Keresés

Részletes keresés

Fly_G_Fly Creative Commons License 2011.07.12 0 0 10643

Szerintem elég lenne, ha vandálbiztos szemeteseket raknának ki. És ami még fontos lenne, az a cigarettacsikk-gyűjtők végig a peronon.

Szinte minden nap látok olyan felszálló utast, aki közvetlenül a vonatra fellépés előtt még beleszív a cigibe, majd a csikket elhajítja (jobb esetben a peronra, rosszabb esetben a peron és a vonat közé le az ágyazatra).

 

És ami még nagyon taplóság: a peronokon (Velence, Vfürdő, Agárd) egyesek a frissen ültetett gyepen taposnak keresztül, mert képtelenek néhány métert kerülni!

Előzmény: Törölt nick (10642)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.12 0 0 10642

Utólag is elnézésedet kérem a kissé túlzott kirohanásért. Nekem is fáj, hogy Magyarországon gyakorlatilag támogatják a vandalizmust. A rendőrség puszta létezése ugyanis nem egyenértékű a működésével. :) De a kamera tényleg jó ötlet. Meg lehet nézni az immáron 6 éves FLIRT-öket, sehol semmi rongálás, mert hülyére van kamerázva. Még a WC is tiszta, használható kulturált, pedig ott nincs kamera (remélem :D). De elhat odáig is a lélektani hatása.

 

Meg mi kéne még a megállókba, na miiiii??? Szelektív hulladékgyűjtés, az kéne. Szépen, vandálbiztos, kulturált módon.

Előzmény: Fly_G_Fly (10592)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10641

8063 a másikban. (sejtem miért.)

Előzmény: civil (10635)
V63 024 Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10640

mcg Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10639

"Jól, bár nem mező csere van, hanem folyamatos"

Én is így gondoltam, elnézést a pontatlan kifejezésért:))

(nekem mentségem, h nincs építőmérnöki diplomám...)

 

"A jobb vágányon már előbb lesz alépítmény, mert így a nagygép hosszabb szünet nélkül dolgozhat."

Szóval akkor a PM1000 itt lesz most viszonylag sokáig...

 

lesz még tervezett szemle külsősőknek?:)

Előzmény: civil (10638)
civil Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10638

Jól, bár nem mező csere van, hanem folyamatos

A jobb vágányon már előbb lesz alépítmény, mert így a nagygép hosszabb szünet nélkül dolgozhat.

Előzmény: mcg (10637)
mcg Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10637

tehát két lépcsőben megy a felújítás:

1. vágánymező cseréje (+ felsőágyazat?)

2. alsóágyazat tisztítása/cseréje, alépítmény megerősítése...

 

jól értelmezem?

s a jobbon az 1. műveletet csinája majd a SUZ-500...ugyanez a gép meg ott is a 2.-at.

Előzmény: civil (10635)
civil Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10636
civil Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10635

Most megy a bal vágányé, aug 8-15 között a jobb vágányé. Bontja a zúzottkövet, védőréteget, és a földmű tetejét. A zúzottkövet rostálja, a védőréteg anyagát a rostaaljal keverve visszarakja földmű erősítésként, előre kevert védőréteg anyagot terít, és a rostált, tisztított, felújított (érdesített) zúzottkövet visszarakja alsóágynak. Ahova kell, georácsot és textíliát tesz.

Az aszfaltos szakaszon csak rostál...

Előzmény: mcg (10634)
mcg Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10634

meg is találtam a választ...

 

ez PM1000, ami most dolgozik:

http://www.plassertheurer.com/en/production_range/formation_rehabilitation_machines.htm

 

jól értelemzem, akkor most megy az alépítmény-erősítés?

Előzmény: mcg (10633)
mcg Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10633

ja, még mindig ez megy?

azt hittem ez visszament, mintha azt írták volna valamelyik topikban...

Előzmény: Free_ (10632)
Free_ Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10632
Előzmény: mcg (10630)
Free_ Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10631

Előzmény: mcg (10630)
mcg Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10630

ez pontosan most milyen gép?

s mit is csinál?

 

Előzmény: civil (10629)
civil Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10629

800 m /nap

Előzmény: r1232 (10627)
koller andor Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10628

Parancsolj! :-)

Előzmény: r1232 (10615)
r1232 Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10627

Nekem úgy tűnik 24 órában dolgozik. Igen, ilyen lassú.

Előzmény: Fly_G_Fly (10626)
Fly_G_Fly Creative Commons License 2011.07.11 0 0 10626

Tárnok-Marton között a géplánc dolgozott a hétvégén?

Mert péntek délutánhoz képes nem sokat haladt! Vagy ez eleve ilyen lassú?

nidsz Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10625

tegnap is elég nagy övékelés volt Sión úgy kb éjfélkor, mikor beért 18748 meg 8531

Előzmény: milcse (10624)
milcse Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10624

Július 2-án amikor fél Sv. Coke Club nyitóra utazott egy rohadt rendőrt vagy vasútőrt nem lehetett látni sehol. Persze a füstölő focimeccseken használt szarok meg az ordítás meg a sörösüveg dobálása az ment...

Előzmény: Edericsi (10604)
didyman Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10623

...Amennyiben a cég fizeti, amennyiben a cég ad járművet, amennyiben piros hó esik. Azért így egy ilyen summázás után be is mutattam volna az illetőnek, csak úgy kabát alatt.

Előzmény: Lee kapitány (10621)
nidsz Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10622

válaszolok rá a dunántúlis topicban

Előzmény: zjakabfi (10616)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10621

Kicsit off: június 30.-án reggel Győrött voltam hivatalos, és a vonatkésésel indokoltam a nem megfelelő idöben történt érkezésemet.

A válasz a szokásos: Maga vasutas, nem tudja hogy nem szabad vonattal utazni!

Előzmény: mcg (10620)
mcg Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10620

ott is valóban ki volt zárva a bal...

 

de az igazi késéseket tárnok környékén szedték össze a 30a vonatai, a 40a meg kvázi megúszta pár perccel ezen a szakaszon...(arról most ne beszéljünk, mi volt az elővároson túl..)

Előzmény: Lee kapitány (10619)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10619

Lehet , de korábban a Háros- Kellenföld mint egyvg. volt írva.

 

Üdv: L.k.

Előzmény: mcg (10617)
Lee kapitány Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10618

Valahol Albert (már a bejárati jelzőn belül) magasságában volt egy forgalmi jellegü. Azt hiszem innen ered az Érd-elági "B" kitérő jelzés.

Előzmény: r1232 (10615)
mcg Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10617

??

 

szerintem elbeszélünk 1más mellett:

Tárnok-Marton átépítés alatt álló részen vezettek be állomástávot a meglévő 1 vágányon, ezen a belső rész problémája sem segített volna...:)

Előzmény: M62-238 (10613)
zjakabfi Creative Commons License 2011.07.10 0 0 10616

beszámoló?

Előzmény: nidsz (10611)
r1232 Creative Commons License 2011.07.09 0 0 10615

Régebben volt ott valahol átkötés, csak miután megépült Érd-elág Tárnok között a vasút, felszámolták.

Előzmény: M62-238 (10613)
ajm Creative Commons License 2011.07.09 0 0 10614

Célszerű lenne Hárosig együtt futni a két vonalnak, ha már ennyit költenek!

Előzmény: M62-238 (10613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!