Az FZ1 utcai életre született - feszes, izmos, kész bármire. Az R1-ből származó motorja erős a közepes tartományban és az az öntött alumíniumváz olyan, mint egy szupersport-motoron. Az FZ1 felgyorsítja a szívverésed teljesítményével, valamint komoly attitude-jével, nyers erőt demonstráló szikár és csúcs külsejével.
"Csak olyan gyorsan hajts, hogy az őrangyalod meg ne előzd!! "
Hi Lovasok! Hátha tud valaki segíteni rajtam... ☺️ Sikerült hozzájutnom egy kitűnő állapotban lévő 2006os FZ6-S masinához, de a kuplungon nagy a holtjáték. A kormánynál már "kifogyott" az állítási lehetőség, viszont úgy néztem, van a bowdenen is lehetőség, csak ez vhol a váz mögött, a légszűrőház mellett található. Csinált már ilyet vki? Jól sejtem, hogy nagy szopi ezt megkeresni? (Tank le, légszűrőház ki stb.)
üdv! folyik a benzinem, szétszedtem a tank alatti részt és ami a tankból jön gumitömlő ott folyik, teljesen el van érve, repedezve, törik a tömlő, nem szorul rá a benzincsonkra se olyan merev. honnan tudnék ilyet venni? Yamaha fzs 600 fazer 2002
Segítségeteket szeretném kérni a következő észrevételemhez. Ez idáig Honda típusú motorokkal motoroztam és valahogyan beleszerettem a Yamaha Fazer 600-as kinézetébe és vettem egy 2002-es karburátoros modellt. Egy kicsit kopok a kuplungja és akkor abba hagyja a kopogást amikor a kuplung kart teljesen behúzom, az az a kuplunglamellákat felemelem. A kopogó hang hallatszik a motor egyenletes járása közben ami nekem, még a Yamaha világába beköszönő motoros fülének zavaró. Kérlek benneteket adjatok tanácsot mit tehetek ezzel kapcsolatosan. Csináltassam meg, bár erre azt mondták, hogy 2-3000 kilométer múlva megint elő fog jönni ez a hang és kezdhetem megint elölről. Mit tehetek, adjatok tanácsot, vagy csak szokjam meg a hangját és törődjek bele? Azért remélem a működésében azért ez nem gátolja és nem tesz benne olyan hibát, ami miatt valahol cserbenhagyhat...
mostanság vettem egy FZS1000-et. 600-as FZS-ről ültem át. Próbakörön tetszett a motor, de valahogy az az érzésem volt, hogy hát ez nem is olyan vad, mit ahogy a 143 ló miatt gondoltam. Aztán elkezdtem keresgélni hajtólánc után, mert az látszott, hogy cserés. Ekkor meg kellett néznem az alvázszámot, amiből az jött le, hogy ez a motor nem 143 LE, hanem kb. 106. Forgalmiban 78 kW van. Wikipedia szerint ilyen nem is létezett, csak 72 kW-os. Mondhatni csúnyán megszívtam. Sehol sem írták, hogy volt belőle fojtott változat, ezért nem is néztem adásvételnél.
Ebből kifolyólag a kérdésem, hogy tudja netán valaki, hogy milyen módon vannak ezek visszafojtva? Elektronika, karbi, vezérműtengely? Szeretném használni azt a 143 pacit. Köszi előre a segítségeteket!
Drukkolok neked,és persze kíváncsian várom az eredményt!
Jó gondolat a garis gép👍
Sokat nézegetem én is az eladó mocikat,erősen gondolkodom Hondán.Konkrétan a CBF-en.600asból mindenképp 2008 utánit(injektorosat)szeretnék.De kacérkodom az 1000-sel is....
Semmi bajom a TDM-mel csak 20 éves...(no meg akkor kell eladni mikor jó)
Épp holnap indulunk egy 2500km-es túrára,van a csapatban CBF,talán lesz lehetőségem kipróbálni,összehasonlítani.
Te mi alapján döntenél a Hornet mellett?
Tudod mi zavar a legjobban?Hogy a legtöbb 10-15,de akár 20 éves gépet is 40-50ezer valós(!)km-rel kínálnak.Tudom hogy állapotot,és nem km-t veszünk,de akkor miért kell mondjuk 30e -nél kuplungot cserélni???Nem fura?
Nehezebb, mint hittem. Elkezdtem nézegetni Honda Horneteket is. Kettőt el is vittek előlem, amíg vaciláltam, de legalább jó visszajelzés volt, hogy bátran nézelődhetek, mert jó érzékkel választom szét az értékest és értéktelent. Mindkettőt jónak láttam én is, el is vitték két nap alatt őket. :)
Most kettőt nézek meg hamarosan, egyikük Fazer, másikuk Hornet. Ki nem megyek, annyira nem vagyok büfé a motorban, hogy ne húzzanak át. Valószínű kereskedőtől veszek. Ebben benne lehet kintről behozott is. A kereskedőnél van fél év garancia. Az alatt előjön, aminek elő kell jönnie.
Hogy áll a motorvásárlási projekt? Megvan már a kiszemelt portéka?
Hasonló cipőben járok én is(Fazer is a kiszemeltek közt van)de kicsit parázok,hisz nagyon mellé lehet nyúlni sajnos.A kinti vásárlást elvetettem,de még a kintről behozott rendszám nélküli is kiesik a pixisből.
Te melyik megoldásban gondolkodsz?
A Minis Motor-ról nekem sincs jó tapasztalatom.Igaz hogy még 2011ben nézegettem náluk egy GPZ 500ast,ami nem az az évjárat volt amit ők feltüntettek,no meg az eladói hozzáállás sem volt meggyőző...
