Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2015.01.12 0 0 834

Mert nincs szükség külön garázsonkénti topicokra.

Előzmény: Törölt nick (833)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.12 0 0 833

ez mitől halt ki ennyire ?

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.08 0 0 831

A mai napon a BPO-459-es busz ki van e adva a mai napon valamelyik BKV-s viszonylatra,ha ígen akkor melyik BKV-s viszonylaton közlekedik és hányas forgalmi szám alatt közlekedik jelenleg az adott BKV-s viszonylaton ez a  BPO-459-es busz?

Ex Récseis Creative Commons License 2013.09.09 0 0 830

Ma már a 1774 is szerepel az állományunkban.

Előzmény: Ex Récseis (829)
Ex Récseis Creative Commons License 2013.09.08 0 0 829

Kimaradt: 0484, +jelenleg nálunk van állományban: 0873, 1758, 1781

Szombaton láttam a 1774-et is, de az állományban nem szerepelt.

Előzmény: JLA160 (825)
KápCity Creative Commons License 2013.09.08 0 0 828

Igen, ők hiányoznak.

Előzmény: FKU-911 (827)
FKU-911 Creative Commons License 2013.09.07 0 0 827

08-73 szerepeljen itt a listában, a 08-45 pedig ne :)

Előzmény: JLA160 (825)
JLA160 Creative Commons License 2013.09.07 0 0 826

Ja, a 17-81 kimaradt, aki nemrég érkezett.

Előzmény: JLA160 (825)
JLA160 Creative Commons License 2013.09.07 0 0 825

Akkor, így egy kis idővel aug. 31. után összesítsünk.

Troliból/Kőbányából (kinek hogy tetszik) 4 260-ast selejteztek: 00-35, 00-38, 12-27, 12-31.

Ebből adódóan az állomány jelenleg így fest:

260

01-00, 01-39, 01-41, 01-49, 01-59, 01-61, 03-14, 03-34, 03-81, 06-43, 06-60, 06-65, 06-69, 06-70, 06-73, 11-98, 12-61, 12-76, 12-90, 12-96, 13-02, 15-55, 16-24, 16-29, LZZ-316

280

00-05, 04-19, 04-20, 04-21, 04-24, 04-26, 04-27, 04-30, 04-32, 04-33, 04-34, 04-37, 04-38, 04-39, 04-43, 04-45, 04-46, 04-47, 04-48, 04-49, 04-50, 04-51, 04-54, 04-55, 04-57, 04-58, 04-59, 04-62, 04-63, 04-64, 04-68, 04-69, 04-70, 04-71, 04-72, 04-73, 04-79, 08-06, 11-90, 18-03, 18-23, 18-51

 

Gondban vagyok, hogy az előző átcsoportosítgatásokból most mi maradt itt, és mi nem. Például a 08-45 és a 08-73 a garázsban van-e? Mert a 00-05 és a 18-03 itt ragadt, de a többit nem tudom.

430 322 Creative Commons License 2013.07.14 0 0 824

Az új, 150 db. busz az egyik része az autóbusz ágazat kiszervezésének. Most nem tudom megmondani, hogy hallottam, hogy +150, vagy +300 busz megy még a Transmannak. Az Óbudai garázs már (papíron) nincs, így lesz hely az új roncsoknak is. A Transmann viszi majd az óbudai vonalakat. A "zuhanyhíradó" szerint szeptemberben 400-600 embernek megköszönik az eddigi fáradozásait a cégért. Az összes létező garázsban leállították a felmondásokat, mert nem marad ember a nyári pótlásokra.

Most bejönni látszik, amitől sokan féltek, de a szakszervezetek hevesen cáfoltak.

Előzmény: BX-60-72 (806)
430 322 Creative Commons License 2013.07.14 0 0 823

No komment! :-)

 

Amúgy szeptemberben terveztek egy trolis tanfolyamot, de úgy látszik, hogy nem indítják!

Előzmény: KápCity (814)
430 322 Creative Commons License 2013.07.14 0 0 822

Pedig hallomásom szerint a 479 is megy a pokolba, és nem is lenne kár érte. FUTÁR-t még nem kapott, de hiába is kapna, attól még ugyanolyan lomhán fog felmenni a Sibrik Miklós úti felüljárón.

Előzmény: KápCity (813)
430 322 Creative Commons License 2013.07.14 0 0 821

Ehhez nem értek. Soha többet nem lehet pl. a BPI-999-et egy személykocsira rakni?

Előzmény: KápCity (812)
430 322 Creative Commons License 2013.07.14 0 0 820

Ugyan +kocsit nem jelent, de legalább közel 6 év után újra adjuk a 20E jelzésű viszonylatot.

Előzmény: KápCity (811)
KápCity Creative Commons License 2013.07.09 0 0 819

Látásból hallomásból ismerem, csodálkozom még hogy ennyire odaadó az autójáéért olyan feltétlek mellett amik a garázsban vannak.

Előzmény: jonas65 (818)
jonas65 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 818

Jó kicsit elfogult vagyok, egyik jó barátom kocsija!

