egy hozzávetőleges infóra lenne szükségem (az alvázszám nincs a birtokomban itt a gép előtt). Szóval használtautó vásárlás, a vételár alkudozása folyik. Kérdés, hogy mit képvisel egy 100.000 km-es szerviz ára márkakereskedésben jelenleg (Peugeot 3008, II gen. 1.6 Hdi , manuális 6 sebességes váltó). Ezt beépítenék az árba mint kedvezményt (kérdés nem-e jobban járok, ha kevesebbet többet enged és én független szerizben csináltatom meg.
Közben néztem az árakat (egy virtuális alvázszámmal) nekem olajcsere 74 eft, aktivszenes pollenszűrő 25 eft, fékfolyadék csere 22 e Ft. Ezek tényleg valós árak?
Peugeot 3008-asomban (2010 6. havi) szeretném kicserélni a gyári fejegységet valamilyen m,ultimédiás 2 DIN-es készülékre. (Az autóval 0 tapasztalatom van eddig a csere szempontjából, ezért lehet hogy baromságot kérdezek, de inkább kérdezek mint elrontsam. De lehetőleg olyanok válaszát várom, akik csináltak már ilyesmit.) Szóval a gyári rádió felett van egy monokróm kijelző amin különböző információk jelennek meg (parkolóradar, foghyasztás, a rádió dolgai, stb.) A 2 DIN-es fejegység miatt ezt nyílván el kell távolítani. Az új fejegység meg fogja jeleníteni ezeket az adatokat? Autóspecifikus 2 DIN méretű fejegység vásárlásán gondolokodom, tehát nem univerzális. Pl: Kenwood, Pioneer, Sony. Ezekehez kell még valamilyen csatlakozó adapter? Vagy csak egyszerűen összedugom az autó quadlock csatlakozójával és kész?
Sziasztok, segítségre lenne szükségem. 3008, 2012es, 1.6 dizel hr kódos az áldozat. pályán jöttem, egyszercsak mindenféle hiba jött be, majd egyre gyengébb és gyengébb lett az autó. Az oké h a turbó tilt, de itt nem csak az volt. Mire hazáértem, már nem volt alapjárat sem.
p0192,u1208, u1213 a hiba. Ha törlöm akkor is bent marad. cseréltem üzemanyag szűrőt, citroenemen anno ez volt a hiba. itt viszont ez nem jött be. egy deka üzemanyagot nem szív fel a rendszer. Cső jónak tűnik. megszívva egy átlátszó csőbe amit rátoldottam ott marad az anyag, ha a végét lezárom. kézi pumpa nincs benne.önerővel kell e felszívnia az anyagot
Mire hazáértem a motor hangja is elég csúnyán kezdett csörögni.
Bár ha kevés volt az üzemanyag, gondolom az attól is lehet.
Van ötlete valakinek?
Túlkepp mi húzza fel az anyagot? A magasnyomású pumpa? az lehet a rossz?
Szia...nekem 1,6 Hdi volt. 120 ezerig semmi baj, utána 20ezer alatt 1 millió ment rá, Ebből a fele két hiba volt, AdBlue tartály, valamint vízpumpa + termosztát csere. A másik fele pedig az előre hozott 150 ezres szerviz költsége. Sajnos 150 ezer után kitörték alólam. Szuper autó volt, ha a költségeket nem nézzük. Maradt 4 felni, jó gumikkal eladó...
2018ban vásároltunk 3008ast (2014, 2000es, 110 kw). 3 hete "Motorhőmérséklet nem megfelelő, állítsa le a kocsit" üzenetet kaptunk. Leállítottuk, utána már nem indult el, trailer hozta haza.
Azóta autószerelőnél van. Hiba kódok : P2686, P2671, P0659
Az autóvillamossági szerelő mindent végignézett aminek köze lehet ezekhez a kódokhoz, azt mondta computer probléma.
Elküldte a computert ellenőrzésre, ha nem lehet javítani akkor bontottat javasolt 70-80 ezer forintért.
