Keresés

Részletes keresés

Freed Line Creative Commons License 2022.09.09 0 0 8551

Kis frissítés a témának...

3 napja akadoznak/tak a csatornák.

Bejelentve.

Mai nappal kijött a "szakember"...

 

FIGYELEM!!! 

 

Megállapította, hogy a médiabox KIMENŐ(!!!) koax csatlakozója be van dugva a tv-be. 

Mondtuk: Azért, mert a szolgáltatás kimaradásakor/problémakor (vagyis sűrűn), a tv-n le vannak hangolva az alap analóg csatik és az van akkor nézve. :) NEM saját ötlet, ügyfélszolgálati "segítség" infó volt régebben.

 

MOST figyeljetek!:

Azért van jelhiány-akadás a DIGITÁLIS-csatornák B E J Ö V Ő(Mérés a központi jel és a lakásban LEGELSŐ csatlakozó között!!!) jelén,

mert a boxból-mint VÉG pontból KIMENŐ koax, elveszi a sávszélességet!!! Khm...

A vadbarom végül annyit tett, hogy

(3 szobás lakás.jelenleg csak 1 szoba lakott és ott van box) a nem használt szobákba bekötött kábelcsatlakozókat leszerelte azzal, hogy MIVEL  1 szolgáltatás van a lakásban, a többi felesleges és az 1 szolgáltatói box jelét csökkentik.

 

IGEEEN! hosszú évek óta így van de CSAK MOST CSÖKKENTI ?!?Ühüm.

Ismétlem, vadbarom...

Kérdésre azt válaszolta hogy amikor majd lesz a többi szobába is box akkor bekötik, mert akkor központilag is 3x ERŐSEBB jelet fog kapni a "lakás"....UHHHH!!!

 

SZóval:

1. Analóg frekvenciák hipp-hopp 2022ben zavarni kezdték a digitális adatcsomagokat...

2. Annak megfelelően kap sávszélességet-erősítést az előfizető, ahány box van....

Szupi.

Abszolut, de inkább meglehetősen "érdekes" infó.

 

Eredmény összefoglaló: A szolgáltató által variált ferkvenciák-sávszélességek miatt egy elöfizetői pont hibát észlel.

Erre az a megoldás, hogy a helyszínen fizikailag próbálnak nyerni ellenállás csökkentést. 

Stimmt. Értve.

 

Mi válthatta ki a problémát?

-AZ,

hogy már annyira terhelt az elavult -szar. rendszer, hogy az új előfizetéseket már CSAK frekvencia és sávszélesség "csalásokkal" tudja biztosítani a szolgáltató.

HATALMAS bajok vannak ezzel kérem!!!

MI lehet a fejlesztés útja? SEMMI! Elérte a max csúcsot, de MÉG-MÉG raknak rá, mert kell az előfizető.

 

Sosem eljutó üzenetként ide jegyzem: Kedves Vodafone! Nem CSAK az új előfizetéseket kell tarhálni! A meglévőket ÍGY VESZÍTIK EL! (JA! Hogy ezzel "felszabadulva" ismét van egy előfizus ujrázás?!? Tééényleg!!!XD)!

Köszönöm a figyelmet.

Hello másik szolgáltató... :)

MZ/Y Creative Commons License 2022.08.20 0 0 8550

Sok email a kukában végzi, amire van form.

Panasznál szerintem lehet csatolni doksit.

Előzmény: Bajusz2010 (8549)
Bajusz2010 Creative Commons License 2022.08.20 0 0 8549

Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hova lehetne E-mail küldeni a Vodafone-nak?

Milyen címre? 

Próbáltam az ugyfelszolgalat@vodafone.hu-t de nem jó.

A telefonos ügyintéző sem tudta megmondani a pontos mail címet.

Tudna valaki segíteni? 

A My Vodafone fiókban kevés a karakterszám , hogy a teljes problémát leírjam és elküldjem.

 

walter70 Creative Commons License 2022.08.03 0 0 8548

Sziasztok,

jelerősítő ügyben tudná valaki segíteni Fehérvár környékén?

Caipi Creative Commons License 2022.01.04 0 0 8547

Oké, köszi! 

Előzmény: emp (8546)
emp Creative Commons License 2022.01.04 0 0 8546

nem tudja.

ahhoz rá kell dugnod egy külső vinyót.

Előzmény: Caipi (8545)
Caipi Creative Commons License 2022.01.04 0 0 8545

Sziasztok,

 

a Mediacard tudja  megállítható adást, ezt az információt nem találom a Vodafone oldalán?

 

Köszönöm előre is! 

SzarvasX Creative Commons License 2021.12.31 0 0 8544

Megvan a megoldás. Az ország beállításnál Szlovákiát választva, szolgáltatónál: "Egyéb" beállítással úgy tünik minden jó, műsorújságban jók az ékezetek, lehet csatorna sorrendet állítani. Ráadásul amikor Magyarország volt kiválasztva és Vodafone-t választottam a csatornák hangolásánál a műsorujságban nem volt kis előnézeti képe az aktuális műsornak. Most már ez is van.

