Keresés

Részletes keresés

Jossarian_ Creative Commons License 2008.03.09 0 0 173
A családom kérésének eleget téve egészségügyi állapotom miatt, a mai napon kértem a BKV ZRt. arra jogosult Igazgató Tanácsának elnökétől a felmentésemet" – áll Antal Attila vasárnap esti közleményében.

Nem dolgozott sokáig. Ezalatt az idő alatt sok problémát okozott.
Ideje volt hogy menjen, munkáját nem köszönjük meg.
Példáját Gyurcsány is követheti.
Jossarian_ Creative Commons License 2008.03.08 0 0 172
Napközben már nem tudok nem zsúfolt buszra, villamosra ülni. És kora este sem...
allompolgar Creative Commons License 2008.03.05 0 0 171
hát, ennél már nincs lejjebb, amit demszkij és bandája művel....
Előzmény: Törölt nick (169)
Jossarian_ Creative Commons License 2008.03.01 0 0 170
Szerinted ami most van az városvezetés?
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.01 0 0 169

"jobb színvonalon vezetné a várost."

 

Mint egy játékvasutat, azt mondod? :-))))))

Előzmény: drcuca (168)
drcuca Creative Commons License 2008.03.01 0 0 168
Lassan ott tart a főváros, hogy bárki, akit az utcáról behívnának, legalább a mostani, hanem jobb színvonalon vezetné a várost.
ooloo Creative Commons License 2008.02.29 0 0 167
1955-ig
Előzmény: mavtelep (165)
mavtelep Creative Commons License 2008.02.29 0 0 166
39-es busz a Dániel utcáig járt, azaz Virányosba.
Előzmény: Barisnya (162)
mavtelep Creative Commons License 2008.02.29 0 0 165
Most olyant mondok, ami mindent visz : 81-es, Moszkva tér - Zugliget.... 83-as , Moszkva tér  - Hűvösvölgy.
Előzmény: ooloo (164)
ooloo Creative Commons License 2008.02.29 0 0 164

46, 66 villamos ... Petőfi híd budai hídfőtől (hurok volt)

12A busz ... Boráros térről

1,3-as villamos Kádár utcától az Újpest Fóti útig illetve az Újpest kocsiszínig

5-ös villamos Flórián tér - Filatorigát - Hévizi út (egyvágányú pályán)

33-as villamos Kádár utcától Óbuda kocsiszínig

taxirendszám: JA...

 

Rossz környéken laktam (Kálvin tér). '56-ban nagyon huzatos lett a lakás... :(

Előzmény: Barisnya (162)
mavtelep Creative Commons License 2008.02.29 0 0 163
Na tessék, mik ki nem derülnek ? Nem jársz a Kádár-érás topicba ?
Előzmény: Barisnya (162)
Barisnya Creative Commons License 2008.02.29 0 0 162
Nem vagyok ősember, de ismertem a tujázást. Ami az én időmben a villamosok ütközőjén való utazást jelentette. Ált. nem a klajzi szedte le onnan az emberkéket, hanem a rendőr. A krt-on a négyes, hatos, 46-os és 66-os vilinger járt arrafelé, ahol mi laktunk, és a peronon is lógtak emberek, legalábbis a zsúfoltabb szakaszokon. Magyarán a 6-oson pl. a Moszkva tértől végig, a 4-esen a Frankel Leó utcától a másik végig, a 46-os nem tudom, honnan indult, de a Déliig járt, a 66-os pedig a Golitól nem tudom meddig. Rég volt, talán igaz sem. Aminthogy több buszjárat is járt arrafelé, pl. a 6-os a Nagyvárad tértől Óbudáig, a 12-es körjáratban a Karolinától a Karolináig, a 39-es föl a Rózsadombra, a 12/A nem tudom honnan a Moszkva térig. A Kádár utcából 5 villamos járt ki Angyalföldre, Újpestre vagy Óbudára, a 49-es végállomása a Bihari János u-ban volt, a másik pedig a Kelenföldi pu-nál. Viszont autót a taxikon és az A ill. B rendszámúakon kívül keveset láttunk. Pedig jó környéken laktunk.
Előzmény: ooloo (159)
mavtelep Creative Commons License 2008.02.29 0 0 161

Az biztos, hogy átszelni a várost 2-3-4- jeggyel baromi drága,  de az állandóan közlekedőknek kitalálták a bérletet.  Az alkalmi utazások tényleg drágák,  és ez főleg azokat érinti ,akik általában kocsival  járnak.

Nem hiszem, hogy csodák történnek, és újra támogatni fogják a közlekedést olyan arányban, mint anno az átkosban.

