Keresés

Részletes keresés

Hszabi123 Creative Commons License 2024.04.16 0 1 12699

Úgy tudom, hogyha sokat késik az IC akkor megvárják az utolsó buszok, villamosok az utasokat. Volt egy-két hete is egy baleset, ami miatt 80-100 perc késések voltak, akkor megvárta az utasokat az utolsó kettes villamos, és azt hiszem a 146-os busz. De hivatalosan nem kötelező megvárni, a járművezető dönt, hogy vállalja e a túlórát. 

Előzmény: Tschernkopa (12698)
Tschernkopa Creative Commons License 2024.04.16 0 0 12698

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e a vállalatnál protokoll az utolsó villamosok indításánál a Budapestről 22:53-kor érkező Intercity vonathoz való csatlakozás biztosítása érdekében?

torqmatic Creative Commons License 2024.04.11 0 0 12697

Ha minden a dugóban áll, akkor hova, miként és minek küldenének pótlóbuszt?

Amúgy busz még talán lenne is, de kötve hiszem, hogy ráérő sofőrök üldögélnek a végállomáson vagy a garázsban...

Előzmény: diamond way 2 (12695)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.08 -1 0 12696

Olyan esetekben amikor - bármiért - 80-100 perces késásek vannak, városi forgalomban nincs szükség sűrítésre.

Ugyanis a 80-100 perc általában több vagy annyi mint az adott városi vonal forduló ideje.

Ilyenkor a vonal egy - járható - szakaszán kell pörgetni a kint lévő buszokat.

 

Ha a vonal közepén van a ki nem kerülhető szakasz, akkor két részletben pörögnek - ugyanazon vonal - buszai.

közöttük gyaloglás.

 

Ritkán de előfordulhat hogy egy városi autóbusz vonal egy szakaszát, méret vagy súly korlátozás miatt, autóbusszal nem járható utcákba terelik.

 

 

Előzmény: diamond way 2 (12695)
diamond way 2 Creative Commons License 2024.04.08 0 0 12695

Józsa környékén valami baleset történhetett, mert a helyközi buszok 80-100 perces késéssel közlekednek.

 

Gondolom a helyi buszok is a dugóban állnak...

A DKV-nak van elég tartalék busza ilyen esetre?

LSU 106 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 12694

Az

Előzmény: Alexander Pistoletov (12693)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.03.30 -3 0 12693

Verjem belé, az egyik az utolsó hiányzóm, az SVE-912 lesz...

Előzmény: Naruto8 (12686)
ckg471 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 12692

Ráadásul a további infók szerint azt szűrtem le, hogy az a kettő is csak ideiglenesen lenne Székesfehérváron.

Előzmény: torqmatic (12691)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.29 -1 1 12691

Jártak? Jelenleg is járnak... 2018-ban állt forgalomba a protó, 2020-ben a második, 2021 végén pedig a széria, de jelenleg csak 2 van kölcsönben Székesfehérváron, szó nincs arról, hogy kivonnák a forgalomból az összeset.

Előzmény: trizs77 (12690)
trizs77 Creative Commons License 2024.03.28 -1 0 12690

A helyi járati Reform buszok hány évig jártak Debrecenben?

 

Az elsőt még elmentem megnézni.

Ha jól emlékszem (ez nem biztos) valami 49 vagy 49A (?,?) járaton mentem vele Bánkra és vissza.

Vagy keverem a dolgokat ?

 

 

Előzmény: Naruto8 (12686)
Econell99 Creative Commons License 2024.03.28 0 2 12689

Vihetik nyugodtan az összes Deformot. Viszont azt kétlem, hogy az e buszok ki tudnák váltani egyelőre a dízelt. Inkább bővítenék a troli hálózatot.

Előzmény: Naruto8 (12686)
ron89 Creative Commons License 2024.03.28 -1 2 12688

A szólókat nem sajnálom, de azért a csuklósok jó kis buszok voltak, nekem hiányozni fognak.