Előzmény: SzarvasX (8543)
SzarvasX Creative Commons License 2021.12.16 0 0 8543

Vásároltam egy új Samsung QLED TV-t. Régi Samsung TV-ből átraktam a Mediacard-ot és újrahangolást követően az Authentication in progress, please wait" szöveg fogadott. Kb 15 perc után feladtam. A Vodafone ügyfélszolgálatának jeleztem a hibát, aki kiküldött egy szerelőt. A szerelő a Mediacardot kicserélte egy újabb típusra és azóta korrektül működik a TV.
Egy probléma van még a TV-vel, hogyha az automatikus hangolásnál kiválasztom a Vodafone-t akkor a TV letiltja a csatornák sorrendjének és export/improtálásanak a lehetőségét. Ha az automatikus hangolásnál a szolgáltatónál az "Egyéb" lehetőséget választom, akkor lehetőség van a csatornák sorrendjének módosítására, de a műsorújságban az ékezetes karakterek rosszul jelennek meg.

yina Creative Commons License 2021.11.18 0 0 8542

Tegnap hívtak, hogy lecserélik a régi mediaboxot vodafosra, mert a régi már nem fog működni. Mondtam, hogy nálam nem, mert az idős nagymamám nem fogja tudni kezelni és akkor visszaadom a második boxot, sőt lehet, hogy felmondom a szolgáltatást is. Az ügyfélszolgálatos egész megértő volt, nem erőszakoskodott-mondjuk nálam hiába is. Mondta, hogy csak a heti visszanézhetőség fog megszűnni decemberben  - gondolom karácsonyi ajándékként.....

army1956 Creative Commons License 2021.11.06 0 1 8541

Inkább nem mondok véleményt a vodafonról mert nyomdafestéket nem tűrne. Tény hogy a tegnapi nappal a horizont beltéri szoftverjét ugy módositották hogy a műsorkezelőből programot választani nem lehet. visszanéző nem működik. a csatornákon a régebbi műsoroknál informácio nem elérhető. igy kényszeritik az előfizetőiket az uj általuk forgalmazott csodabox lecserélésére. ez a korrekt ügyfélmegtartó magatartás? hibát az oldalukon bejelenteni nem lehet. a telefont meg nem veszik fel. katasztrófa ez a szolgáltatás. senkinek nem ajánlom. gondolkodom a váltáson.

lildiko Creative Commons License 2021.10.28 0 1 8540

Azt még érteném, hogy rögzíteni nem lehet, bár akkor is felmerül, hogy jogilag mi a különbség egy merevlemezen való, vagy a felhőben való rögzítés között, de hogy még megállítani és visszatekerni sem lehet, azt fel nem foghatom. A rögzítés nem annyira fontos, de néha előfordul, hogy nem tudok azonosítani egy művet hallás után és szeretném visszatekerni, hogy lássam a feliratot, vagy egyszerűen csak szeretném bevésni a dallamot. Azért bosszant, mert kifejezetten a Mezzo miatt maradtam akkor is UPC-s, amikor a házban már lehetett T-comra is szerződni. (Nem mintha az jobb lenne - ahogy hallom az ő ügyfeleiktől.)

Előzmény: Meister (8539)
Meister Creative Commons License 2021.10.28 0 1 8539

Eddig elvileg a saját médiaboxodban lévő merevlemezen tárolva lehetett megtenni. Az új box csak a központi rögzítéseket támogatja.

Komoly visszafejlődés sajnos. Marad a torrent, ha valamit élőben nem sikerül megnézni.

 

Előzmény: lildiko (8537)
MZ/Y Creative Commons License 2021.10.27 0 0 8538

Keresnének ügyfélszolgálatost, akár ho-szal, de kikötik, hogy külön "iroda" kell. Nekem pl. nincs ilyenre fenntartott szobám. 

Előzmény: Meister (8536)
lildiko Creative Commons License 2021.10.27 0 0 8537

Azok kedvéért, akik majd ezután kapnak új médiaboxot, leírom, hogy a Vodafone TV doboz használatával megszűnik a visszajátszási/felvételi opció a Mezzo csatornánál. Lehet, hogy máshol is, ahol eddig volt ilyen lehetőség, eddig csak ez derült ki. Sőt megállítani sem lehet az adást. Jogi okokat ír a felirat, amit azért nem értek, mert a leadott felvevős-visszajátszós dobozzal ez egyáltalán nem okozott problémát.
Majd megszokom, csak nem értem az okot.

Meister Creative Commons License 2021.05.08 0 1 8536

Az, hogy a vodafone gyakorlatilag dísznek tartja az ügyfélszolgálati telefonszámot. Soha nem veszik fel, ha meg igen, adnak valami hülye választ, de a problémákkal nem foglalkoznak. 

Előzmény: lacibá55 (8535)
lacibá55 Creative Commons License 2021.05.07 0 0 8535

Sziasztok!


