Megállapította, hogy a médiabox KIMENŐ(!!!) koax csatlakozója be van dugva a tv-be.
Mondtuk: Azért, mert a szolgáltatás kimaradásakor/problémakor (vagyis sűrűn), a tv-n le vannak hangolva az alap analóg csatik és az van akkor nézve. :) NEM saját ötlet, ügyfélszolgálati "segítség" infó volt régebben.
MOST figyeljetek!:
Azért van jelhiány-akadás a DIGITÁLIS-csatornák B E J Ö V Ő(Mérés a központi jel és a lakásban LEGELSŐ csatlakozó között!!!) jelén,
mert a boxból-mint VÉG pontból KIMENŐ koax, elveszi a sávszélességet!!! Khm...
A vadbarom végül annyit tett, hogy
(3 szobás lakás.jelenleg csak 1 szoba lakott és ott van box) a nem használt szobákba bekötött kábelcsatlakozókat leszerelte azzal, hogy MIVEL 1 szolgáltatás van a lakásban, a többi felesleges és az 1 szolgáltatói box jelét csökkentik.
IGEEEN! hosszú évek óta így van de CSAK MOST CSÖKKENTI ?!?Ühüm.
Ismétlem, vadbarom...
Kérdésre azt válaszolta hogy amikor majd lesz a többi szobába is box akkor bekötik, mert akkor központilag is 3x ERŐSEBB jelet fog kapni a "lakás"....UHHHH!!!
SZóval:
1. Analóg frekvenciák hipp-hopp 2022ben zavarni kezdték a digitális adatcsomagokat...
2. Annak megfelelően kap sávszélességet-erősítést az előfizető, ahány box van....
Szupi.
Abszolut, de inkább meglehetősen "érdekes" infó.
Eredmény összefoglaló: A szolgáltató által variált ferkvenciák-sávszélességek miatt egy elöfizetői pont hibát észlel.
Erre az a megoldás, hogy a helyszínen fizikailag próbálnak nyerni ellenállás csökkentést.
Stimmt. Értve.
Mi válthatta ki a problémát?
-AZ,
hogy már annyira terhelt az elavult -szar. rendszer, hogy az új előfizetéseket már CSAK frekvencia és sávszélesség "csalásokkal" tudja biztosítani a szolgáltató.
HATALMAS bajok vannak ezzel kérem!!!
MI lehet a fejlesztés útja? SEMMI! Elérte a max csúcsot, de MÉG-MÉG raknak rá, mert kell az előfizető.
Sosem eljutó üzenetként ide jegyzem: Kedves Vodafone! Nem CSAK az új előfizetéseket kell tarhálni! A meglévőket ÍGY VESZÍTIK EL! (JA! Hogy ezzel "felszabadulva" ismét van egy előfizus ujrázás?!? Tééényleg!!!XD)!
Megvan a megoldás. Az ország beállításnál Szlovákiát választva, szolgáltatónál: "Egyéb" beállítással úgy tünik minden jó, műsorújságban jók az ékezetek, lehet csatorna sorrendet állítani. Ráadásul amikor Magyarország volt kiválasztva és Vodafone-t választottam a csatornák hangolásánál a műsorujságban nem volt kis előnézeti képe az aktuális műsornak. Most már ez is van.
Vásároltam egy új Samsung QLED TV-t. Régi Samsung TV-ből átraktam a Mediacard-ot és újrahangolást követően az Authentication in progress, please wait" szöveg fogadott. Kb 15 perc után feladtam. A Vodafone ügyfélszolgálatának jeleztem a hibát, aki kiküldött egy szerelőt. A szerelő a Mediacardot kicserélte egy újabb típusra és azóta korrektül működik a TV. Egy probléma van még a TV-vel, hogyha az automatikus hangolásnál kiválasztom a Vodafone-t akkor a TV letiltja a csatornák sorrendjének és export/improtálásanak a lehetőségét. Ha az automatikus hangolásnál a szolgáltatónál az "Egyéb" lehetőséget választom, akkor lehetőség van a csatornák sorrendjének módosítására, de a műsorújságban az ékezetes karakterek rosszul jelennek meg.
Tegnap hívtak, hogy lecserélik a régi mediaboxot vodafosra, mert a régi már nem fog működni. Mondtam, hogy nálam nem, mert az idős nagymamám nem fogja tudni kezelni és akkor visszaadom a második boxot, sőt lehet, hogy felmondom a szolgáltatást is. Az ügyfélszolgálatos egész megértő volt, nem erőszakoskodott-mondjuk nálam hiába is. Mondta, hogy csak a heti visszanézhetőség fog megszűnni decemberben - gondolom karácsonyi ajándékként.....
