Keresés

Részletes keresés

Ikarusz 230 Creative Commons License 2023.10.25 0 0 1911

Keresek 1000-el Ikarusz 260 tipushoz modellhez (1:16) Megállótáblát. Ha valakinek lenne eladó és megválna tőle nagyon köszönném!

Dr Milton Creative Commons License 2018.07.13 0 1 1910

Sziasztok,

 

Eladók az alábbi táblák, érd.:pacter8@gmail.com

 

Ár: megegyezés szerint

 

Több tábla együttes vásárlása esetén kedvezmény, bővebb info: pacter8@gmail.com

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.24 0 3 1909

FUTÁR rendszer. Bemondja kb. minden járaton, beleértve az éppen a pótlást okozó buszon is

Előzmény: Jimbo (1908)
Jimbo Creative Commons License 2018.01.24 -7 1 1908

Csak jelezném, hogy ha nem jár a 3-as villamos akkor lehetne annyi esze a barom BKV-nak, hogy a pótlóbuszon heringként rohadó tömegnek nem mondja be kétpercenként, hogy nem jár a 3-as villamos, mert azért rohadnak heringként a pótlóbuszon, mert nem jár a 3-as villamos....

Seggarcok.

Gilmour. Creative Commons License 2017.11.20 0 1 1907

Eladó rendszerváltozás előtti 3-as busz tábla. Ára 7000 ft.

Cserélhető piros J jelzésűre.

erzsebetkilato@gmail.com

Törölt nick Creative Commons License 2017.11.10 0 1 1906

Sziasztok!

 

Tudtok segíteni abban, hogy melyik cég gyártotta a képen szereplő kék utastájékoztató táblákat? 

Hivatalos oldalakon semmilyen információt nem találtam róla.

 

valya con dios Creative Commons License 2017.10.17 0 1 1904

Sziasztok! Letölthető valahonnan a Jvsz1 ttf?

Dr Milton Creative Commons License 2017.10.04 0 0 1903

Sziasztok,

 

Eladók az alábbi táblák, érd.

Sziasztok,

 

Eladók az alábbi táblák, érd.:pacter8@gmail.com

 

segélyhívó, tilos a dohányzás: 1000 ft/db

közlekedési: 3000 Ft/db

vasúti: 4000 ft

bkv: 2000 ft

 

Több tábla egüttes vásárlása esetén kedvezmény, bővebb info: pacter8@gmail.com

 

Peti817172M Creative Commons License 2016.12.23 0 2 1902

Nem az a fő probléma, hogy nem jelenne meg a tervezőben, hanem az, hogy a Futár központ irányítja a vonalat, így kiszúrás lenne velük Futár nélküli kocsit berakni.

Előzmény: Törölt nick (1900)
Peti817172M Creative Commons License 2016.12.23 0 0 1901

Viszont előbb utóbb minden Combino Futáros lesz, így a GSP nem jelent hosszú távú megoldást.

Előzmény: Törölt nick (1900)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.22 -1 1 1900

Szerintem nem vagy annyira otthon a témában, hogy megállapítsd, át volt-e gondolva a Combinok felhasználása a Hungária körúton. Elmondom: nem volt és ennyi. Nem vita tárgya. Régóta eldöntött tény lehet, hogy akarják ott használni, de ennek érdekében senki nem csinált semmit.

 

Ha a GSP képes lenne több adatot tárolni, nem lenne szükség a futárosításra (persze tudom, nem jelenne meg az utazástervezőben, meg minden. Most koncentráljunk az utastájékoztatási részre, mert az egész futárosítás egy másik irányból megközelítendő kérdés).

Előzmény: Peti817172M (1899)
Peti817172M Creative Commons License 2016.12.22 0 0 1899

Arra, hogy nem volt átgoldolva. Mindig is az volt a koncepció, hogy 1-esre csak Futáros kocsi mehet.

 

A GSP-nél arra gondolsz, hogy a Futáros kocsikon is a GSP-ről vezérelnéd a kijelzőket? Mert ha a Futár a jelenlegi formájában marad, akkor a GSP-s anyag nem fog megjelenni az 1-esen.

Előzmény: Törölt nick (1898)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.22 0 0 1898

Nem tudom, mire írtad, hogy dehogy nem.

 

A GSP-s kocsik memóriája pedig releváns, mert ha beleférne még az 1-es is, akkor például kiírná az átszállásokat is :-)

Előzmény: Peti817172M (1897)
Peti817172M Creative Commons License 2016.12.22 0 1 1897

Ahogy elnézem, az 1-esen gyakorlatban is csak Futáros Combinók fordulnak meg, így a GSP-s kocsik memóriája nem releváns.

Előzmény: Peti817172M (1896)
Peti817172M Creative Commons License 2016.12.22 0 0 1896

Dehogynem. Az volt a koncepció, hogy majd akkor, ha futárosak lesznek, de valahogy nagyon zötyögősen halad a beszerelés még így is, hogy megkapta a végleges engedélyt.

Előzmény: Törölt nick (1890)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.21 0 0 1895

Sajnos ez a - ahogy írták is - BKK-arculat Combinok esetén, ha jól láttam/tudom 2001 (, ugye 2002) és 2003 már ilyen...

Előzmény: Eranadi (1893)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.21 0 1 1894

Ez olyan, mint a buszok kékülése. 

Előzmény: Eranadi (1893)
Eranadi Creative Commons License 2016.12.21 -1 0 1893

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy a 2002-es Combinonak miért van új arculata? A tetején lévő - eredetileg kék-zöld - sáv, miért lett gyászosan fekete? A többire is ez a sors vár? Lehet már rég ilyen de nekem ma tűnt fel.