Tegnap óta az egyik Vodafone/UPC mediacardos TV-men az Eurosport 1 adása angolnyelvű lett, de a reklámok magyarul mennek. A másik kettőn minden OK. Próbáltam hívni az ügyfélszolgálatot, de ez lehetetlen küldetésnek tünik. Mi lehet a gond? Köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2021.03.30 0 0 8534

Köszönöm.

Előzmény: blueye (8533)
blueye Creative Commons License 2021.03.30 0 1 8533

Eleg a HDMI.

Előzmény: Törölt nick (8532)
Törölt nick Creative Commons License 2021.03.30 0 0 8532

Sziasztok ! Tudna valaki segíteni abban, hogy a Vodafone médiabox teljes körű használatához smart tv kell vagy elég a sima , hdmi bemenettel ellátott tv ?

Törölt nick Creative Commons License 2021.02.23 0 1 8531

Sziasztok 

 

Csak nálam nem megy a Voda-UPC kábeltv Fehérváron ? 

Meister Creative Commons License 2020.11.08 0 0 8530

Igen. Azt mondták, azért nem megy, mert már nem jár nekem.

Nem.tudok a jelszóval belépni.

Előzmény: MZ/Y (8529)
MZ/Y Creative Commons License 2020.11.08 0 0 8529

Ugyanarról beszélünk, a mobilos app-ról?

Előzmény: Meister (8528)
Meister Creative Commons License 2020.11.08 0 0 8528

Nekem átállították az előfizetésem Vodafone TV-re, amikor a STB-t cserélték, attól kezdve nem ment. Egy darabig hazudtak, hogy már mennie kellene, aztán egyszer bevallották, hogy levették az előfizetésemről.

Azt a felvételt, amiben kijelnetették nekem, hogy a Vodafone TV box mellett fogom tudni használni a Horizon Go-t, meg nem sikerült előkeresniük, azt írták, automata rendszerrel hívtak fel, és nincs meg a felvétel.

A Vodafone egy szar hazug szemét alja banda.

Előzmény: MZ/Y (8527)
MZ/Y Creative Commons License 2020.11.07 0 0 8527

Hol vették el? Itt a telefonon, most indítottam el, működik.

Előzmény: Meister (8523)
Meister Creative Commons License 2020.11.05 0 0 8526

Ezen a fos vodafone tévé boxon még mindig nem lehet kedvenceket beállítani? Vagy legalább elrejteni a duplikált csatornákat? Hihetetlen.

Meister Creative Commons License 2020.10.17 0 0 8525

Én intézem a konkurenciát a társasházba, ez a Vodafone egy szar-fos-katasztrófa-szar-undormány-fos.

Előzmény: Afassa Dapapi Dapov (8524)
Afassa Dapapi Dapov Creative Commons License 2020.10.17 0 0 8524

Na akkor, mivel tudom, hogy annak idején a UPC rá-ránézett erre a topicra, küldenék a Vodafonenak is egy számot, az a címe, hogy:

 

A KURVA ANYÁTOKAT!!!

Szóval, volt három mediacardom, amiből egy okafogyottá vált. Annak rendje módja szerint beballagtam egy Vodafone boltba, lemondtam a szerződést, leadtam a kártyát. Egy hónap múlva hívtak, hogy mikor jöhetnek érte. Mondom ezt már leadtam, ja jó volt a válasz, és két nap múlva ki is kapcsolták a megmaradt két aktív kártyám közül az egyiket. Pechjük van, korán kezdem a melót, sikerült telefonálnom az ügyfélszolgra. Asszongya az ügyintéző, hogy látja hogy volt deaktiválás, de mi a nem működő kártya azonosítója, mondom azt nem tudom, momentán dolgozom, de önöknél van egy papír vagy fájl vagy akármi, hogy melyik kártyát adtam le. Hát nekik olyan nincs. De ők 24/24-ben dolgoznak, ha este 9 óra felé telefonálok, biztos sikerrel járok. Miután korán kelek, este 9-kor én már az ágy felé tendálok, nem fogok kártyákat ki-behúzogatni, de hát itt a hétvége. Na, jelentem szombat este hét órakor (napközben folyamatosan leterheltek voltak a kollégák) két különböző telefonszámról hívva közölték, hogy a hívószám alapján a kérdéses területen fennakadások vannak, de már javítják, várjak türelemmel. Addig is ha sms-t akarok nyomjam meg az 1-s gombot, ha nem akkor a 2-t...

Bazmeg, minden Vodafone szolgáltatás működik a helyszínen, csak az ügyfélszolgálat nem. Online se! Nem tudom a honlapjukon se bejelenteni a hibát. 

Jó mi?

 

Total ready

Meister Creative Commons License 2020.10.16 0 0 8523

Elvették a Horizon Go-t. Az jó volt.

Voda Tv App egy szar.

Előzmény: MZ/Y (8522)
MZ/Y Creative Commons License 2020.10.16 0 0 8522

Tv-zéshez nem jó a Horizon Go? Vagy Voda app-ban nem kér pénzt az adatforgalomért? 

Előzmény: Meister (8519)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!