Keresés

Részletes keresés

atty707 Creative Commons License 2012.10.18 0 0 5000

Hát, 4-esen buszok jártak...

Lassan előveszik azt a pár Ziu-t is, hogy törjék a jeget a felsővezetékről. :)

Előzmény: DBvonatinfó (4999)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.18 0 0 4999

Tegnap és ma reggel is hallottam a rádióban, hogy lerobbant néhány troli. Ezek szerint akkor nehezen birkóznak meg a reggeli hideggel? :S Meg olyat is hallottam, hogy a Faraktár utca környékén leszakadt a felsővezeték ma reggel, erről vki tud vmit?

atty707 Creative Commons License 2012.10.18 0 0 4998

Annyit ekéztem már a gyorsjáratot, hogy "illik" ezt is megjegyeztem. Ma percre pontosan érkezett meg a Segner-re. :)

RIKA424 Creative Commons License 2012.10.18 0 0 4997

Átadják a 4-es főút debreceni elkerülő szakaszát decemberben

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Kár.

 

Pedig a 4-es - 47-es közöti szakasz igazán fontos volna.

 

 

Kósa Lajos, a város polgármestere  a munkaterületen tartott szerdai sajtótájékoztatón elmondta: Debrecenben a 4-es főút városi szakaszát naponta 20-30 ezer jármű veszi igénybe, ennek 20 százaléka az átmenő forgalom.

 

A politikus emlékeztetett arra: a munkálatokat jelentősen hátráltatta, hogy a bocskaikertiek többször is megtámadták a nyomvonaltervet, és azt többször kellett módosítani, illetve zöld szervezetek jogi úton támadták meg a beruházást, ami miatt hónapokig állt a munka.

 

 Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. kommunikációs vezetője elmondta: a 12 kilométeres, kétszer egysávos út 3,5 milliárd forintból, 80 százalékos európai uniós támogatással épül, és Debrecen mellett Bocskaikertet is elkerüli majd.

 

 A szakaszon 2 kilométer zajvédő-, 12 kilométer vadvédő és 7 kilométer madárvédő fal épül, 1400 fát és több ezer cserjét ültettek, illetve építettek egy vadátjárót is.

 

Az út jelenleg 90 százalékos készültségben van, még a forgalmi jelzőtáblák kihelyezése és az útburkolati jelek felfestése van hátra.

 

Loppert Dániel az MTI kérdésére elmondta: az M35-ös autópálya 4-es és 47-es főút közötti szakaszának - a debreceni körgyűrű utolsó hiányzó részének - az építése leghamarabb 2016-ban kezdődhet meg.

 

 

DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.15 0 0 4996

Most a 402-es troli van kint, a 2-esen és a 4-esen is láttam délután. :)

DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.15 0 0 4995

A 403-ast én is láttam péntek délután a Petőfi téren, míg a 404-est csütörtök délután a Segner téren, mindkettőt a 2-esen. Hát nekem is volt szerencsém rossz megállót hallani a buszokon, egyszer a 22Y-n a Böszörményi úton üzemelte be a sofőr az utastájékoztatást és valahol a Füredi út környékén a Tócóskert teret mondta be, és azon jót röhögtem, de utána helyrebillent a bemondás és már a jó megállót mondta. Ezenkívül még "ősrégen", amikor a 24Y oda-vissza a Derék utcán közlekedett, akkor is jó pár megállóval késett a bemondás. A 12-esen is volt már erre példa, hogy későn lett beüzemelve a bemondás és emiatt rossz megállót mondott, de ott sikerült rendesen beállítani.

Előzmény: atty707 (4987)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.15 0 0 4994

Ha már utastájékoztatási ökörségeknél tartunk, a DKV honlapjáról:

 

"A DVSC-Teva - Újpest FC ligakupa labdarúgó-mérkőzés zavartalan lebonyolítása érdekében 2012. október 14-én (vasárnap) 17.00-tól várhatóan 21.000-ig lezárásra kerül a Nagyerdei körút: Martinovics utca és a Hadházi út közötti szakasza. Ezért a 23Y-os autóbusz terelőútvonalon közlekedik."

 

"Megállóhely burkolat-felújítási munkálatok miatt 2012. október 16-án üzemkezdettől ideiglenes áthelyezik a Derék utcán, a Vincellér utca irányában, a Holló László sétány elnevezésű megállóhelyet."

 

Azért erre is jobban oda lehetne figyelni... :@ Ami meg a kijelzőket illeti, sajnos nem tudtam pontosabban megfigyelni, hogy milyen indulásokat ír ki, de ha ezzel is gond van, akkor talán ezt is javítják, ha már sikerült a kiírásokon javítani...

 

A 41Y-sen én is láttam a Bayk András utca feliratot, a DKV honlapján az erről szóló tájékoztatóban amúgy Gázcseretelep néven szerepel, holott már évek óta nem úgy hívják azt a megállót... A 15Y régebben Diószegi út végállomással közlekedett, szóval tényleg megoldhatták volna ott is az átírást simán.