Üdv! Vázon javításnyomot érdemes keresni. Egy cimbimmel voltam anno a Minisnél, olasz import motorokat árultak akkor, több újrafestett motorjuk volt. Cimbim végül nem vett motort náluk, de már nemtom, miért nem.
Én itthon nem veszek már vagy 10 éve járművet, kb.3 hete vásáltam egy Fzs1000-t Linzben, háznál, echte osztráktól, full korrekt vétel volt. Esetleg ezt az utat is ajánlom, én a willhaben.at-n találtam.
Bár úgy látom, nem nagy élet volt itt az elmúlt pár évben, de hát ha most a szezon indultával néhányan ide néztek. :)
Yamaha FZ6S-t fogok vásárolni heteken belül. Néhány kérdés megválaszolásával segíthetnétek. Cserébe csak erkölcsi hálámat tudom felajánlani.
1. Hogyan tudom nagy biztonsággal megállapítani, ha egy váz javítva volt? Mit kell keressek, hegesztésnyomot?
2. Az, hogy egy 10+ éves, külföldről behozott motoron minden szinte teljesen új, és teljesen újra van festve - egyébként kiválóan - mire utalhat? Jelentheti például, hogy egy totalkáros motort egy másik donor és egyéb alkatrészek felhasználásával újjá építettek? Szabad-e / érdemes-e ilyent megvenni?
3. Ismeri esetleg valaki közületek a pápai Minis Motort? Húsz éve foglalkoznak használt motorok behozatalával és eladásával. Mennyire megbízhatóak? Van vele személyes tapasztalatotok?
4. Egy hét múlva, jövő szombaton megyek hozzájuk megnézni pár Fazert (több is van nekik). Van esetleg valaki köztetek, aki több éve motorozik Fazeren, és Pápa közelében lakik, és némi kis uzsonna pénzért el tudna kísérni, hogy szakértő szemmel, észrevételekkel segítsen választani?
Sziasztok! Arra gondoltam, hogy összegyűjtöm magyarország FZ1-FZ6 tulajdonosokat, mert szerintem így könnyebb a kapcsolattartás, egymás segítése, vagy éppen a tapasztalatok megosztása egymással! Szóval ne habozzatok, ha van fazer tulajdonos ismerősötök, adjátok hozzá a csoporthoz! Széles utat mindenkinek! https://www.facebook.com/groups/1786491134923625/
Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki tapasztalt már ilyen hibát. Nekem egy FZS 1000 Fazerem van. Azt vettem észre, hogy motorozás után az önindító alatt olajfilm réteg található. Gondoltam az önindító o gyűrűnél szivárog az olaj, kicseréltem de csak nem múlt el az olajfolyás. Lehet, hogy az önindítóból szivárog?
Van esetleg valakinek tippje, hogy hol érdemes gyári hátsó dobozt nézni? 2007-es (S2) 600-ason gyári tartó van, de doboz nincs. Esetleg próbált valaki gyári tartóra valahogy Givi/Kappa platnit tenni?
Sziasztok. Sportdob vásárlás előtt vagyok.Tud-e valaki eladót vagy milyen márkájút érdemes venni.Sokat találtam,de sok helyen nincsen hozzá toldó.Egy fzs 600 2003as ra kellene.Ha valaki tud infót az ossza meg velem!Köszi mindenkinek.
Hát ha csak az a baj, hogy nem jó helyen fog akkor a kar melletti állító csavaron tudod belőni magadnak, hogy hol szeretnéd a fogáspontot. Ha ez nem elég vagy más probléma is van akkor a 70-74 hozzászóláshoz lapozz vissza, ott segítettek nekem is az állításban. Nekem azóta jó, nem csúszik és jó helyen is fog. Az az igazság, hogy nekem nagyon le kellett állítani az előfeszítést, úgyhogy olyan puha a kuplungom, mintha el lenne szakadva a bowden - most tervezem szétszedni és megnézni a lamellákat és a szerkezetet.
szerintetek mitől lehet, hogy az utolsó 1cm en kezd el fogni a kupkungom?? amúgy jó minden, csak zavar 1 esben indulásnál.. esetleg a lamella?? meg hol tudok rajta állítni??
Köszi a hozzászólást. Közben én is erre jutottam. Kicsi japánok biztos nem véletlenül találták ezt ki. :) Fel is rakattam a felnire a gyári méretű (110/70 és 160/60) Michelin Pilot Road 2-es gumikat. Még nincs összerakva (féket is kell cserélni), pedig olyan az idő, hogy már ki is lehetne próbálni :)
Van valakinek tapasztalata ezzel a gumival? Ezek a "kétkomponenses" gumik tényleg kétszer annyit bírnak? Ahogy olvastam neten volt akik 4e (!!!!!) és volt aki 20e km-t írt. Hol lehet az igazság? Annyi, hogy a 4e-et el tudom képzelni, ha valaki füstölteti állandóan. Nekem még úgy nem pörgött ki és nem blokkolt, hogy akartam is :)
TOMcat - hez hasonlóan engem is érdekelne, hogy 2003 -as FZS600 Fazerre felrakott e már valaki előre 120/60-as gumit, illetve hátra 170/60 vagy 180/60 - as gumit. A gyárim nekem is a hátsó 160/60 az első 110/70. Olyannal riogattak, hogyha a gyáritól eltérő méretű gumit teszek rá akkor az első sárvédőt feljebb kell rakni, és erősen változni fog a motor menetstabilitása főleg kanyarban. Ezért is nem raktam rá eddig nagyobb méretű gumit de érdekelne, hogy valaki próbálkozott e vele.
Nagyon várom a véleményeteket a kérdéssel kapcsolatban.