Keresés

Részletes keresés

BPO-605 Creative Commons License 2010.01.11 0 0 1071

30/30A

F1: 04-19

F2: 04-84

F3: 04-47

F4: 18-51

F5: 04-69

F6: 04-46

F7: 08-06

F8: 04-78

F9: 04-55

F10: 04-70

F11: 04-62

F12: ?

F13: ?

F14: ?

F15: 04-64

F16: 04-79

F17: 04-43

F21: 08-65

F22: 08-56

F33: ?

F34: 11-97

F35: 08-75

 

122

F1: U-943

F2: 08-51

F3: 11-89

F4: 11-97

F17: 08-56

F32: 08-65

 

126

F1: 03-46

F2: JUX-015

F3: 03-13

F4: 12-97

 

BPO-605 Creative Commons License 2010.01.10 0 0 1070

30

F1: 08-06

F2: 04-78

F3: 04-55

F4: 04-47

F5: 04-43

F6: 18-51

 

126

F1: 03-46

F2: 03-41

F3: JUX-015

F4: 12-75

 

 

BPO-605 Creative Commons License 2010.01.09 0 0 1069

30

F1: 04-68

F2: 04-55

F3: 04-70

F4: 04-47

F5: 04-62

F6: 08-06

F7: 04-43

F8: pótolják (X-209, majd 04-68 az F1-ről)

 

126

F1: 03-41

F2: 06-18

F3: JUX-015

F4: 03-46

daveszka Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1068
Mia kiadások nem lesznek,mert kiiktatás van érvénybe.
daveszka Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1067
Még 30/30A:

F13:BPO-470(du)
Előzmény: daveszka (1066)
daveszka Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1066
+

30/30A:
F6:BPO-822(604,majd egész nap 454 pótolta)
F14B:nem volt
F22:BPO-863(BPO-565 pótolta du)

126/126A:
F4:BPO-346(du 1 KTK,mdja BPO-301 pótolta),BPI-297(este)
Előzmény: daveszka (1061)
daveszka Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1065
+

20E:
F11:BPO-433(pótlás)

30/30A:
F10:BPO-823(du)

96/296:
F31:KTK-392

196/196A:
F3:FKU-942
F6:BPO-007
F8:BPI-701(du BPI-943 pótolta)
Előzmény: daveszka (1061)
daveszka Creative Commons License 2009.12.19 0 0 1064
FKU-944 20E-n este 10 körül Kápon lerobbant.
Előzmény: daveszka (1061)
MBen Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1063
196-oson most este láttam 05-65-öt.
Előzmény: daveszka (1061)
daveszka Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1062
Tegnapról is 1-2

5:
F31:BPI-290
F35:BPO-673

20E:
F2:?(6:55-ös Keletis indulása kimaradt,F3 ment előbb)
F3:BPO-864
F4:BPO-451!(pótlás kora du 13:00 körül)
F5:BPI-736
F6:FKU-945
F8:BPO-854
F9:BPO-025
F10:FKU-944(FJX-191 pótolta du)
F11:BPI-794
F12:BPO-845
F14:FKU-933(itt is pótolt du BPO-451)
F15:BPO-802
BPI-928 és 935 is pótolt a vonalon.

96/296:
F1: 01-52(de),BPO-141!(du)
F2: 03-05
F3: 01-90
F4: 01-76!
F5: 01-54
F21: 01-38!
F31: KTK-392

121:
F1:BPO-326

122:
F1: FKU-907!
F2: 18-48!
F3: 19-62
F4: 08-60
F17: 08-63 lett volna,de lerobbant és így 865,majd BPO-015 lett.
F32: 08-76

124/125:
F6:BPI-014

126/126A:
F1: 03-46
F2: JUX-022
F3: 12-97
F4: 03-73!

147:
F9:BPI-523(Du KPT JUX-026 pótolta)
F10:BPI-013
F11:BPO-355

170:
BPO-381 BPO-604 pótolta du.

