Hibrid autó vásásárlás előtt állok. Meg is néztem egyet. A tulaj beindította az autót, és rendes, "hangos" motorhangot hallottam. Azt gondoltam, hogy hibrid autóknál előbb az elektromos motor indul be- csendesen- csak később a benzinmotor is. A tulaj azt mondta, ilyen a normál hangja amíg el nem éri a normál üzemi hőmérsékletet. Az autó a szabadban állt. Szerintetek ez normális? Amikor mentük egy kört az autó csendesebb volt. Help me!!! SOS! Köszönöm!
Kia sorento konnektorosom van, nagyon szeretem! Mivel tudomásom szerint, ill érzetre is a villanymotor is a 6 fokozatoson keresztül vált, ha kiguruláskor visszakapcsolok manuálisan kisebb fokozatba, úgy érzem, h a "motorfék" erősebb!
Mintha jobban is töltene vissza! Nem ártok ezzel a kocsinak-váltónak-akksinak stb?!
Ne haragudjatok a laikus kérdésért, előre is köszönöm a választ!
Egy 2008-as hybrid toyota camry autóm van elég régóta nem lehet Magyarországon kapni gyári Toyota hybrid 0w20as olajat a kérdésem az lenne, hogy a toyota 0w20 advanced fuel economy olaj ugyanaz, mint a 0w20s hybrid olaj? Illetve a lexus hybrid 0w20as olaja ugyanaz, mint a toyota hybridé? (Csak más matricával?
15 éve boldog Toyota tulaj vagyok (Corolla, Avensis), de eljött a kocsiváltás ideje. Ha van valakinek eladó Auris kombi hibrid (TS HSD) a láthatáron, kérem írjon. Készpénzes vevő vagyok, szerintem megegyezünk :-)
Na az előbb valami billentyű beakadhatott. Azt törölni kellene, ha lehetne. Köszi!
2017-es auris hibrid . Harmadik hónapja használom. Ha nem vigyázok a talpamra , akkor városban 5,8 és országúton is 6 liter alatt van. Csináltunk már vele 3,1l/100km-es fogyasztást is erősen dombos terepen ahol sok a felfelé és ugyanannyi a lefelé menet. Odafigyeléssel városban 5,1 liter. Vegyes használatban ma teszteltem, 4,3l/100km fogyasztás jött ki (4,5 odafelé és 4,1 visszafelé) a taktika az, hogy ahol lehet ,ott mindig bekapcsolom a tempomatot (vízszintben és felfelé menet), de dombról lefelé mindig kikapcsolom a tempomatot és sem gáz, sem fék nincs. Lakott területen 50km/h és országúton 90km/h lett beállítva a tempomaton. Azt saccolom, hogy autópályán a 105 és 110 km/h közötti tempomatos sebességbeállítás az optimális a fogyasztás és a gyorsaság közötti vacillálás között ,de ha sietek , akkor mindig pont 130 alá egy kicsivel állítom be a tempomatot és ha mégis utol érek valakit, akkor ha valaki hátulról lassan támad, akkor gyors gázadással időben ott hagyom az előttem cammogót. Köbö ennyi eddig a tapasztalat.
2017-es auris hibrid . Harmadik hónapja használom. Ha nem vigyázok a talpamra , akkor városban 5,8 és országúton is 6 liter alatt van. Csináltunk már vele 3,1l/100km-es fogyasztást is erősen dombos terepen ahol sok a felfelé és ugyanannyi a lefelé menet. Odafigyeléssel városban 5,1 liter. Vegyes használatban ma teszteltem, 4,3l/100km fogyasztás jött ki (4,5 odafelé és 4,1 visszafelé) a taktika az, hogy ahol lehet ,ott mindig bekapcsolom a tempomatot (vízszintben és felfelé menet), de dombról lefelé mindig kikapcsolom a tempomatot és sem gáz, sem fék nincs. Lakott területen 50km/h és országúton 90km/h lett beállítva a tempomaton. Azt saccolom, hogy autópályán a 105 és 110 km/h közötti tempomatos sebességbeállítás az optimális a fogyasztás és a gyorsaság közötti vacillálás között ,de ha sietek , akkor mindig pont 130 alá egy kicsivel állítom be a tempomatot és ha mégis utol érek valakit, akkor ha valaki hátulról lassan támad, akkor gyors gázadással időben ott hagyom az előttem cammogót. Köbö ennyi eddig a tapasztalat.
Kedves Fórumtagok!Szakdolgozatomhoz "Az új környezetbarát autók környezeti gazdasági hatásai Magyarországon" címmel kutatást végzek! A kérdőív kitöltése körülbelül 2-3 percet vesz igénybe. Kérem legyetek szívesek egy kitöltéssel segíteni a kutatás sikerességét!Köszönöm segítségeteket!
Köszi, hogy megosztottad a tapasztalataidat! Szerintem az a fogyasztás még fog lejjebb menni, bár ez nyilván lábfüggő, de gondolom, hogy a gyári 3,5 csak az álom kategória.
Yaris Hibridet a Váci úti Toyota szalonban. Nem sokat mentem vele, csak pár kilométert, de nekem tetszett. Csendes volt, szerintem elég dinamikus is. Megnéztem, hogy beférek-e magam mögé, az rendben volt, de ha teljesen hátratoltam az első ülést akkor hátul már szűk volt a lábtér. Tehát úgy gondolom, hogy olyan 180-185 cm sofőrig, még használható hátul, de persze kis autó révén max. két főnek. A csomagtartó kicsi, de mivel az esetek 90%-ban egyedül hajtanám az is megfelel.
November óta használok egy új HSD Yarist, vidéki alföldi, igaz többnyire pocsék utakon. Majdnem 3000 km után a fogyasztásától nem vagyok elragadtatva, jobbra számítottam. 5l/100km nem tűnik túl jónak. Talán tavasszal jobb lesz. Amúgy szép is meg jó is vezetni. A nejem is szereti.
Ja mielőtt valaki lebaltázna, hogy Auris Touring Sport és a Yaris nem is egy kategória és el kellene döntenem, hogy mekkora autót akarok, annyit hozzátennék, hogy két japán gép dohog a családban egy nagy és egy kicsi, így van mozgásterem a méretet illetően, hiszen vagy egyik megy a háztól vagy a másik! :)
Azért kérdezem, mert autócsere előtt állok és a következő jó eséllyel hibrid lenne. Sajnos a nagy kedvenc Auris Touring Sport úgy néz ki, hogy kiesik, mivel a kevés kilométert futottak és jó állapotúak 4 milla felett mennek én meg 3 de legfeljebb 3,5 milliót szánok a projektre. Tehát maradnának a körben a Hondától a Jazz az Insight valamint a Yaris, így ezekről szerzek be információt. A Yarist tesztvezetésen már próbáltam, de a gyakorlati tapasztalatok érdekelnének. Például fogyasztás vegyesben, szerviztapasztalatok, árak. Megbízhatóságról nem is kérdezek, elvégre japán és Toyota! :) Tehát akinek van ilyen autója ne fogja vissza magát, ossza meg velem a tapasztalatait. Hálásan köszönöm előre is! :)
Az autó nem az enyém, hanem egy ismerősömé. Sima Aurist akartak venni, de rábeszélték őket egy hibridre, amit látatlanban megvettek. Csak utána derült ki, hogy a nagytestű kutyájuk nem fér el a csomagtartóban. Röviden ennyi.
Engem bíztak meg, hogy adjam el az autót, pár hete tehát én használom. Nekem nagyon tetszik.