Keresés

Részletes keresés

AAAaaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 44
igen, nekik jobb lesz.
minden penzt meger, hogy ne orban legyen
a fasiszta gardat csak ok tuggyak megallitani - maradhatnak a konder mellett
orbannal jonnek a nacik - vonatra raknak mindenkit

nem sokkal jobb temak?
Előzmény: Törölt nick (43)
AAAaaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 42
az a problema, hogy a balosok is gazosnak tartjak ezt es nem egetik a nickjuket itt szarmosdatassal.
Előzmény: Törölt nick (41)
sajnos boka Creative Commons License 2008.07.21 0 0 39
öcsi, ez nem az ablakon kidobás, hanem helyzetbehozás.
Amíg az ellenzék a vezetői böffentésére félmillió szavazatot képes veszteni két hét alatt, addig úgy látja fletó, van miz keresnie 2010-ben.
És most ezt a felismerést önti át a gyakorlatba: ezerrel el kezd nyomulni, míg közudott, hogy a fidesznem milliárdos adósságai vannak.
Mostantól vektoréknak nagyon észnél kell lenniük ....
Előzmény: Törölt nick (37)
torrente22 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 36
komm. főkolomp
Előzmény: Törölt nick (34)
Pávek úr Creative Commons License 2008.07.21 0 0 35
Hát még mennyi lélegeztetőgépet lehetne belőle venni! De ez még csak semmi: mennyi jó segílyt lehetne abból kifizetni a rászorulóknak...
Előzmény: Törölt nick (30)
32nick Creative Commons License 2008.07.21 0 0 33
A demokrácia drága dolog! Megmondta már az aranyosdrágabolgárúr is! Sokszor.
torrente22 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 32
Ha tudnád, hány csomagocskát kapott ő már el...
Előzmény: Törölt nick (26)
AAAaaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 31
"Ezt a kampányt azonban nagyrészt nem Magyarország fizeti. Mivel EU-tagként az államnak kötelező tájékoztatnia az embereket a nemzeti fejlesztési tervvel kapcsolatban, ezt a kampányt 85 százalékban az Európai Unió fedezi."

Ennek az allitasnak az elso mondata a hazugsag. Hogy eppen cash szempontjabol netto befizetok vagy kifizetok vagyunk-e az kerdeses, de nagyjabol minden kapott EU forint mogott ugyanannyi befizetes all.
Előzmény: pert1 (27)
pert1 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 27
Az EU pénzek bizonyos százalákát kötelező reklámra, tájékoztatásra költeni - biztosan jól lobbiztak az EU-s médiacégek,amikor a szabályokat meghozták.
Előzmény: AAAaaa (23)
torrente22 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 24

Lényeg a kommunikáció: minden szép és jó. Vagy az lesz... 

Csak ne a zOrbán...

Előzmény: Törölt nick (20)
AAAaaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 23
"...ezt a kampányt 85 százalékban az Európai Unió fedezi."

Es ugyan mibol fedezi? Talalja a penzt, vagy fizetjuk a milliardokat az EU-nak?
Atterunk a szocializmusra? Ami az allame az ingyen van -> ami EU az ingyee van?
Előzmény: Konfederátka (-)
zsolti05 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 21
nem tévedtem. Tényleg buta vagy. Nézd át a számokat újra
Előzmény: Törölt nick (19)
zsolti05 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 17
tényleg ennyire buta vagy?
Előzmény: Törölt nick (12)
Pávek úr Creative Commons License 2008.07.21 0 0 16
A választások előtt nem idegesítettek a számokkal, most meg idegesítenek... neked az Isten se tudna a kedvedben járni, vazze.
Előzmény: Törölt nick (14)
Pávek úr Creative Commons License 2008.07.21 0 0 13
Elég jutányos.
Előzmény: Törölt nick (12)
zsolti05 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 10
igazad van
Előzmény: Törölt nick (2)
zsolti05 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 9
hol mocskolja az uniós pénz az ellenzéket????
Előzmény: Törölt nick (8)
Konfederátka Creative Commons License 2008.07.21 0 0 7
Müszi... :DDD
Előzmény: orpheline (5)
pert1 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 6
Ez nincs egy fél hüvelygombányi se.
Előzmény: Konfederátka (-)
orpheline Creative Commons License 2008.07.21 0 0 5

