Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nézelödő Creative Commons License 30 órája -1 3 44102

Elnézést , mert bár a válasz neked szólt , de a kép alatti zárójeles mondatok nem neked lettek cimezve !

Azoknak , akik innen onnan szedik össze a különböző képeket , mentik le a gépükre , majd eljátszva a hülyét  - már nem emlékszem , honnan van - a sajátjukként osztják tovább ! 

Előzmény: Tamgrin (44101)
Tamgrin Creative Commons License 1 napja 0 1 44101

Köszi, hogy válaszoltál de a kép alatti mondatot nem értem. Mit akarsz vele mondani? :))  A válasz képet Neked "pizo" töltötte fel - én csak szövegben írtam a helyszínt - de lehet, hogy máshova is. Én nem járok semmilyen más oldalra - pl. facebook és egyebek - és nem töltögetek fel semmit. :)

 

Előzmény: Nézelödő (44100)
Nézelödő Creative Commons License 1 napja -1 3 44100

Hááát , a kilencvenes években naponta jártam ide , mostanában hetente egyszer kétszer , de az életben nem jöttem volna rá ! :O 

Most mondanám ( írnám ) , hogy a ház miatt volt ismerős , de akkor hazudnék ! :) Teljesen más helyszínre gondoltam volna , alaposan megváltozott ez a rész !

 

Cserébe egy másik kőbányai kép a töltés másik oldaláról :)

 

https://www.szeretlekmagyarorszag.hu/1973-ig-egy-repulogep-allt-kobanyan-a-mazsa-teren/

 

 

( Ha majd késztetést érzek rá , feltöltöm én a facebook Budapest régi képeken és a többi hasonló csoportba ! Ezért kérlek ezzel ne fáradj ! Nézd meg itt , vagy legfeljebb mentsd le a gépedre ! Köszönöm ! )

Előzmény: Tamgrin (44086)
scsabi Creative Commons License 1 napja 0 0 44099

Szerintem az autó is és a személyek is ugyanazok, csak a helyszín és a szponzorok különböznek.

Előzmény: vt976 (44096)
FZ-29-08 Creative Commons License 1 napja -3 3 44098

Egy faszit kéne letiltani,és nem a boltot bezárni. Bocsi a hsz-ért.

 

Előzmény: Csincka (44093)
FZ-29-08 Creative Commons License 1 napja 0 2 44097

Vicces kép a Hungarocamion egyik gépkocsivezető gyűjteményéből. VR-35-54

vt976 Creative Commons License 1 napja -1 3 44096

Ugyanez a rendszám egy '87-es Pajtás újságban szereplő autón (lehet, hogy ugyanaz az autó?) - Ferjáncz Attilával és dr. Tandari Jánossal:

Előzmény: pumukli89 (44076)
pizo Creative Commons License 1 napja 0 0 44095
Előzmény: Nézelödő (44085)
pizo Creative Commons License 1 napja 0 2 44094

Neeeee! 

 

Zoli

Előzmény: Csincka (44093)
Csincka Creative Commons License 1 napja -1 7 44093

Utoljára szólok: ha nem álltok le a személyeskedésekkel, akkor törlöm a topikot.

Pályaőr Creative Commons License 1 napja -1 4 44089

Kellemes teadélutánt nektek.

Előzmény: pumukli89 (44087)
pumukli89 Creative Commons License 1 napja -3 0 44088

Én is benne voltam,bocs mindenkitől nekem elégtétel hogy meglett a"madár" itt a fórumon.

Előzmény: trizs77 (44081)
pumukli89 Creative Commons License 1 napja -4 0 44087

Köszönöm.

Előzmény: trizs77 (44077)
Tamgrin Creative Commons License 1 napja 0 0 44086

Régi Kőbánya (X. kerület), Zalka M. tér. Szemben a Kőrösi Csoma Sándor út (távolabb egy Ik.620.), jobbra a Kápolna u.

Előzmény: Nézelödő (44085)
Nézelödő Creative Commons License 1 napja 0 2 44085

Hol vagyunk ? A helyszín annyira ismerős , de egyszerűen nem ugrik be :

Pályaőr Creative Commons License 2 napja -2 4 44084

Nem akarok hánytorgatni, de itt a másik:  https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=152691176&t=9177480


(Erre mondják, hogy alkoholista az, aki ugyanannyit iszik, mint mi meg a barátaink, csak utáljuk.)


