Tényleg nem, vajon miért? Ti vagytok a kiváltságos okosok és a többség hülye? Vagy esetleg mégsem áll a topic címében megfogalmazott párhuzam? Gyurcsányt tényleg utálja az ország döntő többsége, Kósát nem utálja a debreceniek többsége. Nem értem miért...
Amiert Demszkyt fikazzak (tavho, berletarak) vagy Gyurcsanyt azt o lassan megcsinalja varosaban.
Kósa Lajos, a furfangos üzletember megfeji a diákokat 2009.07.01. 10:48 közlekedés naiv ügyfél
Debrecen városa átvette a Volántól a városi buszjáratok üzemeltetését. A kilencvenes évek legelején, a Financial Times gyakornokaként ismertem meg a zsenge Kósa Lajost, aki szórakoztató fiú volt, üdítően ideológiamentes, és kapitalista lelkemnek tetsző módon mindig valami jó üzleten törte a fejét, legtöbbször a Biarritz étteremben. Na most jól kifőzte a bizniszt: az átvétel után a debreceni diákok majdnem kétszer olyan drága bérlettel utazhatnak, mint előtte, András értetlenkedő levele itt következik, innen üzenjük levélírónknak, hogy támogatjuk Kósa húzását, ezzel ugyanis megtanítja az élhetetlen diákoknak, hogy ha jót akarnak, hagyják a szabad bölcsészetet meg hasonló hülyeségeket, és kerüljenek be az önkormányzati közlekedési zrt igazgatóságába.
Itten az első hírben valami nem stimmel...csak nem elloptak Kósák X milliót? Ha eccer a teljes összeget az állam állja, mi került 700millióba Debrecennek....
Háromszorosára bővült a Debreceni Nemzetközi Repülőtér utasforgalmi épülete, amely már a Schengeni Egyezményben rögzített követelményeknek is megfelel. A 800 millió forintba került új épületet Kósa Lajos polgármester adta át.
Kósa Lajos az átadó ünnepségen megjegyezte, a schengeni követelmények miatt átalakított határátkelőkön mindenütt a kormány biztosítja a teljes felújítási összeget, Debrecenben viszont mindössze a beruházás 20 százalékát állta. Az összesen 800 millió forintba kerülő átalakításból 200 millió forint jutott a városra, 500 millió forintot az önkormányzat vagyonkezelő holdingja biztosított, míg 100 milliót állami forrásból kaptak.
Nem egészen fél évvel indulása után az OLT légitársaság beszüntette a Budapest és Debrecen közötti menetrend szerinti járatukat. A cégek számításai nem váltak be, a tervezettnél sokkal kevesebben repültek. A két város közötti járatokat október 15-ei hatállyal szüntették be, határozatlan időre.
Ez rendben is volna, de akkor ne csak az alcsútit zavarják el, hanem a sleppjét is. (pokorni besúgóivadékot, kövért, és a többit) Utána jöhet Kósa, és én, aki eddig a baloldalra szavztam, teljes mellszélességgel melléjük fogok állni.
1. díszkő: sajnos csak festett betontégla, azt nem szállíthatta Orbán-apu
2. a Kósa-csarnok kifejezést most hallom először, de nem szellemes, a Kósa tér az volt és hogy üresen kongana, azt kétlem, persze ha éppen nincs rendezvény, akkor üresen kong
3. Nagyállomás, a MÁV szemete volt, most is a MÁV-é, de szerintem régóta nem jártál a Nagyállomáson, kicsit nézz körül
4. Kölcsey: mi működött benne, amíg a megyéé volt? egy kávéautomata, egy túrkáló és a város legtisztább WC-blokkja
5. a csatornázásra az EU adja a pénzt, úgyhogy az új Kölcsey nem éppen onnan vitte el a pénzt
6. Nyíl utca: elsőrendű főútvonal átkelési szakasza, ezáltal a Magyar Közút Kht. kezelésébe tartozik
Súgok valamit: más városokban akár még ennél is rosszabb lehet a helyzet. Jártál már a maszopos Pécsben??? Ahhoz képest, hogy jövőre Európa Kultúrális fővárosa lesz, igen elszégyellném most magam pécsiként... :(