Keresés

Részletes keresés

gyoparOHs Creative Commons License 2012.10.03 0 0 2560

Ígen ! De holnap már fognak..  4-kor jöttek be az útolsó adaggal. Már be ís ált a Platov a

7-re, reggel kezdik.

Csak sikerült nekik a 2 km. Az útolsó mezők java már betonaljas, ezért csúsztatták a lerakást.

 

Előzmény: 418 146 (2559)
418 146 Creative Commons License 2012.10.03 0 0 2559

Ma sem fektettek DE:

Előzmény: 418 146 (2554)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.03 0 0 2558

"Egyébként olyan fontos sosem volt,és nem is lesz,mint Csaba-Oh ill. Hmvhely-Szeged."

 

Én úgy gondolom, hogy a fontosság fogalma relatív, attól függ, honnan nézzük.

Persze teherforgalom valóban inkább a szélső szakaszokon erősebb, (a személyforgalom is) de van egy ütemes menetrendünk, melyre lényegileg az egész környék vasúti közlekedése épül, ezért nem mindegy, hogy a keresztek hol vannak, hova jönnek ki.

 

Ha a karbantartási/felújítási ráfordításokat kell elosztani, én azt az elvet vallom, hogy ezek az összegek úgy legyenek csoportosítva, hogy a mindenkori menetrend-szerkezet a lehetőségekhez képest tartható legyen. Tehát ilyen esetekben nem tartom elfogadhatónak, hogy a kevés forrásból egy komplett állomásközt teljesen átépítsünk, miközben egy másik állomásközben a lassújelek már esetlegesen a menetrend-szerkezet tarthatóságát befolyásolják. Nekem ez a problémám. És szerintem emellett belefér az is, hogy esetlegesen hosszabb-rövidebb szakaszokon legyen rosszabb minőségű a pálya, ahol ez a menetrend-szerkezet tarthatóságát nem gátolja, függetlenül attól, hogy a csörgő mennyire pattog rajta.

 

Persze gyanítom, hogy az sem segíti elő a források optimális elosztását, hogy a teljes vonal két különböző pályamérnökséghez tartozik.

Előzmény: -d.p- (2557)
-d.p- Creative Commons License 2012.10.03 0 0 2557

A 135 legrosszabb része már az átépítéskor is az Ohtanyák-Csorvás alsó közötti rész volt.Csak ez a szakasz volt

100 százalékig már akkor is használt talpfás.

Hmvhely-Oh között is talpfás volt,de itt un. öszvér mezős kialakítással,minden mező közepén volt 11db új LX/LM alj.

Amikor anno az "enyém" volt ez a szakasz,az első bejáráson több ezer aljat jelöltem ki azonnali cserére de nem volt rá

fedezet.Azóta ide jutott ez a szakasz is:-(

Egyébként olyan fontos sosem volt,és nem is lesz,mint Csaba-Oh ill. Hmvhely-Szeged.

Előzmény: Törölt nick (2556)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.03 0 0 2556

Szerintem a (Hódmezővásárhely-)Székkutas - Orosháza rész kicsivel feszítettebb.

Előzmény: Bakterpartner (2555)
Bakterpartner Creative Commons License 2012.10.03 0 0 2555

És ez nem olyan szakasz? q:-)

Előzmény: Törölt nick (2553)
418 146 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 2554

Köszönöm!

Előzmény: gyoparOHs (2552)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.02 0 0 2553

Mindenki beleesik abba a hibába, hogy mindíg ott kell felújítani a pályát, ahol a relatíve legrosszabb állapotban van. Arra kell(ene) fordítani a pénzt, ami a menetrend-szerkezet tartásához a legjobban kellene...

Előzmény: Bakterpartner (2549)
gyoparOHs Creative Commons License 2012.10.02 0 0 2552

Az új változat szerint holnap.

 

Ma csak 500m. szedtek fel, ezt reggel ledepózzák, vagy ezt rakják le a hetediknek.

akóR valszeg csak ennyí lesz a 2 km helyett... Tegnap 1000m volt.

 

Előzmény: 418 146 (2548)
kunosvér Creative Commons License 2012.10.02 0 0 2551

     Mv. szerint,azért mert szakadtas,kimondottan jó erőben van!!!

Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.10.02 0 0 2550

Amikor 1983-ban lefektették, már akkor bontott anyag volt /a miskolci fővonalból hozták/. Szóval igencsak ráfért a csere.

Hallani azonban olyat, hogy a 120-as vonalból kibontott anyag a Hódmezővásárhely - Orosháza vonalba kerül.

