Köszönöm, nagy segítség lesz. Ugyan ezen paripa elektromos részeihez hozzáértő tipp? Szerviz vagy szerelő? Esetleg te? De, az eddigi is már nagyon nagy segítség. Még egyszer köszönöm.
Arra gondoltam....ha a hengerfejben esetleg tulnyomas keletkezik akkor nyit az a kis szelep. Abban van egy kis csapágy golyó..az a szelep! A pl Blue print ben nincs. Ott csak egy lyuk van ahol folyamatosan átereszt egy kicsit.
A felső cső megy a termosztátra, legalábbis a 3.0 crd nél
A felső cső ha melegszik..mielött nyitna az a gond..nekem olyan.
Az a kis lyuk, egy normalis termosztatban egy szelep a tulnyomas ellen. A fütes külön csövön megy. De most azota azt figyelem hogy hol jol nyit hol előbb. Sajnos csere...az alsó cső? Mire gondolsz?
Az a kis furat egy minimális vizátfolyást hagy a fütőrészhez megy főként a viz. Viszont könnyen kidolgozza a levegőt.
Alsócsővel mizu?
Van mikor elöregszik a termosztát kicsit nyitva marad. Folyamatos a keringés(láttál régi dizelt kartonnal az elején télen mert nem melegszik?) ezáltal nem melegszik fel a motor üzemi hömérsékletre.
87 fok körül kellene nyitnia addig nem is melegedhetne számotevően a felsőcső.
Sziasztok, tud valaki segíteni abban, hogy a 2014-es grand cherokee-ba difikbe milyen olaj megy? Vagy, hogy hol találok róla valamit? Észrevettem, hogy elég sokszor főleg tolatás közbeni kanyarodásnál olyan hangok jönnek belőle mintha valami darálna valamit. Sok mindenre gondoltam, de egy toyotás ismerős azt mondta az ő land cruisere pont így csinált, és ott a difik olajcseréjével megoldódni látszik a probléma. Viszont az egy lényegesen fiatalabb autó amit szakszervizben megoldottak. Nekem tudomásom sincs olyan szervizről a környéken aki otthon lenne a jeepekben. Próbáltuk már keresni, de eddig nem sikerült semmi bíztatóra lelnünk. Megköszönöm, ha valaki tud segíteni.
Hello. Nekem 2006 wk. 3.0 crd. Van. Egy féle termosztát van hozzá a BLUE PRINT ADA109215.
Ezen pl van egy kb 5mm es furat.
En is pont ma suembesültem vele hogy kb 6perc járatás után a felső vastag cső eléggé forró. Pedig az a termosztát bol jön, elvileg a termosztát zárva es diag szerint is 60 fokos volt a viz. Egyenlőre ember nem volt aki válaszolni tudott volna hogy ez jo e vagy sem, de utana neztem es azt talaltam hogy ha igaz van egy átengedő furat...kérdés mennyire enged át...a téli idöszakban kell vagy 20 perc az optimalis motor hőhöz...most nyáron pár perc ..de ez is kevés igy...
sziasztok. Van tapasztalata és véleménye valakinek a JEEP KK 2,8 as motor szériáról? olvasok jót is rosszat is. saját tapasztalat érdekelne 150000 - 360000 km közötti futásteljesítménnyel. szemezgetek egy feketével, vagy egy pirossal, de nem tudom biztosan.
A víz nem fogy. Azt elképzelhetőnek tartom, hogy a vízpumpa törött, mert csak nagyobb fordulaton fordul meg a víz a fűtő radiátorban.A csővek nem kemények, a beltér felé menő vízcsőben simán kitekerem a légtelenítőt és csak akkor jelenik meg ott a víz ha pörgetem a motort és akkor sem folyamatosan nyomja ki a vizet...
Viz nem fogy? Van egy olyan probléma ennél a tipusnál hogy ugyan ezek a hibák és a vizpumpa környéke ereszt.
Ha nem ereszt.
Akkor hajlamos a vizpumpa eltörni. Nem keringet eleget.
Viz magától áramlik azt mikor megnyit a termosztát akkor kezd el mindenfele menni.
Fogdosd meg a vizcsőveket hogy melegednek. Kemények lesznek e?
Kezdő hengerfejnél azért megjelenik valami a vízbe. Kemények lesznek a vizcsővek. Bubik jelennek meg a tágulásiba. Olyan mintha folyamatosan légtelenitene.
Másik a fagyálló, van benne? A motorba vannak forr pontok ahol a sima víz képes gőzé válni, ha szar a kupak.
Akkor temosztátnál levegős maradt. Ott van a vizhőmérő is.
2005 től több tipusba/dizelbe/ is olyan termosztátot szerelnek ami teljesen elzárja a viz útját.
Ha nem rendszeres akkor nincs gond. Viszont ha visszatér akkor bedolgozik a motor.
10 km kell az üzemi hömérséklet eléréséhez és hogy kidolgozza a levegőt. A termosztátnál már forró a cucc csak ép nem melegiti fel hogy kinyiljon. Oda lötyen a viz azt megindul.
A belső körben van a fütés is/jelemzően ott is megreked/. Max hőmérsékletre kell állitani, ventillátort is, azt hagy tolja a meleget.
Sziasztok! Egy kérdésem lenne, hátha valaki találkozott már hasonló problémával. Jeep Compass 2012. 2.2Crd a hűtővízrendszer problémázik. Olyan mintha levegős lenne, néha felmegy a vízhőfok maxra, nem nyom a beltérbe meleg levegőt csak hideget, aztán pár pillanat mulva rendbe jön. Lehetséges, hogy levegős lenne a rendszer? Volt egy vízcső csere és azóta produkálja. Bármilyen tippet szívesen fogadok.
Üdv mindenkinek! Az alany egy Compass 2.2Crd 2012. Olyan hibát produkál, hogy a kuplung hidegben nem emel ki, amikor bemelegszik tökéletes, de hidegen, a reggeli hidegben nagy nehezen veszi csak be a fokozatot. Kuplung szerkezet teljesen új, a munkahenger is, többszöri légtelenítésen túl van, nem levegős. Találkozott már valaki ilyen hibával?
Köszi újfent! Hát nem járó motornál, de kapott oda féktisztítót. Holnap elviszem egy szerelőhöz, majd neki mondani fogom. Hátha segít. Köszi még egyszer a segítséget!
Köszi a választ. Tegnap szétszedtük a szívó oldalt és megtisztítottuk. Nem találtunk semmit leesve. Most arra tippelek, hogy a fojtószelep állás szenzora döglött be.