Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2016.02.09 0 0 229

Ca. 50-nel eldöcögött.  De ha Jenbacher megy, akkor Körmendig 120-szal ment volna, Zalalövő után úgyszintén, így azért versenyképes lett volna.

Előzmény: 71fszt (226)
20-as vonal Creative Commons License 2016.02.08 0 0 228

Legjobb határátmenet a sztgotthárdi lett volna, de azt az idióta lobbisták elk...ták. 

Előzmény: SuedBahn (227)
SuedBahn Creative Commons License 2016.02.08 0 0 227

A Csornoc hid, eg az a meg 4 db jelentosebb mutagy teljes KO volt mar evekkel ezelott is (az egy db Bz is csek vergodott rajta). A nyilt vonal is hasonloan gyenge volt.

 

Teherszallitasra mar akkor is alkalmatlan volt, mikor megszuntettek rajta a forgalmat.

 

Ez a vonal (a 22-es) sajnos el fog menni a levesbe, ahogy az varhato is volt!

 

Egyetlen egy eselye (a tulelesre) az lett volna, ha Szombathely - Koermend - Zalalovo - Hodos lett volna a fo csapasirany Slovenia fele, nem pedig Boba - ZEG felol ...

 

 

Akkortajt ugyebar azt mondtak, hogy sok sok mutargy miatt Kormend felol dragabb lenne....

Na most akkor ha figyelembe vesszuk a giga-Zala delta hidjat, no meg a palyaepiteseket, no meg a masik Zala hidat ZEG elott (azt is csereltek), no meg Andrashida utan is ujat epitettek, stb... akkor kivancsi lennek, hogy MIERT IS lett volna dragabb a MAV-nak Koermend felol elernie Zalalovot, stb... Arrol meg mar ne is beszeljunk, hogy a teherek Rajka vagy Komarom felol is iranyvaltastol mentesen tudtak volna lecsorogni igy Hodos-ig, nem ugy, mint ma Zalaszentivannal, ha Szombathely felol jon a teher es epp Hodos-ra tart, stb...

 

Ez esetlben a 20-as vonal lehetett volna esetleg duplavaganyu vegig, szolgalvan a Graz-i iranyt is (majd tan valaha a Korlam-Bahn-t is ...), ill. Koermend - Zalalovo iranyon at a Hodos-it is ...

 

De ha ZEG fele kellett vinni, mert vkinek arra/ugy volt jo ...

Es most (mint mindenki latja is!!!) viragzik az uj 25-os, na ja ...

 

71fszt Creative Commons License 2016.02.08 0 0 226

Monitor mögül mi nem rossz?

Előzmény: v_peti (225)
v_peti Creative Commons License 2016.01.31 0 0 225

Durván megtévesztő a cím! Ugyanis az ember erről a nosztalgiavonatokra asszociál, és nem a kerékpárútra, ami megszüntetést jelenet, és nem újrahasznosítást! :(

 

Amúgy a jelenlegi pálya sem volt annyira rossz, azáltal, hogy Körmend és Szombathely között fel lett javítva, itt a régi sebességgel is jó összeköttetés lett volna az Őrség felől.

Előzmény: 560305 (224)
560305 Creative Commons License 2016.01.31 0 0 224
klapperes Creative Commons License 2015.09.09 0 0 223

Előzmény: klapperes (222)
klapperes Creative Commons License 2015.09.09 0 0 222

Lassan készülget a felüljáró a vonalon is, de dolgozik a zöld vegetáció :-(

V43 1279 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 221

Konkrétabban? Szeptember végén a felújítás miatt a főút melletti részen kivágták a fákat és a bokrokat (a többségét legalábbis). Erre gondolsz?

Előzmény: klapperes (220)
klapperes Creative Commons License 2015.03.29 0 0 220

Most egy kicsit normálisabb ott is a környezet (s nem a zöld vegetáció téli álma miatt)

Előzmény: V43 1279 (217)
V43 1279 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 219

Igen, a téli fagyok után általában jól/jobban járhatóak szoktak lenni a bezárt vonalak. Sajnos vannak olyan szakaszok amiket már intenzívebben kezd visszafoglalni a természet ezek ilyenkor is nehezen járhatóak (pl. Bodajk-Balinka). Az a helyzet, hogy gyomirtás és használat hiányában a 22-es vonal is ebbe az irányba tart.

Előzmény: 71fszt (218)
71fszt Creative Commons License 2015.03.21 0 0 218

Hát talán most már végig lehet gyalogolni a vonalon (ha jól hallottam)

Előzmény: V43 1279 (217)
V43 1279 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 217

Igen, az a rész is elég durván néz ki. A bejárati jelzőnél ahol a régi pálya csatlakozik az újhoz, ott is igencsak alakul a dzsindzsa.

Előzmény: klapperes (216)
klapperes Creative Commons License 2015.02.03 0 0 216

Hát még a zalalövői előjelző környékét kellene normalizálni kicsit...

Előzmény: V43 1279 (215)
V43 1279 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 215

Akkor ott is vannak állapotok.

Előzmény: Edemsz91 (214)
Edemsz91 Creative Commons License 2014.12.03 0 0 214

Félúton Szőce és Zalalövő között..

Előzmény: V43 1279 (213)
V43 1279 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 213

Nádasd?

