Keresés

Részletes keresés

dollerakos Creative Commons License 2010.09.10 0 0 348
Nagyon gáz ez az egész!!!! Én a 157-es vonalán dolgozom, tehát kifelé megyek, amikor dolgozni megyek, de szinte képtelenség rendes időben kiérni (Kelemen L. u. - Zsíroshegyi út), van, hogy el sem indul a 157-es a megadott időben, kimarad járat, így akár 50 percbe is telhet az út. Kocsival mindez, gyorshajtás nélkül 7 perc. A külső rész közlekedését szerintem teljesen tönkrevágták, nemcsak a rossz menetrendek miatt, hanem, mert még sokszor azt sem tartják be! Én már nem idegesítem magam, a kisfogasztású, egykettes, 3 hengeres Skoda Fabiámmal járok dolgozni és még olcsóbb is, mintha bérletet vennék! (Nem azért írtam le, mert hegeszteni szeretnék, hanem, hogy SZ@R EZ A BKV ÚGY, AHOGY VAN, REMÉLEM, MIHAMARABB ÜLNI FOGNAK, AKIK ÍGY TÖNKREVÁGTÁK! EGY MÁR ÜL KÖZÜLÜK..... :-))))) De nem lettem ám ideges..... :-)))
buszpótló-busz Creative Commons License 2010.09.07 0 0 346
Szt.lélek téren is vicces hétvégente. Óra 32 perckor egyszerre megy el a 118,218,237 trió...
Előzmény: Törölt nick (345)
dollerakos Creative Commons License 2010.09.05 0 0 344
Az átjárót a villamossíneken, hogy legalább át lehessen menni egyik oldalról a másikra. Ez a mostani helyzet annyira nem is lenne rossz, de akkor lenne jó, ha úgy lenne, ahogy az előző hozzászólásban írtam, de ehhez egyedül én kevés vagyok. Amikor átvariáltak mindent (29, 129), akkor kellett volna egységesen fellépni, de úgy látom, a csapat belefáradt (beleértve engem is) és most a BKV-s és egyéb ügyek miatt nem látjuk aktualitását, de nincs kizárva, hogy valamikor még újra fogjuk indítani.
Előzmény: * * BPO-700 * * (343)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2010.07.15 0 0 343
És hol tartasz az aláírásgyűjtésekkel, vagy már továbbléptél? És elértél valamit?
Előzmény: dollerakos (342)
dollerakos Creative Commons License 2010.03.22 0 0 342
Üdv Mindenkinek!

Na, mit szóltok a BKV-s ügyekhez??? Jó, nem igaz? - Csak nem nekünk.... De remélem, azoknak sem, akik így tönkre vágták a közlekedést. Hiába, csodák nincsenek, ha valamit tönkre vágnak, akkor az tönkre megy.... Remélem, a tettesek mielőbb ülni fognak....... Szerintem most már egy jó darabig nem tudunk ugrálni (aki nem emlékezne, én voltam az egyik, aki annak idején kezdeményezte az "Elégedetlen a 256-os busszal" c. aláírásgyűjtést). Jó ideje nem követtem az eseményeket, az ittenieket sem, de igazából nem szeretném feladni, talán valahogyan, majd az önkormányzati választások tájékán újra lehetne indulni a témával, de azt hiszem, annak idején ott követtünk el némi hibát, hogy nem voltunk eléggé egységesek, menet közben túlzottan sokmindent változtatgattunk. Szerintem ki kellene tartani amellett, hogy a 129-est, igenis, szedjék ki a Városmajor utcából, mert semmi közünk a Városmajor utcához, el kellene érni, hogy helyezzék vissza a Fasorba, a Városmajorban pedig járjon a 155-ös, annak amúgy is a XII. kerületben van dolga.
BTKmániás Creative Commons License 2009.10.16 0 0 341
Előzmény: BTKmániás (329)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.10.15 0 0 340
Előzmény: farigó82 (328)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.10.12 0 0 339
A hurkot el kell felejteni. Bár sajnálom én is. Nem mint közlekedés, hanem mint meghatározója a térnek! Odaillik! :)))
Előzmény: BTKmániás (337)
farigó82 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 338
hegynek felfelé menet jobban szennyezem a környezetet is

:)))))
Eddig is ugyanennyi busz ment föl oda. A különbség csak annyi, hogy most Te is rajta leszel.