Sajnálom, hogy az új Mercik nem kapták meg a színeiket, jobbak lennének színesen, nem ilyen egyenszürkében.

Előzmény: Naruto8 (12686)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.28 -1 0 12687

Nemrég még több millióra tartották őket, de ezek szerint akkor sikerült egy reálisabb árat találni nekik :P

 

Egyébként hol van ez a hirdetés? Mert én csak a csuklósokat találtam meg.

Előzmény: Naruto8 (12686)
Naruto8 Creative Commons License 2024.03.28 -1 1 12686

Forgalomba állt a tíz csuklós merci (AEJC rendszámmező), ezzel gyakorlatilag leáldozott a Volvo-korszak, a következő időszakban még kb. 10 fog részt venni a napi forgalomban. Elvittek 2 reformot Székesfehérvárra, majd ha megvalósul a zöld kódexben szereplő napelempark-bővítés, további elektromos buszokat szándékoznak beszerezni, ezekkel kiváltható lesz a reformok nagy része. 

 

Egyénenként elkezdték a szóló Volvo-kat ócskavasként árulni, hasonlóan, mint anno a ziu trolikat. 

Econell99 Creative Commons License 2024.03.23 0 0 12685

Már elérhető az új menetrendi kereső. Hát nem mondanám egy nagy eresztésnek. Gyorsabb és kevésbé gagyi, mint a régi volt, de ez még mindig harmatgyenge.

Hszabi123 Creative Commons License 2024.03.15 0 1 12684

10 darab már jár a 40-ből, valamint a legújabbak közül áll egy pár darab a déli soron található volántelepen. 

Előzmény: trizs77 (12683)
trizs77 Creative Commons License 2024.03.15 -1 0 12683

Idén jön a 40 db új csuklós ?

 

 

Econell99 Creative Commons License 2024.03.15 0 1 12682

Arra sincs sok értelme csuklósnak. Deform is bőven elég lenne a 21-esreeg a 23/23Y-ra.

Előzmény: BlackCat8711 (12680)
7-es troli Creative Commons License 2024.03.13 0 0 12681

Köszi a részletes választ.

Előzmény: Tschernkopa (12678)
BlackCat8711 Creative Commons License 2024.03.13 0 2 12680

Nincs logika. Egyszerűen csak hülye a dkv :) Ahogy a lentebb lévő kommentelő is írta: a dkv és a logika sosem voltak haverok :) Még hétvégén is mennek csuklós 23/23Y-osok. Sőt még az az egy hétvégi 21-es járat is csuklós :D 

Előzmény: Econell99 (12679)
Econell99 Creative Commons License 2024.03.13 0 0 12679

Valakinek arra van rálátása vagy tippje, hogy mi alapján készülnek a fordák? Csak mert elég sok esetben logikátlan. Gondolok itt arra, hogy a 23-as és 23Y járaton minek van annyi csuklós? Régebben azt hittem, hogy csak véletlenül kerül rá néha, de nem, egész nap, a járatok nagy részén csuklós van, még csúcsidőben is. Ez úgy is érdekes, hogy a Doberdósok közül egyedül a 15-ös vonalcsoport igényel csuklóst, más nem. Vagy valami belső hülyeség lehet ez a 23/23Y csuklósozás? Vagy valami nagy fejes arra felé lakik és ő kêrte vagy mi? 

Tschernkopa Creative Commons License 2024.03.12 0 2 12678

Tanítási nap a reggeli és délutáni csúcsidőben 9-9 villamos van kiadva mindkét vonalra.

 

A nagyerdei vonalon 4 Caf és 5 KCSV összetételben, az Újkerti vonalra kizárólag Caf van kiadva.

 

A KCSV-k futását illetően a rajtuk található reklámokra vonatkozó szerződés is tartalmazhat megkötését, korábban úgy tudom ezért 

kellett hétvégén is futniuk. 

 

A műszaki állapotukról nem tudok érdemben információval szolgálni, erre nincsen rálátásom. 

