Keresés

Részletes keresés

Arkimbz Creative Commons License 2024.03.12 0 0 14326

Köszi szépen a segítséget!

Előzmény: PLACI (14324)
kopaszsop Creative Commons License 2024.03.11 0 0 14325

röhögni fogsz, de más evu-k is alkalmazzák. legalábbis írásban. persze, tudjuk, hogy jogászkodás az egész, de mégis elég gyakran találkozom vele.

Előzmény: Panzerbear (14322)
PLACI Creative Commons License 2024.03.11 0 1 14324
Előzmény: Arkimbz (14323)
Arkimbz Creative Commons License 2024.03.10 -1 0 14323

Ha esetleg valakinek megvannsk raktáron az ÖBB 2023. évi 200, 201, 220 és 250-es menetrendi mezői PDF-ben, megtenné, hogy elküldi nekem?

 

arkimbz@freemail.hu

 

Köszönöm szépen a segítséget!

 

Panzerbear Creative Commons License 2024.03.03 -1 0 14322

Biztosan csak az miatt

Előzmény: kopaszsop (14321)
kopaszsop Creative Commons License 2024.03.03 0 0 14321

maradjnuk annyiban, hogy hivatalosan a konkurrenzklausel miatt.

Előzmény: Panzerbear (14312)
kopaszsop Creative Commons License 2024.03.03 0 0 14320

nem zsákutca továbbra sem. csak van, aki kényelmesen áll hozzá. a többiek meg már leléptek. ;)

Előzmény: segélyvonókészülék (14316)
kopaszsop Creative Commons License 2024.03.03 0 0 14319

mindenki annyit keres, amennyit nem szégyell. ez ott hatványozottan igaz, de nem én fogok tanácsot adni. majd rájössz.

Előzmény: CattleNaive (14315)
Panzerbear Creative Commons License 2024.03.01 -1 0 14318

Hja és csak ezen a vonalon a teljes vasútra terelés 100 vonatpárt jelentene (a meglevő forgalom felett), mellette rendes, gyakori , különböző sebességű személyforgalommal...Railjet, ICE, EC, Nightjet, Regionális gyors és személyforgalom....Kíváncsi lennék hány vágányos es milyen kiépítettségű pálya rendelkezne ezzel a kapacitással...

 

És a lényeget lehagytam. Ha már hosszú távon, akkor én lehet hogy a személyforgalomra szavaznék, ha váltani szeretnék országot. Vagy az ÖBB vagy más személyszállítási szolgáltatóhoz váltanék...

Előzmény: Panzerbear (14317)
Panzerbear Creative Commons License 2024.03.01 -1 1 14317

En eleve a tehervonatozást kicsit zsákutcának tartom. Minden infrastrukturális beruházás a személyforgalom igényeit szolgálja. Állomás épületek, parkolóházak, nagysebességü vonalak, stb. A teherforgalom vasútra terelése régóta egy hangzatos politikai ígéret, de a tettek szintjén az ellenkezője történik. A közúti szállítás csak csak nem csökken, ahogy a vasúti sem növekszik. De egész őszintén, nem is lenne lehetséges, még papíron sem...A fö vonalakon egymást érik a különböző személyszállító vonatok, köztük már most is alig alig lehet átverni egy tehervonatot és már az sem igaz hogy éjszaka nyugodtabb, mert egyre több régióban éjfélig vagy utána csillapodik a személyforgalom, majd reggel ötkor már élénkül is, már ha nem egész éjszaka tart. De nincsenek állomások sem ahol a hosszú tehervonatok kivárhatják a forgalomszegényebb időszakokat, ahogy járművek és személyzet sincs rá...

A németek már most eljutottak oda, hogy dönteniük kell róla, hogy megpróbálják a személyforgalmat megmenteni és a tehert teljesen elhanyagolni, vagy felhagynak a személyszállítási célokkal. A kettő egyben nem nagyon megy nekik. De Ausztriában sem sokkal jobb a helyzet. És nem látom a politikai akaratot hogy ez változzon. Nem látok teher-pályaudvari terveket, olyan átépítéseket amik a teherforgalom igényeit veszik figyelembe. Nem látom hol tudna számottevően sokkal több tehervonat keresztülmenni. Mind a pálya, mind az állomási tárolóvágány kapacitások sokszorozásával lehetne csak az álmodott teherszállítás sínre terelését létrehozni.

A közúton olyan dimenzióban mozognak a kamionok, aminek 10%-át sem lennének képesek átvenni, pedig még az is csak a közúti szállítás pár év alatti növekedését venné csak le az utakról. Nálunk pár éve érte el a Brenner hágó az évenkénti 2 millió kamion forgalmat, mostanra 2,3 milliónál tart. Egy tehervonattal el tudnunk vinni 30 félpótkocsit. Napi 10 vonatpár elvisz így 600-at, ha 100%-os a kihasználtsága.  Ez 219.000kamion évente...Nem tudom hogy plusz 10 vonatpár beleférne e, már így is egymásra várunk hogy beférjünk az állomásokra...szóval ez nem a jövö, hanem mazsolakicsipkedés...Amiért sokat fizetnek (támogatás?) azt elviszi a vasút, a többi megy közúton...

Előzmény: segélyvonókészülék (14316)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.02.29 0 1 14316

Nehéz onnan lépni.

Ők kölcsönzőcég, adják az embert, ahová kell.

Ha perspektívában gonddolkodsz, kihagyod.

Nem ugródeszka, inkább zsákutca.

