Keresés

Részletes keresés

Izsó001 Creative Commons License 2022.06.30 0 0 450

És még mindig nincs vége, sajnos. :-(

Karlstein és Hlásná Třebaň között:

https://www.facebook.com/EuroCityCardSlovenia/posts/pfbid0GMacjdXDa79XBTs6Ar3VgRT9Jzgsme3bNHLcdai6NeSw7ANFxiBmcmpuZi5eJHcVl

Izsó001 Creative Commons License 2022.06.27 0 0 449
Előzmény: Ködszitálás (448)
Ködszitálás Creative Commons License 2022.06.27 0 0 448
DVB Creative Commons License 2022.04.07 0 0 447

Az mindig olcsobb, ha nem kell megkenni senkit. Az ujsagok anno 100 millio koronas arrol irtak, de mivel nem allami ceg, nem is jelentettek be a konkret arat. Ez olyan 1.4-1.5 milliard forint darabra. Amugy az utolso eves beszamoloban 2020-ban 220 millio koronat koltottek jarmuvek lizing dijara.

Előzmény: Megateher (446)
Megateher Creative Commons License 2022.04.01 0 0 446

Megtoldom meg azzal hogy lehet hogy mas-mas vasutvallalat mas arban kap ajanlatot hasonszoru MS TRAXX-ra.

A MAV, el tudom kepzelni, direkt rosszat kapot (nem venne a Regijet ha rossz arban lenne amugy). A 4-es metroval kapcsolatos balhek utan az Alstom nem akar uzletelni magyar foldon ezert odanyomott a MAV-nak egy olyan ajanlatot.

Előzmény: Megateher (445)
Megateher Creative Commons License 2022.04.01 0 0 445

Igen, mondjuk a Regiojet kis rendelés, de a a belga vasút 50 TRAXX-a már valami.  A TRAXX-okat most már úgy tűnik csak olyan országok rendelik ahol 3kV áram van.(Olaszországban gyártjak is őket.) Nem tudok egyről sem ami jelenleg 200km/órara lenne engedélyezve.

Előzmény: Törölt nick (444)
Törölt nick Creative Commons License 2022.04.01 -1 0 444

Ez egy nagyon jó kérdés. Én úgy látom, hogy a mozdonyépítésben már nem nagyon van hova fejlődni, olyan nagy ugrások amik a 80-as évek végén, 90-es években történtek már nem lesznek. A veki elég moduláris, jól tervezhető a gyártása, sokáig lesz alkatrészellátása, rengeteg helyen van homologizálva, és már több, mint 1000 gépet legyártottak. 

 

Egyébként a RegioJet meg pont a TRAXX-ra tette le a voksát, állítólag el is kezdik majd visszaadogatni a bérelt vekiket lassan.

Előzmény: Megateher (443)
Megateher Creative Commons License 2022.04.01 0 0 443

https://ceetransport.com/cd-ordered-50-vectrons-for-230-km-h-567/

 

CD 50 darab 230km/oras Vectront rendelt azonnal, miutan a MAV hivatalosan kivalsztotta a "nyertes" mozdonyt!

Vajon ki fogja elobb megkapni a maga 50 darabjat, A MAV vagy a CD???

Idaig degeneralodott a vilag mazdonygyartasa hogy leragad az ipar egy tipusnal: mindenki Vectront akar?

DVB Creative Commons License 2021.10.07 0 1 442

Az emberek 95%-nak van a fejen valami. Korulbelul 5% a lazado, aki csakazert sem visel semmit. A 95%-ban vannak, akik csak orr alatt hordjak, illetve sima sebeszi maszkot hordanak, de azert tobb mint 2/3 normalisan hordja ahogy kell. Ebben az orszagban jellemzoen betartjak a szabalyokat. Nem tapasztaltam ugyanakkor, hogy akar kalauz vagy uzletben elado stb, raszolna arra akin nincsen maszk. Senki nem akar felesleges konfliktust. Egyedul a hazi, textil maszk nem jo sehova.

Előzmény: siófoki35 (441)
siófoki35 Creative Commons License 2021.10.07 0 0 441

Illetve még egy kérdés: Mennyire veszik komolyan hogy FFP2-es maszkot kell hordani? 

Előzmény: siófoki35 (440)
siófoki35 Creative Commons License 2021.10.07 0 0 440

Köszönöm a válaszokat!

OFF - Illetve, mivel a megfelelő topikban nem válaszolnak, nem tudtok esetleg abban segíteni, hogy a szlovák vasútnál is hasonló protokoll van-e?