Ebből biztosan kijönne 1 " müszi" féle reklám.....naponta 3x......:o))

Konfederátka Creative Commons License 2008.07.21 0 0 3
Chi vivrà vedrà.
Előzmény: Törölt nick (2)
3x Creative Commons License 2008.07.21 0 0 1
0 percet neki
Pávek úr Creative Commons License 2008.07.21 0 0 0
(00rbán)??
Előzmény: Konfederátka (-)
Konfederátka Creative Commons License 2008.07.21 0 0 topiknyitó
Hónapokra főműsoridőbe kerülhet a kormány
Janecskó Kata2008. 07. 21., 8:20 Utolsó módosítás: 2008. 07. 21., 9:07

Közel 900 millió forintot irányzott elő a kormány ősszel induló új kampányaira, ami az [origo] által megkérdezett szakértő szerint komoly tételnek számít a hirdetési piacon. Ez annyiban nem meglepő, hogy eddig is milliárdokat költöttek kommunikációra, amelynek hatékonysága és értelme bizonyos esetekben megkérdőjelezhető. A kormányzati kampányok igazi tanulsága azonban az, hogy mennyire elterjedt betegség az amnézia a politikusok körében.
Forrás: MTI

Van mire büszkének lennünk

A mostanában látható, hallható "Van mire büszkének lennünk" - hirdetésekre is kiterjedt a Fidesz bírálata, mondván a mögöttük álló Nemzeti Fejlesztési Ügynökség "egymilliárd forintot pocsékol el" rájuk. Ezt a kampányt azonban nagyrészt nem Magyarország fizeti. Mivel EU-tagként az államnak kötelező tájékoztatnia az embereket a nemzeti fejlesztési tervvel kapcsolatban, ezt a kampányt 85 százalékban az Európai Unió fedezi.

Közel kilencszáz millió forint elköltését tervezi a kormány hamarosan induló kommunikációs kampányaira. A közelmúltban jelentetett meg két felhívást is e tárgyban a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) a közbeszerzési értesítőben: az egyik 300, a másik 582,3 millió forintról szól. Az utóbbi közbeszerzési kiírás nyertesének az lesz a feladata, hogy megtervezze, mikor, hol hirdessenek, és kifizesse a különböző médiumoknak a hirdetési helyért, időért járó összeget. A 300 milliós megbízást kapja majd az a reklámügynökség, amely majd a kormánnyal együtt kiötli, mi is szerepeljen a hirdetésekben. Azt egyelőre nem tudni, hogy ezeknek a kampányoknak pontosan mi lesz a témája, ennyi pénz azonban jelentős tételnek számít a hirdetési piacon.

Az [origo] által megkérdezett médiavásárlási tanácsadó, Kass Viktor Mihály szerint az 582,3 milliós keretből elég nagy kampányt lehet szervezni. Írásos hirdetésben ez az összeg körülbelül azt jelenti, hogy egy éven keresztül, szinte mindig címlapon szerepelhet az adott reklám egy hirdetési újságban - mondta a tanácsadó. A televíziós hirdetések már drágábbak, de az [origo] számításai szerint, ha a nagy megrendelésekhez járó kedvezményeket is beszámítjuk, a pénzből tíz hónapon át lehetne leadatni minden este egy félperces reklámot főműsoridőben, kereskedelmi televízión. Összehasonlításképp: a Blikk Nők című lap 2005-ös bevezető kampánya - tévé-és rádióspotokkal, nyomtatott és online hirdetésekkel, óriásplakátokkal és árushelyi promócióval - 350 millióba került - ahogy arról a kampány elindulásakor beszámolt a MédiaFigyelő.

Minisztériumi tételek is vannak

[...]

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!