Előzmény: Edemsz91 (211)
Lovrin Creative Commons License 2014.11.08 0 0 212

A GYSEV pedig a Őriszentpéter-Zalalövő-Körmend-Szombathely forgalom fejlesztését tervezi.

 

...busszal Körmendig :(

 

(Ez lesz a közetkező kombinált bérletes ötletük.)

Edemsz91 Creative Commons License 2014.11.07 0 1 211

 

 

Mai fotók... Ennek a vonalnak az állapota alapján ennyi volt..

trizs77 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 210

151 és 156-os számú hozzászólások.

 

Itt.

V43 1279 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 209

Télen vagy kora tavasszal lenne értelme végigjárni, akkor talán sikerülne is. Elfagynak a gazok meg a kis bokrok, lehetne haladni. Hátrány a hidegebb idő meg a rövidebb nappalok, ezért akartam így nyár vége-ősz körül, de nem jött össze.

Előzmény: kettőhatvanhatos (208)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2014.10.02 0 0 208

A vonal legszebb része Zalaháshágy-Szőce (Rimány) és Zalalövő (régi Zalapataka megállóhely) között van.

Előzmény: V43 1279 (207)
V43 1279 Creative Commons License 2014.10.02 0 0 207

Megkíséreltem bejárni a vonalat, sikertelenül. Nem sokkal Körmendre érkezésem előtt állt el az eső. Egyszer már lesétáltam a Rába hídig, így most erre a szakaszra nem fordítottam annyi figyelmet, de már Körmend határában gyülekeztek a gazok és kisebb bokrok a vágánytengelyben. Zalalövő felé haladva egyre inkább kezdett füvesedni a pálya, sokszor már embermagasságú növényekkel. Rába hídnál egy kígyó tekergett a híd előtt. Maga a híd eléggé le van fosztva, nem veszélytelen dolog átkelni rajta. A híd után aztán egyre jobban kezdődött a dzsungel, nemsokára térdtől lefelé tiszta víz voltam. Rengeteg szúnyog volt, és az idő is borult volt még mindig. Kb. 5,5 km után adtam fel a dolgot: beláttam, hogy ésszerű keretek között ez nem éri meg: szállásom Zalalövőn volt és másnap is mentem túrázni, így tartani kellett az időpontokat, legkésőbb sötétedésre le kellett érjek. Lefordultam egy, a vasutat keresztező földútra, majd egy domb tetején vezető sáros úton értem Nádasdra. Megnéztem a megállót: az épület eléggé gázos állapotban van, a vágánytengelyben pedig már akácok is nőnek. Még ezen kívül megnéztem Zalaháshágyot is, ekkor már sütött a nap, a helyzet nagyjából hasonló volt, ott sűrű fű borította a pályát (a rét nyomokban vágányt tartalmazhat), és az épület 86-os út felőli fele láthatólag lakott. Ezen kívül Zalalövőn megnéztem a kiágazást és ott is szembesültem a szomorú valósággal, hogy lassan a természet veszi át az uralmat. Ebben a formájában ennek a vonalnak befellegzett...

 

71fszt Creative Commons License 2014.09.09 0 0 206

felvi45 Creative Commons License 2014.06.05 0 0 205

Sajnos, akkor a 22-es vonal ennyi volt létezni, utolsó szöget is megkapta a koporsójába az átjáróban lévő sínek felszedésével.  http://zaol.hu/zalalovo/ismet-egyeztettek-az-vasuti-atjaro-ugyebe-1626433

SuedBahn Creative Commons License 2014.04.27 0 0 204

Szep lesz, no meg jo draga (viaduct) is belole ...

 

Biztos szukseg van ra, epp ily formaban es epp ennyiert ...

 

Zalalovon nem lehet atmenni a fouton a katolikus templomtol az aruhazig (ha meg mukodik, egyeltalan), olyan nagy a kozuti forgalom, na ja ...

 

Apropo: Felsojanosfa felol Budafa fele (azaz kb. merolegesen a Kormend - Redics (fellulrol) elkerulore) nem lesz ugyancsak vmi (fellulrol ) elkeruko? Igy lenne "teljes" az ujabb nagyproject!

 

Zsuzsi alagut, nagy viaduct, kis viaduct Nagyrakosnal, giga Zala hid ZEG-en, stb... 

Most meg a (fellulrol) elkerulo Zalalovon!

 

Tiszta Brenner vagy Semmering vagy St. Gotthard, csak magyar modra, kisse eltulozva ...

Előzmény: 71fszt (203)
71fszt Creative Commons License 2014.04.26 0 0 203

:-)

 

Csak itt sajnos a közúti elkerülő szakasz lesz építve, a régi "homokbányai" átjáró mellett. Fényképem itt nincs de már a környező területek tereprendezése látszik elég komolyan (szép lesz majd terv szerint)

Előzmény: Lovrin (202)
Lovrin Creative Commons License 2014.03.27 0 0 202

Van itt pénz, ha közútra kell költeni. Nyújtsa fel a kezét, aki el tud képzelni 13 kilométer új vasútvonal építést a 22-es vonal nyomvonal áthelyezésére, új építésű hidakkal:

http://zaol.hu/hirek/letettek-a-86-os-fout-zalalovot-elkerulo-szakaszanak-alapkovet-1612290

Hrvatske Zeljeznice Creative Commons License 2013.09.01 0 0 201
m62-165 Creative Commons License 2013.08.29 0 0 200

Köszi. Arra speciel nem raktam semmit. :-))

Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (199)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!