Ide várjuk mindazon grafomán kollégák hozzászólását, akiket nem zavar, hogy a minőségi hozzászólásokat inkább mennyiségire cseréljük! Egy szabály van, ne anyázz és ne írjál csúnyákat!
Volt egy SH300-am, ment mint az ökör, de nekem hiányzott belőle a motorszerűség, a váltás is, és a rendes lábtartó is. Az innovában ezek a végtelen könnyedsége mellett is megvoltak.
Hozzátesem, én is mászkálok egy ilyennel tavasz óta, de csak azért, mert olcsó volt, én szervizeltem az elmúlt 6 évben, 2.4 et eszik nyélen, és nem cseszi szét annyira a derekam, mint egy robogó (nem úgy ülsz rajta, mint a WC-n.)
Amúgy a GS minden szempontból keresztben átugorja városi használatban, csak 3500 forinttal drágabb tankolni 1000 kilométerenként.
Tavaly tavasz óta használok robogót... Szerintem ez a motor pont megadja a szar futóművet , és elveszi az automataváltó előnyét , és felveri a vizet a cipőre . Én 300-as robogót vennék , és vettem . Azt az egyet bánom , hogy nem hamarabb .
Persze aki szeret váltogatni , mert ezen aztán igen sűrűn kell , annak ez a jobb választás .
Mielőtt bárki lebeszélő hadműveletbe kezdene, kb 2000 kilométeres éves futás esetén sztem tök jó ötlet. A következő 10 év szerviztörténete egy fékbetétcsere lesz, meg 10 olajcsere.
Nem tudom, amelyik tetszik :) Nekem a Hypermotardra, meg a Desert X-re porcosodik csak, de egyik sem tűnik túl értelmes vételnek... Szóval majd egyszer lesz mindkettő :D