Én egy esztétikailag elhanyagolt példányt vettem kora tavasszal, amit több hónapos munkával felújítottam. Teljes fényezés, stb. Most nagyon szép.
Viszont jó lenne egy megbízható szerelő, mivel a blokkot nem szeretném megbontani. Motorikusan jó, megy szépen, de azért ősszel talán átnézetném az érzékenyebb pontokat.
Tud valaki ajánlani olyan szerelőt, aki ismeri a típust és korrekten dolgozik?
Szia, már két éve van meg a motorom. Dolgozni járok vele, meg néha ha van időm akkor kicsit kirándulok. Olcsón fenntartható nagyon megbízható motor, persze tudni kell a korlátait.
Ennyiért szerintem megéri, én tavaly egy százassal drágábban vettem, igaz volt hozzá túradoboz, motorolaj meg lánctisztító / kenő spray, és csak 7500 km volt benne. Plusz helyben volt, nem kellett utazni érte. Én nagyon szeretem, úgyhogy csak ajánlani tudom, de persze ki kell próbálni :)
Nézz meg valahol egyet, ülj fel rá. Csak így tudod kideríteni, hogy kényelmes-e. Igen, ez karburátoros, de a népítélet szerint 3 liter körül eljárkálnak vele.
Sokan egy robogónál is kevésnek tartanának a kétszázötven köbcentit, nemhogy egy igazi motorbiciklinél. Aki nem a többieket nézi, hanem csak önmagáért szereti a motorozást, az imádni fogja a Honda CBF250-et. Városon belül. Tovább »
186cm-hez ez mennyire kényelmes? Réges régen a 250-es ETZ nem volt kényelmetlen (bár könnyebb és hajlékonyabb voltam), ill. használtam 650-es Burgmant, azzal sem volt gondom.
Ehhez képest az ajánlott 250-esek méretre elegendőek?
A 125-ösök (típustól függetlenül) országútra elég harmatosak, nem mindig tudják tartani a forgalom ritmusát. 250-es az már sokkal inkább megfelelő lenne (városban a 125-ös is bőven elég). YBR 250-ből nem túl sok van, drágák is, viszont vele teljesen egyenértékű és elterjedtebb, olcsóbb a Honda CBF 250 . Azokat is nézegesd!
A topikmotor mennyiben tér el a 125-ös változattól? A kettő között vacillálok, de sajnos 250-esből nem túl nagy a választék, és valószínű a tapasztalat sem.
Honda CBF 125-ről lépnék egy kicsit feljebb. A kérdésem az lenne, hogy milyen hibajelenségekkel találkoztatok a YBR250-nél? Mennyi a szervizintervalluma? Mennyi a fogyasztása? Mennyire tartós a motorja? (Néztem még a CBF250-et, de ott elég korán kopásból adódó kopogásról írtak...)
Ez azért túlzás. Hosszas keresgélés után 2 ilyen motort találtam Magyarországon, és alig párat Brazíliában. Ha jobban körbenézel brazil fórumokon, a legtöbb darabnak az első komolyabb hibái 90-100ezer km felett jelentkeznek, akkor is max jeladók tojnak be. A szervízek szeretnek egyszerűsíteni..
Épp szombaton csináltam olajcserét szűrővel együtt.
Egyenlőre nagyon jók a tapasztaltaim!
Két személlyel is lehet vele 100-110 körüli utazót menni. Könnyen kezelhető és takarékos! Az eddigi összesített átlagom 3,1l/100km. A "legrosszabb" fogyasztásom 3,3l volt, a legjobb meg kerek 3l :)
Részemre a dinamikája is pont elég. 90-110 környékén egy "megfontolt" előzés is belefér két személlyel.
Az utasos nyaralások/utazások miatt kelleni fog egy nagyobb doboz a mostani 30 literes helyére. Oldaldobozokat is jó lenne beszerezni, de nagyon drágák. Használtan nem is nagyon láttam még ilyeneket. Konzolt csak csináltatni lehet hozzá. Vászon nyeregtáskát meg nem szeretnék...
Hosszabb távúnak nem mondhatnám, mert csak egy hónapja van meg, de összeségében nagyon elégedett vagyok vele.
