Csak jelezném, hogy ha nem jár a 3-as villamos akkor lehetne annyi esze a barom BKV-nak, hogy a pótlóbuszon heringként rohadó tömegnek nem mondja be kétpercenként, hogy nem jár a 3-as villamos, mert azért rohadnak heringként a pótlóbuszon, mert nem jár a 3-as villamos....
Nem az a fő probléma, hogy nem jelenne meg a tervezőben, hanem az, hogy a Futár központ irányítja a vonalat, így kiszúrás lenne velük Futár nélküli kocsit berakni.
Szerintem nem vagy annyira otthon a témában, hogy megállapítsd, át volt-e gondolva a Combinok felhasználása a Hungária körúton. Elmondom: nem volt és ennyi. Nem vita tárgya. Régóta eldöntött tény lehet, hogy akarják ott használni, de ennek érdekében senki nem csinált semmit.
Ha a GSP képes lenne több adatot tárolni, nem lenne szükség a futárosításra (persze tudom, nem jelenne meg az utazástervezőben, meg minden. Most koncentráljunk az utastájékoztatási részre, mert az egész futárosítás egy másik irányból megközelítendő kérdés).
Arra, hogy nem volt átgoldolva. Mindig is az volt a koncepció, hogy 1-esre csak Futáros kocsi mehet.
A GSP-nél arra gondolsz, hogy a Futáros kocsikon is a GSP-ről vezérelnéd a kijelzőket? Mert ha a Futár a jelenlegi formájában marad, akkor a GSP-s anyag nem fog megjelenni az 1-esen.
Dehogynem. Az volt a koncepció, hogy majd akkor, ha futárosak lesznek, de valahogy nagyon zötyögősen halad a beszerelés még így is, hogy megkapta a végleges engedélyt.
Tudja valaki, hogy a 2002-es Combinonak miért van új arculata? A tetején lévő - eredetileg kék-zöld - sáv, miért lett gyászosan fekete? A többire is ez a sors vár? Lehet már rég ilyen de nekem ma tűnt fel.
Létezik egy táblázat, ami a teljes helynevekhez megfelelő rövidítéseket rendel. Az, hogy ez a combinoknál melyik hogyan választja ki, túl mutat rajtam. Én csak rajzolgatni szoktam, de ott is szükség volt rövidítésekre. Visszatérő téma az irodában, hogy dél-budaiként nekem a krt. jelentése körtér és nem körút :-)
Annyira tervezzük, hogy tulajdonképpen meg is van, bár én nem vagyok nagy barátja a Combinozásnak a Hungárián. Nem volt ez rendesen átgondolva előtte. Például tök jó lenne, ha több tárhely lenne a nem futáros combinokon. Akkor elférnének az 1-es villamos útvonalai megállókkal, hangokkal átszállásokkal. De sajnos a 4-6/24G nagyjából kitölti a rendelkezésre álló helyet.
Viszont nem kétsorozunk. Ahol felkerül 1-es, ott lesz új 4-6 is (meg persze a többin is kellenek majd frissítések). A két vonalcsík megjelenésében hasonló lesz.
PéterÚrfi: Terveztek a Combinokra 1-es matricát? Szerintem a fülkéket kivéve mindenhol elférne ugyanolyan méretű matrica, mint amilyen a 4-6-nak van. Az a 4 mintha keskenyebb lenne..
1-esen 29 megálló van végállomásokkal együtt, 4-6-on 19.
Talán kiférne esetleg két sorban. Pl. Hős utcánál törve, ahol amúgy sincs átszállási lehetőség.. :)
Esetleg a jövőbe tekintve lehetne kihagyni helyet a +2-3 megállónak..
Amúgy a teljes magasság 30cm, ez alapján egész pontosan meg lehet innen mérni, hogy mi, mekkora.
CAF: Érdekel az elektronikus tájékoztatás, de nem értek hozzá.
A mostaninál kicsit esztétikusabb megoldást akarnánk elérni azzal, hogy kikerüljenek keretek, amikbe celluxozás nélkül tudnánk térképet és, vagy tájékoztatókat tetetni.
Egy megállótávolság alatt alig néhány másodperc lenne rápillantani a változásjelzőre, nem biztos, hogy jó ötlet emiatt megbolygatni a rendszert. De ez megint csak fölöttem álló dolog.
=> mindig a külsővel megegyező irányt jelezze ki, és aszerint is léptessen? Ha nem tud mit kezdeni magával, akkor legyen BKK logó - de ez maradjon nagyon ritka?
Tudom, hogy közvetlenül nem a te területed..
Egyébként arra van mód, hogy a monitorokra be lehessen szúrni fix Statikus képet a lapozások közé?
Pl. Köv.Megálló > Megállólista > ˇˇˇ > Köv.Megálló a jelenlegi rendszer. A kis nyilakkal jeleztem - pl. terelési plakátok, stb jól jönne. Bármilyen típusú kijelzőn.
Kétszeres nekifutásra, de befutott a BKK válasza a november elején megjelentett megálló-poszt kapcsán. Röviden összegezve: egy szavuk sem hiteles. S hogy mindezt mire alapozom? A tényekre. Ez a magálló áthelyezés túlmutat ugyanis egy sima arrébrakomnál. Mivel általa egy új[...] Bővebben!Tovább »
Pocsék - az állandó menetiránnyal ellentétes sorrendben haladnak "előre" a megállók
Semmi extra, de azt üzembiztosan nyújtja
Kívül viszonylatszám és célállomás, belül dinamikus vonalcsík. Remek kombináció, bár az utastérből kevésbé látszik, mintha a jármű törzsére merőlegesen lenne elhelyezve. De azért így is elég menő. Kíváncsi lennék a tartalom forrására. Mennyire kell kézzel belenyúlni, meg ilyenek.