Előzmény: KápCity (817)
KápCity Creative Commons License 2013.07.09 0 0 817

Amikor még meg volt az ezüst kerete a hűtőrácson jobban nézett ki, kár hogy hamarosan vizsgás és azt is átfestik :/

Előzmény: jonas65 (815)
FKU-911 Creative Commons License 2013.07.09 -1 0 816

Viszont egyáltalán nem a legjobb. :(

Előzmény: jonas65 (815)
jonas65 Creative Commons License 2013.07.09 0 0 815

Kicsi off!

legszebb 280----04-63!!!!

 

KápCity Creative Commons License 2013.07.08 0 0 814

Üzemeltetési, gazdaságossági és gazdálkodási okai vannak. Amúgy ha gondolkozol rá lehet jönni, hogy van 83 GVM, ami alapvetően az alapvető karosszériás alkatrészeket tekintve (és stb.) kompatibilis a buszokkal. A trolikat nem tudod elvinni úgy se máshova, két évig meg még biztosan itt lesz a többségük, ergo addig csak a teleppel lenne marha nagy kib@szás az egész autóbusz járműpark csere. Hiszen olyan jármű típus, ami troliból is meg van - ergo vmennyire alkatrész kompatibilis, nem osztja meg az alkatrész beszállítást és alacsonpadlós is, nem sok van a 412-esen kívül, amikből meg trolikat csinálnak, humoros :D Tehát VanHoolt vagy Volvot hülyeség ide hozni, amíg van GVM addig maradjanak a 200-sok a buszokban is. Még egy indok, mivel a járművezetők nagyrészének másra nincs típusvizsgája, ezért a járművezetők leoktatása is a garázs feladata lenne, ami meg horribilis összegeket emésztene fel, nem csak bérköltség és kiadott munkaórák terén, hiszen a járművezetőt és az oktatót is fizetni kell, hanem üzemanyag költség terén is.

Előzmény: 430 322 (810)
KápCity Creative Commons License 2013.07.08 0 0 813

19 darabot kell kiadni alapmenetrend szerint, 29 jármű van úgy, hogy selejtezés után vagyunk, bőven sok. Legalább a romhalamazokat kilehet majd dobni, amikre amúgy is sok pénzt kellene fordítani. Bár vannak fentartásaim. Szóval egy 473-ra vagy 479-re inkább megérné költeni, mint toldozgassunk foltozgassunk még egy 462-őt.

Előzmény: 430 322 (809)
KápCity Creative Commons License 2013.07.08 0 0 812

 A 103-asnak már 12 éve nincs rendszáma, lelett adva. Selejtezett jármű rendszámát pedig nem lehet újra kiadni - teljesen mindegy milyen járműről van szó - jogszabály írja elő.

Előzmény: 430 322 (808)
KápCity Creative Commons License 2013.07.08 0 0 811

Az a +1 nem egészen +1... délelőtt 30-ast csinál, aztán hidegváltós Keletiben, a délutános pedig 20E-zik vele, ergo plusz kocsit nem jelent.

Előzmény: 430 322 (807)
430 322 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 810

Milyen összefüggés van a dízelbuszok és a trolibuszok között?

Előzmény: KápCity (803)
430 322 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 809

Hol, Afrikában? Mert én akárhányszor elmegyek a garázs mellett, az mindig pang. Ennek egyik oka lehet, hogy kitakarírják a placot a mazsolák miatt, a másik meg, a "C"-be vannak eldugva.

Előzmény: FKU-911 (788)
430 322 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 808

Miért nem rakták a 671 rendszámát a 103-ra, a 103-asét meg a 671-re?

Előzmény: KápCity (787)
430 322 Creative Commons License 2013.07.08 0 0 807

"... Szabadnapi (szombati) szerint: ..."

 

+ 20E/1db.

Előzmény: KápCity (782)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 806

Nem kell ilyen ördöngösségekre gondolni,  a nagy selejthullám csak a 150 VT-s bevonásnak, meg az innen onnan összekukázott egyebeknek (pl. 30 genfi) tudható be, már ez annyi töbletet jelent, hog kb. 200 körüli selejttel lehet számolni. Nyilván mert az szóba se jön, hogy akár csak 1 busszal több is legyen állományban ezután...arra nincs állami támogatás nyilván (ami ha lenne, talán még hálózat és szolgáltatásbővítésre is lehetne használni a többlet egy részét).

Előzmény: 430 322 (801)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 805

Egy motorcsere tényleg elhanyagolható, de egy motorjavítás költsége már nem. Amúgy nem (csak) a vázállapot számít most a selejtezéseknél, hanem a futott kilométer is döntő.

Előzmény: FKU-911 (800)
BX-60-72 Creative Commons License 2013.07.05 0 0 804

Vajon miért? 1998-ban kapott főjavítást a GJF-ben, azóta semmi érdemit. Egy jobb érzésű vadiúj 412-es ezalatt 5-ször atomjaira hullott volna. Egyébként amit írsz, az nem igaz, mert akkor még igen jó állapotban levő gép volt. Illetve még korábban a 06-69, 06-70, 06-71 trió Óbuda legmegbízhatóbb 260-asai voltak, 670 és 671 birtokolta a legerősebb d10-es motorokat (2000-es évek eleje).

Előzmény: FKU-911 (797)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!