Keresés

Részletes keresés

marky-511 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4467

Nem mosolyog, mert igen ez is probléma. Ennek 45-37-esként kellene járnia, vagy ahogy Te írtad.

 

Akkor legyen 12-13, nekem teljesen mindegy. Magával a viszonylattal számoltam. Nekem a 12A jelzés nem tetszik, mert akkor majdnem minden 12-es 12A-ként közlekedne, az csak összezavarná az utasokat.

 

Nem mosolyog, mert igen ez is probléma. Ennek 45-37-esként kellene járnia, vagy ahogy Te írtad.

 

Azért nem ugyanaz egy ötvenezres lakótelepről beszélni, meg egy baromi nagy egészségügyi komplexumon, amin legalább középen haladna el a busz, nem a szélén.

De, hogy ne legyen zavaró, el lehet felejteni a hétköznapi összevonást. Reggel 04:10-kor megy egy 13-as, 04:20-kor meg egy 12-es. A végeredmény ugyanaz, csak lehetne spórolni egy buszt.

Előzmény: LoLkA (4463)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4466

Villamosok mikor jönnek elő? Délelőtti menet előtt?

 

A DKV tájékoztatása pontosan beszámol erről. Tessék olvasni!

Előzmény: by-169 (4457)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4465

Pedig de jó lenne már az Attila teret elfelejteni...

 

Holnap éjszaka kimegyünk el felbontjuk a Baross utcán az aszfaltot.

Az a baj, hogy régen ez decentrum volt és tudatban van, hogy ott meg tud fordulni egy busz és ha régen üzemszerűen üzemelt, akkor most miért ne?

 

Így a semmibe rakják le a buszok az utasokat, természetesen összehangolt átszállási kapcsolat nincs...

 

 

Előzmény: ZotyaJ (4456)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4464

13-as feleslegesen közlekedik. 

 

Ezek szerint nem Pallagopn laksz. Szerintem a karnevál miatt még most lesz is rajta utas.

 

Éjszakai járatokra kiváncsi leszek.

 

Ugyanaz, mint eddig.

Előzmény: by-169 (4455)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4463

Viszont tévedés, hogy a Klinikákhoz csak a Klinikák megállóból lehet eljutni. Mivel elég nagy területen fekszik, ugyanúgy el lehet érni a rendelőket az Auguszta felől is.

 

Ne légy cinikus. Én is tudok az lenni:

Az István útra felesleges buszjárat, hiszen a Derék utcáról is lehet érni az István utat.

 

Mert a hét 90%-ában "sima" 12-es közlekedik, felesleges megzavarni az utasokat.

 

OKé, de már ma is két fajta viszonylatot jelöl az Y. Elágazó viszonylatot, illetve ellenirányú körjáratot. Most az A helyét is vegye át az Y? Akkor jelöljuk B, vagy legyen más számozás.

 

Ennyi erővel a 45H is legyen 45-ös, a többi meg 45A :)

 

Nem mosolyog, mert igen ez is probléma. Ennek 45-37-esként kellene járnia, vagy ahogy Te írtad.

Előzmény: marky-511 (4451)
marky-511 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4462

Nos, a 12-es és 13-as módosításának keserves elkészítése után egy jóval könnyebb, pár óra alatt elkészült javaslatot is szeretnél publikálni, amely a 11-est, és a leendő 11Y-t érintené.

 

A jelenlegi 11-essel az a probléma, hogy "sehonnan sehová" nem megy, ráadásul egyik helyen sincsen pihenésre, anyagcserei folyamatok rendezésére alkalmas irányítóhely.

Én úgy gondoltam, hogy a 11-es belső végállomását a Nagyállomásra kell helyezni, így bőven marad idő pihenésre. Külső végállomás nem lenne (bár éppenséggel lehetne a Veres Péter utca). Egy óriási kört tenne meg a Nagyállomás - Piac utca - Kossuth utca - Burgundia utca - Csapó utca - Kassai út - Sámsoni út - Acsádi út - Veres Péter utca - Vámospércsi út - Hétvezér utca - Diószegi út - Borzán Gáspár utca - Monostorpályi út - Mikepércsi út - Nagyállomás útvonalon. Lenne egy ellen irányú 11Y-os is.

 

Az indulási helynek szvsz a főépület előtti megálló lenne a legalkalmasabb. Annak nem sok értelme lenne, hogy két külön megállóból induljanak, a felüljárótól pedig nehézkes lenne jobbra fordulni. A 11 és a 11Y egy időben indulna, a "kiegyenlítő pont" a Veres Péter utca megállóhely környékén lenne. Itt érdemes is lenne megvárni a menetrendben ígért indulási időt, hogy nagy sietés ne halmozódjon fel.

