Annyira nevetséges ez a nullázás..........:-(
Lafka!
Menj át a Motor, robogó topikba, ott inkább kapsz segítséget!
A fojtás általában több helyen is szokott a robogókban lenni. Lehet a karbiban, lehet a légszűrőben, az elektronikában..stb Típustól függően változik. Ami elterjedt és majd mindegyikben benne van, az a variátorban lévő gyűrű. Az nem engedi kifutni a variót, ezért nem tud gyorsabban menni 50-nél. Ha kiveszik akkor kb 70 is lehet a végseb és dinamikusabb is lesz! Tapasztalat, hogy nem minden fojtást vesznek ki a szerelők! Próbálj rajta lenni, hogy ne így legyen! Akkor lesz a motorod jó, mert valójában fojtás nélkülire van tervezve! Én igazából nem ilyet vettem volna, mert nem valószínű, hogy kompatibilis az igazi bevált blokk konstrukciókkal, pl. Piaggioval, vagy a Minarellivel. Azokhoz nagyon sokféle alkatrész van, ha mégis a tuning mellett dönt az ember. Egy 70-es henger hatalmasat dob a dolgon, mégsem megy a gép szinte semennyire a gép rovására.
Arra azért figyelni kell, hogy nem elég csak a hengert lecserélni! Ilyenkor nagyobb/jobb karbi más variátor, karbonmembrán és egy nyitott kipufogó..stb.. kell a henger mellé, hogy ideális legyen.
Sok örömet és balesetmentest hozzá!
Ui. Aha, írják a lapján, hogy Yamaha konstrukció, tehát Minarelli licensz... Lehet, hogy akkor a 70-es hengerrel szerencséd lehet, de általában azért ezeknek nem minden alakrésze kompatibilis a Yamahákkal. Erre figyelni kell.