Előzmény: gw (439)
gw Creative Commons License 2021.10.06 0 1 439

Az általános várakozási idő késés esetén 10 perc, Hodonínban erre az átszállásra nincs külön megadva más idő, ami eltérő itt van leírva: https://provoz.spravazeleznic.cz/portal/Show.aspx?oid=1892659

Előzmény: siófoki35 (436)
DVB Creative Commons License 2021.10.06 0 1 438

Csatlakozom, illetve 10 perc keses alatt, meg lehet kerni a kalauzt is, hogy telefonaljon a diszpecsernek, hogy varjon a csatlakozas. Ha nem okoz nagyobb galibat, akkor varnak. (Pl. Kolin - Usti nad Labem gyorsvonat siman vart a Mseno felol erkezo szemelyvonatra 15 perc keses is felett).

Előzmény: vjano (437)
vjano Creative Commons License 2021.10.06 0 1 437

Általában, normál körülmények között az ilyen mellékvonali átszállások működnek, legalábbis én még sohase késtem le ehhez  hasonlókat (errefelé még nem jártam)

Előzmény: siófoki35 (436)
siófoki35 Creative Commons License 2021.10.05 0 0 436

Üdv, úgy Csehországban általában a menetrendi kereső által is kiadott 2-3 perces csatlakozások mennyire működnek?

 

Konkrétan: Hodoninban 2 perc van átszállni a Zajeci felől jövő vonatról a Velka na Velickou felé tartóra, tehát mellékvonalról mellékvonalra.

EMD G16 Creative Commons License 2021.03.14 0 0 435

Sziasztok !

 

Bocsánat, hogy ide írok, de nem tudom merre érdeklődjek. 

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy merre találok több infót esetleg rajzokat a Skoda 17E-2 típusú mozdonyról mert a Wikipédián nagyon kevés infó van .

Kép a netről.

 

Üdv. 

 

 

RhB Creative Commons License 2020.12.05 0 0 434

Mai képek a Nyugatiból...

 

 

 

alkotasu Creative Commons License 2020.05.01 -1 0 433
CD-DC Creative Commons License 2020.03.05 0 1 432
Előzmény: vjano (418)
siófoki35 Creative Commons License 2020.02.26 0 0 431

Köszönöm!

Előzmény: bzmot398 (430)
bzmot398 Creative Commons License 2020.02.25 0 0 430

https://www.zelpage.cz/razeni/

Érdemes ezt az oldalt is megnézni.

Előzmény: siófoki35 (429)
siófoki35 Creative Commons License 2020.02.25 0 0 429

Sziasztok! Brno-Uherske Hradiste között a személyvonatok is négytengelyes motorkocsival (842, 854) vannak kiadva, vagy csak a sebesek? Wagonweb csak a sebeseket mutatja...

bzmot398 Creative Commons License 2019.07.06 0 1 428

Köszönöm a segítséget, meglett :)

Előzmény: gw (425)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.03 0 0 427

Miért okoz rendszeresen problémát a cseheknél a Báthory EC 130 menetrend szerinti leközlekedtetése? 

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.06.18 0 0 426
gw Creative Commons License 2019.05.19 0 0 425

Igen, elvileg idén is Bardotkás lesz, eddig elég stabilan a 749.121 volt rajta.

Itt látod még hol fordulhat elő Bardotka: http://sledovani.55p.cz/praha_711_2019/

Előzmény: bzmot398 (424)
bzmot398 Creative Commons License 2019.05.15 0 0 424

Még azt megtudnád mondani, hogy a 1684/1685 az mindig Bardotkás vonat? És ezen kívül lehet még Bardotkával találkozni valamelyik CD-s vonaton? (A 3 pár KZC-s gyorsokon tudom, hogy azok vannak.)

Köszi!

Előzmény: gw (423)
gw Creative Commons License 2019.05.10 0 0 423

Elvileg: 754+Bdt280+Bdmteeo294+Ds952

Előzmény: bzmot398 (422)
bzmot398 Creative Commons License 2019.05.10 0 0 422

Köszi! A 8705-ös érdekelne, ezzel mennék júni végén.

Előzmény: gw (421)
gw Creative Commons License 2019.05.10 0 0 421

Nyáron többségében 754 (szeptember végétől újra 842), kisebb részt 810 és 814, ha van konkrét vonat, ami érdekel, meg lehet nézni.

Előzmény: bzmot398 (420)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!