Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

scsabi Creative Commons License 9 órája 0 1 48914

Azt a postás DKW-t nem nagyon tudom hova tenni a taxik között, de a Fiat 124 szép találat.

Előzmény: passat2018 (48912)
gumidani Creative Commons License 10 órája 0 1 48913

Erős a gyanúm, hogy az egy hátsó tábla, ami előre nem megfelelő.

A táblákat rendesen a garázsban tárolták és kezdéskor vette át a gkv. a napi programhoz szükségeseket. Kedvező esetben egy készletet, kedvezőtlenebb esetben egy rahedlit.

Amikor operatíve ejtőernyőztettek át valakit egy másik vonalra, akkor az ottani végállomáson hányódó táblák közül kapott (többnyire csak egyet). Ha már ott sem volt tábla, akkor a vonalon közlekedőktől vettek el egyet a számára.

Előzmény: pumukli89 (48910)
passat2018 Creative Commons License 12 órája 0 2 48912

Facebookról Főtaxi autók Budapesten.

 

   

   

 

pumukli89 Creative Commons License 12 órája 0 0 48911

A jugó Szaturnusz hátsó lámpa,egy ideig a RÁBA-k is ezzel voltak felszerelve ha jól emlékszem.

Előzmény: gugorahajni (48899)
pumukli89 Creative Commons License 12 órája 0 1 48910

GA-58-55.

 

A sofőr elé kihelyezett tábla is jelentett valami extrát,vagy lusta volt a sofőr feltenni a helyére a táblát,esetleg több járaton is beugró lehetett a 620-as?

 

pumukli89 Creative Commons License 14 órája 0 0 48909

Szerintem az Ikarus 31 első kereke,vagy ezen a buszon,vagy máshol hátsó kerék volt.

Előzmény: chauffeur.emeritus (48907)
pumukli89 Creative Commons License 15 órája 0 2 48908

Békéscsaba fb.

 

Bartók úti ÁFOR benzinkút. És egy Zsiguli,UT-85-95 rendszámmal.

 

chauffeur.emeritus Creative Commons License 17 órája 0 3 48907

Ezek elég hitvány képek, de tatabányaiak: GA 70-21 és GA 71-00

 

Köny Creative Commons License 25 órája 0 1 48906

IL-04-77 Fiat 1100 Millecento (FB-ről)

 

John Howard Creative Commons License 1 napja 0 0 48905

Igen, Naphegy tér.

Előzmény: trizs77 (48904)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 0 48904

Azt látom, hogy az Aszódi út a túlsó végállomás.

Ez ok.

De a budai induló végállomást nem tudtam elolvasni, csak annyit, hogy valamilyen tér.

Naphegy tér ?

Előzmény: scsabi (48903)
scsabi Creative Commons License 1 napja 0 1 48903

Először javítani akartam, hogy ez '76, de akkor már ki volt ásva a tér közepe. Már nem is emlékszem arra, hogy ez az átépítés ilyen sokáig tartott.

Előzmény: pumukli89 (48892)
Dorka 57 Creative Commons License 1 napja 0 1 48902

A háború előttiek jobbkormányosak, 1941-ben fordult át a forgalom iránya.

 

Előzmény: M.Bandi (48861)
gugorahajni Creative Commons License 1 napja 0 2 48901

 YP 87-38                          fortepan_198075

gugorahajni Creative Commons License 1 napja 0 4 48900

 YC 56-33 és GA 85-69                    fortepan_199194

gugorahajni Creative Commons License 1 napja 0 1 48899

YB 76-55                       fortepan_198700 és fortepan_198701

gugorahajni Creative Commons License 1 napja 0 1 48898

XX 51-79                  fortepan_198826

gugorahajni Creative Commons License 1 napja 0 1 48897

UN 49-47 és IE 99-58                 fortepan_199124

gugorahajni Creative Commons License 1 napja 0 0 48896

 UC 300                    fortepan_197794

gugorahajni Creative Commons License 1 napja 0 1 48895

 TG 98-49 és utóhasznosított Ik 31                 fortepan_197894

gugorahajni Creative Commons License 1 napja 0 1 48894

SR 962         fortepan_197471

pumukli89 Creative Commons License 1 napja 0 0 48893

Kovács Tibi fotója, mennek a selejtbe...

Előzmény: apron64 (48888)
pumukli89 Creative Commons License 1 napja 0 1 48892

Nem kizárt hogy FP. fotó.

 

Felszabadulás téren (Ferenciek tere), a 89 -es autóbusz1975. Az Ikarus 260 GC-49-21,a háttérben látszó zárt Zsuk FJ-27-31-es rendszámot kapta.

 

pumukli89 Creative Commons License 1 napja 0 0 48891

Szerintem az A,C,D tengely kormányzott volt. Még él a cég, de archív képet nem találtam erről a buszról.

Előzmény: vettem (48889)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 1 48890

Nem túl bonyolult Jombocruisert vezetni.

 

Akinek megy a FAÜ csuklós és figyelmes, annak menni fog ez is.

Itt e fórumon találsz 1 vagy kettő képet rólam amikor ilyen buszt vezetek.

Pontosabban épp nem vezetek, hanem állok a busz mellett a végállomáson.

A kép UMAG-on (Isztria) készült kb. 1980-ban (?) mert a München-Umag útat jártuk azon a nyáron.

 

Magyarországon ilyet nem vezettem, de ahová az Ik-280 elment oda ez a Neoplán is elmegy.

Mondjuk a magasságra vigyázni kell, mert tényleg 4.00 éter magas.

 

 

 

 

Előzmény: vettem (48889)
vettem Creative Commons License 1 napja 0 0 48889

Sziasztok! Én láttam ilyet - ha nem is ezt - Pesten, eszméletlen egy darab volt élőben. Csak állni láttam, nem tudom elképzelni sem, hogy mekkora hely kell egy jobb kanyarhoz. Ha jól látom ez a kőrúton állt ... Milyen útvonalon juthatott oda? Üdv.: Dezső

Előzmény: gumidani (48882)
apron64 Creative Commons License 1 napja 0 1 48888

Van még magyar rendszámos kép:

 

 

(Kép a net-ről.)

Előzmény: trizs77 (48887)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 0 48887

Német rendszámmal tűzoltó autóként :

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 1 48886

IFA W50 L BTP magyar rendszámmal.

 

(talán ?) CCJ-932

 

 

 

 

scsabi Creative Commons License 2 napja 0 2 48885

Inkább argentin. Ennek ellenére 94-95-ben rengeteget láttam belőle Spanyolországban. Persze most richtig nem találok spanyol rendszámú képet, de olasz rendszámmal legalább ugyanannyi van, mint argentinnal.

 

Itt egy offtop. magyar:

(avto-nomer.ru)

Előzmény: yenoee (48873)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!