Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pumukli89 Creative Commons License 2015.11.15 0 2 25417

Kérdezném az ittlevő ex baleseti helyszínelőket,egy ilyen baleset hogy következik be? Kétméteres árok átugrása?

 

https://www.facebook.com/volan.epfu.es.a.tobbi/photos/pb.912417012151846.-2207520000.1447600162./919716401421907/?type=3&theater

 

Volt ilyen a 14-es Volánnál is,"D 20"kolléga küldte: YG-68-20

 

 

 

pumukli89 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25416

Sopron,Tramini borozó portálja a hetvenes évek elején. (Fotó: G.Nagy Béla)

 

És a Volán 19 soproni üzemegységének Warszawa taxija: JA-34-22.

pumukli89 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25415

:) Legalább nem a modikhoz rohantál. :-)

Előzmény: BilPi (25414)
BilPi Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25414

Akkor most lebuktam, hogy innen myúltam le!  :-O Elnézést! :-(

Előzmény: pumukli89 (25408)
pumukli89 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25413

Csak megadták a tiszteletet,a Máj.1-i virslijegynek. :)

Előzmény: Sanyi-ka (25410)
gumidani Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25412

Kössz. Így most már van képem mind a háromról.

Előzmény: Sanyi-ka (25406)
gumidani Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25411

Na de miért zakóban és nyakkendőben???:))))((((:

 

Mér kérdi? A zelftárnak tán nem ünnep a májuseggy? Vagy munkával szokik ünnepelni a telkén?

Előzmény: Sanyi-ka (25410)
Sanyi-ka Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25410

A rakodók a platón foglaltak helyet

 

Na de miért zakóban és nyakkendőben???:))))((((:

Előzmény: pumukli89 (25409)
pumukli89 Creative Commons License 2015.11.15 0 1 25409

Ez a Skoda MT 4 fardaruval viszont nem volt. A rakodók a platón foglaltak helyet. /J.A.K.D. kép,1982./

 

FS-23-23.

 

Ez egy nagyon idétlen megoldás volt szerintem,ezt a platót így lezárni.Se egy köteg zártszelvényt se egy építési konténert nem tudott szállítani. Volt egy a KOMÉP-nek is (talán FS-81-19),de mindenhova vitte maga után az EPL-8 pótkocsiját,különben semmit sem ért.

pumukli89 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25408

Volt,és azért vágtam meg mert balesetes kép volt. A régi 3-as Főúton áll keresztben,Hatvan magasságában.

Előzmény: BilPi (25405)
gumidani Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25407

GA

Előzmény: Sanyi-ka (25406)
Sanyi-ka Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25406

??-80-34

BilPi Creative Commons License 2015.11.15 0 1 25405

Ez a kép volt már?

trizs77 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 25404

Mert az "a" példány az első NDK kivitel volt.

 

Mint olvtárs helyesen írta, több protó típus készült.

 

Igyekeztek a protókban 1-1-t a főbb megrendelők vélt igényei szerint kialakítani, színezni, stb.

 

Így készült protó :

 - BKV-nak,

 - Volánnak,

 - SzU-nak,

 - NDK-nak.

 

 

Előzmény: yenoee (25395)
BilPi Creative Commons License 2015.11.15 0 1 25403

Előzmény: pumukli89 (25397)
BilPi Creative Commons License 2015.11.14 0 1 25402

A korai kis szellőzőablakos szériákon a jobboldali 2. és 5. ablakok teli üvegezésűek voltak, mivel azokon a szériákon ott is az elől megszokott kivilágítható viszonylatjelző tartókat használták.

 

Előzmény: vt976 (25400)
yenoee Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25401

Jobban megnézve (elmentve, kinagyítva) tényleg lehet, hogy igazad van...

Előzmény: vt976 (25400)
vt976 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25400

Bár első ránézésre tényleg teltnek tűnnek a pótkocsi jobboldali ablakai, de a magamnak elmentett képet kinagyítva látszik, hogy a 4. ajtó előtti ablak elhúzható.

Előzmény: yenoee (25395)
vt976 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25399

Köszönöm az infókat!

Előzmény: BilPi (25393)
pumukli89 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25398

"és a pótkocsi ablakai is fixek."

Itt mire gondoltál,mert én eltolhatónak látom.

Előzmény: yenoee (25395)
pumukli89 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25397

Köszi! De ácsi,én a GA-11-36-ról vártam képet! :) 

 

Ha már GA-08-44,akkor itt a tesója,a 08-43-as.

 

Előzmény: BilPi (25394)
BilPi Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25396

Tényleg ezt észre sem vettem, akkor az későbbi kell legyen, mert ott már az "A" tengely mögé került a hűtő.

Előzmény: yenoee (25395)
yenoee Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25395

Érdekes, hogy az előző képen szereplő példányon sima lemez van az első lökhárító alatt és a pótkocsi ablakai is fixek.

Előzmény: BilPi (25393)
BilPi Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25394

Előzmény: pumukli89 (25388)
BilPi Creative Commons License 2015.11.14 0 1 25393

Volt belőle több is, (sárga, kék), de a válasz igen, ezek voltak a proto 280-asok. Még előlhűtős kivitelűek.

 

 

 

Előzmény: vt976 (25392)
vt976 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25392

Ez volt az első 280-as Ikarus?

Előzmény: BilPi (25390)
pumukli89 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25391

Itt van még egy Nisa,kicsit öregebb még 1965-ből.

 

Előzmény: pumukli89 (25389)
BilPi Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25390

Remélem még nem voltak ezek a képek.

pumukli89 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 25389

Ezt a bácsit dupla szerencsétlenség érte. Először elüti egy lengyel kisbusz,majd megmenti egy másik lengyel kisbusz.

 

 

pumukli89 Creative Commons License 2015.11.13 0 0 25388

Kedves Fórumtársaim!

 

A "VEKE" Q-ra szégyenli magát,ezért küldött számunkra másik képet engesztelésül,és feliratozás nélkül.

Nem bírnak magukkal,ejnye-bejnye. 

Ejnye VEKE! :-))))

Előzmény: pumukli89 (25379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!