A Fenyves u. pedig túl meredek, keskeny, és kanyargós ahhoz, hogy busz járjon rajta.
ex41fan
Előzmény: Rozzyyy (335)
BTKmániás Creative Commons License 2009.10.12 0 0 337
"Más asszonytársakkal együtt nehezünkre esik a piacról megközelíteni a villamost ( a régi 56-os megállója jobb volt )"

A Moszkva téri hurok-végállomás?
Előzmény: Rozzyyy (335)
alexejevics Creative Commons License 2009.10.12 0 0 336

"Kicsit időigényesnek tűnik, kb 35-40 perc, a 29-es csúcsidőben 12(!) percenként jár ezenkívül hegynek felfelé menet jobban szennyezem a környezetet is, de megpróbálom."

 

Szerintem azért kevesebb, kb. fél óra lehet az út. 56gy-vel meg lehetett 6-7 perccel hamarabb. Ennyire sietsz a rendelőbe?:) Az az igazság, hogy minden igényt nem lehet kielégíteni. A tömegközlekedési hálózatot - pláne egy csődközeli helyzetben vergődő cégnél, amelynek működőképes busza is alig van - alapvetően a hivatásforgalomra kell megtervezni, nem az ilyen extra igényekre. Persze ezeket is figyelembe kell venni, de másodlagos szempontként.

Márpedig a hivatásforgalom szempontjából a legutóbbi változtatások abszolút helyesek voltak. Nyilván lehetne sűríteni, lehetnének jobb buszok, stb. de a mostani helyzetben ennyit lehetett kihozni.

Előzmény: Rozzyyy (335)
Rozzyyy Creative Commons License 2009.10.09 0 0 335

Köszönöm szépen a tanácsot. Szóval a Hűvöscölgyből menjek fel a Rózsadombra majd újra le a Margit krt.-hoz.  Kicsit időigényesnek tűnik, kb 35-40 perc, a 29-es csúcsidőben 12(!) percenként jár ezenkívül hegynek felfelé menet jobban szennyezem a környezetet is, de megpróbálom.  Ha ilyen mindenhatóak vagytok, hogy ide-odaterelitek a buszokat, akkor kérhetnék egy közvetlen buszt a Fény utcai piacra? Mondjuk a 149-es lejönne a Fenyves úton a Pasaréti útra, majd kijönne Hűvösvölgybe....

Más asszonytársakkal együtt nehezünkre esik a piacról megközelíteni a villamost ( a régi 56-os megállója jobb volt ) nem beszélve a Völgy utcai villamosmegállókból hegynek felfelé cipelni 6-8 kilót. Nem mindenki lakik közvetlenül a Vadaskert, Nyéki u. sarkán / ahogy ezt negyvonalúan kiszámolták, hogy csak pár métert kell gyalogolnunk / onnan, bekanyarodunk, megyünk a Tárogató útra, Lipótmezezi útra, stb. Régen az 56-os buszon ott ültek kosarakkal rendszeresen a piacozók, most az idősebbek nem mennek piacra. Én is  autóval  megyek ki egy héten egyszer-kétszer.

Akkor lehetnétek büszkék az új meg új járataitokra, hogy ha érezhetően csökkenne az autóforgalom. De valahogy nem csökken ,inkább nő. Ha ketten ülünk az autóban, már olcsóbb, gyorsabb, tisztább, kényelmesebb, stb, mint a BKV.

