Keresés

Részletes keresés

Kopi 77 Creative Commons License 2008.10.19 0 0 15

Nem vitatom, szarul megépített út.

De!

Amíg nem építik meg normálisra, addig ez van, ezt kell használni. Normálisan. Ha csak úgy megy, hogy 60-al mehetnek a kamionok akkor úgy. Jelen pillanatban nem autópálya, csak gyorsforgalmi út. Azok közűl is a legforgalmasabb.

 

Sajnos az itthoni döntéshozók el vannak tévedve. Fingjuk nincsen a fontossági sorrendről. A bővítéshez pénz, pénz és pénz kell. Sajnos volt is, csak azt a viaduktra költötték el tök felelslegesen, mostpedig az M6-ra hordanak az alagút fölé földet, hogy legyen miért alagútat építeni.

 

Uff

 

Előzmény: Deep on (11)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.18 0 0 14
Jabizony... Meg ugye ott voltak a megfordulók is, mert hogy az elválasztót kispórolták annak idején...
Előzmény: Kopi77 (10)
rali Creative Commons License 2008.10.18 0 0 13
Nagyon jól megláttad: ez egy szerul tervezett út, veszélyes.
Előzmény: Deep on (11)
rali Creative Commons License 2008.10.18 0 0 12
Da.
Előzmény: Kopi77 (10)
Deep on Creative Commons License 2008.10.18 0 0 11

Sziasztok,

 

Nos mély lélegzet 1....2.....3...... gondoltam, hogy megjelentek ezzel a véleményetekkel, hogy a vezetők a hibásak - nos természetesen igen, mint mindenhol és minden balesetben - de akkor pont nem értetted meg a llényeget, mégpedig azt, hogy ez kiemelten olyan útszakasz vagy autópályarész ami eleve jobban determinálja a baleseteket. 

 

Erre ismert példa az, hogy vannak, voltak olyan kiemelt útkereszteződések ahol sokkal több baleset fordult elő mint máshol - ezért változtatni kellett rajtuk, vagy lámpát kellett odarakni.

 

Ezért írtam azt, hogy maga az M0-ás konstrukcióval van baj, mert úgy gondolom, hogy sokkal több baleset és haláleset fordul itt elő mint más autópálya szakaszokon.

 

Átgondolt véleményeket kérek, nem böfögést.

 

Deep on

 

 

 

 

 

Kopi77 Creative Commons License 2008.10.18 0 0 10

Egy kicsit úgy érzem, hogy ki van itt hegyezve a társaság a gyorshajtókra. Pedig nem itt van a probléma. Abból ha az M0-on egy személyautó megy 100-al ritkán van baleset.

A gond ott van hogy a balfasz kamionosok 40 tonnával mennek 100-al, előznek és 3 méteres követési távolságot tartanak egymás között. Végre ki kellene tenni a teherautóval előzni tilos táblát, mert ez az útszakasz nem alkalmas arra, hogy elférjen két teherautó egymás mellett biztonságosan. A rend éber őrei pedig kiállhatnának végre és végig büntethetnék az egész büdös kamionos bagást a követési távolság be nem tartása miatt. Bónusznak meg az orra elé tolnám a képeket amik itt az indexen is megjelentek az autóról amiben a kisgyerek meghalt. Akkorm lehet hogy jobban megértenék.

 Eleget közlekedem a M0-on ahhoz hogy lássam, hogy 10 kamionosból 10 szarik erre. Most sem a kamionos mardt ott, pedig megérdemelte volna.  

rali Creative Commons License 2008.10.18 0 0 9
Nem tudok igazat adni neked.
Előzmény: fehso2 (8)
fehso2 Creative Commons License 2008.10.18 0 0 8
Viszont a döntéshozók is tehetnek róla. Ha nincs is pénz a továbbfejlesztésre, a szabályokat akkor is be kellene tarttatni! Traffipaxot mindenhová+állandó rendőri jelenlét és büntetések.

Nem hiszem, hogy a lent említett balesetben az apa vétkes, és ő száguldozott 2 kisgyerekkel. Legalábbis nem így szokott lenni.
Előzmény: 3x (6)
Abraka Dabra Creative Commons License 2008.10.18 0 0 7
Mármint a régi M0-n 80, az új szakaszon már 110. De azzal nincs is baj, ha ilyen lenne a régi is, akkro ott sem kéne 80, és nem is történnének ilyen esetek:( Minden más beruházásnál fontosabb lenne a régi M0 átépítése
Előzmény: 3x (6)
3x Creative Commons License 2008.10.18 0 0 6
Egyetértek az előttem szólókkal. Én az M0 közelében lakom Dél-Budán, csupán kíváncsiságból végighajtottam rajta, hogy megnézzem az új hidat díszkivilágításban.
Az M0-áson végig 80-as a kötelező sebesség, ehhez képest mennek 100-120-szal. Majd ha a tisztelt sofőrök _mindegyike_ betartja a sebességkorlátozást és még akkor is ennyien halnak meg, akkor tessék rinyálni, addig ez van.
Előzmény: Deep on (-)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.18 0 0 5
A hidat úgy építették meg, hogy könnyen hozzáépíthető a másik fele. Szó sincs arról, hogy a meglévő helyett épülne egy szélesebb.
Ugyanezt csinálták az Árpád-híddal, a szekszárdi M9 híddal is és ezt "felejtették el" az M8-as híddal.
Előzmény: Szabadbatthyany Béla (3)
Szabadbatthyany Béla Creative Commons License 2008.10.18 0 0 3

