Mindent ami a csodaszép Csehország vasútjával kapcsolatos, képeket, véleményeket stb. szeretettel várom ide!! Továbbá a nagyobb városok tömegközlekedéséért rajongókat is szeretettel várom!!
Nem tudsz rá helyjegyet venni, felszállsz és mész, ha sokan vannak, talponállós lesz (vagy nem fér fel az ember), de én még fullos vonatot nem láttam.
Jegyet sem biztos, hogy mindegyikre tudsz venni a CD-nél, nem mindenhol érvényes az a tarifa (pl. Kralovicei gyors), de itt van melyikre milyen jegyet lehet:
Tud valaki abba segíteni, hogy a KZC-s Bardotkás gyorsvonatokra lehet helyjegyet venni? A CD oldalán csak sima jegyet lehet venni, nem tudom helyjegyet valahol online tudok venni, vagy csak majd ott? Gondolom, ezeken a vonatokon azért vannak bőven, azért kérdezem.
Az mindig olcsobb, ha nem kell megkenni senkit. Az ujsagok anno 100 millio koronas arrol irtak, de mivel nem allami ceg, nem is jelentettek be a konkret arat. Ez olyan 1.4-1.5 milliard forint darabra. Amugy az utolso eves beszamoloban 2020-ban 220 millio koronat koltottek jarmuvek lizing dijara.
Megtoldom meg azzal hogy lehet hogy mas-mas vasutvallalat mas arban kap ajanlatot hasonszoru MS TRAXX-ra.
A MAV, el tudom kepzelni, direkt rosszat kapot (nem venne a Regijet ha rossz arban lenne amugy). A 4-es metroval kapcsolatos balhek utan az Alstom nem akar uzletelni magyar foldon ezert odanyomott a MAV-nak egy olyan ajanlatot.
Igen, mondjuk a Regiojet kis rendelés, de a a belga vasút 50 TRAXX-a már valami. A TRAXX-okat most már úgy tűnik csak olyan országok rendelik ahol 3kV áram van.(Olaszországban gyártjak is őket.) Nem tudok egyről sem ami jelenleg 200km/órara lenne engedélyezve.
Ez egy nagyon jó kérdés. Én úgy látom, hogy a mozdonyépítésben már nem nagyon van hova fejlődni, olyan nagy ugrások amik a 80-as évek végén, 90-es években történtek már nem lesznek. A veki elég moduláris, jól tervezhető a gyártása, sokáig lesz alkatrészellátása, rengeteg helyen van homologizálva, és már több, mint 1000 gépet legyártottak.
Egyébként a RegioJet meg pont a TRAXX-ra tette le a voksát, állítólag el is kezdik majd visszaadogatni a bérelt vekiket lassan.
Az emberek 95%-nak van a fejen valami. Korulbelul 5% a lazado, aki csakazert sem visel semmit. A 95%-ban vannak, akik csak orr alatt hordjak, illetve sima sebeszi maszkot hordanak, de azert tobb mint 2/3 normalisan hordja ahogy kell. Ebben az orszagban jellemzoen betartjak a szabalyokat. Nem tapasztaltam ugyanakkor, hogy akar kalauz vagy uzletben elado stb, raszolna arra akin nincsen maszk. Senki nem akar felesleges konfliktust. Egyedul a hazi, textil maszk nem jo sehova.
Csatlakozom, illetve 10 perc keses alatt, meg lehet kerni a kalauzt is, hogy telefonaljon a diszpecsernek, hogy varjon a csatlakozas. Ha nem okoz nagyobb galibat, akkor varnak. (Pl. Kolin - Usti nad Labem gyorsvonat siman vart a Mseno felol erkezo szemelyvonatra 15 perc keses is felett).
Általában, normál körülmények között az ilyen mellékvonali átszállások működnek, legalábbis én még sohase késtem le ehhez hasonlókat (errefelé még nem jártam)
Bocsánat, hogy ide írok, de nem tudom merre érdeklődjek.
Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy merre találok több infót esetleg rajzokat a Skoda 17E-2 típusú mozdonyról mert a Wikipédián nagyon kevés infó van .
Sziasztok! Brno-Uherske Hradiste között a személyvonatok is négytengelyes motorkocsival (842, 854) vannak kiadva, vagy csak a sebesek? Wagonweb csak a sebeseket mutatja...
Még azt megtudnád mondani, hogy a 1684/1685 az mindig Bardotkás vonat? És ezen kívül lehet még Bardotkával találkozni valamelyik CD-s vonaton? (A 3 pár KZC-s gyorsokon tudom, hogy azok vannak.)