Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zolee972 Creative Commons License 6 napja 0 0 2836

Köszönöm, nagy segítség lesz. Ugyan ezen paripa elektromos részeihez hozzáértő tipp? Szerviz vagy szerelő? Esetleg te? De, az eddigi is már nagyon nagy segítség. Még egyszer köszönöm.

Előzmény: Bmrenault (2828)
Grand3.0 Creative Commons License 2024.07.23 0 0 2835

https://www.autodoc.hu/ridex/15738444#termosztat-hutofolyadek

 

Itt jol látni azt a kis golyos cuccot i szerintem egy szelep..

De nem volt még a kezemben...

Előzmény: Grand3.0 (2834)
Grand3.0 Creative Commons License 2024.07.23 0 0 2834

Nem. Nalam fél éve van. De szép tiszta a fagyallo es valoszinű hogy már javitottak rajta valamit..

Én hőmérséglet jeladót cseréltem mert az még szerintem eredeti merci volt...

Előzmény: Bmrenault (2833)
Bmrenault Creative Commons License 2024.07.23 0 0 2833

Ha a hengerfejből bemenne a nyomás akkor hengerfejtömitésnek kakukk.

Forralná magát és tolná ki a vizet.

 Ha a vizpumpa szar akkor is forrna.

Nálad túlhütés van.

Fagyálót 5 évente szokás cserélni mert nem véd a korroziótól.., sőt rásegít.

Nem te vagy az első tulaja gondolom.

Előzmény: Grand3.0 (2832)
Grand3.0 Creative Commons License 2024.07.23 0 0 2832

Arra gondoltam....ha a hengerfejben esetleg tulnyomas keletkezik akkor nyit az a kis szelep. Abban van egy kis csapágy golyó..az a szelep! A pl Blue print ben nincs. Ott csak egy lyuk van ahol folyamatosan átereszt egy kicsit.

A felső cső megy a termosztátra, legalábbis a 3.0 crd nél 

A felső cső ha melegszik..mielött nyitna az a gond..nekem olyan.

Előzmény: Bmrenault (2831)
Bmrenault Creative Commons License 2024.07.22 0 0 2831

Termosztátban szelep a túlnyomásra? Az a tágulásin van.

Cseréltem már párat.

Alsó cső a hütőn, ha az meleg akkor megy a keringés. Amíg nem nyit a termosztát nem lenne szabad melegnek lennie, és az nem 60 fokon nyit.

 

Előzmény: Grand3.0 (2830)
Grand3.0 Creative Commons License 2024.07.22 0 0 2830

Az a kis lyuk, egy normalis termosztatban egy szelep a tulnyomas ellen. A fütes külön csövön megy. De most azota azt figyelem hogy hol jol nyit hol előbb. Sajnos csere...az alsó cső? Mire gondolsz? 

Előzmény: Bmrenault (2829)
Bmrenault Creative Commons License 2024.07.21 0 0 2829

Riktán járok ide. Hegesztösbe többet.

Az a kis furat egy minimális vizátfolyást hagy a fütőrészhez megy főként a viz. Viszont könnyen kidolgozza a levegőt.

Alsócsővel mizu?

Van mikor elöregszik a termosztát kicsit nyitva marad. Folyamatos a keringés(láttál régi dizelt kartonnal az elején télen mert nem melegszik?) ezáltal nem melegszik fel a motor üzemi hömérsékletre.

87  fok körül kellene nyitnia addig nem is melegedhetne számotevően a felsőcső.

Előzmény: Grand3.0 (2826)
Bmrenault Creative Commons License 2024.07.21 0 1 2828

SAE 75W85 API GL-5 gear oil

 

Viszont a darálás a ragadó difi adja. Gondolom kihagyták belóle a lsd anyagot mikor beletöltötték...

 

Amerikai szokás hogy megadják az alapolajat/fluidot és utána adalékolják.

Osztóműbe atf4+ kell.

A diffibe meg rakjál limited slip 75W85 valamit.

