"Az MSzP vezetése meg fogja óvni a magyar baloldal tisztességét, becsületét. A magyar baloldal büszke lehet arra, hogy soha nem sározódott be, tisztessége és becsületessége nem támadható, különösen nem azok által, akik ezt megpróbálják megtenni. Az erkölcsi mérce bennük van "
Most már magam is zavarba jöttem. Eddig úgy tudtam, hogy az SZDSZ relatívitáselmélete a legmodernebb erkölcsi mérce.
II.) 2004.09.29. "Az elmúlt két év gyorsmérlege a következő: eredmények, amelyeket már nem lehet elvenni az emberektől, amelyek beépültek a hétköznapjainkba, és a lendület, amelyet vissza kell szerezni." ... "Magyarországon ugyanis több határozottságra, következetességre, nagyobb lendületre van szükség. Tudjuk, a váltás önmagában még nem hoz lendületet. ... "Hogy velük, a névtelen milliókkal együtt lendületbe hozzuk Magyarországot."
III.) 2004.10.18. "Lendületben van az ország. Azt gondolom, hogy a kormány elindult. Sokak szerint nagy a tempó. Én úgy érzem, hogy még csak melegítünk." "De ha csak a kormány indul el, az nem lesz elég. El kell indulnia az embereknek és a családoknak, de leginkább - merthogy a kormányzó párt kongresszusán vagyunk - el kell indulniuk a községeknek, el kell indulniuk a városoknak, és nagyon el kell indulnia Budapestnek. ... Magyarország sok millió emberből, több mint 3000 településből áll, a települések azok, amelyek ha elindulnak, amelyek ha képesek nagyobb sebességre kapcsolni, akkor elindul Magyarország is velük együtt."
IV.) 2005.04.06. "tudom, hogy van kockázata, de ehhez is, meg ehhez is, meg ehhez is adjatok felhatalmazást, adjunk új lendületet Magyarországnak. Magyarország nem éri be kevesebbel..."
V.) 2005.04.15. "Választanunk kell, utat kell választani. Egy jobb ország útját. Mozdulj hát, Magyarország!"
Na kérem. Gyurcsány Ferenc fenti szavait összegezve, tessék megmondani, melyik állítás igaz (mely állítások igazak) az alábbiak közül:
A.) Magyarország nincs lendületben. B.) Magyarország lendületben van. C.) Magyarország lendületben van, de nem mozdul. D.) Gyurcsány ökörségeket beszél
A privatizációnak nem te vagy a baja, hanem a KÉTSZERES lopás.
Előbb mindent "közötulajdonban" vettek, aztán az egész köztulajdont kisajátították maguknak a gyarmatosítók, ahelyett, hogy visszaszolgáltatták volna eredeti tulajdonosaiknak.
A Tocsik botrány még ennél is botrányosabb, mivel olyan köztulajdont is elbitoroltak, amit a lakók adókon felűl, saját zsebből valósítottak meg, saját maguknak.
A fenéket (már megbocsáss!). Magam ugyan soha nem voltam bérfuvarozó, de több okból kifolyólag eléggé jól ismerem őket. Döntő részük a saját kocsijával kezdte keresetkiegészítésként, majd a nagyvállalatok bedőlésekor sokuknak csak az az egyetlen jövedelemforrása maradt. A tárgyalásokon az egyik követelésük éppen az volt , hogy szabjanak határt a beáramlásnak, hiszen már a hideg vízre valót sem tudják megkeresni.
//"..taxiscégek nem a Főtaxi privatizációjával keletkeztek.."//
Dehogynem!
Az első magáncégek bizony kizárólag a bennfentes haverok számára a leócsósított taxikból magánosodtak.
Egy sereg magáncég így keletkezett, nem csupán a fuvarozóknál. Már elfelejtetted a megelőző GMK-mozgalmat? Kiadták a szétszabdalt egységeket "gazdasági munkaközösségeknek" ingyért, aztán a felszámolás után rajtuk maradt a berendezés is , a vállali haszon is, meg a vállakozás is AJÁNDÉKBAN.
Maradva a taxisblokád témájánál, azok a magántaxisok, taxiscégek nem a Főtaxi privatizációjával keletkeztek. Ami pedig az egész privatizációs mutyit illeti, ott bizony az MSZMP és az azt követő MDF-es bagázs bűne eléggé nyilvánvaló. Nem idézném ismét az Antall-féle aranyköpést.
Ha téged nem zavar a privatizációk bennfentessége, engem miért zavarjon, hogy az elvtársak melyik cégben rombolták tovább az országot?
Engem maga az országrombolás zavar, nem rombolásra alakult állami-és magánszervezetek "liberális bolsi" hálózata. A hálózatot egy tollvonással fel lehet számolni, a rombolást rendkívűl nehéz lesz helyrehozni.
De harmadnapra halotainkból feltámadunk, akkor is, ha ez a helytartó pilátusoknak nem lesz ínyükre.
Egy ici-picit se zavarja meg a koncepciódat, hogy a taxisblokádkor a Főtaxi már csak egy jelentéktelen összetevő volt a sok magánfuvaros mellett. A leggyakrabban feltűnő szereplő Horváth Pál például a rádiótaxisok elnöke volt. Magáncég.
Más is átélte kedves Zivike ... a rögeszméddel pedig nem kívánok harcbaszállni. A hatalom átadói, a frissen hatalomba kerültek vétlenek, minden bűn a "liberálisoké". Persze.
Már a Jurtában ráéreztem, hogy valami nem stimmel.
Csakhát tudod, mindenki más vakon hitt a "liberálisokban".
Nem a komcsik csaptak ám be bennünket, hanem azok, akik visszaültették őket a nyakunkra, miközben ádáz antikommunizmusukkal lopták be magukat az emberek szívébe.
Az átmenet békésre sikeredett, ez tehát sikerült. Az igéreteik komolyságát már korábbról is ismerned kellett, magadra vess, ha ismét felültél nekik. Azért pedig senkit nem marasztalhatsz el, hogy nem mászott fel önként a lámpavasra... :(