....Az az apróság, hogy ez már a születése előtt nem sokkal eldőlt, nem zavarja a „szüleit”, így a fiú most egy Young People's Gender Service nevű glasgow-i klinika várólistájára került, mert még túl fiatal a hormonkezelésekhez.
Findings from the Biological, Psychological, and Social Sciences
(durva fordításban, azaz: én)
A biológiai, pszichológiai és társadalmi tudományok eredményei szerint: fokozott sérülékenység, aminek megnyilvánulása: a depresszió, a szorongás, az anyaggal való visszaélés, és leginkább riasztóan az öngyilkosság. Például az Egyesült Államokban a transznemű szubpopuláció között az öngyilkossági kísérlet aránya a becslések szerint 41% -ra, tízszerese az általános népességhez képest „a bonyolultságnak és bizonytalanságnak az ellenére alázatosnak kell lennünk azzal, amit tudunk és nem tudunk. Könnyen elismerjük, hogy ez a jelentés sem a tárgyak kimerítő elemzése, sem az utolsó szó a számukra. A tudomány egyáltalán nem az egyetlen út, amely megérti ezeket a megdöbbentően összetett, sokrétű témákat; vannak más, forrásai is a bölcsességnek és a tudásnak, beleértve a művészetet, a vallást, a filozófiát és az emberi élményt. A tudományos ismereteink nagy része ezen a területen továbbra is rendezetlen. A tudományos szakirodalom áttekintését azonban abban a reményben ajánljuk, hogy közös keretet nyújthat az intelligens, megvilágosult politikai, szakmai és tudományos csereprogramok számára - és növelheti az érintett polgárok azon képességét, hogy enyhítsék a szenvedést és elősegítsék az emberi egészséget
" Régebbi kutatások kimutatták, hogy a leszbikus, meleg, biszexuális és transznemű (röviden LMBT) emberek speciális egészségügyi kockázatokkal szembesülnek életük során: körükben magasabb a szív- és érrendszeri megbetegedések, a függőségek, a szorongás vagy éppen a depresszió veszélyének való kitettség. A lista sajnos folytatódni látszik: egy nemrég megjelenő kutatás újabb nehézséget tárt fel, amely érintheti a közösség tagjait. A Harvard Medical School frissen kiadott közleménye a Nemzetközi Alzheimer Egyesület 2019. évi konferenciáján prezentált adatokat mutatja be. Az eredmények alapján úgy tűnik, hogy a különböző memóriaproblémák is nagyobb arányban fordulhatnak elő a szexuális és nemi kisebbségek esetében. Mi lehet ennek az oka?
...
Miért betegednek meg könnyebben az LMBT emberek?
Mert előítéletes világban kell élniük. LMBT embernek lenni nem betegség: a társadalomban jelen lévő homofóbia, bifóbia és transzfóbia viszont nagyon is megbetegítő hatású lehet."
Ez a "nem keresztény" de hülyeség...globálisan nézve az egyik legüldözöttebb vallás, helyi viszonylatban nézve meg a többség ateista vagy felszínes hívő, de nem keresztény. Kereszténynek lenni kisebbségi lét, még ha az állam mást is mond. Egy hívő keresztény gyerek, ha világi suliba jár, több kompromisszumot kell kössön. Írták volna akkor azt, hogy más vallású, mint keresztény, ha már a más vallásúakat akarják nyomni. De hát valóban, egy mesében a vallásos lét nem szokott annyira szempont lenni.
:D És akkor a szegény cigánylegény elment az öregasszonyhoz és elkérte a nyugdíját. Több se, vagyis több is kellett volna neki, ezért addig ütötte, fojtogatta, míg be ne vallotta, hogy ennyi az összes. Ma is élne, ha meg nem halt volna. A szegény cigány legény el is nyerte jutalmát, több év henyélés után az állam milliókkal ajándékozta meg, mert a szegény cigány legény panaszkodott az ellátásra.
Ha viszont beviszitek ezeket a szemeteket az óvodákba, akkor mi is beviszünk nektek valamit, amit ti nagyon nem szerettek. A lófaszt a seggetekbe, leszbikusok!
Például nem felelnek meg a hagyományos nemi szerepeknek, LMBTQ-emberek, nem fehér bőrűek, nem keresztények, menekültek, mélyszegénységben élők, testi fogyatékossággal vagy mentális zavarral élnek, idősek, határon túliak, alkoholbeteg, börtönviselt szülők gyerekei, és még folytathatnánk a sort: döntse el a pályázó érzékenysége, miként értelmezi a fogalmat.
Lássuk, hogy alakul akkor egy ilyen mese:
"És akkor Ahmed, a mentális problémákkal küzdő iszlamista menekült, akinek a szülei a keresztény, szír diktátor börtönében sínylődtek, megivott egy felest, majd 'Allah akbar' felkiáltással felrobbantotta a keresztény kisiskolásokat szállító buszt, hogy bosszút álljon édesapja igazságtalan bebörtönzése ellen. Jó éjszakát gyerekek, álmodjatok szépeket!"
„Szereted a klasszikus meséket? Fontosnak tartod az emberi jogok védelmét? Akkor itt a lehetőség, hogy megmutasd magad, ugyanis kezdő meseírókat keresünk »Meseország mindenkié« című projektünkhöz!
Olyan, óvodásoknak és kisiskolásoknak szánt mesekönyvet tervezünk, amire véleményünk szerint nagyon nagy szükség van ma Magyarországon. A világ sokszínűségét ünneplő és a kisebbségi léttel járó nehézségeket, alternatív mesei utakat bemutató kötetünkben kortárs magyar szerzők új mese-átiratai mellett néhány pályakezdő, kevésbé ismert szerző történetét is bemutatnánk. A jól ismert mesék mai közegben játszódó, újraírt változatait várjuk olyan szereplőkkel, akik valamilyen stigmatizált vagy kisebbségi csoporthoz tartoznak. Például nem felelnek meg a hagyományos nemi szerepeknek, LMBTQ-emberek, nem fehér bőrűek, nem keresztények, menekültek, mélyszegénységben élők, testi fogyatékossággal vagy mentális zavarral élnek, idősek, határon túliak, alkoholbeteg, börtönviselt szülők gyerekei, és még folytathatnánk a sort: döntse el a pályázó érzékenysége, miként értelmezi a fogalmat.
A pályázathoz első körben nem kész szöveget, hanem mindössze egy (vagy több) vázlatot kérünk elküldeni 2019. november 20-ig a labrisz@labrisz.hu címre. Második körben a szerkesztők által kiválasztott vázlatok szerzőitől 2020. január 31-ig várjuk majd a maximum 15.000 karakteres, kész meséket. A díjnyertes pályaművek szerzői egyszeri 40.000 forint honoráriumban részesülnek.”