Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMWKRAFT Creative Commons License 2023.08.07 0 0 366

BMWKRAFT Creative Commons License 2022.11.19 0 1 365

Pentek munkaidö vegen jott egy piros toyota.

Valami evjarat, valami tipus, 100ezer km-el jo allapotu auto.

Idönkent valami kopog hatul. Csak a reggeli hidegben. Persze pentek du epp nem.

Gyorsan atneztem, minden rendben.

Jobb ötlet hijjan a csomagtartoban rögzitettem az emelöt.

Varom a visszajelzest.

 

mica-r Creative Commons License 2022.11.02 0 0 364

off road/cross motoros körökben keresgélj szerintem

Előzmény: cam aro (363)
cam aro Creative Commons License 2022.11.02 0 0 363

10+ eve ment utoljara. 

mar most indul, jol rofog., de nem tudom milyen lesz terhelve. 

btw mindegy. mert nem a beallitasal van a bajom, hanem mint lejebb irtam. 

upgrade.. :)

Előzmény: majkel (361)
cam aro Creative Commons License 2022.11.02 0 0 362

a legjobb, amit a helyzetbol ki lehet hozni. 

nem verseny motor. 

egyszeruen csak szeretnek ra egy irhato efi-t. 

Előzmény: mica-r (359)
majkel Creative Commons License 2022.11.02 0 0 361

Unatkozol te nagyon :)

 

Amúgy a gyári setup nem működik normálisan?

Alapjárat-részterhelés-csőgáz.

Betorpan vagy valami?

Bing van rajta?

Előzmény: cam aro (358)
mica-r Creative Commons License 2022.11.02 0 0 360

télen én is motort fejlesztenék, h lesz idő. De marad a Dellorto

Előzmény: mica-r (359)
mica-r Creative Commons License 2022.11.02 0 0 359

Legeslegjobb kell? Ez versenymotor?

Előzmény: cam aro (358)
cam aro Creative Commons License 2022.11.01 0 0 358

Kisebb munka bekarburálni szerintem""

 

az konnyen lehet, de egy 3 stage carb beallitas stabil, nem valtozo. 

...ergo atlagosra lehet jo.. de legjobb sehol nem lesz. 

a korulmenyek viszony folyamat valtoznak. 

 

egy hengeres efi-t keresek.. de eddig nem sok a talalat egy hengerre. 

viszont oreg, buta 4 henger vezerlok alapszinten akkor is kiszolgalnak ha csak egy injektort hajtanak meg.. alapszintu inputal.. 

.gondolom en.. 

..es ebbol dogivel van. 

----------------

vs1. 

ennel nem.

cv karbi jol eldugva. 

ha karbit leakarom venni az min ket ora. 

..mert ugye kivulrol csak az atmeneti, es alapjarati csavart tudom basztatni csak.. 

az meg keves.. 

fuvokak.. suber tuk.. szintek.. az mind karbi le.. 

----------

ezt kerulnem.. es a karbi statikus allapotat. 

 

Előzmény: mica-r (357)
mica-r Creative Commons License 2022.11.01 0 0 357

Kisebb munka bekarburálni szerintem.

Egyébként biztos találni valami 1 hengeres befecskendezős motortipust donornak. Valami fiatalabból kell, pl japán crossmotor vagy Ktm?

Előzmény: cam aro (356)
cam aro Creative Commons License 2022.11.01 0 0 356

van itt egy egy hengeres 650 ccm-es motorbike..

 cirka 28 eves, de mar most par honap (par ev bazki :)  munka utan eladhato lenne fiatalabbnak is.. 

mar ha elado lenne.. de nem az. 

 

szvsz a problem roviden. 

nem szeretnem ha karbis maradna. 

ugyan karbi tuningban/hangolasban jo vagyok.. de ez itt a marson tuli elerhetosegu.. 

szvsz egy beallitas, az 2-3 ora bontas vissza szereles. 

egy beallitas meg nem beallitas. 

gyari beallitas ugyan van, de ettol ez meg egy majd 30 eves karbi marad. 

szvsz szar. ( efi-hez kepest. )

 

nezegetem az efi seteket.. de igazabol kinai olcso szarok. 

ez nem baj. 

a baj, hogy nagy ccm-re nem kinalnak megoldast...es foleg.. nem varialhato/programozhato a tartalom.

 

szvsz arra gondoltam, hogy valami auto ecujat/fojtojat faragom bele. 

az meg egy hengeresitve is komolyabb hardware mint a kinai shitcom. 
kerdes, , mi ecut lehet/ne egyszeruen at 'mapolni'.. 

mert itt mulik, hogy csavarokat basztato karbik soha nem lesznek olyan jok hogy elfogadjam.. 

vagy seggbol levezenylek egy terkep ujra irast. .aztan majd kivulrol finomitok ott, ahol szukseget erzem.. 

 

szvsz. 

 

carb to efi.. 

otletek..pls.