Előzmény: allompolgar (158)
ooloo Creative Commons License 2008.02.29 0 0 160

Egy arcképes összvonalas havi bérlet ára 8250 Ft, azaz napi 275 Ft. A tömegközlekedést rendszeresen igénybevevők 80%-a azzal jár.

Jól fizető turistákat persze minden város szívesen lát... :)

Előzmény: allompolgar (158)
ooloo Creative Commons License 2008.02.29 0 0 159
Blicceltek(tünk?) bizony, mint a gép ... a "tujázást" talán már az ősember is ismerte. :)
Előzmény: mavtelep (157)
allompolgar Creative Commons License 2008.02.29 0 0 158

Figyelj, nem vagyok városvezető, sem közlekedési szakember. Ezért nem tudom megmondani, hogy hogyan kellene visszaszorítani a bliccelést. Viszont azt tudom, ha mondjuk újpalotáról el szeretnék jutni pl. rákoskersztúrra, ami kb. 8-10 km. azt kb 3-4 járattal tudom megtenni, ami 3-4 X 270 Ft, és ugye vissza is kell jutnom. Ezzel az a bibi, hogy aránytalanul sok pénz aránytalanul alacsony szolgáltatásért, és tömérdek kényszer átszállás!

 

A városvezetésnek az lenne a feladata, hogy Budapest egy élhető város legyen, és a közlekedés terén támogassák a közösségi közlekedést. De sajnos ennek nyomát sem látni! Mindenhol csak az agyatlan pusztítás!

Előzmény: mavtelep (155)
mavtelep Creative Commons License 2008.02.29 0 0 157
De akkor is blicceltek ! ( keresi a karót, amihez az ebet kötheti...))))
Előzmény: ooloo (156)
ooloo Creative Commons License 2008.02.29 0 0 156

Nagyon fiatalka vagy. A vonaljegy '66-ban lett 1 Ft, addig 50 fillér volt.

 

Puszi!

Előzmény: mavtelep (155)
mavtelep Creative Commons License 2008.02.29 0 0 155
Vagyok olyan öreh, hogy még az 1,-Ft-os jegyre is emlékszem, és akkoriban is ugyan úgy blicceltek, mint most.
Előzmény: allompolgar (154)
allompolgar Creative Commons License 2008.02.29 0 0 154

Ne haragudj, nem a bliccelőket védem, sőt...... fizessen mindenki az igénybe vett szolgáltatásért! De ilyen jegyárak mellett nem csoda, hogy sokan képtelenek kifizetni a jegyeket. 270 FT 1 db jegy! Nagyon sok az értelmetlen átszállás, újabb 270 Ft. És ugye még a visszaút is. Ellenben pl. Bécsben, Rómában 1 Euróért 75 percig utazhatok, ha átszállok, ha nem. Ez logikus is, hiszen mindegy hogy azt a 75 percet egy járaton töltöm, vagy átszállok, összességében ugyanannyi km-t veszek igényben. (persze ezt demszkyék nem fogták még fel) De sehol a világon nem nyereséges a közösségi közlekedés, egyértelmű, hogy ésszerűen dotálni kell, hiszen belefulaldunk a saját szarunkba! De amit demszky és csapata művel, azzal csak ellehetetlenítik a várost!

 

Ilyen árakkal és ilyen szolgáltatással 1 db embert nem ültetnek át a közösségi közlekedésre! Pedig ez a kutya kötelességük lenne. (többek között)

Előzmény: Törölt nick (147)
mavtelep Creative Commons License 2008.02.29 0 0 153
Ehhez képest mégis minden város felhánytorgatja, hogy minden pénzt a főváros kap...
Előzmény: allompolgar (151)
Barisnya Creative Commons License 2008.02.29 0 0 152
Vmit nem jól olvastál. Én nem hibáztatom, hanem védem a főpolgármesteredet. Nekem elég bajom van a saját polgimmal, annak inkább hánytorgatok fel dolgokat. De ő csak egy 30 ezres városka első embere. És itt lakik a városban, nem úgy, mint Demszky.
Előzmény: Törölt nick (147)
allompolgar Creative Commons License 2008.02.29 0 0 151
Óh, hát ez is lehetne a következő fejezet, mint ahogy az elprivatizált közműcégek is biztos a mi érdekeinket szolgálják..... egyszerűen gyalázatos, amit demszky tesz, vagy inkább úgy fogalamaznék, hogy nem tesz. Hát kinek a felelőssége az, hogy itt tart Budapest?! Egyértelmű, hogy a 18. éve itt regnáló demszky elvtársé nagy részben. Sír, hogy a kormány elviszi Budapestről a pénzt. Ez részben igaz is. Csak közben elfelejti, hogy a kormányon az ő párttársai ülnék, ültek eddig az ő 18 évéből 12 éven keresztül. Szóval maradjunk annyiban, hogy kb. a NULLA körül van demszky érdekérvényesítő képessége.
Előzmény: mavtelep (149)
allompolgar Creative Commons License 2008.02.29 0 0 150

Konkrétum!