 

Az indulási idők kezdetlegesek, valószínűleg alapos javításra szorulnak, de alapnak remélhetőleg megteszi.

 

Részletek ITT

 

Az IT Services-hez a leendő új 43-as közlekedne, ha lesz időm, azt is elkészítem. A 43-as változása miatt a 42(Y) indulási idejei is módosulnának. És ugye adós vagyok még a 22-24-gyel ;)

LMG-140 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4461

igen az de ha beírod a Google mapsban az segíteni fog :)

Előzmény: by-169 (4460)
by-169 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4460

Csak sejtem melyik az. Ahol a 15-ös megáll ahogy átjött a hidon Zsibi felől. 

Előzmény: LMG-140 (4459)
LMG-140 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4459

A Szent Anna utcaán a Vágóhíd utca-Wesselényi kereszteződésben A templomnál

Előzmény: by-169 (4458)
by-169 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4458

Ez a Attila tér hol van? Olyan mint a Segner tér?

Előzmény: ZotyaJ (4456)
by-169 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4457

Villamosok mikor jönnek elő? Délelőtti menet előtt?

ZotyaJ Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4456

Pedig de jó lenne már az Attila teret elfelejteni...

Előzmény: DBvonatinfó (4454)
by-169 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4455

11-es bejön a Segner tére. Ki írja majd "11 Segner tér"?Meg a 41 és a 45-ös.

13-as feleslegesen közlekedik. Erzsébet utcán jók sok terelés lesz:)

 

Éjszakai járatokra kiváncsi leszek.

Előzmény: DBvonatinfó (4454)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4454

Sok újdonság nincs az elmúlt évekhez képest:

 

http://www.dkv.hu/hu/hirek/kozlekedes-a-viragkarneval-idejen

atty707 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4453

Jelentem a  mai napon az eltűnt madárka visszatért a kalitkába, azaz újra trolit láttam mind a 3 vonalon. :)

atty707 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4452

Tudom, ismerem a cikket.

Előzmény: Zolcsi67 (4448)
marky-511 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4451

Ezzel elérted azt, hogy a Derék utcáról nincs közvetlen gyors kapcsolat a Klinikákkal, ami a dolgozóknak nagyon nem jó hír.

 

Miért? Már be is vezette a DKV? :o ;)

 

22-essel eléred a Klinikákat kb. ugyanannyi idő alatt mint 12-essel.

 

A 22-24-re is van ötletem, csak azt majd később. A nyolcasozás megszűnne, de a körjáratozás nem.

Viszont tévedés, hogy a Klinikákhoz csak a Klinikák megállóból lehet eljutni. Mivel elég nagy területen fekszik, ugyanúgy el lehet érni a rendelőket az Auguszta felől is.

 

A 12Y miért Y? Akkor inkább a 12-es Pallag a 12A meg Teva. Csak legyünk következetesek.

 

Mert a hét 90%-ában "sima" 12-es közlekedik, felesleges megzavarni az utasokat. Ennyi erővel a 45H is legyen 45-ös, a többi meg 45A :)

Egy darabig teljesen jogos a betétjárat külön jelzése, de ilyen ritka indulás mellett el kell tekinteni tőle.

Előzmény: LoLkA (4447)
Yooha Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4450

"Ezzel elérted azt, hogy a Derék utcáról nincs közvetlen gyors kapcsolat a Klinikákkal"

Ez az új 12-es, ha jól látom az Auguszta fele megy, az is a Klinika része :)

(Hú, nagyon trollkodok ma :) )

Előzmény: LoLkA (4447)
Yooha Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4449

"1 árva perc? Az egy jó arány. Szokott az 5-6 is lenni :(" Feljelent, pénzbünti a sofőrnek, és majd leszoknak róla. Ha másképp nem megy..

Előzmény: marky-511 (4423)
Zolcsi67 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4448

Itt a titok nyitja.

Előzmény: atty707 (4213)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4447

Ezzel elérted azt, hogy a Derék utcáról nincs közvetlen gyors kapcsolat a Klinikákkal, ami a dolgozóknak nagyon nem jó hír.

22-essel eléred a Klinikákat kb. ugyanannyi idő alatt mint 12-essel.

Így az István úton két gyors elérhetőség (22, 13) is lenne a Klinikákig, míg a Deréken egy sem. Onnan csak a 24-essel lehetne lejutni, pedig még mindig a Derék utcán laknak a legtöbben. (Értem én az érzelmi oldalt is, de azért maradjunk pártatlanok.)

 

A 12Y miért Y?

Akkor inkább a 12-es Pallag a 12A meg Teva. Csak legyünk következetesek.