Előzmény: CattleNaive (14315)
CattleNaive Creative Commons License 2024.02.29 0 0 14315

Én is ebben gondolkoztam, először MEV, szerzek egy pár év gyakorlatot, aztán lehet váltani. Tudtommal náluk lehet a legkevesebbet keresni a privátszférában?

Előzmény: kopaszsop (14311)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.02.29 0 1 14314

Az előbbi, háááát, és hát az LTE is képez...

Az egy egész jó cég, ha már a privátszféra.

De az öbb is képez, nagy tételben.

Előzmény: GaGe (14313)
GaGe Creative Commons License 2024.02.29 0 1 14313

Csak az Lte, Frachtbahn stb…

Előzmény: Panzerbear (14312)
Panzerbear Creative Commons License 2024.02.28 -1 0 14312

Onnan meg nem nagyon veszi át senki...gondolom nem ok nélkül nem...

Előzmény: kopaszsop (14311)
kopaszsop Creative Commons License 2024.02.28 0 0 14311

törvényileg úgy nézi ki a rendszer, hogy meg kell szerezned a papírt egy oktatási intézményben, aztán vizsgázhatsz.

 

itt a két lista, sok sikert!

https://www.bmk.gv.at/themen/verkehr/eisenbahn/infrastruktur_fahrzeuge/ausbildungswesen/triebfahrzeugfuehrer.html

 

viszont ha a könnyebb és olcsóbb utat akarod választani, akkor marad az mev. legalábbis pár évig. addig meg úgyis beletanulsz. ;)

Előzmény: CattleNaive (14307)
Panzerbear Creative Commons License 2024.02.28 -1 0 14310

A MEV-hez...nem tudom van e rosszabb hírű cég nála...jó tudom, oda nem kell sem nyelvtudás, sem semmi más...lehet hogy innen van a jó hírük is...

Előzmény: CattleNaive (14309)
CattleNaive Creative Commons License 2024.02.27 0 0 14309

Mármint a MEV-hez vagy a TX-hez?

Előzmény: Panzerbear (14308)
Panzerbear Creative Commons License 2024.02.27 -1 0 14308

Ott teljesen mindegy...oda a világ összes pénzéért sem mennék dolgozni...szóval ígérjenek bármennyit, látatlantban vágom rá hogy kevés :-) 

Előzmény: CattleNaive (14307)
CattleNaive Creative Commons License 2024.02.27 0 0 14307

TX Logistik-os hirdetést láttam, ott 3.142 brutto+zulagen etc. jelöltek meg keresetként, engem kifejezetten az MEV érdekelne, mivel az átképzést is ott végezném, szerinted a havi brutto 3.700-4.000 euroval lehet számolni kötelező órákkal?

Előzmény: Panzerbear (14306)
Panzerbear Creative Commons License 2024.02.26 -1 0 14306

Változó, attól függ hol, meg hogy mennyit dolgozol. irányadó a kollektív szerződés lehet. https://www.wko.at/kollektivvertrag/lohn-gehaltsordnung-eisenbahnunternehmen-juli-2023

Előzmény: CattleNaive (14305)
CattleNaive Creative Commons License 2024.02.26 0 0 14305

Üdv!

 

Jelenleg Magyarországon vagyok mv., viszont Ausztriában szeretném folytatni karrierem, esetleg van itt kint dolgozó kolléga, aki tudna infot adni arról, hogy egy Privát EVU-nál mennyi az átlagkereset?

 

V43 1359 Creative Commons License 2024.02.13 0 1 14304

4024/4124

Előzmény: 380007 (14303)
380007 Creative Commons License 2024.02.13 0 0 14303

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy az 512-es  sorszámú vonalon (Pottendorfer Linie), milyen típusú motorvonatok közlekednek S60-as vonatokként? ÖBB szerelvényfordulók egyébként fellelhetők valahol az interneten? Előre is köszönöm a segítséget.

Panzerbear Creative Commons License 2024.02.12 -1 0 14302

Nekünk is csak 2070 és 2016 van már csak, de átutazóban gépmenetben megy néha Vorarlberg-be egy egy példány, van onnan keletre...

 

2016-al viszont teherezünk is villany alatt, talán géphiány van?

Előzmény: segélyvonókészülék (14301)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.02.12 0 0 14301

Nálunk már mutatóban sincs.

Néha beküldi az RCH szervizelni, akkor nagy verekedés van a vezénylőknél.

Előzmény: Panzerbear (14300)
Panzerbear Creative Commons License 2024.02.12 -1 2 14300

Igen, azt nagyon eltalálták. Erösebb, kényelmesebb, nagyon gyors és jók a fékjei. Nem is olyan nagyon régen volt szerencsém hozzá, gépmenetben mentem vele vagy 200 km-t.

Előzmény: segélyvonókészülék (14298)
resonator Creative Commons License 2024.02.12 0 0 14299

Köszönöm a válaszokat!

segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.02.11 0 1 14298

Hát, nem egy 2068 az biztos...

Előzmény: Panzerbear (14297)
Panzerbear Creative Commons License 2024.02.11 -1 1 14297

Gyenge, előnytelen a keréktárcsa fék, nagyon lassan is reagál és kevés is. A vezető állás kényelmetlen, kicsi, a kilátás átlagos. Karbantartás igényes, mostanra már megkoptak,.eszik az olajat, fogy a víz belőlük, a segédüzemi diesel össze vissza dolgozik bennük

Előzmény: resonator (14296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!