"1988-1990 között jól tették, hogy nem építették ki teljesen a 2*3 sávos autópályát. Ez a félpályás megoldás tökéletesen elég volt kapacitás szempontjából, csak a betontömbök hiányoztak."
:-))))))

Hja.
Nagggyon- nagggyon jól tették. :-))))))))))
Most, 20 év múltával legalább ismét lehet egy újabb hidat építeni. :-))))))))))
Közismert, hogy az útépítések legolcsóbb eleme a híd! :-)))))
(Mint laikus, csak zárójelben jegyzem meg, hogy egy hídnak legalább 100- évet kellene kiszolgálnia!)
:-)
Előzmény: Rooger Preed (2)
Rooger Preed Creative Commons License 2008.10.18 0 0 2
1988-1990 között jól tették, hogy nem építették ki teljesen a 2*3 sávos autópályát. Ez a félpályás megoldás tökéletesen elég volt kapacitás szempontjából, csak a betontömbök hiányoztak.
A gond ott kezdődött, hogy nem számoltak ilyen mértékű forgalomnövekedéssel, a második pályát jó 10-12 évvel ezelőtt el kellett volna építeni.
A NIF most azt ígéri, hogy jövőre kezdik el az M1-51-es út közti szakasz bővítését és egy új, 2*3 sávos autóút építését az 51-M5 szakaszra.

Néhány forgalmi adat:
1995-ben a Dunánál 45 ezres forgalom volt. 2000-ben ez az adat 58, 2004-ben 77 ezer volt. A legfrisebb adatok 99 ezret írnak ugyanerre a pontra.
Előzmény: Deep on (-)
Snakeins Creative Commons License 2008.10.18 0 0 1
"vonják már végre felelősségre az M0-ás tervezőit vagy üzemeltetőit. "

Véletlenül sem a szabálytalankodókat, az ámokfutókat, az idiótákat, akik versenypályának nézik, ugye?

Heti több száz km-t tekerek le a nulláson, nyilván gyakran vannak problémák, dugók, de egyébként semmi gond vele.
Gyorsforgalmi út, nem autópálya - ehhez kellene tartania magukat az ott közlekedőknek, és sokkal kevesebb gond lenne.

Szerintem az ilyen tökfejeket kell felelősségre vonni, mint te.
Előzmény: Deep on (-)
rali Creative Commons License 2008.10.18 0 0 0
Az egész út egy 0.
Előzmény: Deep on (-)
Deep on Creative Commons License 2008.10.18 0 0 topiknyitó

Sziasztok,

 

E cikk kapcsán http://index.hu/politika/bulvar/bale1018/ (amelyben egy 4 éves kisgyermek halt meg az M0-áson) jutott az eszembe, hogy már nagyon sokszor gondoltam arra, hogy végre így publikusan is kimondjam azt, hogy vonják már végre felelősségre az M0-ás tervezőit vagy üzemeltetőit.

 

Hétről-hétre halnak meg az M0-áson emberek, ez így nem normális - valahol valamelyik szabály vagy üzemeltetési paraméter súlyasan el van sz*rva ami megérett a változtatásra - és a seggen ülés még több halált fog okozni borítékolhatóan - ennek a szar működésnek tuti valaki a felelőse, nem szeretnék - de az leszek - demagóg lenni, de nehogy már ez így jó legyen!

 

Másrészt tessék végre normális és biztonságos elkerülő utat építeni, üzemeltetni - ha szűk a pálya akkor álljon végig egy kamerarendszer vagy az autópályarendőrség legyen hatékonyabb.

 

Nem hiszem el, hogy még hagyni kéne x számú embert/gyereket meghalni... csak azért mert építettünk egy szar, fos utat és nem vagyunk hajlandóak ezt belátni és megjavítani.

 

Ha valaki tud az üzemeltetési paraméterekről, vagy arról, hogy milyen hatóságok felelősek a biztonsági rendszerekért kérem írja ide meg.

 

Üdv,

Deep

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!