 

2007-ben az infláció 7-8% volt. Ehhez képest a főváros jóváhagyásával a szemétszállítás 13,7%-al, a csatornadíjak 10%-al a vízdíjak 9%-al emelkedtek. A BKV tarifái a nyilvánvaló járatritkítások dacára 13%-al emelkedtek. Ugye normális felfogás, hogy 15%-al kevesebbért, 13%-al többet fizessünk!

 

A közösségi közlekedést teljesen lepusztult állapotban van, semmi fejlesztés. Új vonalak, fölösleges átszállások megszüntetése, kötött pálya fejlesztése, Hév-Metró összekötése, stb... ezekkek nem is törődik demszky. Ellenben lesz nekünk 4-es metrónk, amelynek az átadási dátuma egyre csak távolodik mióta elkezdték, illetve költségei az egekbe szöknek, és minden nap újabb százmilliókkal növekednek. Jelenleg kb. 511 milliárd Ft. Már ébek óta köztudott a VEKE tanulmányából, hogy ez a metró nem fog megtérülni soha! Túl nagy a költség, és túl kevés lesz az utazó illetve a nyert idő. Erre meghamisították a számadatokat, ami persze kibukott az EU előtt, ezért egy fillér támogatásunk nincs még a metróra! Most úgy próbálják meg csökkenteni a költségeket, hogy elhagyyák a kelenföldi P+R parkolót, és hát a Thököly utat sem újítják fel! Minek is olyan szép állapotban van. Tisztában vagy, hogy ennyi pénzből mi mindent lehetne rendberakni ebben a városban, és nem egy ilyen feneketlen látványberuházásra költeni???

 

Azt hiszem így az elmúlt 1-2 hónapból elég is ennyi.....

 

 

Előzmény: Törölt nick (148)
mavtelep Creative Commons License 2008.02.29 0 0 149
" Csökkenő szolgáltatások".... feltűnt-e, hogy pénzes, nyakló nélkül beruházó óriás cégek Pest és Buda környékén építik be az utolsó talpalatnyi földet is, és kisvárosok adóbevételeit növelik...Budapestét már nem...
Előzmény: allompolgar (146)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.29 0 0 148
Ha konkrétumokat mondanál, érthetőbb lenne a hozzászólásod.
Előzmény: allompolgar (146)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.29 0 0 147

Éles logikára vall, hogy Demszkyt hibáztatod azért a jólétért, amiért sok magyar állampolgár autót vesz és azzal jár a WC-re is:-))

És az is brilliáns, hogy a sok bliccelőt, adócsalót eszedbe se jut okolni bármiért is.

Előzmény: Barisnya (144)
allompolgar Creative Commons License 2008.02.29 0 0 146

Már ne is haragudj, de demszkij elvtárs már ugye 18. éve tartja hatalmában ezt a várost. Nem csak az ő felelssége hogy itt tartunk, de nagyon nagy része van benne. Mint ahogy nagy része van benne az szdsz-mszp-s elvtársainak is.....

 

Végül is mi van itt? Csökkenő szolgáltatások, inflációt jóval meghaladóan növekvő pénzért! Leépítés, visszafejlesztés, minden privatizálása..... ez van itt.

Előzmény: Törölt nick (141)
ooloo Creative Commons License 2008.02.29 0 0 145

Senki alkalmasabb nincs a főpolgi címére?

 

Egészen biztos, hogy van ... de eddig még nem került elő.

Előzmény: Barisnya (144)
Barisnya Creative Commons License 2008.02.29 0 0 144
Velem együtt vagy 300 ezer Bp-i lakos szavazott a lábával a főváros mindenkori vezetése ellen, mikor fogta magát, és elköltözött. Mi 18 éve. Én néhanap bejárok, de évről évre, hónapról hónapra látom, hogy egyre kevésbé élhető a város. Nemcsak Demszky bűne, ez tény. De, ha nem ért a pusztítással egyet, miért vállalja választásokkor az újabb jelölést? Mellesleg, vagy nem is mellesleg, ő sem lakik a fővárosban. Senki alkalmasabb nincs a főpolgi címére? Nagy szegénységi bizonyítvány. Részvétem.
Előzmény: Törölt nick (141)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!