Inkább nem mondok véleményt a vodafonról mert nyomdafestéket nem tűrne. Tény hogy a tegnapi nappal a horizont beltéri szoftverjét ugy módositották hogy a műsorkezelőből programot választani nem lehet. visszanéző nem működik. a csatornákon a régebbi műsoroknál informácio nem elérhető. igy kényszeritik az előfizetőiket az uj általuk forgalmazott csodabox lecserélésére. ez a korrekt ügyfélmegtartó magatartás? hibát az oldalukon bejelenteni nem lehet. a telefont meg nem veszik fel. katasztrófa ez a szolgáltatás. senkinek nem ajánlom. gondolkodom a váltáson.
Azt még érteném, hogy rögzíteni nem lehet, bár akkor is felmerül, hogy jogilag mi a különbség egy merevlemezen való, vagy a felhőben való rögzítés között, de hogy még megállítani és visszatekerni sem lehet, azt fel nem foghatom. A rögzítés nem annyira fontos, de néha előfordul, hogy nem tudok azonosítani egy művet hallás után és szeretném visszatekerni, hogy lássam a feliratot, vagy egyszerűen csak szeretném bevésni a dallamot. Azért bosszant, mert kifejezetten a Mezzo miatt maradtam akkor is UPC-s, amikor a házban már lehetett T-comra is szerződni. (Nem mintha az jobb lenne - ahogy hallom az ő ügyfeleiktől.)
Azok kedvéért, akik majd ezután kapnak új médiaboxot, leírom, hogy a Vodafone TV doboz használatával megszűnik a visszajátszási/felvételi opció a Mezzo csatornánál. Lehet, hogy máshol is, ahol eddig volt ilyen lehetőség, eddig csak ez derült ki. Sőt megállítani sem lehet az adást. Jogi okokat ír a felirat, amit azért nem értek, mert a leadott felvevős-visszajátszós dobozzal ez egyáltalán nem okozott problémát. Majd megszokom, csak nem értem az okot.
Az, hogy a vodafone gyakorlatilag dísznek tartja az ügyfélszolgálati telefonszámot. Soha nem veszik fel, ha meg igen, adnak valami hülye választ, de a problémákkal nem foglalkoznak.
Tegnap óta az egyik Vodafone/UPC mediacardos TV-men az Eurosport 1 adása angolnyelvű lett, de a reklámok magyarul mennek. A másik kettőn minden OK. Próbáltam hívni az ügyfélszolgálatot, de ez lehetetlen küldetésnek tünik. Mi lehet a gond? Köszönöm
Sziasztok ! Tudna valaki segíteni abban, hogy a Vodafone médiabox teljes körű használatához smart tv kell vagy elég a sima , hdmi bemenettel ellátott tv ?
Nekem átállították az előfizetésem Vodafone TV-re, amikor a STB-t cserélték, attól kezdve nem ment. Egy darabig hazudtak, hogy már mennie kellene, aztán egyszer bevallották, hogy levették az előfizetésemről.
Azt a felvételt, amiben kijelnetették nekem, hogy a Vodafone TV box mellett fogom tudni használni a Horizon Go-t, meg nem sikerült előkeresniük, azt írták, automata rendszerrel hívtak fel, és nincs meg a felvétel.
Na akkor, mivel tudom, hogy annak idején a UPC rá-ránézett erre a topicra, küldenék a Vodafonenak is egy számot, az a címe, hogy:
A KURVA ANYÁTOKAT!!!
Szóval, volt három mediacardom, amiből egy okafogyottá vált. Annak rendje módja szerint beballagtam egy Vodafone boltba, lemondtam a szerződést, leadtam a kártyát. Egy hónap múlva hívtak, hogy mikor jöhetnek érte. Mondom ezt már leadtam, ja jó volt a válasz, és két nap múlva ki is kapcsolták a megmaradt két aktív kártyám közül az egyiket. Pechjük van, korán kezdem a melót, sikerült telefonálnom az ügyfélszolgra. Asszongya az ügyintéző, hogy látja hogy volt deaktiválás, de mi a nem működő kártya azonosítója, mondom azt nem tudom, momentán dolgozom, de önöknél van egy papír vagy fájl vagy akármi, hogy melyik kártyát adtam le. Hát nekik olyan nincs. De ők 24/24-ben dolgoznak, ha este 9 óra felé telefonálok, biztos sikerrel járok. Miután korán kelek, este 9-kor én már az ágy felé tendálok, nem fogok kártyákat ki-behúzogatni, de hát itt a hétvége. Na, jelentem szombat este hét órakor (napközben folyamatosan leterheltek voltak a kollégák) két különböző telefonszámról hívva közölték, hogy a hívószám alapján a kérdéses területen fennakadások vannak, de már javítják, várjak türelemmel. Addig is ha sms-t akarok nyomjam meg az 1-s gombot, ha nem akkor a 2-t...
Bazmeg, minden Vodafone szolgáltatás működik a helyszínen, csak az ügyfélszolgálat nem. Online se! Nem tudom a honlapjukon se bejelenteni a hibát.