LoLkA Creative Commons License 2012.10.14 0 0 4993

A Kishegyesin is a tanszünetes hétköznapi indulások voltak láthatóak...

Előzmény: HCA-758 (4992)
HCA-758 Creative Commons License 2012.10.14 0 0 4992

Ha már kijelzők... Tegnap hajnalban (azaz szombaton) a hétköznapi érkezéseket mutatta a totem a buszvégnél...

LoLkA Creative Commons License 2012.10.13 0 0 4991

A Kishegyesin konkrétan kicserélték a totemek kijelzőit olyanra, mint a többiben is van. Igaz, így kisebb a kijelző, de mégis jobb. Így a tesco oldalában lévő totemnek sem rossz már az egyik sora.

Előzmény: DBvonatinfó (4981)
marky-511 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 4990

Egyre több busznak romlik el a kijelzője?

Ma 45-ösön óriási, A4-eshez hasonló táblával rohangált egy busz, és csak a szám volt feltüntetve.

LMG-003 Creative Commons License 2012.10.12 0 0 4989

A 383-ason érdemes megnézni a 3.ajtót.Kivan cserélve és ráadásul másfajta.

vanyi94 Creative Commons License 2012.10.11 0 0 4988

A 41y-os buszoknak csináltak egy új kiírást a csatornázás miatt. Így a Diószegi út helyett a Bayk András utca van kiírva a kijelzőre. Ezt a 15y-os járatoknál is meg lehetett volna csinálni, hogy Lahner utca helyett Diószegi utat írjon ki.

atty707 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 4987

A 403 kinn volt reggel is és este is, csak a 2-es vonalon.

 

MÁS:

Az utas(félre)tájékoztató most is remekelt. A Nagyállomástól egészen a Harstein kertekig egy megállóval későbbi megállót mondott be, bármit is próbált bűvészkedni vele a sofőr.  (pl. Hal-köz helyett Buszvég)

Tényleg ideje lenni kikapcsolni az egészet, amíg rendesen, üzembiztosra meg nem tudják csinálni. Mi csak - kínunkban - röhögünk rajta, de egy nem debreceni számára ez maga a pokol, főleg ha hallgat rá.

 

Előzmény: DBvonatinfó (4986)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.10 0 0 4986

Az marha jó...

Am kint van a MAZ troli, de csuklós Ikarust nem láttam én se...

Előzmény: atty707 (4983)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.10 0 0 4985

Annyit fűznék még hozzá, hogy a buszvégnél is már normálisabban működnek a kijelzők, kb. úgy, mint a Csokonai Színháznál. :)

Előzmény: DBvonatinfó (4981)
marky-511 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 4984

Én lefotózhattam volna, mert egyedül ültem egészen a buszvégig, de nem kell nekem a balhé, egyesek ugranak rá.

Előzmény: atty707 (4982)
atty707 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 4983

És IGEN! Ezt is sikerült elérni. Most már UTASLEMARADÁS van a trolin is!

Többen maradtak a 7:28?-as 3-as troliról le a Buszvégnél, a Csokonai Szinháznál, valamint a Burgundia utcánál is! Tovább nem nyomorogtam, így nem tudok a továbbiakról részleteket! Milyen jól jött volna a 404-es, vagy a DUD-763 troli elektronikával?

Ráadásul nem tudom, hogy miért kell 25 fokra beállítani azt a nyamvadt fűtést, az emberről ler*hadt a gönc ez alatt a 3 megálló alatt is!

A tekintetes önkormányzatnál észbe kaphatnának már végre. Ebből így nehezen lesz új mandátum a dkv és a 2-es villamos miatt.

atty707 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 4982

Van amikor az a része fagy le, így a pontos idő a múltba téved. Bár volt egy sokkal mulatságosabb eset is, amikor 2034. jan. 1-jét jelzett ki. :) Sajnos le kellett szállnom, így nem tudtam lefotózni. Az ellenőrök is ott röhögtek rajta, miután észrevették.

Előzmény: marky-511 (4979)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.09 0 0 4981

Lehet, hogy már előttem írta valaki, csak én nem olvastam, úgyhogy ezért előre is elnézést kérek, de a Kishegyesi úton lévő utastájékoztató oszlopokat megpofozták, a Veres Péter utcát "VERES P. U."-nak, a Vincellért "VINCELL. U."-nak írja, de a Segner teret is "SEGNER T."-nek mutatja. És asszem a Nagyállomást is "NAGYÁLL."-nak írja talán, de ebben nem vagyok biztos, a lényeg, hogy szerencsére volt hajlandóság arra, hogy kijavítsák a nevetséges hibákat, amiket főként a végállomások neveinek ki nem férése okozott. Ugyanakkor a TESCO oldalában lévő megállóban este most is ugyanúgy sötét az egyik sor, mint akkor volt, amikor odatelepítették az oszlopot. De legalább nem sír a szemem ezektől az egyébként nagyon hasznos kijelzőktől, így már sokkal szebben néznek ki. :)

DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.09 0 0 4980

Ez egyáltalán nem szokatlan. Hétvégén a 13-ason midi szokott lenni.