196/196A:
F1:FJX-193!
F2:BPI-997!
F3:FKU-942
F4:BPI-964!
F5:FLR-730!
F6:BPO-846
F7:BPI-731!
F8:BPI-701
F9:BPI-184
F10:FLR-732
F12:FLR-734!
F13:BPO-007(12:45-ös Fóti úti indulása kimaradt,F1 indult előbb 6 perccel)
F23:BPO-865(du nem volt 196-on 30/122 pótlás miatt)
F24:BPI-742
F25:BPO-844!
daveszka Creative Commons License 2009.12.18 0 0 1061
Tegnapi és mai kiadásokat 1 részét majd beírom vasárnap,de addig itt van 1 kis mai a kápmegyeribkv.hu-ról és 11-88-tól is.

5:
F23:KTK-397

20E
F1: BPI-962
F2: FKU-934
F3: BPO-820(7:03-as Keletis indulása nem volt,még 11-kor is FJX-199 pótolta)
F4: BPO-865
F5: BPI-736
F6: FKU-944
F7: FKU-935
F8: BPO-854
F9:?(7:19-es Kápi indulása nem volt)
F10 : FKU-925!
F11: BPI-747!
F12: BPI-197
F14: FKU-933
F15: BPO-802

30/30A:
F1: BPO-469
F2: BPO-462
F3: BPO-861
F4: BPO-477
F5: BPO-454
F7: BPO-447
F8: BPO-484
F9: BPO-478
F10: BPI-851
F11: BPO-468
F12: BPO-471
F13: BPI-765
F15: BPO-479
F16: BPO-457
F17: BPO-455
F21: BPO-845
F22: BPO-863
F33: BPO-820
F34: BPO-860
F35: BPI-736

F6 (???) reggel az első indulását sem hozta és a BPO-604 pótolta, majd a második körétől egészen mostanáig
a BPO-454 pótolja.
- F22, BPO-863 is lerobbant korán reggel és a BPO-565 pótolta egy körét, majd visszaállt a BPO-863.
- Délelőtt nem volt se F12 sem pedig F6 (fentebb említve) és a 2 Káposztási érkezés között kiküldték a 30A- ról a BPO-484- est pótolni.

96/296:
F1: 03-16!
F2: 01-75
F3: 01-90
F4: 00-54
F5: 00-69!
F21: 01-78

122:
F1: FKU-932
F2: BPO-025
F3: BPO-856
F4: BPO-860
F17: BPO-863
F32: BPO-845

124/125:
F22:BPI-302!

126/126A:
F1: BPI-297
F2: JUX-022
F3: BPO-373!
F4: BPO-346

147:
F9:BPO-067!
F10:BPI-013
F11:BPI-523

170:
F1:BPO-381
F2:BPO-039
F3:BPO-364!
F13:JUX-017

196/196A:
F1: FKU-941
F2: 19-63!
F4: 19-79!
F5: FLR-732
F6: ? (nem jött reggel háromszor sem)
F7: 08-46
F8: 17-01
F9: 19-78!
F10: FKU-950
F11:BPI-943!!(280 helyett)
F12: FLR-734
F13: 11-84
F22: 17-63
F23: 08-64
F24: 11-95
F25: 18-48
F26: 08-47
DjGaBoR Creative Commons License 2009.12.17 0 0 1060
Sziasztok
Mai 170-esek:

F1:BPI-235!
F2:BPO-039
F3:BPO-381 lerobbant pótolta ? majd BPO-604 (?)
F13:JUX-015
daveszka Creative Commons License 2009.12.16 0 0 1059
Elnézést,hogy tegnap nem írtam be:
De itt van MA:
(infó:MBen,BPI-553,11-88,BPO-346)

5:
F13:BPO-163
F31:BPO-041!
F35:BPO-673!