 

pl

Transmax Limited Slip 75W-85

 

Előzmény: zolee972 (2827)
zolee972 Creative Commons License 2024.07.19 0 0 2827

Sziasztok, tud valaki segíteni abban, hogy a 2014-es grand cherokee-ba difikbe milyen olaj megy? Vagy, hogy hol találok róla valamit? Észrevettem, hogy elég sokszor főleg tolatás közbeni kanyarodásnál olyan hangok jönnek belőle mintha valami darálna valamit. Sok mindenre gondoltam, de egy toyotás ismerős azt mondta az ő land cruisere pont így csinált, és ott a difik olajcseréjével megoldódni látszik a probléma. Viszont az egy lényegesen fiatalabb autó amit szakszervizben megoldottak. Nekem tudomásom sincs olyan szervizről a környéken aki otthon lenne a jeepekben. Próbáltuk már keresni, de eddig nem sikerült semmi bíztatóra lelnünk. Megköszönöm, ha valaki tud segíteni.

Grand3.0 Creative Commons License 2024.07.14 0 0 2826

Hello. Nekem 2006 wk. 3.0 crd. Van. Egy féle termosztát van hozzá a BLUE PRINT ADA109215.

Ezen pl van egy kb 5mm es furat. 

En is pont ma suembesültem vele hogy kb 6perc járatás után a felső vastag cső eléggé forró. Pedig az a termosztát bol jön, elvileg a termosztát zárva es diag szerint is 60 fokos volt a viz. Egyenlőre ember nem volt aki válaszolni tudott volna hogy ez jo e vagy sem, de utana neztem es azt talaltam hogy ha igaz van egy átengedő furat...kérdés mennyire enged át...a téli idöszakban kell vagy 20 perc az optimalis motor hőhöz...most nyáron pár perc ..de ez is kevés igy...

Ha volna ilyen tapasztalat meg köszönöm.

Előzmény: Bmrenault (2820)
Bmrenault Creative Commons License 2024.04.20 0 1 2825

Elég halott ez a topic.

RA 428 DOHC motor 2007 töl napjainkig gyártják. Persze minnél újabb annál több extrával. Dfp, más szívósor.

Az egész kocsit át kell nézni mert nem csak a motor a gond. Hanem a hanyag tulaj.

Előzmény: talajkoordinator (2824)
talajkoordinator Creative Commons License 2024.04.20 0 0 2824

sziasztok. Van tapasztalata és véleménye valakinek a JEEP KK 2,8 as motor szériáról? olvasok jót is rosszat is. saját tapasztalat érdekelne 150000 - 360000 km közötti futásteljesítménnyel. szemezgetek egy feketével, vagy egy pirossal, de nem tudom biztosan. 

 

LeviAus Creative Commons License 2024.04.13 0 0 2823

Köszi a tippeket.

A víz nem fogy. Azt elképzelhetőnek tartom, hogy a vízpumpa törött, mert csak nagyobb fordulaton fordul meg a víz a fűtő radiátorban.A csővek nem kemények, a beltér felé menő vízcsőben simán kitekerem a légtelenítőt és csak akkor jelenik meg ott a víz ha pörgetem a motort és akkor sem folyamatosan nyomja ki a vizet...

Az örömhír, ha vízpumpa, mert az vagy 400.000.. 😞

Bmrenault Creative Commons License 2024.04.13 0 1 2822

Olvasgattam.

Viz nem fogy? Van egy olyan probléma ennél a tipusnál hogy ugyan ezek a hibák és a vizpumpa környéke ereszt.

Ha nem ereszt.

Akkor hajlamos a vizpumpa eltörni. Nem keringet eleget.

Viz magától áramlik azt mikor megnyit a termosztát akkor kezd el mindenfele menni.

 

Fogdosd meg a vizcsőveket hogy melegednek. Kemények lesznek e?

 

Kezdő hengerfejnél azért megjelenik valami a vízbe. Kemények lesznek a vizcsővek. Bubik jelennek meg a tágulásiba. Olyan mintha folyamatosan légtelenitene.

 

Másik a fagyálló, van benne? A motorba vannak forr pontok ahol a sima víz képes gőzé válni, ha szar a kupak. 

Előzmény: LeviAus (2821)
LeviAus Creative Commons License 2024.04.13 0 0 2821

Igazából már fenn áll egy ideje a probléma. Hengerfejes lenne? Más jele nincs, a víz tiszta, nem füstöl stb...

Bmrenault Creative Commons License 2024.04.11 0 1 2820

Akkor temosztátnál levegős maradt. Ott van a vizhőmérő is.

2005 től több tipusba/dizelbe/ is olyan termosztátot szerelnek ami teljesen elzárja a viz útját.

Ha nem rendszeres akkor nincs gond. Viszont ha visszatér akkor bedolgozik a motor.