Most már akkor legyen autó is:

 

 

          


"...itt ülünk a Rákosi-Művek garázsának irodájában. Szemben velünk a gyár két új sztahanovistája: Brünn János és Lukács Nándor. Gépkocsivezetők, akik a hatalmas üzem valamennyi szakmabeli dolgozója között, íme, ennyire méltón képviselik a gépjárművezetők társadalmát."


http://www.automotor.hu/am-70/a-rakosi-muvek-sztahanovista-gepkocsivezetoi-emlekeznek-a-multra-es-dolgoznak-a-jovoert/

Előzmény: topicka (44083)
Pályaőr Creative Commons License 2 napja -2 4 44082

OFF

 

Készítsd elő a filteredet, meg tedd fel a vizet melegedni.

(Ez, hogy tényleg nem nyugszik mindig... 0-24-ben a fórumokon van, és rendelkezik. Vastagon, pirossal.)

ON 

Előzmény: trizs77 (44081)
trizs77 Creative Commons License 2 napja -5 3 44081

 

 

A nyughatatlan személyeskedős bolond ihatna egy nyugtató teát !

 

 

Pályaőr Creative Commons License 2 napja -1 4 44080

Né, egy mínusz... akkor tényleg énekeljünk: Hosszú lesz a tél, kedvesem.

 

https://library.hungaricana.hu/hu/view/KomaromEsztergom24ora_1982_05/?query=Cseri%20Miklós&pg=52&layout=

 

                                                  

Tényleg, pumukli, múltkor olyat írtál, hogy Tatától gonosz kezek elorozták az Akövjét  valami nagy ember sugallatára - hát az se mostanában lehetett, még akkor kint volt a Rákosi-kép a falon. 


Előzmény: Pályaőr (44079)
Nézelödő Creative Commons License 2 napja 0 3 44078

Köszönöm ! 

 

Ha már az Attila útnál tartunk , legyen egy kép a 2 - es számnál is ' 75 augusztusából :

 

UV-84-60

Előzmény: napocza (44067)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 2 44077

A VÁM rendszám előnye volt, hogy amíg a kocsi ezt viselte, nem kellett megfizetni a kocsi után a VÁM-t.

 

Ami akkoriban a kocsi piaci értékének 60-160%-a is lehetett.

Igen.

160% is.

Nem elirás.

 

Ha a kocsit idehaza,  a versenyzés után,  forgalomba helyezték magyar rendszámmal, akkor természetesen a VÁM-t meg kellett fizetni.

Ha visszavitték a küldő országba akkor nem.

 

 

Előzmény: pumukli89 (44076)
pumukli89 Creative Commons License 2 napja 0 0 44076

Egy kis ritkaság. '90 előtt járt előnnyel a VÁM rendszám?  /Ranga László gépe./

 

    

pumukli89 Creative Commons License 2 napja 0 0 44075

Énekeljünk.

 

Daru madár fenn az égen... helyett a 18 sz Volán TICO szervíze Tatabánya felsőn. A daru,és egyéb emelőgépvizsgán foglalkoztak még a rakományrögzítéssel,ami akkor is spanifer névre halgatott. Sőt eleinte javították is a sérült darabokat. Ha jól emlékszem Viczena József vezette a céget.Előtte a '80-as évek közepe-vége felé gépek esetén 3-4 mm-es dróttal oldottuk meg a rakományrögzítést./Csak a fiatalabb olvasóinknak./ de ezt a rögzítést azért 20-30 Km-ként ellenőrizni kellett. Ehhez képest a spanifer egy áldás volt.Cserében akkor nem volt olcsó.

Előzmény: Pályaőr (44069)
pumukli89 Creative Commons License 2 napja 0 0 44074

Na mindegy is,van időd spekulálni rajta. Ráérsz.

----------------------

 

Bicske,egy RÁBA nyergesvontató után levő Jugoszláv UTVA félpótkocsi az M 1-es építését kiszolgáló aszfaltkeverő telephelyén. XY-44-81.

 

 

 

 

Előzmény: pumukli89 (44073)
pumukli89 Creative Commons License 2 napja -1 0 44073

De tudod honnan van Vigyorka?

Előzmény: topicka (44072)
pumukli89 Creative Commons License 2 napja -5 0 44071

De csak az igen okosoknál. Főleg mikor képeimet viszontlátom itt.

Előzmény: Pályaőr (44069)
Pályaőr Creative Commons License 3 napja -1 4 44070



2-es helyijárat, Tatabánya, 60-as évek. 

Pályaőr Creative Commons License 3 napja -2 5 44069

Küzdesz te azért a civilizációs kihívásokkal. A tantestületnek nagy kő gördülhetett le, mikor végre lezárhatta a bizonyítványodat.


Tatabánya, darujavító, anno...

Előzmény: pumukli89 (44049)
yenoee Creative Commons License 3 napja 0 0 44068

Azt gondolom, hogy a fekete inkább sötétkék lehetett. 

Előzmény: Nézelödő (44066)
napocza Creative Commons License 3 napja 0 1 44067

Felső kép: Attila út 133.

Előzmény: Nézelödő (44064)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!