20E:
F1:BPI-197
F2:FKU-924
F3:BPI-852
F4:BPO-845
F5:BPO-854
F6:FKU-944
F7:FKU-935(7:49-es Keletis indulása kimaradt)
F9:?(8:07-es Keletis indulása kimaradt,BPO-802 indult picit előbb)
F11:BPO-849!
F12:BPI-742
F13:BPO-863
F14:FKU-945
F15:BPO-802

25:
F2:BPI-292
F3:BPO-665!
F5:BPI-227
F6:BPO-643
F21:JUX-020
F23:JUX-014

30/30A:
F1: 04-19
F2: 04-68,04-47
F3: 04-55
F4: 04-47
F5: 04-49
F6: 08-22
F7: 04-43
F8: 04-77
F9: 08-61
F10: 04-79
F11: 04-71
F12: 04-64
F13: 04-70
F14: 04-78
F15: 04-62
F16: 08-23
F17: 04-46,18-51!!
F21: 08-80
F22: 08-41
F33: 18-52
F34: 08-60
F35:08-54
BPO-447 1 indulását BPO-479 pótolta.

96/296:
F1: 03-11
F2: 01-90
F3: 01-75
F4: 03-04
F5: 03-28
F21: 01-38!

104/204:
F2:BPO-317
F3:BPO-357
F4:BPO-036
F5:BPO-039
F6:BPO-321
F7:BPO-349
F21:KTK-391
F23:KTK-399

120:
F2:BPO-731!
F4:BPI-661
F11:JUX-018
F12:JUX-023

121:
F1:BPO-355

122:
F1: FKU-908!
F2: 08-20!
F3: 11-94!
F4: 08-60
F17: 08-41
F32: 08-80

126/126A:
F1: 03-46(11-től BPO-604 pótolta)
F2: JUX-022
F3: HLN-327!(du KPT JUX-021 pótolta)
F4: 12-97

147:
F9:BPI-523
F11:BPI-553

170:
F1:BPO-365
F2:BPO-037
F3:BPO-634
F13:JUX-026

196/196A:
F1:FJX-208
F3:FLR-726!(de),BPI-969!!(du Volvó helyett)
F4:BPI-782
F5:FLR-732
F6:BPO-846
F7:?(8:09-es Szentmihályis indulása kimaradt)
F8:BPI-725
F9:BPI-184
F10:FJX-191!
F11:?(7:55-ös Szentmihályis indulása kimaradt,F13 indult előbb)
F12:FKU-941
F13:BPO-007
F22:BPI-962
F23:BPI-848!
F24:BPI-794(16:36-kor lerobbanva állt kp-ba Szentmihályi fele)
F25.BPI-747!
F26:BPI-195
Valamint BPO-001 is a vonalon,volt de számomra beazonosíthatatlan,mert F3 és F4 között ment.:S

220:
F1:BPI-235!
F2:BPI-201!
F3:BPO-350
F4:BPO-850!!(260 helyett)
F5:BPO-604
daveszka Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1058
Pótlás.
Előzmény: MBen (1055)
I9-62 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1057
Csak tiszteletből kérdezem meg. Miért most, ha azt mondja, hogy nem, akkor ne fotózzam le a buszt... Így legalább dönthet, hogy rajta lesz vagy nem XD Az, hogy mit mond nem oszt nem szoroz és a hsz.-m végén el is mondtam, hogy miért nem.
Előzmény: MBen (1056)
MBen Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1056
Csak azt nem értem, ha megkérdezed a sofőrt és azt mondja, hogy nem szeretne rajta lenni a képen és utána mégis lefotózod, akkor ennek mi értelme...?
Előzmény: I9-62 (1051)
MBen Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1055
06-44 reggel 220-as volt.
Előzmény: daveszka (1054)
daveszka Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1054
F1:BPO-037(de),BPO-047(du)
F2:Igen BPO-644
A többi oks.
A többi rendszám majd 9 óra körül lesz látható
Előzmény: DjGaBoR (1053)
DjGaBoR Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1053
Sziasztok!

Mai 170-esek körül voltak kavarodások pl. 1 F.13 kimaradt valamint a rendszámok is cserélődtek egy-egy forgalmin. Amennyit én láttam:

F.1: BPO-047
F.2: BPO-644 (?)
F.3: BPO-365
F.13: de. ? du. JUX-018

Szerintem daveszka írja majd mingyárt a többit is.
I9-62 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1052
Még véletlenül sem szeretne senki sem felkerülni egy homoszexuális fórumra... és most mondtam egy abszurd példát, ami miatt elvárható a kitakarás :D
Előzmény: MBen (1049)
I9-62 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1051
Először is leszögezném, hogy végállomási helyzetekről írnék a továbbiakban és nem vonali helyzetekről! :)

Én általában meg szoktam kérdezni e kérdést a sofőröktől, de leginkább nem érdekli őket, hogy fotózok vagy csak azt mondják "Nyugodtan, nem zavar!" Persze vannak kivételek jó és rossz irányban is...

