Itt lehet jelentkezni a klubfórumokba, itt lehet a topiknyitó és a törzstagok részéről pártolni vagy elutasítani a kérelmet.
A topik folyamatos monitorozás alatt van a moderátorok részéről, ennek megfelelően a nem megfelelő hangnemben tett kinyilatkoztatások szerzői azonnali tiltással számolhatnak.
Nem szeretnék senki sem siettetni, de szevízzel/szerelővel kapcsolatos kérdésem lenne a nagyérdeműhöz :) Amenniyben lehet, legyetek szívesek jogosultságot adni a hozzászóláshoz. (Egyébként egy éve járok, egy első tulajtól vett, 2.5-ös, turbós, összkerekes S60-assal.)
Eddig a Volvo topicba legalább 100x írtam már, de most nem tudok.
Ez volt az egyetlen egy hely, ahová tudtam új bejegyzést írni. Mármint ami a Volvo topic témához kapcsolódik. Tehát nem tudom, hogy ki dönti ezt el, de ha lehet, akkor szeretnék megint írni a Volvo topicba, mint régebben. Azt hiszem, hogy a hatalom egyesek agyára ment már, és nem hiszem, hogy "erőfitogtatással" bármit is meg lehet oldani.
Ide nem a klubtagok írnak, hanem azok, akik klubtagok szeretnének lenni, s nem tanácsokat és kérdéseket, hanem azt, hogy melyik klubba kérnek tagságot.
Igen. Nem értem az egészet. Lehet, hogy közben nick-et váltottam, de ezzel a nick-el is már több bejegyzésem volt, mint akármelyik másik topic-ba. Megint bonyolítjuk a helyzetet. Lassan már külön kell regisztrálni.
Tudna nekem valaki segíteni szervizintervallum kijelző törlésében?
Volvo S40 1998 (ennél még nem lehet a kilométerszámlálóval kitörölni, csak kábellel) 1.6 Benzin.
Illetve lenne még 1 kérdésem.
A fentebb említett típusnál a kézifék ugyan úgy fékpofákkal működik, amelyek a hátsó féktárcsák belső részén helyezkednek el, vagy esetleg már maga a hátsó fékpofák fogják meg az autót, amikor a kéziféket behúzom? Nem találtam erre vonatkozóan egyértelmű információkat.
Volvo topikban egy kérdéssel nyitnék az 2009-es S60 D5-el kapcsolatban. Tegnap a kormány magasságának átállítása közben, mikor visszapróbáltam nyomni a műanyag kart a helyére az eltört és azóta nem tudom fix helyzetbe tenni a kormányt!
Hálásan megköszönném, ha felthetném a kérdést a topicban, hogy vajon lehet-e külön cseréln ezt a kart, ha igen kb. mennyiért??? Nem feltétlen márkaszervizbe vinném, ha szaki itt a fórumon aki megcsinálja, szívesen felvenném vele a kapcsolatot. Egyébként ilyet még nem is hallottam, lehet, hogy szériahiba vagy gyenge anyagminőség?
Már 4 hónapja bitorlok egy D5-ös XC90-et, melyet imádok, szeretek, istenítek és óvok. Azonban mégis felmerült bennem egy-két kérdés az autóval kapcsolatban, melyekre mindeddig érdemleges választ nem sikerült kapnom.
Szükségem volna nálam jóval tapasztaltabb, autókhoz és különösen az XC90-hez jobban értő Hölgyek és Urak tanácsaira.
Ezért szeretném kérni a Tisztelt Tagságot, hogy csatlakozásomat engedélyezzék!
2 napja vagyok egyelőre (még nem teljesen boldog ) tulajdonosa egy 2003-as Volvo S40-esnek 1.8-as benzines.
A géppel kapcsolatban lenne jó néhány kérdésem, hol érdemes javítatni, neten található O-ring problémák (enyémnek is hangosak a szelepei, nem VVT zaj (szerencsére)), ilyesmi.
Korábbi autóimat szereltem, néha kicsit mélyebben is, hengerfej csere, ilysemi.
Na lényeg, ha a Volvo beválik, akkor komoly hosszú távú terveim vannak vele, és részese akarok lenni a Volvo feelingnek.