10 km kell az üzemi hömérséklet eléréséhez és hogy kidolgozza a levegőt. A termosztátnál már forró a cucc csak ép nem melegiti fel hogy kinyiljon. Oda lötyen a viz azt megindul.

A belső körben van a fütés is/jelemzően ott is megreked/. Max hőmérsékletre kell állitani, ventillátort is, azt hagy tolja a meleget.

Előzmény: LeviAus (2819)
LeviAus Creative Commons License 2024.04.11 0 0 2819

A víz tiszta. Nincs nyomás a tartálynál, ha belenézek látszik kicsit a vízáramlás járó motornál. Nem lett megforralva...

Előzmény: Bmrenault (2818)
Bmrenault Creative Commons License 2024.04.11 0 1 2818

Termosztátnál ragad a levegő.

Esetleg megforraltad és hengerfejes lett.

Befúj a vizkörbe. Ha szar a kupak el is száll a vizcső a túlnyomástól. 

Kormos a víz?

Előzmény: LeviAus (2817)
LeviAus Creative Commons License 2024.04.11 0 0 2817

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne, hátha valaki találkozott már hasonló problémával.
Jeep Compass 2012. 2.2Crd a hűtővízrendszer problémázik. Olyan mintha levegős lenne, néha felmegy a vízhőfok maxra, nem nyom a beltérbe meleg levegőt csak hideget, aztán pár pillanat mulva rendbe jön. Lehetséges, hogy levegős lenne a rendszer? Volt egy vízcső csere és azóta produkálja.
Bármilyen tippet szívesen fogadok.

Bmrenault Creative Commons License 2024.02.12 0 0 2816

Én ezt használom

https://diag-g.hu/termek/launch-crp123-abs-legzsak-motor-valto-diagnosztika/

Ha olcsóbban be tudod szerezni. 80 körül is lehet venni.

A többi nem volt túl jó.

esetleg egy obds pár ezerért hozzá meg a storból letöltesz pár appot.

Előzmény: Skodri84 (2815)
Skodri84 Creative Commons License 2024.02.12 0 0 2815

Sziasztok!

2004-es 2.5 CRD-hez (Cherokee-KJ) milyen hibakód olvasót érdemes vennem?

Esetleg valakinek konkrét bevált típus?

Köszi.

fejesg2 Creative Commons License 2024.02.08 0 0 2814

Köszönöm!

Egy pofás fellépő még dobna az amúgy is szép külsőn.

Előzmény: Bmrenault (2813)
Bmrenault Creative Commons License 2024.02.08 0 1 2813
Előzmény: fejesg2 (2812)
fejesg2 Creative Commons License 2024.02.08 0 0 2812

Üdv!

Tudnátok ötletet adni, hogy merre induljak el keresésben ha oldal fellépőt/külső küszöböt szeretnék venni a kocsihoz?

A modell egy 2013-as Grand Cherokee.

Bmrenault Creative Commons License 2024.01.31 0 0 2811

Váltóolaj? A kuplung kinyomócsapágy esetében is van ilyen.

Vagy van még benne levegő.

Előzmény: Dávid Gombár (2810)
Dávid Gombár Creative Commons License 2024.01.31 0 0 2810

Üdv mindenkinek!
Az alany egy Compass 2.2Crd 2012. Olyan hibát produkál, hogy a kuplung hidegben nem emel ki, amikor bemelegszik tökéletes, de hidegen, a reggeli hidegben nagy nehezen veszi csak be a fokozatot. Kuplung szerkezet teljesen új, a munkahenger is, többszöri légtelenítésen túl van, nem levegős. Találkozott már valaki ilyen hibával?

Sokes Creative Commons License 2023.12.19 0 0 2809

Köszi újfent! Hát nem járó motornál, de kapott oda féktisztítót. Holnap elviszem egy szerelőhöz, majd neki mondani fogom. Hátha segít. Köszi még egyszer a segítséget!

Előzmény: Bmrenault (2808)
Bmrenault Creative Commons License 2023.12.19 0 0 2808

Arra ad hibakódot, hogy rossz pozicióba van.

Járó motornál fúj oda egy kis féktisztitót mert lehet falsot szív.

 

Előzmény: Sokes (2807)
Sokes Creative Commons License 2023.12.19 0 0 2807

Köszi a választ. Tegnap szétszedtük a szívó oldalt és megtisztítottuk. Nem találtunk semmit leesve. Most arra tippelek, hogy a fojtószelep állás szenzora döglött be. 

Előzmény: Bmrenault (2806)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!