Egyszer a Borároson fotóztam a 00-02-t 23-asként, majd akartam egy fotót közelről is - nem csak messziről. Oda mentem a vezetőjéhez, megkérdeztem, ahogy szoktam - hogy "Zavarná-e ha csinálnék néhány fotót a járműről?" - neki viszont ettől teljesen felvidult a kedve és megörült, hogy megkérdeztem tőle, ezután még folytattunk egy jó 20-30 perces "eszmecserét" :)

Térjünk át a "rosszabb eset" példájára is:
Volt olyan is, akitől (szintén 914-esen, mogyoródi-p. vá.-n) megkérdeztem a fényképkészítés lehetőségét, mivel ez a hobbim, nemet mondott, majd ennek ellenére én le szerettem volna fotózni, de nem közelről, hanem messziről, miután felállványoztam a gépet, a második kép készítése közben a sofőr kinyitotta az első ajtót és kiszállt a járműből, kb. 100 métert gyalogolt hozzám - -2 fokban - csak azért, hogy, felszólítson, hogy ne fotózzam őt - miközben a buszt fotóztam, de igaz az, hogy ő benn ült a fülkében. Továbbá, hogy legyek kedves távozni a végállomásról... Nos, erről a véleményem az volt, hogy nekem minden jogom, meg van ahhoz, hogy lefotózzam a járművet, mert bizonyos szemszögből én mondhatom rá azt, hogy az a jármű a saját tulajdonom, miközben ő csak annak kezelője, elvégre az utasok azok, akik kifizetik a cég finanszírozásának 45%-át. Én utasnak érzem magam és sehol nincsen az megszövegezve, hogy tiltott vagy nem tiltott a többségében az utasok által finanszírozott közlekedési vállalat közlekedési járműveit fényképezni. Az, hogy ő szerepel-e vagy látható-e az elkészített fényképen avagy sem - külön kiemelem: ilyen helyzetekben, amikor műszaki pihenőzik - már saját maga dönti el, olyan szempontból, hogy ő vállalja az arcát vagy nem. Ez az érv, az illető járművezetőt nem érdekelte, ezek után engem miért érdekelt volna az, hogy ő a járművön tartózkodik és látható a fényképen. Közben meg ha már kiszállt és kigyalogolt hozzám, le is kaphattam volna akár kétszer is a járművet, mert egyáltalán nem sértettem volna meg semmilyen jogát sem.
Előzmény: staubach (1046)
daveszka Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1050
Igen,ott lehet,hogy nem kell ahol nem látszik.
De az igaz,hogy sokan tesznek fel magukról akár 1 iwiw-re buszos képeket.
Előzmény: MBen (1049)
MBen Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1049
Én ezzel a "kötelező kitakarnival" annyiban nem értek egyet, ha én magát a buszt fotózom és nem a sofőrt külön, akkor egy indexre feltöltött 640×480-as képen maximum 10×10 pixelben látszik az arca, akkor meg nincs miről beszélni...
Amúgy meg mindegyik azt mondja, akinek baja van a fotózással, hogy nem akar fenn lenni az interneten, Manapság pedig kevés olyan ember van, aki nincsen regisztrálva valamelyik ismerőskereső oldalra, oda meg saját maga tölti fel a fényképét.
Előzmény: daveszka (1048)
daveszka Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1048
Sziasztok!
Én is teljes mértékben egyet értek veled.
Mi nem vagyunk ellenőrök,ez 1 hobby.
Gondolom a kedves buszvezető Úrnak is vannak hobby-ai,az arcokat netre kerülés előtt kötelező kitakarni,ha ez nem történik meg,na akkor beszélünk a személyi jogok sértéséről.
Szóval közterületen akkor és úgy fotózok buszt ahogy szeretnék,akkor is ha a járművezető épp telefonál.