Köszi a választ előre is.

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.17 0 2 1892

Létezik egy táblázat, ami a teljes helynevekhez megfelelő rövidítéseket rendel. Az, hogy ez a combinoknál melyik hogyan választja ki, túl mutat rajtam. Én csak rajzolgatni szoktam, de ott is szükség volt rövidítésekre. Visszatérő téma az irodában, hogy dél-budaiként nekem a krt. jelentése körtér és nem körút :-)

Előzmény: nemeza (1891)
nemeza Creative Commons License 2016.12.17 0 0 1891

Mitől függ, hogy egy megálló nevét még apró betűvel bepréseli a rendszer, vagy scrolloz?

Lehel utca / Róbert Károly körút még kiskanállal befért.

Puskás Ferenc Stadion M nem fért volna ki egyben? Miért lett Puskás F. Stadion M ? @2002

Előzmény: Törölt nick (1890)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.17 0 2 1890

Annyira tervezzük, hogy tulajdonképpen meg is van, bár én nem vagyok nagy barátja a Combinozásnak a Hungárián. Nem volt ez rendesen átgondolva előtte. Például tök jó lenne, ha több tárhely lenne a nem futáros combinokon. Akkor elférnének az 1-es villamos útvonalai megállókkal, hangokkal átszállásokkal. De sajnos a 4-6/24G nagyjából kitölti a rendelkezésre álló helyet.

 

Viszont nem kétsorozunk. Ahol felkerül 1-es, ott lesz új 4-6 is (meg persze a többin is kellenek majd frissítések). A két vonalcsík megjelenésében hasonló lesz.

Előzmény: nemeza (1889)
nemeza Creative Commons License 2016.12.17 0 0 1889

PéterÚrfi: Terveztek a Combinokra 1-es matricát? Szerintem a fülkéket kivéve mindenhol elférne ugyanolyan méretű matrica, mint amilyen a 4-6-nak van. Az a 4 mintha keskenyebb lenne..

1-esen 29 megálló van végállomásokkal együtt, 4-6-on 19.

Talán kiférne esetleg két sorban. Pl. Hős utcánál törve, ahol amúgy sincs átszállási lehetőség.. :)

Esetleg a jövőbe tekintve lehetne kihagyni helyet a +2-3 megállónak..

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.14 0 1 1888

<3 

 

 

(nem matematikailag kisebb, mint három - még mielőtt valaki...)

nemeza Creative Commons License 2016.12.12 0 0 1887

köszi!

Előzmény: Törölt nick (1885)
18-09 Creative Commons License 2016.12.10 0 0 1886

Szép lett ;) 

Előzmény: Törölt nick (1883)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.10 0 1 1885

Betettem alá ezt a képet és akkora :) 

Amúgy a teljes magasság 30cm, ez alapján egész pontosan meg lehet innen mérni, hogy mi, mekkora.

 

CAF: Érdekel az elektronikus tájékoztatás, de nem értek hozzá.

A mostaninál kicsit esztétikusabb megoldást akarnánk elérni azzal, hogy kikerüljenek keretek, amikbe celluxozás nélkül tudnánk térképet és, vagy tájékoztatókat tetetni.

Egy megállótávolság alatt alig néhány másodperc lenne rápillantani a változásjelzőre, nem biztos, hogy jó ötlet emiatt megbolygatni a rendszert. De ez megint csak fölöttem álló dolog.

 

Előzmény: nemeza (1884)
nemeza Creative Commons License 2016.12.10 0 0 1884

Betűméreteket tudsz hozzá mondani?

--

CAF monitorok ügyében várható bármi előrelépés?

=> mindig a külsővel megegyező irányt jelezze ki, és aszerint is léptessen? Ha nem tud mit kezdeni magával, akkor legyen BKK logó - de ez maradjon nagyon ritka?

Tudom, hogy közvetlenül nem a te területed..

 

Egyébként arra van mód, hogy a monitorokra be lehessen szúrni fix Statikus képet a lapozások közé?

Pl. Köv.Megálló > Megállólista > ˇˇˇ > Köv.Megálló a jelenlegi rendszer. A kis nyilakkal jeleztem - pl. terelési plakátok, stb jól jönne. Bármilyen típusú kijelzőn.

Előzmény: Törölt nick (1883)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.10 0 2 1883

Túl monoton mindig csak a legfrissebbeket megcsinálni :-) 

Elég változatosak a JVSZ1 és JVSZ2 betűkészletben a vastagságok, ennél esztétikusabb tud lenni egy saját szerkesztésű betűkkel szedett grafika.

 

 

Városjáró_Blog Creative Commons License 2016.11.22 -2 1 1882

Sz@rul csináltuk, tudjuk is róla - mégis úgy marad!

Kétszeres nekifutásra, de befutott a BKK válasza a november elején megjelentett megálló-poszt kapcsán. Röviden összegezve: egy szavuk sem hiteles. S hogy mindezt mire alapozom? A tényekre. Ez a magálló áthelyezés túlmutat ugyanis egy sima arrébrakomnál. Mivel általa egy új[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Törölt nick Creative Commons License 2016.11.21 0 1 1881

Variációk egy témára:

 

Pocsék - az állandó menetiránnyal ellentétes sorrendben haladnak "előre" a megállók

 

Semmi extra, de azt üzembiztosan nyújtja

 

Kívül viszonylatszám és célállomás, belül dinamikus vonalcsík. Remek kombináció, bár az utastérből kevésbé látszik, mintha a jármű törzsére merőlegesen lenne elhelyezve. De azért így is elég menő. Kíváncsi lennék a tartalom forrására. Mennyire kell kézzel belenyúlni, meg ilyenek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!