 

 

Előzmény: marky-511 (4439)
marky-511 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4446

Igazán eldönthetnék az illetékesek, hogy a Széchenyi utcán a Kistemplom felé, a leendő új megállónál melyik sáv szűnik meg. Jelenleg még tábla sincs, hogy be kéne sorolni. Megy az ember szépen a két sávon, egyszer csak megszűnik a festés, és egy marad.

A KRESZ szerint a külsőben kellene haladni, a logika alapján viszont a belsőben. Nagyon balesetveszélyes ez így. Még szerencse, hogy nem csúcsidőben jártam arra.

DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4445

Miből van a fedett váró? Üveg vagy fém?

 

Üveg.

Előzmény: by-169 (4411)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4444

Ja, akkor jó. :D

Előzmény: LoLkA (4442)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4443

Erre én is kíváncsi leszek, hogy mi lesz...

Előzmény: by-169 (4420)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4442

Bocs, helyesbítek.

Délután már csak trolibuszt láűttam.

Előzmény: DBvonatinfó (4440)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4441

Lehet, hogy jól láttad az órát, de mi a biztosíték, hogy jól is járt? 

 

Azt én nem tudom eldönteni, annyit tudok, hogy a 41-es 3-4 perc késéssel közlekedett délben a Tóci felé... :)

 

Akkor sikerült látnom az utolsó élő példányt ebből az igen ritka fajból? :) 

 

Úgy tűnik. :D

Előzmény: atty707 (4416)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4440

:(

Előzmény: LoLkA (4426)
marky-511 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4439

A helytartók helyében buszsávot csináltam volna a megálló(?)tól kezdve a Szepességi utca végéig, mint egy új buszsáv. Akik pedig jobbra kanyarodnak, ezentúl nem tartanák fel az egyenesen haladókat. Emellett dupla megállót is kialakítottam volna, így a 41/41Y-nek nem kellene tovább szenvedni a sávváltással. Dehát ugye...

 

 

Más téma: 4 nap alatt elkészítettem az elképzeléseimet tartalmazó táblázatot, a 12-es és a 13-as autóbuszokkal kapcsolatban.

Az alapot az adta, hogy a 26-os megszüntetése óta nincs közvetlen kapcsolat a Tócóskert és az Egyetem sugárút között. A 26-os feltámadására hiába várunk, de a 13-as kiváló alternatíva. Olyan megoldást találtam, amely nem igényel több busz, marad a jelenlegi (és nem a 21-től érvényes) követés, valamint könnyebben megjegyezhető. Az általam megálmodott viszonylatok:

 

  • 12 Vincellér utca - Auguszta - Gyógyszergyár. A Bolyairól a Dóczyra, majd a Móricz Zsigmond útra kanyarodna, végül a Tevánál kötne ki.
  • 12Y Vincellér utca - Pallag. Találtam pár hasonló időben induló 12-est és 13-ast (első sorban hétvégente), az új viszonylattal több járat is megspórolható, mivel a 12-es többnyire üres hétvégente
  • 13 Vincellér utca - Pallag. Vincellér - István út - Kishegyesi - Segner tér, a továbbiakban változatlan.
  • 13A Vincellér utca - Gyógyszergyár. Csak hétvégente közlekedne. Ezzel a viszonylattal megelőzhető a 40 perces követés, valamint a Klinikák, az Egyetem, és a Teva ugyanúgy ki lenne szolgálva, mint au Auguszta.
  • 13Y Segner tér - Pallag. A jelenlegi "extra" járatok, amelyek kétpercenként indulnak, valamint Pallagról egyszerrel.

Részletek ITT!

 

Előzmény: LoLkA (4434)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4438

Ez így elég gáz ha tényleg így van. 

 

Mérget vehetsz rá.

 

Ki volt az az idióta, aki így aláírta a szerződést a város részéről?

 

Ez már politika...

 

Ha meg futni kell a buszoknak, akkor miért nem lehet sűríteni a járatokat?

 

Azért mert ugyanakkor spórolni is kell. Tvaly 800 millió volt a hiány. Idénre 1 milliárdot várnak. Az első évben meg 1,2 milliárd volt.

Ez az ördögi kör.

Csökkenteni kell a futást úgy, hogy a buszokra kifizetett kilométereket mindenképpen le kell futni.

 

Ezért járnaka trolik helyett buszok.

Minél több a ritkítás annál többször pótolja busz a trolit. Ezzel addig l lehet játszani amíg egyszer csak egy napra sem jönnek ki a trolik.

Az a baj, hogy ez a troli üzemnek sem megtakarítás, hanem ráfizetés, mert az infrastruktúrát fenn kell tartani.

 

 

Előzmény: atty707 (4437)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!