Előzmény: zsig (330)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.10.03 0 0 334
Az óbudai topic.
Előzmény: * * BPO-700 * * (333)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.10.03 0 0 333
Reakció az óbudai topicban.
Előzmény: farigó82 (332)
farigó82 Creative Commons License 2009.10.03 0 0 332
Teljesen igazat adok Nektek BTK-mániással. Előzetes kérdőíves felmérés vagy közvélemény-kutatás nélkül nem megy a Kolosy téri kapcsolat megszüntetése se Pasarét se Pál-völgy felöl. Tudni kellene, hogy örülnének-e egy közvetlen kapcsolatnak a Nyugati pu-hoz cserébe Újlak/Óbudáért. A Zöldmáli úton ugyanis már ott van a 111-es Újlak felé, Pasarét+Hűvösvölgy felé pedig megmaradna a közvetlen busz. Pasarét felől viszont Újlak felé át így át kellene szállni Szemlő-hegyi barlangnál. Igaz, ott a 29-es és a 111-es közös szakasza lenne, tehát várhatóan csúcsidőn kívül se kellene sokat várni (jó lenne megoldani, hogy ezek a kereszteződés után közös megállóban álljanak meg).

Pál-völgy irányából viszont a mai 65-ös utasainak dühítő lehet, ha a piac felé menet ezentúl két megállónyira az úticéljuktól a buszuk elkanyarodik a Pusztaszeri útra. Még akkor is, ha onnan még annál is sűrűbben mennének tovább a buszok, mint a Szemlő-hegyitől (itt: 165, 111, 29 Kolosy térre). Ez pont elég lenne ahhoz, hogy az itt lakók ne, vagy csak autóval járjanak le a közelükben levő boltokba a nagy bevásárlókp-ok helyett (szerintem ez nem célja a tömegközlekedésnek). Őket esetleg azzal lehetne segíteni, hogy ha a 165-ös a Folyondár u-i kitérője után fölmenne a Pál-völgyi barlaghoz (mint a régi, '80-as évekbeli 65A). Ehhez sűrítéshez persze kis forgalomnövekedést is kellene produkálni, amit szerintem a hosszú 191-es hozna is. Igazán nagy forgalomnövekedést (bár szezonálisan) szvsz. akkor lehetne elérni, ha kiránduló időben néhány 191-es (pl. "191H" jelzéssel) fölmenne a régi "H" busz vonalán a Hármashatár-hegyre.
Elnézést a hosszú OFF-topikért (értelmezhető itt még az ON-topik?).
ex41fan
Előzmény: * * BPO-700 * * (331)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.09.30 0 0 331
191-65: valóban nem rossz. Ugyanis a barlang és a Fenyőgyöngye közvetlenül lenne elérhető.
A gond majd az lesz az ottani lakóknak, hogy a piacra (üzletközpontba) nem tudnak menni. :S
Előzmény: BTKmániás (329)
zsig Creative Commons License 2009.09.30 0 0 330
Kedves Roxyyyy!

Száll föl a Nyéki útnál a 29-es buszra utazz vele a Törökvész útig. Ott szállj át a 11-es buszra és azzal menj a Horvát utcáig. A Kapás utcai rendelő szájában fog letenni a busz.

Egy átszállással.
Előzmény: Rozzyyy (319)
BTKmániás Creative Commons License 2009.09.29 0 0 329
A bevált 29-est nem kéne megszüntetni.
A 191-est jónak tartom, a 65-ös kiváltására.
Előzmény: farigó82 (328)
farigó82 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 328
Korábban már szerepelt a kérdés, hogy mi lenne, ha a 91-essel lehetne Hűvösvölgyből közvetlenül a Nyugati pu-hoz menni. Ellenérv a villamosokkal való relatív párhuzamosság volt. Szerintem, ha bebizonyosodik, hogy ilyen irányra szükség van, akkor indokolt lenne közvetlen villamost indítani a Nyugati pu. felé (ezt persze csak ha a budai fonódó feltételei is adottak lesznek).
Készítettem egy kis "Móricka-ábrát", milyen lehetne a buszhálózat, ha a 91-es részben átvenné a mai 29-es szerepét:

