Keresés

Részletes keresés

Süldő Creative Commons License 2012.04.28 0 0 243

Elsőnek itt kellene próbálkozni, ha a BKV Zrt.-nél szeretnéd eltölteni a gyakorlati idődet.

Előzmény: mrszpp (241)
Süldő Creative Commons License 2012.04.28 0 0 242

http://iho.hu/hir/vaganyvetodes-miatt-nem-jartak-a-12-es-es-a-14-es-villamosok-120428

 

Vágányvetődés Micsudi??? Ha tényleg a vágány mászott el, akkor hamar helyreállították azt. :P

mrszpp Creative Commons License 2012.04.26 0 0 241

Üdvözletem! Pályafenntartással kapcsolatos 4 hetes (nyári) szakmai gyakorlatot valaki nem tud véletlenül ajánlani?

Lee kapitány Creative Commons License 2012.03.23 0 0 240

A videó érdekes volt, a hegyesi oldalba mostanában használták a piros és a zöld módszert is. Itt nyilván a saját terméküket írják a jobbnak, de hát azthiszem a megelőzésen van a hangsúly. (Meg azon hogy mennyire kell komolyan venni ezt a HC pánikot.)

Sajnos a szoveget meg nem értettem, kb. annyira tudok németül mint egy osztrák...

Előzmény: Süldő (237)
Lee kapitány Creative Commons License 2012.03.23 0 0 239

akóR utólag is elnézést kérek az ott dolgozóktól, mint mondtam a kivitelezést nem ismerem - sajnos.

Ha vannak jó fotóid, elmondanivalód a témában , ne tardsd magadban, biztos nem csak engam érdekel.  :-)

 

Üdv: L.k.

Előzmény: Süldő (237)
Süldő Creative Commons License 2012.03.23 0 0 238

A mi részünk meg csak másfél - két évvel ezelőtt kezdődött. Előtte semmi pályás munka nem volt.

Előzmény: Lee kapitány (236)
Süldő Creative Commons License 2012.03.23 0 0 237

Furcsálltam a véleményed elsőre. Mert azért az alkalmazott lekötés nem sínszeges. Vossloh 800 névvel ismertem meg, de a gyártó honlapján más névvel találtam hasonlót sínlekötést.

 

Ugyanitt találtam egy érdekességet: Präventives Schienenschleifen – High Speed Grinding

 

 

Előzmény: Lee kapitány (236)
Lee kapitány Creative Commons License 2012.03.22 0 0 236

A mondat sarkított volt, természetessen egy jó technológia sok-sok év alatt avul csak el.

Az általam csak nagyon érintőlegessen ismert tényleges építést nem szándékozom bírálni, inkább a politikai, gazdasági (esetleg környezetvédelmi) háttere a gond.

A tényleges munkák "csak" 8 éve kezdődtek el, de a köztudatban már sokkal régebb óta ott van.

 

Üdv: L.k.

 

Előzmény: Süldő (225)
Süldő Creative Commons License 2012.03.22 0 0 235
... meg a másik két vonalon egy-egy szakaszon.
Előzmény: Süldő (234)
Süldő Creative Commons License 2012.03.22 0 0 234
... meg a másik két vonalon.
Előzmény: Buslord (233)
Buslord Creative Commons License 2012.03.22 0 0 233

És a Corvin-Nagyvárad szakaszon Köki felé.

Előzmény: Süldő (231)
A laszka Creative Commons License 2012.03.22 0 0 232

Annak örülni fog minden utas:)

Előzmény: Süldő (230)
Süldő Creative Commons License 2012.03.22 0 0 231

Amíg be nem koptatják a járművek addig ezt lehet hallani az hármas metró vonalán a Határ út peronban, és tovább Köki felé is.

 

Süldő Creative Commons License 2012.03.22 0 0 230

Az hogy nem látod dolgozni, az nem azt jelenti, hogy nem is szokott. Igaz, most a Kőérben van a gép, de eljön az ő ideje. A HÉV vágányokon fog majd sokat dolgozni, az előző évekhez hasonlóan. Ezek a munkák többségében éjszaka szoktak zajlani, amikor az egyszerű utas nem láthatja.

Előzmény: A laszka (229)
A laszka Creative Commons License 2012.03.21 0 0 229

Használják.

az aláverő gépet 2 évente 1X

:)

 

Előzmény: Süldő (228)
Süldő Creative Commons License 2012.03.21 0 0 228

Légyszíves mutasd meg azt hsz.-t, amiben valaki azt írta, hogy nincsenek használva a gépek!