BMWKRAFT Creative Commons License 2011.06.10 0 0 355

Én meg ma sok bmw-t láttam rajzani vadkert környékén. :OO

Előzmény: Dzseri (353)
BMWKRAFT Creative Commons License 2011.06.10 0 0 354

Lehet, hogy ugyanaz a sofőr.

Sprinternél találkoztam sok leköszörűlt dogattyúval.

Előzmény: Dzseri (353)
Dzseri Creative Commons License 2011.06.10 0 0 353

ma láttamilyet csak ott már a dugattyú is ekopott :DD

Előzmény: BMWKRAFT (345)
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.09.09 0 0 352

Egy kis nyalánkság a nyaralásból!

Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 351
így e:
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/0/1/2/0/IMG_0006360120.jpg
Előzmény: Törölt nick (350)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 350
nem azért.
belinkeltem valahova a sreeshotot.
nézd meg a képaláírást, stErling mossnak írták az öreget.
azért kéne figyelni ilyenekre.
Előzmény: do-xa (349)
do-xa Creative Commons License 2009.08.24 0 0 349
Szélvédővel, mert azért nem rossz találmány...
Előzmény: Törölt nick (348)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 348
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.07 0 0 347
ez jóóóóóóó....
a tárcsától szépen elmelegszik az agy, aztán összeborítja a kézifék szerkezetét.
na aztán az agyat vegyed le csere nélkül.
:))))
Előzmény: BMWKRAFT (345)
Paco155 Creative Commons License 2009.08.07 0 0 346
Tényleg elment. Legelni. :P
Előzmény: BMWKRAFT (345)
BMWKRAFT Creative Commons License 2009.07.11 0 0 345

Citroen jumper sofőrje mondta, hogy valamiért hirtelen elment a fék.

Dzseri Creative Commons License 2009.07.04 0 0 344
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.12 0 0 343
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.26 0 0 342
Előzmény: Törölt nick (341)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.25 0 0 341


ezt csak úgy.
máshova kell a kép.
Dzseri Creative Commons License 2009.02.24 0 0 340
ja, közben "rámzuhant minden, minden mi nem kellet másnak" :)
Előzmény: do-xa (339)
do-xa Creative Commons License 2009.02.23 0 0 339
Volt nagy gondolkodási idő :-)
Előzmény: Dzseri (338)
Dzseri Creative Commons License 2009.02.22 0 0 338
hasonlóképpen!
Előzmény: oldoca (335)
BMWKRAFT Creative Commons License 2008.10.29 0 0 337

Sport közvetítés. Jobb, mint egy kabaré!!


Most pontot tehetett volna a továbbjutás kérdőjelére.
(Hajdú B.)

Elnézést, csak leesett a mikrofonom, és felnyomtam
magamnak.
(Faragó)

Az ellenfél egyszerűen nem tud eljutni a Portó kapujáig.
Pontosabban el tud, csak labda nélkül.
(Vitár)


És most 22-es számmal beáll a 22-es játékos.
(Vitár)

Dzurják a felső sarokba gurított.
(Gulyás)

Tizenegyes, érdekes döntés. De lássuk csak, az argentinok
újabb támadást vezetnek, szinte lekopírozzák az előző
akciót, és tizenegyes újra. Azaz bocsánat, az előző
ismétlése volt.
(Vitár)

És szenzációs gól!.. Lett volna, ha kapura megy.
(Gundel Takács)

És igen, itt jön a magyar zászló! A felső szín piros, a
középső fehér, az alsót nem látom.
(Knézy az olimpián)


Most nem akarok beleszólni, mert gyászszünet van.
(Knézy)

A Vasas kapusa, Kakas dobja ki a labdát, amely Farkashoz
kerül, aki jól passzol Nyúlhoz. Ha hozzáteszem, hogy a
játékvezető Maczkó, akkor itt az egész állatkert.
(Vass István Z.)

Milyen jól el lehetne adni ezeket a játékosokat, ha
gépkocsik lennének. Az eladónak csak annyit kellene
mondania: ezt nézze, uram, alig futott.
(Vass István Z.)

A kapuban Király, Sebők, Mátyus, Fehér.
(Rokob P.)

Zidane eltéveszthetetlen stílusban kezeli a labdát. Hoppá,
most látom, ez nem is Zidane.
(Knézy)

És most kiállították az egész csapatot!... Ja nem,
sorcsere.
(Vitár egy hokimeccsen)

Négyes pályán a jó nevű görög: Szteliosz Bizbasz.
(Fülöp)

11:11 a Fotex javára.
(Gulyás)

Az embernek tátva marad a szeme.
(Gulyás)

Lépéshiba... Ja nem, csere.
(Gyulai a 94-es focivébéről)


Nem egy bonyolult pálya egyébként az A1 Ring amióta
átépítették: van rajta 9 kanyar, és azokat egyenesek kötik össze.
(Palik egy Forma-1 versenyen).

A fekete mezes kubai vízilabdázó.
(Gulyás)

Első perc. Még mindig nincs gól.
(Vitár)

Nikosz Gallisz nem a szülőföldjén látta meg a napvilágot.
(Csisztu)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!