Lehetne a címe ez is: "A Vörös Báró áldozatai" vagy "A Vörös Báró vs Magyar Posta"...
Szóval minden ami az újságárusoknál kapható modellrepülővel kapcsolatos.
Hivatalos weboldal: http://vorosbaro.hu/
Köszönöm nem, a 61. számot megkaptam már, de még van néhány szám ami talán elázott vagy csak a párától összeragadtak az oldalak (sok évig a padláson volt tárolva a csomag, de már ideje lenne összerakni végre.) Ha nem sikerül őket használni akkor jelentkezem.
A napokban akarom bescennelni az ujságokat, de nem számok, hanem fejezetek szerint. Én is mostanában fejezem be, évekig félkészen (75ös számig volt csak készen) állt a szekrény tetején.
Szeretnék segítséget kérni. Nagyon régen elkezdtem összerakni a vörös báró modellt de félbe maradt, most újra elkezdtem, de néhány újság használhatatlan lett. Az összerakási útmutató kellene először a 61. számhoz.
Teszel fel fotókat a "Haver"- ról, vagy videót? Nagyon érdekelne milyen lett, hogy repül!
Ahogy ígértem felteszem a "mini drenalin" befejező momentumainak a fotóit.
Egy monitor talpból készítettem hozzá egy kiegyensúlyozó szerkezetet, mert csak a szervók tömegközéppontban való ideiglenes elhelyezése után vágtam ki a szervók helyét.
A gép így 45 g lett! A hátsó kereket le kellett vennem, hogy ne érjen le a légcsavar, ráadásul elvitte a súlypontot, ami ennél a kis 300 mm- es gépnél nagyon a helyén kell, hogy legyen.
A fotók:
Az utolsó képen az "S" profil alap beállítása, mivel ennek a gépnek ez a profilja.
Te olyan ember vagy, aki úgy segít a másik embernek, hogy az csak megszertheti a modellezést! Szinte a mindene lessz a kikapcsolódásban!
Ne csodálkozz hát, ha ilyeneket tapasztalsz, mint amit én is csinálok!:)
Most (szombat délelőtt) teszem fel a szervókat a "mini drenalinra", holnap pedig bereptejük, beéállítjuk aztán, huss had repüljön a kicsike, ha már ilyen rút idő van és nem lehet e szabadban repíteni.
Majd felteszek egy pár fotót is amit ma mcsinálok rajta.
Rajtad látszik a modellezés iránti szeretet és fejlődés. És még azt is bebizonyítottad, hogy nem kell olyan nagy összeg a reptetéshez. Klasz kis gépeket építesz " fillérekből "
Remélem mielőbb találkozunk megint egy jó kis napra.
Sziasztok kedves fórumozók! Segítséget szeretnék kérni az FMS szimulációs programhoz. Sikerült letölteni a programot, de nincs a csomagban a Fokker Dr1 repülőgép szimulációs lehetősége. Segítsetek, hol tudnám elérni!!. Előre is köszi.
Gratulálok az EDGE tavaszi berepüléséhez!:) Az írtak szerint szombaton találkozunk végre, már nagyon várom és igazi kíváncsiság van bennem a géped iránt!
A szokásos fél kilenc körül érkezem majd, sajnos a Calmato egyik szárnya még nincs kész, de legalább három géppel érkezem, az átalakított EASY- bemelegítésre-, a "Kecses"-1 m- es elektromos balsa- és az új gépem az S- Bach 3D hab repülő.
Ezzel a három géppel voltam kint szombaton reggel 10 órától délután ötig. nagyon jó volt az egész nap!
Azért az utolsó leszállásnál megtörtem az S- Bach- ot sajnos, ahogy jelezte az akkuőr, hogy ennyi volt szálj le, kicsit gyorsan közelítettem a földhöz és át startoltam vele és utána hiába nyomtam a fordulóban a gázt, már nem reagált úgy, hogy szépen száljak le vele, ahogy szoktam.
De 10 perc sem lessz a javítása az aktivátoros ragsztóval.
Az EDGE nagyon szépen repül, sikerült mindent beállítani, de úgy néz ki, hogy kicsit far nehéz. Kis súly azt kész. A gép 22 kg húzóerőt adott le!!! Úgy ment fel a mutató gázadáskor mint a fordulatszámmérő.
A többiek is szét reptették magukat ebben a szép időben.
A DEDAI barátunk elvesztette a kameráját a gépről, nekiálltunk keresni, de ez egy meddő próbálkozás mivel még azt sem látta senki, hogy mikor esett le.
Gabertó barátom.
Remélem készülsz és azt is remélem , hogy a jövőhétvégén is ilyen gyönyörű időnk lesz. Várlak szeretettel, majd összecsengetünk.
Igazad van, még sokat kell tanulnom, viszont a mi repterünkön csak egészen kint lehet leszállni a szabályzat szerint és nincs kedvem annyira kigyalogolni.
Azért mert mások is landolhatnak közben.
Ahogy írtam, ha tudsz fogadni Április 5-én mennék szombaton, ez részemről fix, már itthon megbeszéltem a családdal.
A videót nézve megnyugtatással tölt el, hogy nem volt hiába a sok tréning. A leszállás még azért nem oda sikerül ahova kellene , mert sokat mész érte. Kis repcsinél azért próbáld minél közelebb letenni hozzád, mert ezekkel kell megtanulni ezt. A nagynál már tudni kell mert nehéz vissza cipelni őket, de a benzines már házhoz megy.
Összegezve nagy gratula a fejlődésedhez és a mielőbbi viszontlátásra Pécsett.