Köszi!

Előzmény: A laszka (227)
A laszka Creative Commons License 2012.03.21 0 0 227

Ebben biztosan igazad van.

A kérdés akkor is megmarad.

Minek tartják, ha nem használják?

Előzmény: SÜNÖCSKe (226)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2012.03.21 0 0 226

Azért a Kőér utcában álló és a hétvégi vágányzárban részt vevő aláverőgépek között technikai oldalról legalább két-három generációnyi különbség van. Ez megmutatkozik a velük elvégzett munka minőségében is. Szerintem.

Előzmény: A laszka (218)
Süldő Creative Commons License 2012.03.21 0 0 225

Ezt ki tudnád bővebben fejteni?

Előre is köszönöm.

Előzmény: Lee kapitány (224)
Lee kapitány Creative Commons License 2012.03.20 0 0 224

Az hogy, bármilyen üj technikát, technológiát alkalmaznak az építés elején, a végére már elavultnak számít.

Tényleg, mikor lessz a vége?

(Egyébként tényleg inpozáns látvány a linkelt oldalon látható vágányerdő-)

 

Üdv: L.k.

Előzmény: Süldő (223)
Süldő Creative Commons License 2012.03.20 0 0 223
Mi a gáz benne?

Off
(De utálom azt a zindexen, hogy a hozzászólás írása közben érkezett válaszokra nem figyelmeztet a rendszer.)
On
Előzmény: Lee kapitány (220)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.20 0 0 222

Szerintem ők: http://vasutepitok.hu/

Előzmény: Süldő (216)
Süldő Creative Commons License 2012.03.20 0 0 221

Lásd: Közbeszerzés Nem gondolom, hogy ezt jobban el kellene magyaráznom.

Abban már nem vagyok biztos, hogy minden feltétele meglenne a BKV-nak egy ilyen munkához. Évekkel ezelőtt még lehet, hogy megvolt, de a mai helyzetre nem mernék mérget venni.

 

A meglévő gépeket is használja a BKV. Csak azokat nem az építő munkálatoknál, hanem a fenntartásnál alkalmazzák többnyire.

Előzmény: A laszka (218)
Lee kapitány Creative Commons License 2012.03.20 0 0 220

Legalább a városi vasút épül, bár a 4-es metró egy kicsit gáz...

Előzmény: Süldő (217)
Lee kapitány Creative Commons License 2012.03.20 0 0 219

''Ha meg van a BKV-nak mindene a kivitelézéshez akkor miért nem ők csinálják saját kezüleg?''

 

De nincs meg. A BKV gépparkja csak sokkal kissebb munkákhoz elég.

A meglévő gépek nagyrésze múzeumi jellegű, de egy kissebb munkához -kényszerűségből elég.

 

Üdv: L.k.

Előzmény: A laszka (218)
A laszka Creative Commons License 2012.03.20 0 0 218

Csak az elv miatt kérdezem.

Ha meg van a BKV-nak mindene a kivitelézéshez akkor miért nem ők csinálják saját kezüleg?

Vagy azt is kérdezhetem, hogy minek vannak meg a gépek, ha nem csinálnak vele semmit?

 

Előzmény: Süldő (216)
Süldő Creative Commons License 2012.03.20 0 0 217

Pályás szemmel szép képeket lehet itt megtekinteni. Etele járműteleptől kezdve szegedi villamosvágányokon át fővárosi síneket lehet látni.

Süldő Creative Commons License 2012.03.20 0 0 216

Biztos vagy benne, hogy a BKV a kivitelező? Szerintem valamelyik vasútépítő cég dolgozott (talán ők, vagy ők). Azoknak meg nem kötelező a BKV gépeit használni. Viszont ha nagyon akarod, akkor kiderítem, hogy kik dolgoztak a HÉV-en a hétvégén.

Előzmény: A laszka (215)
A laszka Creative Commons License 2012.03.20 0 0 215

Sziasztok

Azt mondja meg nekem valaki, hogy a BKV a felújításokhoz úgy bérli az aláverő gépet?

Van neki is sajátja, bent áll a Kőér utcában:(

http://iho.hu/hir/idegenek-a-hev-birodalomban-120317

Süldő Creative Commons License 2012.03.19 0 0 214

Megjött Sándor, József, és kezdőik a tágulás.

http://iho.hu/hir/szep-az-ido-puposodik-a-sin-fotok-120319

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!