10%-al fogja járatait ritkítani a főváros. Az eddig is túlszúfolt tömegközlekedés elviselhetetlenné válik. (Óránként jár a hév BAZ megyényi buszt vonnakiki stb., járatok szünnek meg). Közben csigalassúsággal épül 500 milliárdésrt(már) a 18 éve készülő 4-es Metro. A llevegőszennyezés nőni fog, a hidakat lezáják, még élhetetlenebb lesz Budapest.
A családom kérésének eleget téve egészségügyi állapotom miatt, a mai napon kértem a BKV ZRt. arra jogosult Igazgató Tanácsának elnökétől a felmentésemet" áll Antal Attila vasárnap esti közleményében.
Nem dolgozott sokáig. Ezalatt az idő alatt sok problémát okozott. Ideje volt hogy menjen, munkáját nem köszönjük meg. Példáját Gyurcsány is követheti.
Nem vagyok ősember, de ismertem a tujázást. Ami az én időmben a villamosok ütközőjén való utazást jelentette. Ált. nem a klajzi szedte le onnan az emberkéket, hanem a rendőr. A krt-on a négyes, hatos, 46-os és 66-os vilinger járt arrafelé, ahol mi laktunk, és a peronon is lógtak emberek, legalábbis a zsúfoltabb szakaszokon. Magyarán a 6-oson pl. a Moszkva tértől végig, a 4-esen a Frankel Leó utcától a másik végig, a 46-os nem tudom, honnan indult, de a Déliig járt, a 66-os pedig a Golitól nem tudom meddig. Rég volt, talán igaz sem. Aminthogy több buszjárat is járt arrafelé, pl. a 6-os a Nagyvárad tértől Óbudáig, a 12-es körjáratban a Karolinától a Karolináig, a 39-es föl a Rózsadombra, a 12/A nem tudom honnan a Moszkva térig. A Kádár utcából 5 villamos járt ki Angyalföldre, Újpestre vagy Óbudára, a 49-es végállomása a Bihari János u-ban volt, a másik pedig a Kelenföldi pu-nál. Viszont autót a taxikon és az A ill. B rendszámúakon kívül keveset láttunk. Pedig jó környéken laktunk.
Az biztos, hogy átszelni a várost 2-3-4- jeggyel baromi drága, de az állandóan közlekedőknek kitalálták a bérletet. Az alkalmi utazások tényleg drágák, és ez főleg azokat érinti ,akik általában kocsival járnak.
Nem hiszem, hogy csodák történnek, és újra támogatni fogják a közlekedést olyan arányban, mint anno az átkosban.
Figyelj, nem vagyok városvezető, sem közlekedési szakember. Ezért nem tudom megmondani, hogy hogyan kellene visszaszorítani a bliccelést. Viszont azt tudom, ha mondjuk újpalotáról el szeretnék jutni pl. rákoskersztúrra, ami kb. 8-10 km. azt kb 3-4 járattal tudom megtenni, ami 3-4 X 270 Ft, és ugye vissza is kell jutnom. Ezzel az a bibi, hogy aránytalanul sok pénz aránytalanul alacsony szolgáltatásért, és tömérdek kényszer átszállás!
A városvezetésnek az lenne a feladata, hogy Budapest egy élhető város legyen, és a közlekedés terén támogassák a közösségi közlekedést. De sajnos ennek nyomát sem látni! Mindenhol csak az agyatlan pusztítás!
Ne haragudj, nem a bliccelőket védem, sőt...... fizessen mindenki az igénybe vett szolgáltatásért! De ilyen jegyárak mellett nem csoda, hogy sokan képtelenek kifizetni a jegyeket. 270 FT 1 db jegy! Nagyon sok az értelmetlen átszállás, újabb 270 Ft. És ugye még a visszaút is. Ellenben pl. Bécsben, Rómában 1 Euróért 75 percig utazhatok, ha átszállok, ha nem. Ez logikus is, hiszen mindegy hogy azt a 75 percet egy járaton töltöm, vagy átszállok, összességében ugyanannyi km-t veszek igényben. (persze ezt demszkyék nem fogták még fel) De sehol a világon nem nyereséges a közösségi közlekedés, egyértelmű, hogy ésszerűen dotálni kell, hiszen belefulaldunk a saját szarunkba! De amit demszky és csapata művel, azzal csak ellehetetlenítik a várost!
