Keresés

Részletes keresés

VTA-641 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 228

De ez T5C5 nem T5C5K.

 

Ez a T5C5:

Ez a T5C5K:

 

Előzmény: rusenuxu (227)
rusenuxu Creative Commons License 2017.11.27 -2 4 227

A 17-esen sem jár T5C5K.

Előzmény: VTA-641 (226)
VTA-641 Creative Commons License 2017.11.27 -4 0 226

A jelenleg rajta közlekedő jármű típusok:

  

Tatra T5C5 és Caf Urbos 3 

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.17 0 0 225

Remek hír! 2 kérdés: A képen láthtó villamosvonal mikor következik? A másik Déli pu. megállót (17-59-61) korszerűsítették?

Előzmény: H0ember66 (223)
Aron_son Creative Commons License 2016.10.17 0 3 224

CAF mindenhol:

H0ember66 Creative Commons License 2016.10.16 0 2 223

Véget ért az Alkotás utca - Villányi úti vágányzár. A 17-es vonal újra a megszokott útvonalon vezet a Körtérre, holnaptól.

A képen a 4162+4163 psz-ú T5C5 itt még balra fordult a Krisztina körút felé, a borongós 2016.10.16-ai délutánon.

kihúzóvágány Creative Commons License 2016.07.04 0 0 222

Lehet, hogy a mellékelt kép valamelyig átadás előtt készített kép (gyári fotó, vagy átadás), mert ha mnden nap utazol, a képen balról másodikként bekeretezett kapaszkodónak csak a hűlt helyét találod.

Előzmény: Dzsokijuuing (221)
Dzsokijuuing Creative Commons License 2016.07.04 0 0 221

Szerintem a lényeg az, hogy egy több tízmilliárdos beruházásnál nem voltak képesek úgy kiírni egy közbeszerzést, hogy meghatározzák a megfelelő utascseréhe szükséges ajtók számát, miközben más esetekben sikerül nagyon alapos meghatározást végezni arról, hogy mi felelhet meg egy közbeszerzésen.

Nálad az oszlop kialakítású kapaszkodó pontosan mit jelent? Pontosan melyik kapaszkodót távolították el a képről?

Előzmény: kihúzóvágány (220)
kihúzóvágány Creative Commons License 2016.07.02 0 0 220

A lényeg az, hogy ma nem úgy közlekedik, mint ahogy a mellékelt képen ábrázoltad.

Kétségtelen, csak apró javítás, menteni azt, ami menthető.

Egyébként van egy nagy szerencse: ezen a hosszú, fonódó járaton nem minden megállóban cserélődik szinte a teljes utasmennyiség (mint például a Körúton).

Előzmény: Dzsokijuuing (219)
Dzsokijuuing Creative Commons License 2016.07.02 0 0 219

"Nagyon nekiindultál a véleményeddel"

Nem nekem kellene nekiindulnom, hanem annak akik megrendelték megtervezték, kifizették. 2015 környékén biztos nagy elvárás lett volna, hogy olyat tervezzenek, ami megfelel az adott feladatra.

 

"de azt nem említed, hogy pontosan a két belső ajtónál kivettek egy-egy oszlopot"

Az pozitív, hogy az elrontott kialakítást próbálják utólag javítgatni, ettől függetlenül a legtöbb ismerős aki ezen a villamoson utazik szintén negatív véleményt mondott róla és kerülik ha  tudják.

Előzmény: kihúzóvágány (218)
kihúzóvágány Creative Commons License 2016.07.02 0 0 218

Nagyon nekiindultál a véleményeddel, de azt nem említed, hogy pontosan a két belső ajtónál kivettek egy-egy oszlopot, és az ajtókeretre szerelt kapaszkodó került a helyére, javítva a helykihasználást, utasáramlást.

Előzmény: Dzsokijuuing (217)
Dzsokijuuing Creative Commons License 2016.07.02 -2 0 217

Már kb. 1 hónapja rendszeresen utazok a 17-es vonalán és ez az új CAF villamos nagyon nem tetszik.

Szerintem a teljes utastér elrendezése rosszul van megtervezve.

 

-kevés ajtó van ami nagyon megnehezíti az utascserét, kommandós műveleteket kell végezned már a leszállás előtt percekkel ha szeretnél az ajtó közelébe kerülni :)

cikk az ajtók számáról: http://kozlekedes.org/ismet-kevesebb-ajto-es-tamaszkodohely/

 

a fenti hiányosságot a következő további design hibákkal próbálták meg kompenzálni:

-az ajtók mellett elhelyezett kapaszkodók mélyen benyúlnak az utastérbe, akadályozva a megközelítést

-az ajtóknál elhelyezett középső kapaszkodó a szükségesnél nagyobb, ezt még megfejelték a szép nagy jegyérvényesítővel, ami a villamos két végén, ahol beszűkül a tér még hatékonyabban blokkolja az utasmozgást

-ha már kevés ajtó van, akkor próbáljunk meg minél több helyen 2+1-es üléselrendezést használni, hogy még szűkebb legyen a közlekedőfolyosó és ne tudjanak leszállni az utasok (valami hasonló elgondolást követtek a tervezők :) 

 

 

Összességében ez a villamos nem nagyvárosba való ahol rövid megállók és sok utascsere van.

Hasonló méretű és kialakítású CAF villamossal utaztam más városokban ott teljesen jól volt kialakítva a villamos utastér elrendezése. (pl. az ajtók közelében nagy szabad terek vannak, blokkoló eszközök nélkül)

Az út végén felülülés átszállni a 4-6 villamosra, ami szintén zsúfolt, de legalább lehet rajta közlekedni.