Eladó lenne 4 db eredeti Peugeot alufelni, 215-60/R17-es Michelin Latitude Tour HP gumikkal...a gumikban kb. 15 ezer km van. Sajna, az autót kitörték alólam, a téli felnikkel egyetemben, ezek maradtak meg.
Majd akkor hasonlítsd ehhez, ha ennyi idős lesz. Az autó. A diesel nem száguldozásra való, pláne nem az 1,6-os. Megy 2500 f/p fölött is (csak rövidül az élete és nő a fogyasztása kisebb fordulaton is), 2500f/p az a max. fordulat ami nem nagyon árt neki.
Első búrában nem tudom kicserélni a helyzetjelző W5W izzót. Nem férek hozzá. Mi a trükk, csavarni húzni....? Szerviz vagy nőgyógyászhoz vigyem? Köszönöm
Pár napja vettem egy 2014-es 1.6 hdi-t. Benne van minden finomság, csak a navi nem. A gyári navit képes valaki beszerelni ebbe? Látom lehet kapni kint bőven. Vagy engedjem el
és vegyek bele a rádió helyére valami normális cuccot?
Más. Fogyasztással hogy álltok vegyesben? Nekem furcsa ez a 6-6,5. Az 1.5 tsi-m kevesebbet eszik.
Két hete vásároltam,a konfigurácion még túl enged,de se a párositott se a pátosított eszközök törlésébe nem enged be az OK gombal.Az eszközök keresése pedig ki van pontozva.
Segítséget szeretnék kérni,a bluetooth menübe bele tudok lépni de se a párosított eszközök törlésébe se a többi menübe ezen belül nem enged.A telefonomat sem tudom össze pároztatni.
Sziasztok! 1.6 THP 156 Le. (2008) kigyorsításkor elkezd dadogni, rángatni. Több szerelővel megnézettem, rátették már 2 helyen is gépre, de rendben találtak mindent (a turbóra gyanakodtak, de ok). Tud valaki megoldást, vagy egy olyan szerelőt, aki tudja a gyógyírt? Előre is köszönöm!ő
Sziasztok! A napokban készülök vásárolni egy Peugeot 3008 (VTi benzin 120le 2009) csodát. Mi a véleményetek ? Minden tetszik az autóban, de nagyon érdekelne azoknak a véleménye, akik ezt a típust használják ! :) köszönet
Sziasztok, csatlakozom hozzátok. :-) Múlt héten vettem Egy 1.6-os THP (5FV) 10 éves 3008-at ~148.000 km-rel. Valós kilométer, itthon helyezték forgalomba. Tegnap óta az alapjárat picit ingadozik, beleremeg az egész autó, olyan, mintha le akarna fulladni. Normális dolog ez? (Vezérlés, gyertyák, tömítések Decemberben voltak cserélve (számlával igazoltan), jó minőségű üzemanyagot tankoltam.) Egyébként nagyon tetszik az autó, egy Ignis-ből ültem át ebbe, össze nem hasonlítható érzés ezt vezetni. Eddig nem bántam meg. Úgy látom, hogy a "mi autónkhoz" szervizeléséhez speciális szakértelem és tapasztalat kell. Sziránka: Megoldódott a probléma?
Pontosan ezzel kapcsolatban kerestem választ, mármint a vezérmű tengelyeket összekötő lánc műanyag feszítőjének kérdésére, igaz, egy 1. 6 HDi kapcsán, de úgy látom akkor az 1.6 HTP motort is érinti ez a probléma, az alul méretezettség.
A motorban 203 ezer kilométer van és szépen jár, de gondoltam utána nézek milyen esetleges nyűgjei lehetnek, ekkora hozta fel a Google, hogy bizony ez a műanyag feszítő tud problémás lenni és elég nagy bajt csinálni.
Ahogy fentebb a motor szépen jár, csendes, de ezek után bennem van a félsz, hogy érdemes lehet, mintegy megelőzés képen cserélni!