Egy 100ccm-es robogóról ültünk át Asszonnyal és nagyon tetszik.
3-3,5 között fogyaszt (kevesebbet, mint a robogóm) és két személlyel tudja az óra szerinte 100-110-et tartósan. Kettőnk alatt végre 130-135 volt óra szerint.
Ami nekem bőven jó! 90-100-nál még egy elzést is be lehet vállalni vele.
Szóval csak ajánlani tudom!
Oldaldoboz konzolt honnan lehetne szerezni hozzá? Brazíliában, Argentínában tudom, hogy létezik csak csesznek válaszolni a webáruházak egy angolul megírt levélre.
A nyeregtáskáktól kicsit tartok, mert félek, hogy a sok cucctól megéhet a kipufogó felöli oldal.
2008-as YBR 250-hez keresek középállványt. Egészen pontosan nem én, hanem a szomszédom (a net nem az ő világa).
Szóval az érdekelne, egyáltalán létezik-e ehhez a tipushoz. (Az illető alákukkantott a moccnak, szerinte elő van készítve a felszerelési pont.) Egy cégtől, amelyik utángyártott kiegészítőket forgalmaz, már kértem ajánlatot, de nincs náluk.
A helyi márkakereskedőnek gőze nincs, hogy létezik-e :(
Ha valaki tudna valami tippet, hogy hol-merre érdemes nézelődni, esetleg lenne eladó valakinek, kérem ne tartsa magában!
Addig nyomkodod lefelé, amíg megy. Aztán egyet vissza - és üresben vagy. Nem olyan bonyi ez...
Egyébként meg nem mindegy, hogy hanyasban vagy? Ha 3000 körül jár a motor és a neked tetsző sebességgel haladsz, akkor maradjon így! Ha spórolni akarsz, akkor eggyel kapcsolj följebb. upsz, nem megy. Akkor ötödikben voltál, na bumm, kuplungoztál egyet "oda-vissza" potyára :-)
De ennyiért egy fokozatkijelzőt felpakolni... :-))
Én nekem azért lenne igazából szükségem kijelzőre, mert van, hogy elbambulok, nem figyelem, hogy már feltettem-e 5-be, és még váltanák felfele, illetve ha sűrűn váltogatok városba, van, hogy kicsit megkavarodok, és nem tudom, hogy merről váltogatok már, és egy eseteleges megállásnál keresgetni kell az ürest. Persze nem mindig van így, csak ha lazábban mászkálók és nem figyelek annyira.
Fokozatkijelzőnél meg jó lenne csak rápillantani néha-néha, és viszonyítani, lehetne máshova "tenni" azt a kis figyelmet. Ez talán egy kicsit a lustaságom is, úgy vagyok vele, ha van technika, akkor segítse a helyzeteket.
Amúgy nem értem, elég mostoha dolog ez a kijelző, minden motor újonnan 1 millió, szerintem nyugodtan beledobhatnák, akinek nem kell, nem nézni max. Számomra például röhej, hogy kijött a rometnek egy új váltós robogója, még arra is raktak fokozatkijelzőt.
Na mindegy, ez most lényegtelen, hétvégére beújítok egy hátsó villaemelőt, aztán a lánc most az első, eléggé csapdossa már a villát...
Sokan így vannak ezzel hogy , hiányzik a fokozatkijelző de én még nem éreztem hiányát, mindig tudom hányadikba vagyok, lehet hogy a sok km miatt van, amit már megtettem 15 év alatt. Meg azt mondják hogy jó lenne 6. is bele de szerintem az már sok lenne neki 2 személynél, vagy emelkedő és már vége is.
Én minden hétköznap hajtom, melóba ezzel járok, minden korrekt ebben a hidegben is. Most tartok kb 4200 km-nél, lassan láncot kell feszítenem újra, más oké. Próbálok ráintegrálni majd egy fokozatkijelzőt, de ebben a hidegben kicsit hangulat-hiányban szenvedek... :)
Na, de döglött itt minden. Kiváncsi lennék kinek milyen tapasztalata van a mociról, volt-e gond, vagy valami izé vele. Én 19000km mentem de idáig semmi probléma.