Előzmény: Bakterpartner (2549)
Bakterpartner Creative Commons License 2012.10.02 0 0 2549

"Milyen jó is lenne például, ha a Csorvás-Orosháza közti felújítés helyett most itt erre a szakaszra költenék azt a pénzt..."

Milyen jó nagy hülyeség lenne. Kellett már ott az a felújítás nagyon. Mióta Orosházi tanyák egyszerű megállóhely lett, eléggé leromlot az Orosháza-Csorvás szakasz áteresztőképessége. Főleg, hogy a pálya állapota eléggé rossz, ahol még a régi, illesztett pályarész volt. Ott mozdonyos vonatokkal csak 60-nal lehetett közlekedni, miközben majd elharapta a nyelvét az ember... Persze, hamarosan a Székkutas-Orosháza résszel is kezdeni kellene valamit, mert az idén előjöttek rajta a 40-es és 60-as lassújelek is...

Előzmény: Törölt nick (2542)
418 146 Creative Commons License 2012.10.02 0 0 2548

Mikorra várható a 7. vágány építése?

gyoparOHs Creative Commons License 2012.10.02 0 0 2547

Ma reggel a 9-re való ledepózáskor már a 194-es Szergej segédkezett:

 

 

 

 

Előzmény: -d.p- (2545)
Bzmot-001 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 2546
-d.p- Creative Commons License 2012.10.01 0 0 2545

A vágányzár első napjáról néhány kép.

 

     

 

  

 

looksharp Creative Commons License 2012.10.01 0 0 2544

Elírtam. A kopáncsit már kivették, most Kútvölgyön lett negyvenes a székkutas felőli oldal.

Előzmény: Törölt nick (2542)
looksharp Creative Commons License 2012.10.01 0 0 2543

Akkor mennyit?

Előzmény: 95 55 2241 177-1 (2541)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.01 0 0 2542

"Kopáncs kitérő 40"

 

Nyáron is volt egy időszak, mikor 40-es volt.

 

"Székkutas-Oh teljes állomásköz 60/80"

 

Milyen jó is lenne például, ha a Csorvás-Orosháza közti felújítés helyett most itt erre a szakaszra költenék azt a pénzt...

Előzmény: looksharp (2539)
95 55 2241 177-1 Creative Commons License 2012.10.01 0 0 2541

Székkutas-Oh teljes állomásköz 60/80, egy mozdonyos vonat 3 percet kap.

 

Vagy nem.

Előzmény: looksharp (2539)
koller andor Creative Commons License 2012.09.30 0 0 2540

A mozdonyos vonatok leginkább segélygépet kapnak.....

Előzmény: looksharp (2539)
looksharp Creative Commons License 2012.09.30 0 0 2539

Vitathatatlanul itt az ősz: Nem csak a vasút menti fák és bokrok lobja sárgul, hanem a pálya menti fémtáblák is... Kopáncs kitérő 40, Székkutas kitérő 40, Székkutas-Oh teljes állomásköz 60/80, egy mozdonyos vonat 3 percet kap.

418 146 Creative Commons License 2012.09.30 0 0 2538

Fél öt körül voltam kint utoljára akkor még nem láttam mozdonyt.

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (2529)
Fűrész Oszkár Creative Commons License 2012.09.30 0 0 2537

Jobban jársz.

Előzmény: looksharp (2536)
looksharp Creative Commons License 2012.09.29 0 0 2536

Majd járok busszal.

Előzmény: Fűrész Oszkár (2535)
Fűrész Oszkár Creative Commons License 2012.09.29 0 0 2535

Majd Népkerten átszállsz a Lázár villamosra és már nem is lesz semmi nyűgöd:)))))))))

Előzmény: looksharp (2534)
looksharp Creative Commons License 2012.09.29 0 0 2534

Na, ez mocsok jó... Visszahozzák azokat a vackokat, kirázza az ember lelkét Orosháza és Rókus között 55 perc alatt, nyáron meg középfülgyulladást lehet kapni az izmozó légkonditól, az ülések kényelmi szintjéről nem is beszélve.

Előzmény: 418 128 (2520)
Fűrész Oszkár Creative Commons License 2012.09.29 0 0 2533

Ma sem üzemel 36,de legyen akkor mennek valahova!

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (2532)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2012.09.29 0 0 2532

Oda mennek ahonnan az uzsgyikat elveszik.

Előzmény: Fűrész Oszkár (2531)
Fűrész Oszkár Creative Commons License 2012.09.29 0 0 2531

Ezt igazából nem részleteztük,de az utóbbi idők történéséből kiindulva mennek a dunántúlra vagy valahova:((

Előzmény: 418 128 (2526)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!