 

Sejtettem és hát nem tolongtak rajta... :)

 

Valószínűleg a vásár miatt. A 24-essel 40 perces kört kell tenni, hogy a vásárba eljuss.

 

Ez igaz és ezen kívül meg vasárnap este 22Y-vel mentem arrafelé és akkor is sok embert láttam a buszokon ülni.

Előzmény: LoLkA (4974)
marky-511 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 4979

A tegnap esti (21 óra utáni!!!) 19-es is 07:14-iet mutatott, amikor felszálltam. Számomra ez teljesen új, az idő eddig pontos volt, még akkor is, amikor a megállókat nem mutatta, mert beragadt a Júlia-telepnél.

Előzmény: atty707 (4977)
atty707 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 4978

Változott, de titokban tartják. Amúgy is mi az a 2 óra várakozás? :)

Előzmény: LoLkA (4975)
atty707 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 4977

Jó lenne, ha végre "megheggesztenék" azt a nyamvadt utastájékoztatót. Eddig "csak" össze-vissza fecsegett, most már cifrázza a drága. Folyamatosan ugrál a hangerő a 0 és teljes hangerő között átmenet nélkül. Azon kívül, hogy idegesítő, még egészségkárosító is (elég nagy a max. hangerő, kifejezetten fülsértő volt). (LMG-115)

Egyébként sem értem, hogy 3 és fél év alatt hogy-hogy nem lehetett kipofozni a rendszert?

 

by-169 Creative Commons License 2012.10.07 0 0 4976

Ma láttam a régi Rába tolócsuklóst a Pesti úton befelé menni.

LoLkA Creative Commons License 2012.10.06 0 0 4975

Az Egyetem megállóban a régi 13-as menetrendet láttam kirakva. A honlap sem frissült a mai napig.

Most akkor mi van?

Változott a 13-as menetrendje vagy nem?

LoLkA Creative Commons License 2012.10.06 0 0 4974

volt egy-két érdekesség. A 13-ason láttam egy Midit, asszem KZV-839 volt a rendszáma, ezt a buszt néhány napja a 46Y-on is láttam.

 

Ez egyáltalán nem szokatlan. Hétvégén a 13-ason midi szokott lenni.

 

Ezen kívül meg a 386-os Trollino önjáró üzemmódban elrohant a Kishegyesi út felé, hogy hova ment, azt én nem tudom. 

 

Valószínűleg tankolni az ITK-hoz.

 

A 34A-ra rengetegen szálltak fel, a mögötte jövő 24-esre meg csak ketten,

 

Valószínűleg a vásár miatt. A 24-essel 40 perces kört kell tenni, hogy a vásárba eljuss.

Előzmény: DBvonatinfó (4973)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.10.06 0 0 4973

Tegnap mentem a 12-essel a Klinikára és útközben a 31-esen két szólót is láttam, mindezt a délutáni csúcsban, fél három körül!

Ma délelőtt meg kimentem a Segner térre nézelődni egy kicsit (azért nem volt olyan kicsi, majd' 30 percig ott voltam :) ), és volt egy-két érdekesség. A 13-ason láttam egy Midit, asszem KZV-839 volt a rendszáma, ezt a buszt néhány napja a 46Y-on is láttam. Ezen kívül meg a 386-os Trollino önjáró üzemmódban elrohant a Kishegyesi út felé, hogy hova ment, azt én nem tudom. A 34A-ra rengetegen szálltak fel, a mögötte jövő 24-esre meg csak ketten, igaz, mire odaért a Segner térre, már eléggé tele volt, de azért meglepett a dolog. Am ezenkívül minden úgy ment, ahogy hétvégén szokott...

vanyi94 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 4972

Mivel tanítási időszakban negyed óra különbséggel két 37-es is indul Halápról Debrecenbe (6:30, 45), ezért az egyik járat, amire nem lesz szükség a Nagyállomáson, az közlekedhetne 45H-s jelzéssel a Vincellér utcáig. Így az utasoknak nem kellene átszállni egy másik járatra, hogy a Belvárosba jussanak.

 

A Széchenyi utcán az új megállót mikor adják át???

 

Amióta csak csúcsidőben működnek a Derék utcai lámpák, azóta a 25/25y járatok zavar érzékenysége is lecsökkent. Napközben legtöbbször pontos (a 25y mindig összeszed néhány perc késést, míg  a 25-ös pontos!), míg csúcsidőben átlagosan 2-5 perc késés fordul elő.

marky-511 Creative Commons License 2012.10.06 0 0 4971

Erre írtam, hogy meg van engedve nekik, hogy béreljenek, vagy vásároljanak ha nincs elég. :)

 

Az elején is meg volt nekik engedve, és terveztek is - ha jól emlékszem - 7 db csuklóst vásárolni. Ezt akkor sem tették meg, amikor szükség lett volna rá, mert állandó volt az utaslemaradás (a legdurvábban talán a 30-ason látszott). Most, amikor már 31-esre is elég a szóló csúcsidőn kívül, eszük ágában sincs.

Előzmény: atty707 (4969)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!