B91 Hűviben

Ezen az útvonalon egy 10 perces követés legalább indokolt lenne (ezzel még a kínálat se nőne annyira meg, hogy nagyságrendnyi utast vonjon el a villamostól). Ez sűrűbb lenne a mai 29-eshez és 91-eshez képest is. Buszokat a képen látható zugligeti óriáshurokból lehetne venni, mivel ekkor a 155/156-os páros negyedóránként is elég lenne ellentétben a mai átlag 5 perces követésükkel (ma nincsenek hangolva). Ennek ellenére még javulna is Kútvölgy és Zugliget közlekedése. Ennek előfeltétele, hogy a XII. ker. bevegye az útfelújításaiba a felső Zugligeti utat, és a kis híddal együtt buszforgalomra alkalmasan építse meg. Ez szerintem csak tárgyalás kérdése, mert az ő érdekük is, hogy Zugliget ismét kedvelt kirándulóhely és élhető környék legyen.
ex41fan
MIHI Creative Commons License 2009.09.28 0 0 327
Ha az átszállások száma a gond, akkor 29+11-essel egy átszállás, és még közelebb is visz a Kapás utcai rendelőhöz.
Előzmény: Rozzyyy (319)
DJ at3sz Creative Commons License 2009.09.05 0 0 326
Feltéve, ha azon a szakaszon, ahol éltek mindenhova rak megállót. Budakeszi úton se áll meg mindenhol.
Előzmény: Rozzyyy (325)
Rozzyyy Creative Commons License 2009.09.04 0 0 325

Egyik érdekessége a legújabb paraméternek, hogy a 129-es pont a 61-es villamossal  futó párhuzamos szakaszát hagyták meg a Kelemen L. és a Csaba utca között . A hidegkútiak, hűvösvölgyiek gondját a Volán oldhatná meg, ha januártól átveszi az agglomerációt és a Széna térig behozza az embereket.

Előzmény: DJ at3sz (322)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.09.02 0 0 324
Azért vannak a soraid között amik nem igazak...
Előzmény: DJ at3sz (321)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.09.02 0 0 323
Jajj már! A 134-est azért hoztam fel, mert valóban jó most Óbudának, Hidegkútiakkal szemben.
Erről a járatról nem mondtam semmi jót, de még rosszat sem! :)
Előzmény: DJ at3sz (322)
DJ at3sz Creative Commons License 2009.09.01 0 0 322
Hagyd már a margitszigetes marhaságaid. Vasárnap 134-es pár utassal járt, a csuklós 26-os is 10 utassal. Felesleges!

Előzmény: **BPO-700** (318)
DJ at3sz Creative Commons License 2009.09.01 0 0 321
Ez nem gyanús pénzügylet, ez szolgáltatás. Ugyan olyan, mint amikor a Tesco pl diákokat alkalmaz Humánerőforrás kölcsönzés címén a polcok töltésére. Nekik az a dolguk, hogy felrakják az árut a polcra, ha nincs mit, mert üres a raktár, nemjött még a kamion, akkor állnak s várnak.

A BKV ugyanígy van, nincs elég busza (koruknál forva is évente kidől, selejt lesz jópár). Az alvállakozókkal szerződése van, hogy x darab busszal közlekedik a meghatározott útvonalon, monjuk jelen esetben a 29-esen is pár darab és a meghatározott menetrend szerint. Az avállakozónak csak a buszt és a sofőrt kell hoznia. A táblákat is a BKV gyártja le rájuk, sőt éjjelente BKV-s dolgozók járnak az alvállakozó telepére ha a kijelzőkben frissíteni kell a programot.

Ez is egy kölcsönzés úgymond, csak nem munkaerőt "kölcsönöz" a cég, hanem autóbuszt. Hiába csak összevissza 120-130 autóbuszról van szó, ennyi sincs tartalékban. A tartalék buszok száma a nulla és az egy között mozog napi szinten....

Szóval ha a buszjárat felesleges, a BKV-t kell szidni, megszüntetni a buszjáratot, alvállakozó buszait meg másnap rögtön rakják is át más vonalra, s így felszabadul onnan is pár öreg busz.