Ilyen árakkal és ilyen szolgáltatással 1 db embert nem ültetnek át a közösségi közlekedésre! Pedig ez a kutya kötelességük lenne. (többek között)
Vmit nem jól olvastál. Én nem hibáztatom, hanem védem a főpolgármesteredet. Nekem elég bajom van a saját polgimmal, annak inkább hánytorgatok fel dolgokat. De ő csak egy 30 ezres városka első embere. És itt lakik a városban, nem úgy, mint Demszky.
Óh, hát ez is lehetne a következő fejezet, mint ahogy az elprivatizált közműcégek is biztos a mi érdekeinket szolgálják..... egyszerűen gyalázatos, amit demszky tesz, vagy inkább úgy fogalamaznék, hogy nem tesz. Hát kinek a felelőssége az, hogy itt tart Budapest?! Egyértelmű, hogy a 18. éve itt regnáló demszky elvtársé nagy részben. Sír, hogy a kormány elviszi Budapestről a pénzt. Ez részben igaz is. Csak közben elfelejti, hogy a kormányon az ő párttársai ülnék, ültek eddig az ő 18 évéből 12 éven keresztül. Szóval maradjunk annyiban, hogy kb. a NULLA körül van demszky érdekérvényesítő képessége.
2007-ben az infláció 7-8% volt. Ehhez képest a főváros jóváhagyásával a szemétszállítás 13,7%-al, a csatornadíjak 10%-al a vízdíjak 9%-al emelkedtek. A BKV tarifái a nyilvánvaló járatritkítások dacára 13%-al emelkedtek. Ugye normális felfogás, hogy 15%-al kevesebbért, 13%-al többet fizessünk!
A közösségi közlekedést teljesen lepusztult állapotban van, semmi fejlesztés. Új vonalak, fölösleges átszállások megszüntetése, kötött pálya fejlesztése, Hév-Metró összekötése, stb... ezekkek nem is törődik demszky. Ellenben lesz nekünk 4-es metrónk, amelynek az átadási dátuma egyre csak távolodik mióta elkezdték, illetve költségei az egekbe szöknek, és minden nap újabb százmilliókkal növekednek. Jelenleg kb. 511 milliárd Ft. Már ébek óta köztudott a VEKE tanulmányából, hogy ez a metró nem fog megtérülni soha! Túl nagy a költség, és túl kevés lesz az utazó illetve a nyert idő. Erre meghamisították a számadatokat, ami persze kibukott az EU előtt, ezért egy fillér támogatásunk nincs még a metróra! Most úgy próbálják meg csökkenteni a költségeket, hogy elhagyyák a kelenföldi P+R parkolót, és hát a Thököly utat sem újítják fel! Minek is olyan szép állapotban van. Tisztában vagy, hogy ennyi pénzből mi mindent lehetne rendberakni ebben a városban, és nem egy ilyen feneketlen látványberuházásra költeni???
Azt hiszem így az elmúlt 1-2 hónapból elég is ennyi.....
" Csökkenő szolgáltatások".... feltűnt-e, hogy pénzes, nyakló nélkül beruházó óriás cégek Pest és Buda környékén építik be az utolsó talpalatnyi földet is, és kisvárosok adóbevételeit növelik...Budapestét már nem...
Már ne is haragudj, de demszkij elvtárs már ugye 18. éve tartja hatalmában ezt a várost. Nem csak az ő felelssége hogy itt tartunk, de nagyon nagy része van benne. Mint ahogy nagy része van benne az szdsz-mszp-s elvtársainak is.....
Végül is mi van itt? Csökkenő szolgáltatások, inflációt jóval meghaladóan növekvő pénzért! Leépítés, visszafejlesztés, minden privatizálása..... ez van itt.
Velem együtt vagy 300 ezer Bp-i lakos szavazott a lábával a főváros mindenkori vezetése ellen, mikor fogta magát, és elköltözött. Mi 18 éve. Én néhanap bejárok, de évről évre, hónapról hónapra látom, hogy egyre kevésbé élhető a város. Nemcsak Demszky bűne, ez tény. De, ha nem ért a pusztítással egyet, miért vállalja választásokkor az újabb jelölést? Mellesleg, vagy nem is mellesleg, ő sem lakik a fővárosban. Senki alkalmasabb nincs a főpolgi címére? Nagy szegénységi bizonyítvány. Részvétem.