 

H0ember66 Creative Commons License 2016.07.02 0 0 216

2016.07.01. A Várfok utca alatti alagútból érkezik a 2209-es CAF Urbos 3/5 típusú villamos, a 17-es vonalon.

H0ember66 Creative Commons License 2016.05.10 0 0 215

A 2216-os CAF Urbos 3/5 a 17-es viszonylat Váradi utcai megállójában a 2016.05.09-i verőfényes délutánon.

abalek Creative Commons License 2016.05.02 0 2 214

Meglepően kihasznált a 17-es, akár 3 részes Tátrát ill. a hosszabb CAF-okat is elbírnák, némileg ritkább követéssel. A Duna parti (19, 41) kapacitás egy részét kéne áttenni a 17-ese.

H0ember66 Creative Commons License 2016.02.28 0 1 213

A 2205-ös CAF,

és a 4054-es T5C5 a Bécsi út/Vörösvári útnál 2016.02.28-án. A képek különlegessége a kijelzőkön olvasható felirat: "Idegenvezetői világnap".

H0ember66 Creative Commons License 2016.02.23 0 0 212

A jelenleg legfiatalabb rövid CAF is ellátogatott a 17-es vonalra. A 2225-ös a Selmeci utcánál 2016.02.23-án.

H0ember66 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 211

A 2211-es CAF a Váradi utcánál halad déli irányban, 2016.02.20-án.

H0ember66 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 210

A 2202-es CAFk Urbos a 17-es vonal óbudai végállomásán 2016.02.15-én este.

H0ember66 Creative Commons License 2016.02.13 0 2 209

A 2208-as CAFka a 17-es vonalán. A Komjádi Béla utcánál, es a Csörsz utcánál szinte már megszokott látvány.

 

 

De a 17-es viszonylat a Rudas fürdőnél már annál inkább meglepő, főleg, ha a 48-as tábla is kint van rajta...

 

A 1364-es ICS - a 48-asról ugrott át kisegíteni - 

az Erzsébet híd alatt, és az ideterelt 17-es is épp ide érkezik a 4070-es Tátra formájában, az esős 2016.02.13-ai napon.

H0ember66 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 208

A 2204-es CAFka is ellátogatott a 17-es vonalra 2016.01.31-én.

 

 

Ezt a kéket épp a villamos sárga színéhez találták ki. :)

H0ember66 Creative Commons License 2016.01.22 0 0 207

A 2220-as psz-ú CAFka a 17-es viszonylat Mechwart téri megállójában, 2016.01.21-én.

 

Aron_son Creative Commons License 2016.01.17 0 1 206

Egy ma hajnali kép, szabadjelzésre várva Margit híd, budai hídfőnél:

H0ember66 Creative Commons License 2016.01.16 0 2 205

2016.01.16-án megindult a menetrend szerinti utasforgalom óbudán, a Bécsi úton, budai fonódó villamos elnevezéssel. Ez annyit jelent, hogy az eddigi Margit híd budai hídfő végállomás helyett

- a 17-es villamos a Széll K. tér - Alkotás u. - Móricz Zs. körtér érintésével a Fehérvári úton a Savoya parkig jár majd,

- a 19-es és a 41-es járat pedig - a Lánchídi aluljáró elkészülte után - a koábbi Batthyány téri végállomása helyett északi irányban folytatva útját, a Margit híd alatt továbbhaladva a Frankel Leó utcánál csatlakozik a régi 17-es vonalához, hogy elérje a Bécsi út/Vörösvári úti új végállomását.

 

 

Itt a 2221-es psz-ú CAFka a Bécsi úton, a Szt. Margit kórháznál, 2016.01.16-án, az első napon.

kihúzóvágány Creative Commons License 2016.01.08 0 1 204

Meglátjuk, mennyire volt szakszerű az elkészítése (Nem lett-e keletlen? Nem lett-e sületlen?)

A 18-as járatnak sokkal nagyobb hagyománya volt Óbudán-Újlakon, mint a 7-es folyományaként indított 17-esnek.

De nem a szám, a lényeg, hanem hogy az utasok ismerősként köszöntsék és használják.

Előzmény: H0ember66 (203)
H0ember66 Creative Commons License 2016.01.08 0 0 203

Még 9 nap, és tálalva a fonottkalács.

Addig is szorgalmas tanujójáratozás zajlik a Bécsi úton (is), ahol majd újra jár a 17-es is.

 

paca664 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 202

Svédország egyetlen városában sincs 17-es villamos. Ez a jelmezbál persze attól még bárhol lehet, de én Bázelnek nagyobb esélyt adok.

http://www.bahnbilder.de/1024/blt-tram-be-48-451468.jpg

 

Előzmény: FAV 20 (194)
Mityu Creative Commons License 2015.05.18 0 2 201

Sziasztok! Most leltem rá e topikra. :)

Egy reggeli napsütéses kép. :)

 

Nagyszombat utca 17-es villamos

Maxesz Creative Commons License 2014.04.19 0 0 200

Szép ez is! :)

Utólag én is megemlíteném az utolsó ICS-s napot, az utolsó (KCSV-s) üzemnapot, és egyáltalán, a 17-esről lőtt fotóimat. :)

Előzmény: Aron_son (197)
szaharasz Creative Commons License 2014.04.18 0 0 199

Köszi a teljes és kimerítő képsorozatot - de szerintem a villamos vonala annyira kellemes azért nem volt.

Nagyon ritkán járt, és egy csomó megállóban az úttestről kellett felszállni.

Előzmény: Aron_son (197)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!