Én nem örülök a 29-es busznak, igaz 5 évente, ha egyszer utazok vele, de a korszerűbb Ikarus 415-ös buszokat levették miatta mind az 5-ös mind a 133-as buszról (bár az utóbbi inkább a 120-as miatt van??), így a lehető legócskább szakadt öreg kocsikkal kell járni, ha épp nem alvállakozós busz jön. Az ötös buszon jellemző a JLA rendszámú járművek megjelenése, amelyet a BKV egyszer már kiselejtezett, s eladott a Sallai műhelynek, ami akkor egy külön cég volt. Az feljította, őket majd kis idővel néhnyat a BKV visszabérelt, illetve mikor a műhely a BKV-hoz került, jött az összes kiselejtezett és felújított busz vissza a céghez. Most sokszor a 5-ösön vannak ezek a roncsok.

Akár a 29-esen is lehetnének.

Akár máshol is.

BKV jelenlegi politikája, hogy a Belvárost és a budai vidékeket tegyük teli a 25 éves Ikarusokkal, túristák, városkép le van szarva, de a 38. kerületben legyen Alacsonypadlós....

Szóval sokmindenért lehetne sírni, nem érdemes. BKV szarik rá....
Előzmény: Rozzyyy (317)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.09.01 0 0 320
Félreértések elkerülése végett: hiányolom a Hűvi - Moszkva kapcsolatot!
Előzmény: Rozzyyy (319)
Rozzyyy Creative Commons License 2009.09.01 0 0 319

Jó az óbudaiaknak!

Nekünk itt a Nyéki útnál lehetetlenné tették a centrumba jutást. Hetente kétszer járok kezelésre a Kapás utcai rendelőnkbe. Mióta az 56-os buszt megszüntették  háromszori átszállással jutok oda /29-es, 61-es, 6-os /. Mehetnék persze autóval is, de az idősek ? Maradjanak otthon?

 

Előzmény: **BPO-700** (318)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.08.31 0 0 318
>>> Eléggé elképesztő, hogy az alvállalkozók, ha üres buszokkal járnak, akkor is megkapják a pénzt. Ez is a BKV gyanús ügyei közé tartozik.

Miért is? Ha a BKV buszai járnának ezen a vonalon, akkor nem kell fizetni? Akkor is pénzbe kerül. Ha üresen megy, akkor valszeg nem kell oda busz!

>>> A 129-est pár ember használja 2-3 megállókra.

Várható volt.

>>> A 29-es is kiürül a Kelemen László utca után. A hosszú értelmetlen kacskaringós járatokkal sikerült elérni, hogy az emberek sokkal többet szállnak le-fel mint azelőtt.

Milyen kacskaringós? Eddig is úgy ment. Most kapott mindkét végibe egyenest.

>>> Mert valószinüleg Óbudán nincs tömeges igény arra, hogy a Hűvösvölgybe menjenek.

Nem most kezdődik igazán a tömegközlekedés?

>>> Gondolom ők is egyenesen mennének a centrumba, úgy ahogy a hidegkútiak, húvösvölgyiek is mennének a Moszkva tér felé. A villamossal pedig állandóan probléma van....

Mármint az Óbudaiak? Most is be tudnak menni a centrumba. Sőt, ebből a szempontból nem változott semmi! Két pluszt kaptak:
1) Mehetnek Hüvi, Hidegkút irányába is
2) Mehetnek szigetre is (134)
Előzmény: Rozzyyy (317)
Rozzyyy Creative Commons License 2009.08.31 0 0 317

Eléggé elképesztő, hogy az alvállalkozók, ha üres buszokkal járnak, akkor is megkapják a pénzt. Ez is a BKV gyanús ügyei közé tartozik.

A 129-est pár ember használja 2-3 megállókra. A 29-es is kiürül a Kelemen László utca után. A hosszú értelmetlen kacskaringós járatokkal sikerült elérni, hogy az emberek sokkal többet szállnak le-fel mint azelőtt. Mert valószinüleg Óbudán nincs tömeges igény arra, hogy a Hűvösvölgybe menjenek.  Gondolom ők is egyenesen mennének a centrumba, úgy ahogy  a hidegkútiak, húvösvölgyiek is mennének a Moszkva tér felé. A villamossal pedig állandóan probléma van....

Előzmény: DJ at3sz (307)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!