Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Én a 32-est 25Y a 25-ös nem és a 19-est ha kész lesz az Erzsébet utcáig oda visza irányba a miklóson fordulna rá meg jó lenne ott valami Trolibusz járat és létrehoznék egy körjáratot ami óránként járna csúcsidőben, hétvégén meg csak 6-8 13-16 óráig ami a Nagyállomástól indulna a Vincellér utcai végállomásra onnan a Segner tér tovább a Böszörményin ki a Doberdóra és vissza a 32-es útvonalán a kiskörúton csak az az Erzsébet utcán menne ki a 32-es meg a Bíróságnál
Én ma a 12-essel jártam az Egyetem téren, de annyira nem figyeltem a táblákat. Az biztos, hogy dolgoznak ezerrel és a Zeneművészeti Kar épületének külső felújítása is javában zajlik. A zúzott kövek még mindig ott vannak, délelőtt, csúcsidőn kívül kisebb fennakadást okozott, de csúcsban gondolom nagy dugó lesz most is. Amúgy én az Augusztába mentem és a Pallagi úton, a TEVA-nál asszem parkolókat építenek, ezért ott is piros-fehér táblák jelzik a lezárást, de az komolyabb fennakadást nem okoz. A Bólyai - Thomas Mann - Mikszáth Kálmán kereszteződésben a lámpák továbbra is sötétek, sőt ha jól láttam, akkor a Thomas Mann utca végén lévő lámpát, amit egy oszlopra erősítettek fel a járda mellett, és amely jelezte a jobbra kanyarodóknak is a szabad jelzést, most levették. A többi lámpa megvan, de mint föntebb írtam, még mindig sötét. :) Rég jártam arra, szóval nem vagyok tisztában a pontos viszonyokkal, úgyhogy ezért ne fikázzatok, ha hülyeséget vagy pontatlanságot írok, ezer dolgom van, most is csak kényszerből kellett nekem a 12-es busszal menni. Még annyit, hogy a Derék utcán hazafelé jövet sikerült a zöldhullámot elkapni a Jégcsarnok és a Holló László sétány között. :)
Én 3 óra fele jártam arra, rendőrt nem láttam. Biciklivel mentem a DOTE felől az Egyetem sugárútra, dehogy ott melyik sáv hova vezet, meg sávok egyáltalán hol vannak, arról foglamam sem volt. Mivel a nyíl szerint lehetett balra menni ezért mentem, de senki más. Meg állt egy busz a sávban, így csak egy sáv volt mellette, de azon meg szemből jöttek :S Egy idő után nem jöttek, akkor elmentem a busz mellett. De tábla, felfestés, rendőr nuku. Most akkor itt mi van? Meg a villamos mellett is tangózott néhány útépítőgép, pedig ott nem is lesz körforgalom - ha jól tudom.
A villamos megállókban miért nincsenek padok? Mert mostmár van, hogy tobb percet is kell várni a járműre, amit pedig nem a legkellemesebb végig állni minden korosztálynak. A Hal köz megálló végül elfog-e költözni vagy sem?
Inkább arról van szó, hogy megint valaki jól járt!
Lassan a 2-es villamos kezd hasonlítani a 4-es metróhoz: egyik sincs kész, mindkettőnél annyit lopnak amennyit tudnak, és senki sem tudja megmondani, hogy mikorra készül el...:(((((
:) Számomra ez a fogalom értelmezhetetlen. Minden busz wire less :)
Ez egy elektromos busz, olyan, mint az elektromos autó. Elektro motor hajtja amiket akkumulátorok táplálnak. Esténként meg fedugog tölteni, mint a telódat.
Én most láttam elöszőr. Kicsit soká indult el a lámpánál de ahogy elhaladt jó hangja volt. Akkor ez vezeték nélküli busz lenne? 14-sen elképzelném forgalomba de már megszünt aza vonal.
Hanem azzal, hogy a turkálások miatt már elég régóta borzolják -(most kiderült) tisztelt vezetőink- a lakosság idegeit.
Gyakorlatilag ezt ott b*szták el az igen (nem) tisztelt vezetők, hogy nem lett volna szabad engedni, hogy a teljes pályavonalon belekapjanak a munkába, majd ott hagyják évekig. "Kultúrállamban" ezt úgy csinálják, hogy szakaszokra bontják a műveletet, és ha az egyik szakasz teljesen kész van, akkor foghatnak hozzá a többihez. pl. 2 hónap a Pláza Péterfia u. részére, majd újabb két hónap a Péterfia-Dózsa szakaszra, és így tovább. Természetesen a 2 hónap hasraütésszerűen lett "megállapítva", ide behelyettesítendő egy megfelelő időszak.
Kultúrnemzetben ilyenkor a csúcson levő vezető leszűri a tanulságot, és elköszön...
Ott lehet, de mit vársz ettől a "félázsiai hordától"???
MÁS!
Szerintetek annak mi értelme van, hogy a buszban nyitva az összes ablak, illetve a tetőszellőző, de a sofőr nyomatja a klímát, mint hülyegyerek a csengőt? Azt hinné az ember, hogy ha már ennyire sz*rban van a vállalat, akkor figyelnek erre legalább az alkalmazottjai a cégnek, hogy ne pazaroljanak feleslegesen! Ráadásul több buszon is érzékeltem ezt, így nem egyedi eset.
Mindenki megnyugtatására mondom, hogy a vállalt eredeti ár (nettó 7 577 051 000,- Ft) tényleg nem sok
Csak az a baj, hogy a vállalt eredeti ár, és a végösszeg köszönő viszonyban sem lesz egymással. Van egy sejtésem, hogy még rengeteg "kiegészítő" összeg lesz ebben a szappanoperában...