Segítséget szeretnék kérni tőletek. Az elmúlt hétvégén valaki(k) lebontotta a hátsó lökhárító előtt a csomagtér alatt lévő takaró elemet. Ha valaki tud ilyet vagy az ismerősi körében található bontott autó azt nagyon szépen megköszönném.
Kb. 20000km-et futott 1.6 e-hdi-m az autópályán 110-nél kigyújtotta az esp lámpát,
info kijelzőn asr/esp hibaüzenettel, majd rá kb. 5 sec.-re a motorhibakód lámpát is,
és elfogyott belőle az erő. Diagnosztikás megnézte, 2 hibakód volt benne, 1: motor nem kommunikál az ABS-sel, 2: 2-es henger befecskendező szelep jel
A második hibára koncentrált, mivel hallotta, hogy 3 hengerezik. Végigmért mindent, nem talált hibát, kitörölte a hibakódot. "Megjavult" az autó.
A szerelőnél egy BOSCH dignosztikai gépre is rá lett kötve a kocsi, mind a négy befecskendező fej azonos paraméterekkel üzemelt. Ergo a szerelőm nem akart plusz költségekbe verni,
azt mondta, ne vegyük ki a fejeket, töltsünk bele egy rendszertísztítót folyadékot. úgy is lett, másfél hétig vígan üzemelt a kocsi, majd nemrég ugyanezt eljátszotta. Többszöri leállítás,
újraindítás, majd csak simán gyújtáslrevétel, -ráadás után megint helyrejött.
Igaz ami igaz egy halódó aksi tud furcsa jelenségeket produkálni.A helyedben először megállnék egy akku kereskedőnél,vagy a szerelődnél,terheléses mérésre,az megmutatja,hogy döglődik-e.Kb egy ezrest kér majd,annyit megér a kizárása.
Ha ez még az eredeti,akár már aktuális is lehet,én is már ilyennel nyomom;
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Hátha van itt olyan akinek már volt hasonló problémája. 2010-es 3008-am van 1.6 hdi motorral. Az autó hideg időben reggeli indulásnál parking break faulty és esp faulty hibákat jelez egyszerre. Pár km megtétele után újraindítást követően a hiba megszűnik, majd ha sokáig nem indítom be (8-9 óra) ismét ezt jelzi indulásnál. Akksi probléma, feszültség ingadozás okozhat ilyen tüneteket szerintetek?
Vettem egy használt 3008 hybridet. Ezzel kapcsolatban érdeklődöm, ha van valakinek tapasztalat. Kérdésem, hogy a start-stop hogyan működik? Akkuval indulás után kb mennyit, miyen távot tudtok menni?ű
sziasztok szüleimnek sikerült vásárolnia egy 3008 1.6 thp 2011-es autót 80km megtétele után kigyulladt a sárga vészlámpa a számítógép azt írta hogy rossz az üzemanyag ellátás (nagyon ingadozik) gyújtás is egyenletlen turbófeltöltés egyenletlen! az autóban elvileg 132000km van ezt a márkát nem ismerem valakinek volt már hasonló gondja a járgánnyal? minden segítséget előre is köszönök!
Van egy 2011-es 3008-asom (1,6-os diesel). Kb. 2 hete nagyobb gázadás esetén (emelkedőn felfele előzés stb.) kigyulladt a "sárga tengeralattjáró" és motorhibát jelzett. Azóta ez néha ismétlődik. Teljesítmény 110km/h fölött visszaesik. Másnap elindítva megszűnik a hibajel, de hasonló "megerőltetés" esetén ismét előjön. Szervízben hibakód kiolvasás után azt mondták, hogy befecskendezési hiba történt, de csak egyszeri alkalom (mivel ugye eltűnik a hibajel). Nos az a problémám, hogy mindig visszajön, majd eltűnik. Van valakinek ötlete az ügyben?
Vásároltam egy 2014-es 3008-as autót és a navigációját szeretném frissíteni. Belső memóriás,nem az SD kártyás verzió. Tud nekem ajánalni valakit aki nem horror áron megcsinálja nekem? Dunaújvárosban lakok,szóval ha lehet ennek a vonzáskörzetében.
A hűtők tiszták,(mosáskor kapnak a borotvával)A vízhőfok is mindig ok.Köszi a bontott felajánlást,elsőként újban gondolkodtam mert nem kis munka kibontani a házat-munkadíj, + addig sincs autó. Ha lenne egyszer érkezésed megérdeklődni az alk.árát azt megköszönném,mert annak függvényében rendelném.
VF30U5FS0AS318448
Ill.ha úgy gondolod,-be tudsz táblázni-hogy megérné a PPS-el ránézned-(talán jobb mint a klímások univerzálisa,állok elébe,jelezd,akkor felhívlak.
Első: klímahűtő és hűtő és a köztes rész tisztítása. utána mehetünk tovább. Bár nekem a vez csere után a szenzor adta meg magát. igaz azt be is írta a hibanaplóba, de el sem indult a klíma. van pluszba egy patron, igaz másik autóból de próbára jó az :)
Időnként leáll pár perc múlva beindul,ezt is csak 30 fok kinti hőmérséklet körül-25 körül nem produkálta.Gáz,és nyomás ellenőrizve-rendben(8,7-et fúj).
Klímaszervíz elsőként ennek cseréje felé indulna,de ez is inkább tanács,tipp.
A gyári alkatrészre és a hozzá tartozó vezetékkötegre kb 58.000.-pénzt mondtak,külön nem tudom a hazai árat,ebay első találatként a ház a szenzorral kb 22-23 pénz.
Első :)Találkoztál ezen alkatrész hibájával?Helytálló a logika?
Második :)Alkatrészár,ill.tényleg tanácsos a vezetékköteget is cserélni?
Köszi ha utánanéznél nem akarnék kapkodva feleslegesen cserélgetni ha nem muszáj.
Hello, gyári Peugeot 3008 tetőcsomagtartót tudok autó eladás miatt jutányosan adni, sajnos csak most keveredtem ide. ha még aktuális e-mail a nick-néál.