HPS C56.22-es, egyszárnyú ajtajai vannak, HHR C56-42-es, kétszárnyú ajtókkal. Illetve HPS Comfort kivitel, így elvileg klímás. Mivel HHR-ben magastámlás ülések vannak, így más eltérés nagyon nincs, annyi, hogy HPS-ben nincs állóhely se
Szinte biztos voltam benne,hogy tavaszi szünetben naná hogy a létező összes távolsági vonalra visszatérnek a nyomorult fordakocsik, seholsincs tartalék kocsi...PRF920 Miskolc, 921 Zágráb, NIJ Eger stb...
Szegednél is kezd látszódni a volán általi kényszercselekvés-lezüllesztés. Egykor ilyen itt sem fordult volna elő az akkori stabil állomány rendelekzésreállásból kifolyólag (Ikarusok, DUD-921 és társai, gázosok stb, Mercik-Volvók, mikor még fiatalabbak voltak, ) hogy más leéllt vasát hozzák, ha még csak lehet ideiglenesen is. Bár amennyi buszt kidobtak elmúlt időszakban nem lepne meg az ha ezek végleg itt maradnak. Főleg úgy, az itteni buszok vándoroltak át máshová, nem fordítva. Sok számos helyen megfordultak már az egykori szegedi buszok helyi és helyközi járat formájában is, Nógrád/Borsod, Heves vagy Jász-Nagykun. És ez legfőképp a jó állapotuknak volt köszönhető.
...hamár beforgás helyibe. Leesett az állam, amikor láttam kifordulni az LTL-778-at a Mikszáthról egy valid 76-os táblával Szentmihály felé. (Nem tudom a terelés miatt melyik forda lehetett, 11:30 előtt kanyarodott ki és fordult le az Attila utcába). Amióta itt élek nem láttam Credot helyijáraton, még a gázkút robbanás miatti káoszban sem... meg amúgyis Hajdú-Biharból is hoztak le kocsit, az ész megáll.