 

Viszont ami nagyon szembetűnő az a nagyerdei vonal önálló szakaszának leromlott állapota, azzal tényleg nem ártana kezdeni valamit, mert nagyon méltatlan.

 

Úgy emlékszem volt is pályázat benyújtva már 10 évvel korábban is ének a szakasznak a teljes felújítására, valamint további 9 Caf villamos megvásárlására, ezáltal homogén lett volna a járműpark.

Előzmény: 7-es troli (12677)
7-es troli Creative Commons License 2024.03.12 0 1 12677

Úgy látom, itt még nem volt szó róla:

a múlt heti egyik Magyar Közlönyben megjelent, hogy az idei évre be van tervezve egy nagyobb pénzösszeg az 1-es villamos vonal felújítására es 9db alacsonypadlós villamos beszerzésére.

 

Ezzel kapcsolatban kérdezem:

- mennyi a jelenlegi jármű igény csúcsidőben az 1-es vonalon,

- mennyi a jelenlegi jármű igény csúcsidőben a 2-es vonalon,

- Caf ugye tud, szokott járni az 1es vonalon is?

- a meglévő KCSV6 villamosok közül mennyi az üzemképes, és milyen műszaki állapotban vannak?

LSU 106 Creative Commons License 2024.03.11 0 0 12676

Úgy tudom, hogy csak Solarisok vannak.

Előzmény: Tschernkopa (12675)
Tschernkopa Creative Commons License 2024.03.11 0 0 12675

Sziasztok!

A napokban lesz dolgom Debrecenben, érdeklődnék, hogy a csuklós

trolik, valamint a MAZ trolibusz előfordul még menetrend szerinti forgalomban vagy már nincsen lehetőség utazni velük?

Régebben sokat jártam Debrecenben, ha arra akad dolgom mindig figyelem a kiadást, mostanában a 341-345 pályaszám tartományú aggregátorral nem ellátott trolik is nagyon el vannak tűnve. 

 

Az applikáció folyamatos követésére nincsen időm-energiám, ezért fordulok szakavatottakhoz. 

 

Ha valaki tud a fentebbi trolik helyzetéről, úgy megtisztelő válaszotokat ezúton is köszönöm. 

 

Joe0401 Creative Commons License 2024.03.06 -1 1 12674

Este láttam egy kisbuszt a Segner térnél, kijelző is volt benne.

AEEP-291 volt a rendszáma.

 

Lesz újabb kisbusz a helyi járaton?

ZotyaJ Creative Commons License 2024.03.04 -1 0 12673

Kedves CafSolaris!

 

Milyen címről írtál? Esetleg próbáld meg egy másik címről átküldeni, vagy a vezetoseg kukac derke pont hu címre továbbítani. Milyen konkrét kérésed van ezekkel az ügyekkel kapcsolatban? A weboldalunkon megadott telefon is kereshetsz.

Előzmény: CafSolaris (12672)
CafSolaris Creative Commons License 2024.03.03 0 0 12672

Több alkalommal is

tavaly a Vágó híd utca felüljáró és a vasútállomás jegypénztár miatt;

idén pedig az új mélygarázs miatt kerestük a Derkét.

Semmire nem jött válasz.

A derke kukac derke pont hura írtunk.

Előzmény: ZotyaJ (12590)
Naruto8 Creative Commons License 2024.02.23 0 6 12671

a dkv és a logika sosem voltak haverok. 

Előzmény: S6tech (12669)
ron89 Creative Commons License 2024.02.22 -1 1 12670

Fél óránként fog  közlekedni, ezt nem gondoltam volna. Szerintem nem lesz hosszúéletű ez a járat.

Ha már ennyire megtetszett nekik az a múltkori terelőútvonal, hogy menetrendszerint is kell arra járni, miért nem a 36-os csinál ott egy hurkot? Lehetne ellenirányú párja is,  és lenne 36-os és 36Y-os busz, a 25/25Y mintájára.

Előzmény: S6tech (12669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!