De ebben teljesen igazad van,hogy ha 1 vezető rendesen végi a munkáját,akkor nincs mitől aggódni.
Azt meg már csak megjegyzem,hogy a fotósok fotózás után általában inteni szoktak a vezérnek,hogy megköszönjék a képet:)
Szóval,közterületen,nyugodtan lehet fotózni,mint már mondtam ez 1 hobby,mint p. xy-nak a horgászat.
De 1-2 embertől úgy hallottam,hogy még a VÁ-n is szabad fotózni.
És még azt is megemlíteném,hogy menet közben sajnos nem tudom megkérdezni a jármű vezetőjét,hogy fotózhatok-e?De eleve minek,mikor a válasz igen?
Előzmény: bandikaikarus (1047)
bandikaikarus Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1047
Üdv! Néhány ponton reagálok az észrevételeidre, egyszersmind kolléga illetve mint "unatkozó rendszámháborús". Az, hogy a sofőröket zavarja a fotózás, nem általánosítható. Engem pl. nem zavar és még jó néhány buszvezető ismerősömet/barátomat/kollégámat sem. Akit zavar (annak ellenére, hogy arcuk nem látszik) annak mi az oka? Vezetés közbeni telefonálás, dohányzás, nyitott fülkeajtó, beszélgetés stb??? Senki nem a feljelentgetésre használja fel az általa készített fotókat, hanem arra, hogy egymással megossza a BUSZRÓL készített képeit. Semmiféle "sofőrhangulati beszámolóról" nincs itt szó. Amúgy is, az hogyan látszana a képen??? Teljes mértékben respektálom az általad felvetett kérdést, hogy nem-e valamilyen "spicli" az, aki fotóz, de gondolom nem várhatod el sem Te, sem pedig más, hogy az, aki ennek él és ezt tekinti hobbijának az ne fotózzon buszokat illetve ne írja le azt, hogy ez meg az a kocsi ma éppen hol dolgozott. Egyébiránt, ha rendesen végzi a munkáját bárki (nyilván Te is, akkor mire használhatna fel egy fotót?) ...Annak idején én is szívesen megosztottam volna mindenkivel, mikor a 121-esen vagy a 170GY-n a BX-59-44 ment pótlásban a 124-esről, csak sajna nem volt megfelelő hely erre. Most van és ennek itt a helye. Remélem, nem kötekedésnek veszed a leírtakat, és a véleményed tiszteletben tartása mellett elfogadom az általad leírtakat, csak nem teljesen értek egyet vele.
Üdv.
Előzmény: staubach (1046)
staubach Creative Commons License 2009.12.15 0 0 1046
Üdv. Én a BKV-nál dolgozom,mint buszvezető. Kérdésem,hogy mire jó ez a rendszámosdi? Ennyire unatkoztok? Tudjátok,hogy a sofőröket pl. mennyire zavarja az,mikor az utak mentén fotóztok? Nem szeretjük,mert a sok feljelentgetés és mindenféle ellenőr is csinálhat hasonlókat. Ha tényleg érdekel az itt dolgozó sofőrök hangulata titeket,akkor ne így csináljátok!! Kérdezzétek meg elöszőr őket! Biztos megengedik,csak tudják,hogy nem valamilyen spicli az. Én is volt,hogy kiszóltam a buszból,hogy ez sértheti a személyiségi jogokat,ha a sofőr is látszik,felismerhető. Tehát ez a helyzet...
daveszka Creative Commons License 2009.12.14 0 0 1045
+122
F3:Délután óta nincs,a többi kocsi ment össze-vissza.
daveszka Creative Commons License 2009.12.14 0 0 1044
infó:BPI-553

5:
F31:BPI-629
F35:BPO-149
daveszka Creative Commons License 2009.12.14 0 0 1043
Igen.XD
Előzmény: I9-62 (1042)
I9-62 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 1042
HLN-327? :O Mit keres ez itt? :O Átjött délpestről..?
Előzmény: daveszka (1041)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!