kawasaki kmx 125 1990 Kb egy éve lett lerakva működőképes állapotban. most viszont karbitisztítás után nem indul rúgásra csak tolásra és menet közben kb 100méter után lehörög és megáll és utána ismét csak tolással indul. Rügásra néha durran egyet és ennyi. Tudna valaki segíte hogy mi lehet a baja? Előre is Köszönöm!
szia miellőőt Hf tömítést kellet cserélni kdxen nekem is ezt csinálta, teljesen elnyomta a tartályba a vizet a hűtőből.... kicseréltem a HF tömítést (athénára) kb jóvólt vele 3 hétig,majd meg lett főzve azzal is, meguntam elvittem szerelőhöz kapott uj dugót, meg 4000ér csináltatot fasza HF tömítést valami gumi félét lemez betéttel+ sikolva a hengerfej,és jólett!
Kuplungról meg: lehet halottak a lamellák.? hol fog? milyen olajat használsz váltóba? Nem lehet csapágy lógás?
sziasztok azal a kérésel fordulok hozátok hogy az miért csinálja a kawasaki kdx 125-ősöm hogy nagy fordulatnál menet közben be keményedik a kuplunk és nem is lehet akkor kuplongolni amikór visza veszem a gázd kis forulatnál megint normális és mnég azt hogy a hütőböl mért nyomja a vizet a hátso tartájba azt a henger fej tőmités töl ??? a válaszokat elöre és köszi a válaszok sügrös lenne
és arról van valakinek tapasztalata hogy egy motorfelújítás mennyibe kerül ,mert azt halottam hogy a kawákhoz sokkal drágább a cucc mint mondjuk egy suzukihoz vagy hondához, meg egyáltalán a 200 as hoz is lehet kapni mindent ,mert gondolom
az ritkább model mint a 125-250 es
estleg egy linket is megköszönék ahol alkatrészárak vannak ,ha van ilyen magyarul
Helló!Szerintem jó választás erdőn mezőn bohóckodni vele mert viszonylag erős, megbízható és fölösleges erre a célra crosst tartani, szerintem. Ami a tartósságot illeti, ki hogy használja de biztos, hogy valamivel tartósabb mint a cross társai. Szerintem jó választás.ÜDV
tavaszal tervezek motort venni és a kdx 200 as lenne az egyik esélyes,
az érdekelne hogy a kx hez képest mennyivel tartósabb ez a tipus ,gondolom ez nincs annyiran kihegyezve teljesitményre talán nem kell annyiran sürün felújítani ?
vagy van más érv is hogy ne cross-t vegyek ? Egyébként erdön-mezön akarok vele bohóckodni nem versenyezni és nem is munkábajárni kéne
Könnyen indul hidegen, az alapjáratot is szépen be lehet állítani. Kicsit olyan nehézkesen akar kipörögni, és ez a bajom vele. A gázadásra se reagál olyan fürgén, vagy ez csak a 110 kilóm eredménye? Köszi a választ!
Ha tényleg egy hozzáértővel megnézetted és jónak találta akkor nem kell cserélni, egyébként egy kopott dugattyúval és gyűrűvel lényegesen rosszabbul megy.Könnyen indul hidegen?
Nem cseréltem benne még semmit, levettem a hengert, megnézettem és azt mondták, hogy nem kell cserélni. Mit befolyásol, hogy cseréltem-e benne dugatyút? 14ezer km van az órájában, látszik, hogy nincs barkácsolva és gányolva. Azért gondoltam arra, hogy lehet-e benne fojtás.
Tavaly vettem egy KDX250 japán belpiacos motort. Szeretném a seítségeteket kérni, mert nem vagyok lenyűgözve a teljesítményétől, kemény krómos a henger, a power szelep működik (nincs kikopva), nem egy leharcolt motor. Mi lehet a baja? Esetleg valami folytás lenne benne? Milyen lánckerék áttételt használtok terepen(főfúvóka mérete)? Előre is köszönöm a segítségeteket.